Дайте читав сервиз(магазин) за ДЕУ в Пловдив.
- Vesko1
- Глобален модератор
- Мнения: 2325
- Регистриран: 28 авг 2007 22:42
- МПС: Daewoo Nubira II-1,6;16V;106h
- От: Кърджали
- Контакти:
Дайте читав сервиз(магазин) за ДЕУ в Пловдив.
Колеги ,оказа се че нищо от опел не става за моята нубира-нито сегментите ,нито гарнитурите,нито ....нищо!Явно двигатела след 2000г си е корейска разработка.Двигатела е A16DMS-шибана работа.Иначе по куриери от София КОЛОС-СО пращат чаркове ,но нито знам произход нито фирма производител,а сегменти си е рискована работа да слагаш кви да е.Направо съм в шах в момента-дали да рискувам да ги поръчам с наложен платеж...и моя майстор да ми ги смени,или да отида във фирмен сервиз (нито ги знам къде са ,нито как се работи в тях,дават ли гаранция и т.н.)
Абе ако някой знае читав сервиз възможно най близо до Кърджали ,да пише в темата или на ЛС.
Благодаря!
Абе ако някой знае читав сервиз възможно най близо до Кърджали ,да пише в темата или на ЛС.
Благодаря!
Съвет- щом ще правиш такъв сериозен ремонт най-добре отивай в сервиз дето разбират и са работили с такива коли. Даже и в друг град да е. В Бургас при тези дето ходя даже държат те да направят ремонта за да има гаранция.
Пример: колата като я взех не и работише ръчната, намирам оригинални жила и бегом при един от най-хвалените майстори. ония ги монтира а те не държат, вика 4екай да улегнат и ела след 2 седмици... ?!?!? ОК отивам след 10 дена и ония прави нещо и идва и казва - продали са ти ментета???!!!! жилата се разтеглили и не стават???
А кво се оказва че моя модел ръчната се натягала от още две места.... ама това го разбирам чак като намерих сервиз дето работят с корейки...
Пример: колата като я взех не и работише ръчната, намирам оригинални жила и бегом при един от най-хвалените майстори. ония ги монтира а те не държат, вика 4екай да улегнат и ела след 2 седмици... ?!?!? ОК отивам след 10 дена и ония прави нещо и идва и казва - продали са ти ментета???!!!! жилата се разтеглили и не стават???
А кво се оказва че моя модел ръчната се натягала от още две места.... ама това го разбирам чак като намерих сервиз дето работят с корейки...
Ако си сигурен в твоя човек, поръчай си сегменти и той да ти направи ремонта. Би трябвало и гаранция да ти даде. Ако не си сигурен правиш една разходка до Опел- Стефанов, вишдаш, колко ще ти струва това което искаш и решаваш. Там ще ти дадат гаранция на частите и ремонта. Ако излезне в последствие нещо друго, ще ти се обадят да те питат , дали да го правят. Недостатък е , че е далече и не можеш да контролираш ремонта.
- Vesko1
- Глобален модератор
- Мнения: 2325
- Регистриран: 28 авг 2007 22:42
- МПС: Daewoo Nubira II-1,6;16V;106h
- От: Кърджали
- Контакти:
Ами той ми обслужи първоначално колата,...и ми откри духането след смяна на маслото, и прекъснатия кабел на свещите...и цяла седмица се занимава с мене... да ме тества ,мери маслото и т.н.Но да не го хваля прекалено ,да не го урочасам,защото винаги има изненади.авео написа:Ако си сигурен в твоя човек, поръчай си сегменти и той да ти направи ремонта. Би трябвало и гаранция да ти даде.
Днес си поръчах частите (корейски-уж оригинални) в
ДАНЕКСО ООД
София 1202, ул. Будапеща 90, тел. 9310037; 9531107 ...с наложен платеж.Значи-сегменти стандарт (4 комплекта,дано не се наложи да ги връщам за замяна с 1-ви ремонт ,не дай Боже),гарнитура глава,гарнитури картер 2 бр ,гарнитури колектори -2 бр ,биелни лагери комплект-общо цена с куриерска услуга 171,50лв.
Днес в продължение на 2 часа въртях на различни телефони на стефанов-Пловдив...и никой не можа да ми отговори дали вообще в сервиза се прави ремонт на деу.Ако не си сигурен правиш една разходка до Опел- Стефанов
Първо до 9,30 само се включваше АТЦ-то да ме насочва към цифра 1 и 2(примчик и склад),след това централистката благоволи да дойде на работа ...и във 4 обаждания ме пренасочваше към специалисти ,които да ми отговорят на въпроса"Вие правите ли ремонти на Нубира 2?".... ,но или отсреща даваше заето ,или никой не вдигаше телефона.След 2-часова "борба" със слушалката се отказах.Или хората са прекалено заети.....или явно са го ударили през просото!
Ей тва ...винаги ми е било проблем ,не знам ли кво става с количката- ми е дерт голям.Затова винаги съм гласувал доверие на "обикновени" майстори..,но явно вече ще трябва да се ходи при "оторизирани" ...щото техниката става вече все по сложна!Недостатък е , че е далече и не можеш да контролираш ремонта.
- Vesko1
- Глобален модератор
- Мнения: 2325
- Регистриран: 28 авг 2007 22:42
- МПС: Daewoo Nubira II-1,6;16V;106h
- От: Кърджали
- Контакти:
Направихме го...ремонта.Не пожелавам и на врага си това което преживяхме с моя майстор.2 дни по 8 часа ..ТРУД,ЯК ТРУД.Още не мога да дойда на себе си.Разглобихме половината кола докато свалим ..главата и картера.Имах чувството че никога няма да можем да я сглобим отново.Поне 15-на маркуча и още толкова кабели трябва да им се помни мястото ,свалят се и ремъците ,ролките...зъбните колела на 2-та вала картера....и още много неща,за да достигнеш до заветните сегменти.Най зле бяхана 2-ри и 3-ти цилиндър.авео написа:Какво стана с ремонта? Нищо не казваш.
Оказа се че и гарнитурата между 2-ри и 3-ти цилиндър е пропускала по малко,...така че кво да ви кажа -неам думи ХУЙ ОТСЕКЪДЕ.
Сега съм в период на тестове,.и като се уверя че всичко е наред ще пиша подробности
Оказа се че моят картер е без гарнитури ,а само със силикон ,така че сега си имам части в повече ,но днес се уговорих да ми ги заменят със бензинов и въздушен филтър-та да сменя и тях най сетне.
С една дума -колкото по нова кола ,толкова по трудно и се прави ремонт,затова са измислили и спициализираните сервизи ,но там дерат яко.
- Vesko1
- Глобален модератор
- Мнения: 2325
- Регистриран: 28 авг 2007 22:42
- МПС: Daewoo Nubira II-1,6;16V;106h
- От: Кърджали
- Контакти:
Оригинални (уж) -корейски сегменти на Дженерал мотор(Genuine GM) ,ама колко са читави-не знам.93+5 лв им е цената.Ба ли му маата кви са.Но и в София са си бая мошенници по магазините.Нали писах вчера ,че съм се уговорил да ми сменят излишните части със такива които ми трябватавео написа:какви сегменти сложи? Сега поне ще знаеш в какво състояние е двг.
....да но не ,отивам днес да си ги получа и.....опа-наложен платеж за 22лв+5(куриерски).Звъни им аз силно афектиран...а от ДАНЕК-СО ООД ми отговарят-.....извинявай ,ама сме се объркали,пък още не сме получили обратно частите и за това сме ти сложили наложения платеж.Викам...ся ко праиме......а те викат ........ами ще имаш да взимаш напред за 27 лв части ,когато ти потрябва нещо.А пък аз ими викам.....тая нема да стане ,щото докато ми потрябват за 27 лв части ..може да ви няма на тоя адрес и телефон...и затова ми пратете нещо друго на тая стойност ....и се разбрахме утре да получа поленов филтър за климатика(25 лв) ...ама си мисля че няма да го пратят ...или ако го пратят вообще .....пак ще е с наложен платежтака че сега си имам части в повече ,но днес се уговорих да ми ги заменят със бензинов и въздушен филтър-та да сменя и тях най сетне.
Абе мошенници на дребно има на всякъде ,ноооо.....ако и този път ме изпързалят ще подам оплакване на имейла на шефа им ...пък квото ще да става.Стига със това шикалкавене ...щом става въпрос за дълбоката провинция!
Веско, да ти кажа провинция, или не - всеки гледа да те изпързаля. Това е положението! Аз досега не съм присъствал на никой от ремонтите по колата и на никой от тях не съм доволен и имам чувството, че ми взеха пари нахалос. Но скапаните майстори все протакат ужасно много - примерно оставиш си колата за 3 часа, та си я вземеш след 3 дни и 100 телефонни разговора да ги подканяш! Просто не уцелих на сервизи в София - говоря за Деу - лицензиран сервиз (уж) на Тотлебен (там бачка продавача!) - където исках да изчистя чукането от предното дясно колело и след 160 лева (2х40лв на опора и 80лв труд) и смяна на опори си остана пак. После "Пан-сервиз" на околовръстното, където ми продухаха дюзите но колата и тя пак се пъне яко на студен двигател и бензин (не мисля, че е нормално, след като при същото положение върви на газ отлично)...е поне не пали на 3 цилиндъра след това. Помолих да ми направят компютърна диагностика, но явно нищо не са направили, само ми я начислиха и като питах майстора какво излезе - "всичко е супер". Явно наистина човек трява да им седи на главата на майсторите по време на ремонтите, но не знам как може да стане като си в работно време, докато я закараш на сервиз и като се правят на луди - приемат веднага и после те влачат с дни до побъркване! Чудя се дали да не я занеса най-накрая в лицензирания сервиз на Ботевградско и да си излея проблемите... само не знам кога ще се видя с пари и колко ли ще ми трябват?! Дали няма начин да диагностицират само проблемите и да ми кажат сумите по ремонтите и да си направя сметка и избор?
- Vesko1
- Глобален модератор
- Мнения: 2325
- Регистриран: 28 авг 2007 22:42
- МПС: Daewoo Nubira II-1,6;16V;106h
- От: Кърджали
- Контакти:
Има начин ,във Пловдив ,във сервиза на Стефанов май имат платформа заogi написа: Дали няма начин да диагностицират само проблемите и да ми кажат сумите по ремонтите и да си направя сметка и избор?
тестове на ходова част.Един таксиджия ми каза(дано не ме е взел за мезе) ,че слагали колата на нея и я клатели с некви датчици по нея ,валци за гумите симулирали движение ...и всички проблеми излизали на принтер с червено ...а нормалните стойности с черно.Така на него му открили проблемни амортисьори и полуоска на шевролета.Теста струвал 70 лв.Не знам ,дали това което ти пиша е истина ,но така ми каза таксиджията.
Ако имаш проблеми по мотора ,ще те свържа с моя майстор ,само на 230км е от теб.... ,работи в събота и неделя ,така че ..ще можеш да контролираш ремонта ,а ще можеш да разгледаш и Перперикон ,който е само на 10 км от моя майстор-Мехмедчо!
Искренно ме расмя с този тест. Сервизите са два . Сега се обединяват- Опел и Шевролет ще бъдат под един покрив, а стария ще стане тенекеджийно и бояджийно. Аз като изревах за втори път от амортисьор,монтьора се качи да кара, а аз до него. Странно, но от другата страна не се чуваше нищо. Но бях повече от убедителен и го смениха. Колкото до тестване на амортисьорите- правят го в D&N на Рогошко шосе и струва 5 лв. За сегментите- щом пише GM/Genuine/ на 100% са оригинал.Към ogi- много бързо запекоха дюзите? На газ върви,защото готовата смес се излива директно от всмукателните тръби в цилиндрите, просто дюзите не играят. От опит знам,че ако след почистване много бързо запичат, значи си за нови.
Не са се запекли дюзите, преди продухването колата палеше на 2-3 цилиндъра и бе ужасно спъната на бензин, сега пали на 4, ама този проблем ми остана, иначе като загрее и си дърпа на големи обороти. Ама градско ми се струва, че върви по-добре на газ.Към ogi- много бързо запекоха дюзите? На газ върви,защото готовата смес се излива директно от всмукателните тръби в цилиндрите, просто дюзите не играят. От опит знам,че ако след почистване много бързо запичат, значи си за нови.
- dsuzunov
- VIP потребител
- Мнения: 5794
- Регистриран: 25 яну 2008 17:52
- МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
- От: Пловдив
- Име: Димитър
не ходете в този сервиз
днес отидох за диагностика (колата не палеше на бензин) в сервиз ИСО...БОШ на Цариградско шосе до Скобелева майка в Пловдив.Още с приемането на поръчката ,бях уведомен,че диагностиката струва 36 лв.Включиха манометър за да проверят налягането на бенз.помпа и се произнесоха,че е повредена...(показала 0.4 бара).През цялото време не ми позволиха да видя какво правят и ме държаха отвън.Помпата струвала 250 лв.,но без гаранция,тъй като карам на газ.Когато попитах,колко да платя,ми поискаха 36 лв.като не тестваха автомобила.Попитах за какво плащам тези пари .Отговориха ми "ЗА ДИАГНОСТИКА"
С две думи платих 36 лв.за да ми измерят налягането на помпата и то неточно.След като тръгнах от сервиза превключих на бензин,колата си тръгна нормално.Но аз бях олекнал с 36 лв. за нищо
С две думи платих 36 лв.за да ми измерят налягането на помпата и то неточно.След като тръгнах от сервиза превключих на бензин,колата си тръгна нормално.Но аз бях олекнал с 36 лв. за нищо