Въпроси към Generous Auto
-
- Минаващ
- Мнения: 21
- Регистриран: 01 юни 2011 11:45
- МПС: CHEVROLET
- От: СОФИЯ , БУРГАС
Re: Въпроси към Generous Auto
Здравейте ,
Наистина съм впечатлен от разумния поглед на нещата и рационалния подход . Мойте поздравления .
Поздрави
екипа на Дженеръс ауто
Наистина съм впечатлен от разумния поглед на нещата и рационалния подход . Мойте поздравления .
Поздрави
екипа на Дженеръс ауто
- ivoachov
- Минаващ
- Мнения: 36
- Регистриран: 05 апр 2011 20:31
- МПС: lacceti 1.4 16v, cruze 1.6
- От: Dupnitsa
- Име: ivoachov
Re: Въпроси към Generous Auto
ами трябва да призная, че и аз останах учуден , за това, че се налага смяна на маслото в скоростната кутия, мисля, че на лачети обаче, тази смяна ми я поискаха на интервала от 90 х км, трябва да си погледна сервизната книжка, аз отказах на моя сервиз - София ауто, тази манипуация, но колата беше вече извън гаранция, а що се отнася до това, че производителя е заложил тази смяна и на мен ми е много чудно, смятам, че нямаме проблем със скоростните кутий......, тук обаче нещата , ще попитам, не опират ли до нашите орторизирани сервизи и вносители, ако е възможно generous auto да обясни защо в българия сервизния интервал на обслужване на автомобила е по-кратък в сравнение със страните от западна европа, когато закупих моя автомобил на лизинг се изненадах, че амортесьорите /ходовата част/ нямат гаранция....., купето има има 6 годишна гаранция срещу ръжда, респективно боята, а когато по ръчките на вратите тази боя започна да окапва, се оказа, че "това е износваща се част вследствие всекидневна употреба"/цитирам по памет/, не че за нещата които описваме си виновен ТИ, но пък си единствения ,който имаш смелостта /или глупоста/ да дискутираш нещата тукgenerous auto написа:Здравейте ,
Да интересно двете последни мнения като че ли са се копирали едно в друго и намерението е доста прозрачно , но както и да е .
На конкретния технически въпрос отговарям картко и ясно , проблем няма ( няма сменена нито една скоростна кутия по гаранция ) и това е техническо решение на производителя , а това се потвиждава от факта че изискването за маслото не се появява в последствие а е заложено в сервизната книжка , т.е. не е проблем който е открит по време на експлоатацията на модела а е така заводски заложен.
Поздрави
екипа на Дженеръс ауто
LACCETI 1.4
- gogo67
- Редовен
- Мнения: 107
- Регистриран: 07 юни 2010 20:49
- МПС: Шевролет Круз 2.0VCDI 125+ к.с
- От: Оряхово
Re: Въпроси към Generous Auto
Не работя в сервиз и определено имам афинитет към автосервизите.generous auto написа:Здравейте ,
Нямам какво да добавя . Глобалния администратор го е написал точно така както трябва да е . Искам само да добавя че ако искаме да се мерим със задняците трябва първо да се научим да спазваме предписаните правила и норми и после да имаме изисквания , а при нас е обратното (слагаме каруцата пред коня ) няма как да стане . Така всички последващи тиради са излишни , каквото и да се напише предубеността на колегата не може да се промени , това вече ми изглежда като лично заяждане или това е просто колега от друг официален сервиз , ако е така аз мисля че не се прави така (лично мнение ) .
Поздрави
екипа на Дженеръс ауто
Като говорим за правила и норми, защо след като в сервизната книжка пише, че на дизелите на Круз и Каптива маслото се сменя на 30 000 км е необходимо да сменяме масло и филтри на 15 000? Защо след като аз изпълнявам изискването за цената, вие не изпълнявате услугата, като спазвате уговорените срокове, елементарната чистота и т.н. Кой в случая е коня и кой каруцата? И кой трябва да изкорени явлението "Баш майстора" от сферата на услугите за да се равняваме с цитирам: "задняците" И кога казаната дума ще се счита за поета отговорност - при неспазването да има някаква компенсация или поне се поднесе обосновано извинение. Лошото е, че каквато и техника да има, не се ли промени манталитета няма как да се мерим със западняците. А само с приказки и прах в очите не става.
Впрочем, за да разсея напълно съмненията - работя в една фирмичка с късичко име, но със сериозен авторитет-АЕЦ.
Хайде със здраве
Re: Въпроси към Generous Auto
Колеги, вижте заглавието на темата и пак пишете. Имам чувството, че тук изсипвате всичко събрано от сервизното обслужване отвсякъде... Аз също мога да споделя отрицателно впечатление от личен опит с фирмени сервизи на Деу-моторс, на ТМ Ауто, на София Франс Ауто, на Порше-Изток и т.н., но едва ли тук е мястото. Моля за конкретни мнения и запитвания към фирмата в заглавието!
- ivobivo
- Напреднал
- Мнения: 396
- Регистриран: 19 юни 2009 21:27
- Skype: ivaylo.filipov
- МПС: Lacetti SW 2.0TCDi CDX M/T
- От: София
- Контакти:
Re: Въпроси към Generous Auto
Въпреки, че имам клиентска карта от Булвариа откъдето си купих колата, след първите 2 ходения там не мисля, че ще стъпя в техния Люлински сервиз. За трети път ходя точно в Дружбенския сервиз на Generous Auto и съм много доволен от цените, обслужването и отношението към клиентаgogo67 написа:Ясно е едно - автомобила ми ще бъде обслужен в друг сервиз. Както някой беше написал - доверие лесно се губи и трудно се печели.
Всъщност дали някой от форума е посещавал този сервиз и е останал доволен?
До тук - толкова <<< кликни на бензоколонката за да видиш подробности или се регистрирай ТУК и влез в статистиката!
2009 Chevy Lacetti SW 2.0TCDi CDX M/T (Лъчко)
2001 Suzuki GSX 750F Katana (Сузана)
2009 Chevy Lacetti SW 2.0TCDi CDX M/T (Лъчко)
2001 Suzuki GSX 750F Katana (Сузана)
Re: Въпроси към Generous Auto
И аз подкрепям колегата ivobivo - само че използвам другия сервиз на Generous на бул. България и съм много доволен. Булвариа - много и крайно лоши впечатления (поне 4 пъти съм ходил там) и откровена некадърност. Отказах се окончателно след ремонт на щета, който при първата дупка се оказа направен на две-натри, при това със счупен детайл.ivobivo написа: Въпреки, че имам клиентска карта от Булвариа откъдето си купих колата, след първите 2 ходения там не мисля, че ще стъпя в техния Люлински сервиз. За трети път ходя точно в Дружбенския сервиз на Generous Auto и съм много доволен от цените, обслужването и отношението към клиента
Re: Въпроси към Generous Auto
Ето пък какво ми се случи на мен:
Наскоро закупих една Каптива. Гледам купена и обслужвана според сервизната книжка в Дженеръс Ауто. Колата беше на 119 хил км. и й предстоеше обслужване. Обадих се в Дженеръс и попаднах на приемчика, който е работил с тази кола/ поне той така ми каза след като му дадох номера и рамата/. Каза ми, че на 120 хил. трябва да сменя маслото, всички филтри, агренажа и маслото в скоростната кутия - цена над 1000 лв. София ми е далечко и отидох в Стефанов в Пловдив. Хората смениха маслото и филтрите. Попитах ги за агренажа, а те ми казаха че се сменя на 90 хил. Сменен е преди 60 хил., т.е. ще трябва да се смени след 30 хил.км. Маслото в скоростите сменяли на 150 хил.км., а то също беше сменено на 60 хил.км., т.е. смяна според Стефанов на 210 хил.км.
Изводите си ги правете сами, но да се "работи" клиент по този начин с ненужни смени на масла и възли е доста некоректно от страна на Дженеръс Ауто.
Наскоро закупих една Каптива. Гледам купена и обслужвана според сервизната книжка в Дженеръс Ауто. Колата беше на 119 хил км. и й предстоеше обслужване. Обадих се в Дженеръс и попаднах на приемчика, който е работил с тази кола/ поне той така ми каза след като му дадох номера и рамата/. Каза ми, че на 120 хил. трябва да сменя маслото, всички филтри, агренажа и маслото в скоростната кутия - цена над 1000 лв. София ми е далечко и отидох в Стефанов в Пловдив. Хората смениха маслото и филтрите. Попитах ги за агренажа, а те ми казаха че се сменя на 90 хил. Сменен е преди 60 хил., т.е. ще трябва да се смени след 30 хил.км. Маслото в скоростите сменяли на 150 хил.км., а то също беше сменено на 60 хил.км., т.е. смяна според Стефанов на 210 хил.км.
Изводите си ги правете сами, но да се "работи" клиент по този начин с ненужни смени на масла и възли е доста некоректно от страна на Дженеръс Ауто.
- dsuzunov
- VIP потребител
- Мнения: 5794
- Регистриран: 25 яну 2008 17:52
- МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
- От: Пловдив
- Име: Димитър
Re: Въпроси към Generous Auto
Всички параметри и пробег за смяна на консумативите ги има в сервизната книжка.
Трябва само да се чете.
Трябва само да се чете.
-
- Минаващ
- Мнения: 17
- Регистриран: 11 мар 2011 09:03
- МПС: Опел Инсигния 2.0 CDTi 140к.с.
- От: София
Re: Въпроси към Generous Auto
Здравейте колеги,
Ще споделя и моето впечатление от работата на сервизните специалисти в сервиз Дженеръс ауто - Дружба.
Закарах колата по щета за съвсем лек ремонт, даже по - скоро козметичен. Колата беше готова след 3 дни. Когато отидох да си я получа и видях резултата от работата останах силно разочарован. Работата се състоеше в леко изчукване на 1 детайл, китосване и боядисване. За съжаление качеството на изработка е плачевно (то даже незнам защо казвам качество, като по - скоро трябва да се каже мацаниците им). Убеден съм, че дете от детската градина с пластелин по - добре би се справило с такава задача.
Разбира се направих забележка, при което се появи един г-н, който бил управителя, не се представи по име. Човекът обеща, че ще направи забележка на служителите и обеща да си оправят работата в рамките на още 1 ден. Благодарен съм, за което, но като цяло не мисля да се занимавам повече с това (3 дни без кола + още 1 допълнителен за елементарен ремонт).
Това, което не мога да проумея е поради каква причина този наистина изключително лек ремонт (не дай боже на човек да се наложи да прави сериозен ремонт по ламарините) е извършен по този начин. Не мога да повярвам да е от некомпетентност, тъй като наистина случаят е елементарен. Не мога да повярвам, че е от някакво икономисване на материали. Може би поради факта, че колата е закупена от друго представителство - незнам. Но в такъв случай трябва да се борят за по - качествена работа и да си придърпват клиенти. Все пак си имат конкуренция в София поне.
Това, което знам за себе си е, че нито личната ми кола, нито служебните коли ще ходят повече в този сервиз.
Ще споделя и моето впечатление от работата на сервизните специалисти в сервиз Дженеръс ауто - Дружба.
Закарах колата по щета за съвсем лек ремонт, даже по - скоро козметичен. Колата беше готова след 3 дни. Когато отидох да си я получа и видях резултата от работата останах силно разочарован. Работата се състоеше в леко изчукване на 1 детайл, китосване и боядисване. За съжаление качеството на изработка е плачевно (то даже незнам защо казвам качество, като по - скоро трябва да се каже мацаниците им). Убеден съм, че дете от детската градина с пластелин по - добре би се справило с такава задача.
Разбира се направих забележка, при което се появи един г-н, който бил управителя, не се представи по име. Човекът обеща, че ще направи забележка на служителите и обеща да си оправят работата в рамките на още 1 ден. Благодарен съм, за което, но като цяло не мисля да се занимавам повече с това (3 дни без кола + още 1 допълнителен за елементарен ремонт).
Това, което не мога да проумея е поради каква причина този наистина изключително лек ремонт (не дай боже на човек да се наложи да прави сериозен ремонт по ламарините) е извършен по този начин. Не мога да повярвам да е от некомпетентност, тъй като наистина случаят е елементарен. Не мога да повярвам, че е от някакво икономисване на материали. Може би поради факта, че колата е закупена от друго представителство - незнам. Но в такъв случай трябва да се борят за по - качествена работа и да си придърпват клиенти. Все пак си имат конкуренция в София поне.
Това, което знам за себе си е, че нито личната ми кола, нито служебните коли ще ходят повече в този сервиз.
Re: Въпроси към Generous Auto
Здравей колега ,nbn1 написа:Ето пък какво ми се случи на мен:
Наскоро закупих една Каптива. Гледам купена и обслужвана според сервизната книжка в Дженеръс Ауто. Колата беше на 119 хил км. и й предстоеше обслужване. Обадих се в Дженеръс и попаднах на приемчика, който е работил с тази кола/ поне той така ми каза след като му дадох номера и рамата/. Каза ми, че на 120 хил. трябва да сменя маслото, всички филтри, агренажа и маслото в скоростната кутия - цена над 1000 лв. София ми е далечко и отидох в Стефанов в Пловдив. Хората смениха маслото и филтрите. Попитах ги за агренажа, а те ми казаха че се сменя на 90 хил. Сменен е преди 60 хил., т.е. ще трябва да се смени след 30 хил.км. Маслото в скоростите сменяли на 150 хил.км., а то също беше сменено на 60 хил.км., т.е. смяна според Стефанов на 210 хил.км.
Изводите си ги правете сами, но да се "работи" клиент по този начин с ненужни смени на масла и възли е доста некоректно от страна на Дженеръс Ауто.
Искам да ти споделя моите наблюдения защото лесно е да се оплюе човек или фирма и никой не си признава след това . Та аз карам същата и какво съм забелязал :
1. при смяна на масло в скоростната кутия на 60000км изтече такава чернилка че аз се зарекох да не го карам повече от 45000км избора си е твой .
2. на мой колега на 79000 му се скъса ремъка , така и не се разбра от проблемна ролка или водна помпа и си остана за негова сметка
Та искам да те питам ако имаш проблем с ремъка или кутията преди изтичането на тези километри дали ще ти поемат разходите по ремонта от сервиза който са ти го казали това ? мога да ти кажа със сигерност НЕ .
Още нещо ако добре си прочел книжка тези километри са препоръчителни така че изводите си ги прави сам .
Има една мъдра поговорка "незнаеш какво печелиш когато губиш и незнаеш какво губиш когато печелищ " .
Искам да уточня че аз я карам от нова , тоест си я пазя като я карам само аз .
Re: Въпроси към Generous Auto
Прави ми впечатление че от 2-3 години в сервиза на Дженеръс Ауто на бул. "България" престанаха да връщат подменените части. Не знам това нова фирмена практика ли е, но след като ходих 2-3 пъти за подмяна на едно и също нещо и не видях старите части започнаха да ми се пораждат едни мисли ...
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Въпроси към Generous Auto
Ако автомобила е гаранционен - по принцип не се връщат частите (остават за анализ или отчитане на сервиза)...
Иначе днес сменях биалетка на кашкая - старата няма да си я мъкна с мен я...
Видях/пипнах я и видях че е свършила.
Видях и как я смъкнаха и я хвърлиха в един кош.
Сигурно ако си я бях поискал, щяха да ми я дадат (автомобила не е гаранционен), но за какво ми е?!
Не може да се използва отново - достатъчно разбита е
Иначе днес сменях биалетка на кашкая - старата няма да си я мъкна с мен я...
Видях/пипнах я и видях че е свършила.
Видях и как я смъкнаха и я хвърлиха в един кош.
Сигурно ако си я бях поискал, щяха да ми я дадат (автомобила не е гаранционен), но за какво ми е?!
Не може да се използва отново - достатъчно разбита е
Re: Въпроси към Generous Auto
Мисля да ползвам услугите на сервиза за възстановяване на колата ми от градушка. Ще споделя после мнение...
-
- Напреднал
- Мнения: 343
- Регистриран: 28 окт 2009 19:26
- МПС: Daewoo Leganza 2.0 126hp
- От: софия
- Име: Ивайло
Re: Въпроси към Generous Auto
Приготви се за два месеца без кола.
Re: Въпроси към Generous Auto
Не би трябвало...tatence написа:Приготви се за два месеца без кола.