"Информационният извод на алтернатора"
Това трябва да е някакъв нов термин
"Информационният извод на алтернатора"
Колеги несмятам за почтенно да се пише по този начин , клиенти не се печелят така , повярвайте ми имам доста по-голям опит от вас.autokorea написа:Колега, нали се сещаш, че цените с които дерат в гаранционните сервизи не могат да виреят в останалите, просто народа ще се разбяга? Там си разчитат основно на колите в гаранция и на хората от голямото "Добро утро" дето не разбират и парите не ги притесняват, както и на тези, които считат, че оторизирания сервиз би трябвало да е най-добрия, а в другите направо ще им прецакат колата.
Вие сам сте намерил решението.epica написа:Колеги, помощ
От Варна съм, в момента съм в София, и днес трябваше да си тръгвам за Варна. Снощи, като се прибирах към хотела ми светна лампата със странния символ, за която в книжката пише, че е или проблем с филтъра за твърди частици или с автоматика. За съжаление при мене май е второто, защото първото, което забелязах беше не че свети лампата, а че спря да превключва - вдига обороти но не отива по нагоре от 3-та (според мен). Като превключа лоста на ръчно не ми показваше индикация на коя предавка е а си показва само "D", както когато е на автомат. Когато стигнах до хотела и я изгасих, след малко пак я запалих и вече даваше индикация като е на ръчно превключване, но онази лампичка продължава да свети. Ще трябва да търся сервиз, не мога да потегля така за Варна. Кажете къде да отида?
Колата е Epica 2.0 LT Diesel, автоматик. Купил съм я на 03.02.2009 от КаргоЕкспрес Варна (сега ги купиха Булвария) и до сега е обслужвана само там. На 88500 километра е и до сега не съм имал никакви грижи с нея, много си я харесвам и съм много доволен.
Дано някой чете форуми по нощите, че сутринта ще трябва да почвам да звъня по сервизи. Дали да звънна на "Euroservice" услугата на Шевролет? Още нямам 3 години, така че би трябвало да ми реагират...
Поздрави
Жоро
и аз си го задавам този въпрос..., да речем, че част от по-високата цена е това, че на работника се плаща пълната осигуровка, по отношение на работна заплата и харчове на работодателя разходите са по-големи и т.н., но със гаранцийте от страна на официалните сервизи не съм съгласен гаранция - франция, ходи да се оплакваш на арменския поп , особено ако колата ти вече не е гаранционна...gogo67 написа:За дрането на кожи от фирмените сервизи...
Кое обуславя високите цени на консумативи и части за нов автомобил? Може би има някаква революционна технология в изработката например на филтрите с цена 80-100лв за новите коли, срещу 8-20 за по-старите модели?