pablo3 написа:Да сетих се...той даже искаше аз да япоправям или нещо такова, но прецени, че му е по-удобно там. Не съм се чувал скоро с него, трябва да го видя какво прави..Еми значи наясно си, да стават материалите поправки....Когато правихме бегачката на Пламен Пантелеев в Русе, понеже бачках във Фолксваген ,в дилърството в Русе...броните ги поправехх по технологията с оребряване от стъкловлакна и полеоретаново лепило, но трябва да се спази добре технологията иначе не хваща боята, имах малко проблеми по едно време с него, но си разбрах грешката ....Незнам, да ти кажа колите вече ги поизоставих бая, само който има пари...знаеш как еtaran написа:Оказа се,че предната броня я е намерил готова.Била спукана и я правили нещо наново...Днес се видях с момчето.
Колкото до работата с композити,пробвал съм,но при възстановяване на разни талиги.Рено Еспейс,Шевролет Курвет,задни врати на Ситроен,Чероки,Мерцедес.Обаче е далече от твоя майсторлък.
Ужас как може толкова неграмотно да си напиша отговора , не е истина , да не съм бил дрогиран ....веднага се поправям:
Да сетих се, той даже искаше аз да поправя или нещо такова, но прецени, че му е по-удобно там. Не съм се чувал скоро с него, трябва да го видя какво прави...Значи си наясно, че материалите стават за ремонти....Когато правихме бегачката на Пламен Пантелеев в Русе, така се случи, че тогава бачках във Фолксваген, в самото дилърството, броните се коригираха с тази технологията - оребряване със стъкловлакна и полиуретаново лепило. Трябва да се спази добре технологията иначе няма контакт и добра адхезия боята, имах малко проблеми точно с това, но си разбрах грешката ....Незнам, да ти кажа автомобилите вече ги поизоставих доста, само който има пари...знаеш как е[/quote]