Някои въпроси
-
- Минаващ
- Мнения: 22
- Регистриран: 09 мар 2011 21:27
- Skype: kalpazan13
- МПС: Chevrolet Cruze VCDi 2.0 LT
- От: Бургас
Някои въпроси
Имам два въпроса. Единия е, долу до ръчката за отваряне на капака на двигателния отсек има куплунг. Предполагам че е за свързване с шината за управление на електрониката? Можеха да не се скъпят толкова и да му сложат една капачка. Или само аз нямам такава ?
Другото... Радиатора за охлаждане се набъка с хиляди насекоми. Не можах да открия как да го почистя ръчно с малка четка например. Нещо не ме кефи да стрелям срешу него с парострукйка пък и не знам дали ще има ефект освен да ги набие още по-навътре. Някаква идея как се почиства ?
Другото... Радиатора за охлаждане се набъка с хиляди насекоми. Не можах да открия как да го почистя ръчно с малка четка например. Нещо не ме кефи да стрелям срешу него с парострукйка пък и не знам дали ще има ефект освен да ги набие още по-навътре. Някаква идея как се почиства ?
- stinbg
- Активен
- Мнения: 793
- Регистриран: 31 окт 2010 21:19
- МПС: 206 cc, Citroen DS5 H
- От: София
- Име: Stoyan
Re: Някои въпроси
"Другото... Радиатора за охлаждане се набъка с хиляди насекоми. Не можах да открия как да го почистя ръчно с малка четка например. Нещо не ме кефи да стрелям срешу него с парострукйка пък и не знам дали ще има ефект освен да ги набие още по-навътре. Някаква идея как се почиства ?"
Ти ще си първия дето страда от пароструйката, която почиства радиатора. Мисля че ако караш със 160 км/ч и вали дъжд разликата до пароструйката няма да е голяма освен в температурата. Бръмбара дето се е "вградил" в радиатора докато си карал с горната скорост би нанесъл много повече щети от водата дето излиза от пароструйката, така че споко - ще го преживее това "масажиране" радиатора.
Все пак ако все още се страхуваш от пароструйката си вземи препарат дето да ги размекне малко въпросните насекоми и после ги издухай с въздух под налягане.
Ти ще си първия дето страда от пароструйката, която почиства радиатора. Мисля че ако караш със 160 км/ч и вали дъжд разликата до пароструйката няма да е голяма освен в температурата. Бръмбара дето се е "вградил" в радиатора докато си карал с горната скорост би нанесъл много повече щети от водата дето излиза от пароструйката, така че споко - ще го преживее това "масажиране" радиатора.
Все пак ако все още се страхуваш от пароструйката си вземи препарат дето да ги размекне малко въпросните насекоми и после ги издухай с въздух под налягане.
Life's a journey, not a destination
- Fantomasss
- Глобален модератор
- Мнения: 3222
- Регистриран: 17 окт 2008 15:27
- Skype: plekstor_a
- МПС: Lanos SеX-16v-106 куци катъра
- От: Сф братче център на просветата
- Име: Грозданов
Re: Някои въпроси
И това всеки път ще си губиш времето да чистиш насеконмите от радиатора. Ама защо се занимаваш с глупости? Нищо не може да му стане на радиатора от насекомите, от пароструйката пък още по-малко. Карай си колицата и не се вталясвай толкова, както каза колегата, колата ли служи на мен, или аз на колата?
Ако нямаш какво да правиш, не го прави тук...
-
- Минаващ
- Мнения: 22
- Регистриран: 09 мар 2011 21:27
- Skype: kalpazan13
- МПС: Chevrolet Cruze VCDi 2.0 LT
- От: Бургас
Re: Някои въпроси
Това със въздуха под налягане е идея, благодаря за предложението.
Re: Някои въпроси
Насекомите от жегата прегарят и стават на пепел. Не рискувай с пароструйка,че не знаеш на какво налягане работи.
" При секса е, като при игра на карти. Ако,нямаш добър партньор, ти трябва силна ръка"-Уди Алън
-
- Редовен
- Мнения: 116
- Регистриран: 05 фев 2010 11:53
- МПС: chevrolet captiva
- От: blagoevgrad
- Име: bereta
Re: Някои въпроси
със силната водна струя можеш да изкривиш ламелите на радиатора и става по-лошо. а и радиаторите ти стоят в следната последователност: този на климатика, на интеркулъра, ако си дизел (и двата са с доста по-широки ламели и обикновено не се запушват) и накрая е този за водата. но чистене се налага поне след 5-6 години и то най-добре при свален и използвайки обезмаслител и течаща вода. карай си колата с кеф и не се тормози за "нероден Петко"!
Последна промяна от BERETA на 27 апр 2011 15:55, променено общо 1 път.
-
- Минаващ
- Мнения: 22
- Регистриран: 09 мар 2011 21:27
- Skype: kalpazan13
- МПС: Chevrolet Cruze VCDi 2.0 LT
- От: Бургас
Re: Някои въпроси
На колегите които дадоха конструктивни отгвори благодаря. На останалите ще кажа, аз не питах дали и кога трябва да си чистя радиатора. Ако искам ще си го чистя всеки ден, ще го пудря и парфюмирам ако си реша. В крайна сметка това си е моята кола, нали
Re: Някои въпроси
С това си изказване нали се сещаш кога ще получиш помощ от колегите пак (колкото и да си мислиш, че няма да ти се наложи)....Kalpazan написа:На колегите които дадоха конструктивни отгвори благодаря. На останалите ще кажа, аз не питах дали и кога трябва да си чистя радиатора. Ако искам ще си го чистя всеки ден, ще го пудря и парфюмирам ако си реша. В крайна сметка това си е моята кола, нали
Приятно парфюмиране, че да не ти вземе някой твоята си кола!
-
- Редовен
- Мнения: 116
- Регистриран: 05 фев 2010 11:53
- МПС: chevrolet captiva
- От: blagoevgrad
- Име: bereta
Re: Някои въпроси
абе това много не го разбрах, но поне аз "акъл" не съм ти давал, просто споделих от опит и желаейки да помогна на колега. много глупости се изписват по форумите, но все пак всички сме тук за да си помагаме с опита който имаме, не сме някакви супер професионалисти.Kalpazan написа:На колегите които дадоха конструктивни отгвори благодаря. На останалите ще кажа, аз не питах дали и кога трябва да си чистя радиатора. Ако искам ще си го чистя всеки ден, ще го пудря и парфюмирам ако си реша. В крайна сметка това си е моята кола, нали
Re: Някои въпроси
Нарушени т. 1.2 и 2.3