За самолетите...

Теми на всякаква тематика
Съобщение
Автор
Потребителски аватар
ogi
АДМИНИСТРАТОР
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 7110
Регистриран: 04 авг 2007 20:43
МПС: А6 quattro
От: София
Име: Оги

За самолетите...

#1 Непрочетено мнение от ogi » 04 юни 2009 19:08

Не съм суеверен, даже съм по-скоро атеист, но взех да се замислям дали да не пробвам да си сменя полета в неделя с някой на друга авиокомпания... Ер Франс много ги уважавам и са сред най-добрите авиокомпании като кабинен комфорт, но нещо не им върви напоследък. Харесвам и авиопарка им, защото презатлантическите самолети са предимно Еърбъс А330/340, които са ми много по-комфортни от 747. Лошото е, че напук на всичко това, последните ми полети с тях имаше разни неизправности - миналият месец навръщане от Колумбия имаше отклоняване от маршрута и извънредно кацане в Ирландия, обявената причина - дозареждане (никакъв шанс, според мен), за 10 часов полет никога не се е налагало дозареждане, само веднъж ми се е случвало в полет до Буенос Айрес, който бе 16 часа. След като кацна в Париж и още преди да сме слезли, 2 камиончета спряха до двигателите (не знам дали е нормална процедура, или просто сега се загледах). Миналата седмица като пристигнах в Каракас (пак с Ер Франс), 30 мин не можаха да отворят вратата на самолета. Та така, сега и тази трагедия (винаги много съпричастно гледам на тези катастрофи, защото често пътувам и си го представям много живо). След 3 дни пак имам полет с Ер Франс и същият самолет - А330 от Каракас към Париж (за София) и някак си недоверие почва да се трупа в мен...
Един българин - хайдутин, двама българи - сговорна дружина, трима българи - чета с предател.
Изображение
ex A6 AKN MTИзображение
__.A6 BAU ATИзображение

Потребителски аватар
Izparitel
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 10203
Регистриран: 17 фев 2008 20:20
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Re: За полет AF447 и Ер Франс

#2 Непрочетено мнение от Izparitel » 04 юни 2009 19:38

До колкото четох, това е първия трагичен инцидент с този самолет. Даже си мисля, че след това което стана мерките за безопасност в тази авиокомпания известно време ще се изпълняват на 110 %. Предполагам и мерките за сигурност по летищата известно време ще са затегнати заради версията, че е възможно да е имало и терористичен акт.
Според мен точно сега рисковете ще са по-малки от обичайните. А и Еър Франс има имидж на сериозна авиокомпания.
Но ти сам ще си решиш. Сигурен съм в едно - в Понеделник пак ще пишеш във форума!

(uspeh) (uspeh) (uspeh)

Потребителски аватар
Darlin`
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 3283
Регистриран: 14 май 2008 12:17
МПС: Citroen C4
От: Пловдив

Re: За полет AF447 и Ер Франс

#3 Непрочетено мнение от Darlin` » 04 юни 2009 20:46

Оги, ако интуицията ти говори друго и не си съвсем сигурен, че искаш да пътуваш с този полет, по-добре (ако има възможност) смени полета. Аз съм се научила да слушам интуицията си и не съм съжалявала до сега, че съм го правила. Явно има защо сега да ти се "обажда" ... :?::
Изображение
Сега - Citroen C4`07 1.6HDI Изображение
Преди - Daewoo Lanos`98 1.4

Потребителски аватар
slowtraveler
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 6307
Регистриран: 15 ное 2008 19:17
МПС: Jeep Grand Cherokee 2014
От: Варна

Re: За полет AF447 и Ер Франс

#4 Непрочетено мнение от slowtraveler » 04 юни 2009 20:48

Братовчед ми се върна от Рио през Париж със същия полет на AF предходната неделя - точно седмица преди случката...
Още е малко изтръпнал..
Според теорията на вероятностите - този полет вече е най-сигурен - съдбата се е отчела...
Дано установят причините за катастрофата.
Иначе хората ще са загинали съвсем напразно...
Успокоително е, че все пак авиотранспорта е най-контролиран/проверяван от всички видове транспорт, и съответно е един от най-сигурните...
Страха от летене е заради това, че не можеш да контролираш процеса - ти си багаж в прекия смисъл...
Затова заемай мозъка си с нещо или удари 3 уискита на екс и полета ще е песен (coolbeer)
П.С. Darlin, не забравяй, че на интуицията си разчитат само жените... Ние си нямаме такъв инсталиран драйвър, че да ги усещаме тея неща...
До момента разхода на: Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение
***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
***** Фиат Добло дизел 1.3 multijet / 90к.с.:Изображение

Потребителски аватар
ogi
АДМИНИСТРАТОР
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 7110
Регистриран: 04 авг 2007 20:43
МПС: А6 quattro
От: София
Име: Оги

Re: За полет AF447 и Ер Франс

#5 Непрочетено мнение от ogi » 04 юни 2009 21:32

То за писането ясно, че ще пиша и в понеделник...
За ускитата винаги си искам в едно повече на борда, че тия по 50мг... :)

Разследването ще си отнеме доста време (поне 2-3 години), особено предвид местоположението и обстоятелствата.
Позволих си да поровя малко информация за самолета и полета. Интересното, което открих е, че самолетът е съвсем нов, произведен 2005-та година, което още повече оставя загадки, защото много често за да се разпадне самолет във въздуха (както мисля аз, че е станало, гледайки последните автоматични съобщение, които са изпратени), обикновено голямо участие има възрастта на самолета и умората на метала (само като си помисля, колко боинги, MD, DC,и др. има на по 20-30 години). Друго интересно, което открих е, че този самолет е имал инцидент на летището си (Шарл Де Гол), когато са се ударили с друг А321 при маневри, не са били големи щетите на А330.

Долу превеждам една статия на "The Daily Beast" която обобщава 7-те възможни теории за катастрофата:

1. Удар от мълния
Тази версия излиза най-правдоподобна, но все пак е неверотно да се повярва, че едно поразяване може да свали такъв голям лайнер като А330. Освен това самолетите са проектирани да издържат на такива удари, без да понасят големи щети. Когато удари мълния корпуса, обикновено е в областта на крилата, далече от двигателите и изолираната с пластмаса кабина на пасажерите. 50 мин след последния радарен контакт, автоматичният транспондер изпраща сигнал за проблем с ел. инсталацията, което означава, че може да е пострадала от мълния. Ако удар от мълния може да причини щети по фюзелажа, то това е сериозно предупреждение за авиоконструкторите на нови самолети, като карбоново-влакнестият Боинг 787, който се конструира без метал.

2. Много силна турбуленция
Знае се, че полет 447 се е сблъскал с много силна турбуленция, съчетана с гръмотевична буря, малко преди да загубата на сигнал. В 4:14 сутринта, парижко време, самолетът е излъчил автоматично съобщение за електрически проблеми и загуба на кабинно налягане. Какво може да е причинило това? Възможно е самолетът да е навлязъл в свирепа тропическа буря над Атлантика, но пилотите са обучени да ги заобикалят, а не да влизат в тях. Пилотът на AF447 трябва да е знаел това, навъртял е 11000 летателни часа, от които 1100 на Еърбъс. Според метеоролог от AccuWeather гръмотевичните бури в тази част на Атлантика достигат до 50000фута (~15000м.) което може да означава, че самолетътъ е преминал през най-опасната част (крузовата височина на тия самолети е около 11-13 000м.). Гръмотевиците в тази част могат да имат мощта на ядрена експлозия. Според Pierre Henri Gourgeon, изп. директор на Ер Франс-КЛМ, мълнията сама по себе си не може да обясни загубата на този самолет, както и само турбуленция също, винаги е комбинация от няколко фактора; нещо абсолютно неочаквано е възникнало на борда.

3. Градушка
Малко преди да изчезне, самолета е докладвал декомпресия, което може да означава само повреда в корпуса. Ако полет 447 е влетял в много силна буря, според New York Times - възможно е градушка да разбие челното стъкло. Но пилотите биха докладвали незабавно за проблем, вместо просто всичко да изчезне от радара.

4. Електрически проблем
Знае се, че е имало електрически проблем, преди загубата на контакт. Експертите казват, че обикновена електрическа повреда не би могла да свали Еърбъс, значи за да е имало такъв проблем, той трябва да е бил в особено големи мащаби. Еърбъс е "fly-by-wire" самолет, което означава, че плоскостите на крилата се командват по-скоро от жици, отколкото ръчни тръбопроводи ((?!)предполагам хидравлична система се има предвид). Това предполага, че в много ситуации самолетът автоматично прави корекции, ако нещо се обърка. Само че тази електроника може да направи и капан, както се случи миналата година с друг А330 на Australian Qantas (проверих случая - самолет с около 330 пътници и екипаж на крузова височина прави 2 много резки спускания в резултат на погрешни данни на електрониката и решение на автопилота, при което неподготвените пътници, без колани (те могат да се свалят през нормалния полет) са отхвърчали из кабината и 100-на души са били ранени - http://en.wikipedia.org/wiki/Qantas_Flight_72 ).

5. Пожар
Екетрическа авария би могла да бъде причинена от късо съединение, което би довел до висока температура, или искрене. Това може да причини пожар, ккъвто свали Боинг на Swiss Air през 1998-ма г. Тогава е имало призив да се поставят навсякъде пожароизвестителни датчици, не само в санитарните възли, но и в товарното помещение, двигателите, за да може да бъде известен екипажа навреме, но дълго време този призив е бил пренебрегван от авиокомпаниите.

6. Отвличане, или саботаж
Теории за саботаж, или отвличане се въртяха из медиите, но са отхвърлени от авиоекспертите, при претеглянето на фактите. Не е имало съмнителни пасажери на борда. Times of London твърди, че при такъв случай екипажът със сигурност би имал време да съобщи за това.

7. ракета, или бомбаTimes of London също така разсъждава над твърдението, че ракета може да е причинила изчезването, но това е малкко вероятно, предвид височината. Възможна избухнала бомба на борда би обяснила мигновеното изчезване от радара, но според Times of London екипа по сигурност в Рио, едва ли би допуснала това.

източник:
http://www.thedailybeast.com/blogs-and- ... flight-447
Един българин - хайдутин, двама българи - сговорна дружина, трима българи - чета с предател.
Изображение
ex A6 AKN MTИзображение
__.A6 BAU ATИзображение

Потребителски аватар
Izparitel
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 10203
Регистриран: 17 фев 2008 20:20
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Re: За полет AF447 и Ер Франс

#6 Непрочетено мнение от Izparitel » 04 юни 2009 21:41

Това което аз четох е, че е доста странно, че пилотите не са докладвали за проблем, което може да бъде обяснено най-вече с разхерметизация от която хората веднага губят съзнание. Отделно има твърдения за падане на светещи тела в океана в този район. Каквито и технически проблеми да е имало все-пак са имали голяма височина, а значи и време пилота да докладва за проблем.
Ще поживеем, ще видим - дано се разбере.

Потребителски аватар
slowtraveler
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 6307
Регистриран: 15 ное 2008 19:17
МПС: Jeep Grand Cherokee 2014
От: Варна

Re: За полет AF447 и Ер Франс

#7 Непрочетено мнение от slowtraveler » 04 юни 2009 21:50

Всички тея догадки са от хора, несвързани и не близки до авиационния свят...
Журналистически интерпретации.
Никой не би започнал да строи хипотези без достатъчно предварителни данни. А в момента данни няма.
Конструктивно нов самолет може много бързо да се разпадне във въздуха при превишаване експлоатационните ограничения. Примери има много. Най зрелищния - падането на руския 'Конкордский' - ТУ144 в Ла Бурже. Недобре настроена система за управление рязко снижава самолета, а при опита да излязат от положението пилотите създават претоварване, което самолета не може да издържи (отново с помощта на тази система за управление на самолета). Самолета се разпада във въздуха.
Между другото днес е годишнина от тази катастрофа...
Друг подобен случай е падането на самолета на Лауда Еър (авио компанията на Ники Лауда) - нов Boeing 767-3Z9ER, при който в крейсерски полет се отваря реверса на единия двигател. Променения вектор на тягата завърта самолета, след което аеродинамичните сили разрушават самолета...
От много години следя официалните и неофициалние рапорти за тези случаи, защото смятам, че единствено чрез детайлно изучаване на причините на катастрофите може да се предприемат правилни превантивни мерки (независимо от сферата на работа)...
Жена ми се чуди как се решавам да се кача на самолет, след като съм чел толкова такива събития, но пък летенето е голямо удоволствие.....
До момента разхода на: Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение
***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
***** Фиат Добло дизел 1.3 multijet / 90к.с.:Изображение

Потребителски аватар
ogi
АДМИНИСТРАТОР
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 7110
Регистриран: 04 авг 2007 20:43
МПС: А6 quattro
От: София
Име: Оги

Re: За полет AF447 и Ер Франс

#8 Непрочетено мнение от ogi » 04 юни 2009 22:04

В 2 часа по Гринуич пилотът на "Ербъс"-а е изпратил съобщение, че самолетът преминава през черни буреносни облаци, с ураганен вятър със скорост от 160 км/ч. и мълнии.
В следващите 2-3 минути са изпратени множество електронни сигнали, които сочат, че навигационната система не работи, екраните са черни и компютърната система е превключена на алтернативно захранване. В самолета се е включила алармата, а пътниците най-вероятно са стояли в тъмнината, очаквайки най-лошото, казва немският експерт по въздухоплаване Хайнрих Гросбонгард.
В 2.13 часа по Гринуич всички контролни системи отказват. Пилотите вече не могат да следят скоростта, височината и посоката.
В 2.14 часа по Гринуич е регистрирано последното съобщение от полет 447: "Налягането в самолета пада".
Става дума за 15-на минути всичко, като самолетът се е разпадал, но е успял да прати данните за грешки, включително и че пада налягането - повреда в корпуса, което си е било фактическото разпадане, но явно или радиото вече не е работело, или екипажа е бил в невъзможност да се изпрати съобщение през това време.

Аз също с интерес следя такива истории, защото разследването е много интересно. За удоволствие от летенето с пътнически самолет - да, но до 3 часа, после вече е ужасно отегчително. За Ту-144 има доста версии за случката край Ле Бурже. Версията, която знам аз е, че са решили да се изфукат руснаците и са изключили автоматичната система за контрол на полета (иновационна по него време, дори така са я намерили после в руините) и са искали да издухат шапките на публиката, като след снижаване над публиката внезапно почнат издигане и пълен форсаж, та тогава не издържа конструкцията и се чупи крилото. Има и друга теория, която също не е отхвърлена - екипажът е избегнал удар с френски изтребител и тогава се претоварва конструкцията. Тук е представена добре историята - Битва за сверхзвук - Правда о ТУ-144
Един българин - хайдутин, двама българи - сговорна дружина, трима българи - чета с предател.
Изображение
ex A6 AKN MTИзображение
__.A6 BAU ATИзображение

Потребителски аватар
Izparitel
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 10203
Регистриран: 17 фев 2008 20:20
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Re: За полет AF447 и Ер Франс

#9 Непрочетено мнение от Izparitel » 04 юни 2009 23:14

Още нещо за ПолетAF447
Същевременно испанският в. "Мундо" пише, че пилот на малката испанска авиокомпанията "Еър Комет", който изпълнявал полет 947 от Лима за Мадрид и се намирал недалеч от мястото, където изчезна френският самолет, видял експлозия от силна бяла светлина. Помощник-пилотът и една пътничка също видели тази светлина. Според пилота след първоначалната експлозия силната бяла светлина започнала да се спуска вертикално надолу. За шест секунди тя се разсеяла.
Пилотът описал всичко в доклад до шефовете си, които предали доклада на Ер Франс. Тази информация изважда на преден план отново хипотезата за избухването на бомба в самолета, пише испанският всекидневник, цитиран от Франс прес.

А малко по на изток от нас страдат от друго /най-вече от безхаберие/:
- Юли 2007 - пътнически самолет на "Еърбъс" А-310 на руската авиокомпания "Сибир" с над 200 души на борда се разби в руския град Иркутск. Загиват 124 души, оцеляват 79. След приземяването на самолета, докато променял посоката на тягата на десния двигател, командирът на полета "случайно и безконтролно преместил лоста за управление на тягата на левия двигател". В резултат на това от неутрално положение левият двигател бил приведен в състояние на нормална тяга и самолетът, вместо да спре, започнал да ускорява движението си.
http://www.actualno.com/print.php?id=85199

-
Пилотът на руски пътнически самолет, който се разби миналата година край град Перм и уби 88 души на борда, е бил пиян, но въпреки това причина за катастрофата е станало слабото му обучение. Това са изводите от разследването, които бяха обявени днес.
Самолетът Боин 737 на компанията "Аерофлот-Норд" се разби в Уралските планини при опит за приземяване на летището в Перм, припомня Ройтерс. Това бе най-тежката авиокатастрофа в страната за последните две години.
http://www.dnevnik.bg/sviat/2009/02/10/ ... bil_piian/

- На 26 Август 2006 г. за да направят икономия на гориво и да получат премия за тов пилотите на Ту-154 не заобикалят буря, а се опитват да прелетят отгоре. Нарушават куп инструкции, което съчетано с лошата им подготовка и неправилни действия води до гибелта на самолета.

- Авиакатастрофа в Перми 14.09.2008 г. на Боинг 737-500- недостаъчна подготовка на състава, загуба на пространствена информация... Май датчик на Боинга отчитал в посока обратна на тази с която били свикнали на руските самолети, а за икономии пилотите не били минали необходимото обучение в център на Боинг.
http://ru.wikipedia.org/wiki/Авиакатаст ... _2008_года

- Сещам се, че скоро някъде из Европата бяха задържали руски или украински екипаж на летището преди излитането, защото били пияни.

Мисля обаче, че никое от горните неща не може да се случи в Ер Франс и сериозните авиокомпании за презокеански полети. Споко!

Потребителски аватар
авео
Модератор
Модератор
Мнения: 3086
Регистриран: 05 авг 2007 18:53
МПС: Шевролет Авео 1.4 16V
От: Пловдив

Re: За полет AF447 и Ер Франс

#10 Непрочетено мнение от авео » 05 юни 2009 00:40

Не ви ли се струва,малко странно всичко това с катастрофата? Няма живи нито трупове,някакви отломки и това е. Толкова народ пътува с багаж и то много,обаче и такъв не е намерен. Показаха някаква седем метрово желязо,което било от самолета. От толкова голям самолет-едно седем метрово желязо,а и някакво петролно петно. Няма черни кутии,няма трупове,няма багаж,абе нищо няма. Извода,някои служби и организации отдавна са го направили,но всичко ще остане засекретено и с времето,ще отмине,както с много други необясними за нас неща. Нали не си мислите,че сме сами в тази вселена?
" При секса е, като при игра на карти. Ако,нямаш добър партньор, ти трябва силна ръка"-Уди Алън

Потребителски аватар
slowtraveler
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 6307
Регистриран: 15 ное 2008 19:17
МПС: Jeep Grand Cherokee 2014
От: Варна

Re: За полет AF447 и Ер Франс

#11 Непрочетено мнение от slowtraveler » 05 юни 2009 08:27

Авео, не знам дали си представяш какво представлява търсене на например маслено петно/разхвърлян плуващ багаж с размер няколко десетки километри на фона на бурно море в незнайно какъв район (обхващащ няколко хиляди километра)...
За справка - поради радиуса на земята, ако си на нейното ниво можеш по принцип да видиш нещо на повърхността на не повече от около 12 мили ~ 20км). Става въпрос за нещо много голямо - като кораб.
А знаете например найлон/торбички/друг багаж колко трудно се виждат на плажа - можеш да не ги забележиш и от 10м.
За съжаление търсенето е много трудно, ако веднага не се знае точното местоположение. За няколко часа се намесват ветрове, течения и района става съвсем друг.
Отломките са така раздробени, че обикновено парчетата са 10-20см, като голяма част потъват. Вече в почистването са се намесили и морските обитатели...
Относно ТУ144 - официално заключение е: принудили са командира да извършва несъгласувани и неодобрени предварително маневри със самолет, чиито строеж/настройка не е завършен напълно. Конкретната причина: на носа има едни крилца, които спомагат за управляемостта при ниска скорост. Те внасят изменения в аеродинамичното поведение на самолета, и по принцип влиянието им се компенсира автоматично с преместване на управляемите плоскости (при ТУ144 са елевони). Точно тази система не е работила/не е била настроена. Пилота прибира крилцата, а системата не компенсира момента. След секунда пилота усещайки какво става дърпа щурвала към себе си за да компенсира този пикиращ момент. Елевоните се отклоняват донякъде. Пилота предполагайки, че проблема е възникнал в момента на прибиране на крилцата дава команда крилцата отново да излязат. В този момент системата прекомпенсира командата на пилота и отклонява елевоните на максимален кабриращ момент, който се сумира и с кабриращия момент от крилцата. Самолета не издържа на голямото претоварване (май бе над 6G в този момент) и се пречупва. Пилота не е имал време да реагира въобще...

Данните от свидетели се оглеждат много критично. Навярно си спомняте и катастрофата под Донецк (Ту154 - штопор) и тази в Перм (Боинг 737) - веднага се намериха много свидетели, които разправяха, че са видели взрив във въздуха, а дефакто самолетите са паднали на земята цели...
До момента разхода на: Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение
***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
***** Фиат Добло дизел 1.3 multijet / 90к.с.:Изображение

Потребителски аватар
Izparitel
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 10203
Регистриран: 17 фев 2008 20:20
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Re: За полет AF447 и Ер Франс

#12 Непрочетено мнение от Izparitel » 05 юни 2009 09:42

Мистерията около падналия в Атлантическия океан пътническия самолет "Ербъс" на "Ер Франс" се задълбочава.
Намерените вчера от бразилските ВМС отломки не са от него, както се твърдеше по-рано, заяви изненадващо бразилски военен говорител, цитиран от Франс прес.
"До момента не е намерена нито една отломка от самолета. Можем да потвърдим, че намерената отломка не е била от негова", заяви директорът на отдела за контрол на въздушното пространство генерал Рамон Кардосо, предаде БТА.
Вчера генерал Кардосо беше обявил, че бразилските ВМС извадили от Атлантическия океан отломка от багажното отделение на машината "Ербъс А330", която потъна с 228 души на борда в нощта на неделя срещу понеделник. Освен тях били намерени и два надуваеми спасителни пояса.
Сега Кардосо заяви пред журналисти, че откритата отломка е била от дървен багажен палет, а на самолета на "Ер Франс" не е имало такива палети. Той подчерта, че бразилските ВМС ще съберат всички отломки от предполагаемия район на потъване на самолета за анализ.
Генерал Кардосо добави, че откритото на океанската повърхност петно от гориво е било от машинно масло, а не от керосин и е било от кораб, а не от самолет.
Също вчера станаха известни подробности от последните минути на самолета.

Потребителски аватар
авео
Модератор
Модератор
Мнения: 3086
Регистриран: 05 авг 2007 18:53
МПС: Шевролет Авео 1.4 16V
От: Пловдив

Re: За полет AF447 и Ер Франс

#13 Непрочетено мнение от авео » 05 юни 2009 10:56

А,вече и отломки няма. При всичките модерни технологии и кръжащи в небето сателити,които могат да намерят и разчетат абсолютно всичко,ходещо и пълзящо по тази земя,намирането на каквито и да е остатъци от цял самолет би било елементарно.На всичкото отгоре,мястото на катастрофата е предполагаемо!! Рано или късно иноземните,ще се покажат на всички и дано това не е пагубно за нас. Между другото,не сте ли забелязали,колко извънземни има между нас :lol: Някой ден ,ще ни демонстрират,как изчезва цял континент,не дай си боже. Малко се отплеснах от темата,но странното произшествие ме провокира.

PS Някой друг да е привърженик на теорията за извънземните?
" При секса е, като при игра на карти. Ако,нямаш добър партньор, ти трябва силна ръка"-Уди Алън

Потребителски аватар
Darlin`
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 3283
Регистриран: 14 май 2008 12:17
МПС: Citroen C4
От: Пловдив

Re: За полет AF447 и Ер Франс

#14 Непрочетено мнение от Darlin` » 05 юни 2009 11:26

Като чета размислите ти, почвам да ти вярвам.... :?::
Изображение
Сега - Citroen C4`07 1.6HDI Изображение
Преди - Daewoo Lanos`98 1.4

Потребителски аватар
Izparitel
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 10203
Регистриран: 17 фев 2008 20:20
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Re: За полет AF447 и Ер Франс

#15 Непрочетено мнение от Izparitel » 05 юни 2009 11:54

Никой не държи шпионски сателити за снимане на океана просто защото там няма какво да се снима. За тази цел би трябвало да се промени орбитата на някой от сега действащите сателити, но така се изразходва ресурса му /горивото му/, а и някой трябва да плати. Когато беше процеса на О'Джей Симпсън за убииство на съпругата му САЩ се обърнаха към Русия за снимки от шпионски сателит и Русия ги предостави. Просто за какво им е било на САЩ да си снимат собствената територия, та какво остава някой да е заснел пустошта в океана и то не около Русия, Китай или КНДР.
Иначе, ако се приеме версията за извънземни от Ер Франс трябва да те наградят - така те няма да са отговорни за трагедията.
Може би помните, че неотдавна в Черно море бедствие претърпя кораб до българския бряг /май около Калиакра/. Задейства се спасителна операция, а един от оцелелите дори се беше обадил по мобилен телефон. Черно море на фона на океана е капка в морето, събитията се развиваха съвсем близо до брега, теченията са що-годе познат и накрая... Спаси ги кораб, нямащ нищо общо с издирването и то чак в турските териториални води.
Трагедията е голяма, уфолозите винаги са имали готови обяснения на неясните събития, но мисля, че накрая нещата ще излязат доста по-прозаични.

Отговори

Върни се в “За общи теми от живота”