Тогава,щяхме да се кланяме един на друг,като японците при всяко разминаванеЕх, всички да бяха като колегата slowtraveler.
наказание на опел
- dsuzunov
- VIP потребител
- Мнения: 5794
- Регистриран: 25 яну 2008 17:52
- МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
- От: Пловдив
- Име: Димитър
Re: наказание на опел
Re: наказание на опел
Аз лично оставам много очарован от някаквата (малко срещана) колегиалност по пътя, десен мигач за пропускане (особено за товарен автомобил), или ляв(!), поздрав с "аварийките", мигване и т.н. Преди като пътувах много по БГ пътищата бях като съпричастен на движението, за съжаление по същият начин се чувстваха само предимно шофьорите на товарни автомобили. Рядко, но все пак все още се забелязва, макар и несравнимо с наглите типове по асфалта.dsuzunov написа:Тогава,щяхме да се кланяме един на друг,като японците при всяко разминаванеЕх, всички да бяха като колегата slowtraveler.
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: наказание на опел
АААА НЕ ТАКАogi написа:Ех, всички да бяха като колегата slowtraveler...
Никой не е безгрешен - и аз съм правил и правя нарушения.
Просто споделих, как действам, и ако погледнеш от този ъгъл, нещата изглеждат много по-ефективни, с по-малко ядове и най-вече по-безопасно...
- Ilyan
- Глобален модератор
- Мнения: 959
- Регистриран: 07 ное 2007 10:07
- Skype: ilyan-f1
- МПС: ex. Leganza
- От: София
Re: наказание на опел
И аз се придържам към мнението на колегата slowtraveler.
Да ви разкажа една случка и да кажете, как бихте посъпили в такава ситуация.
Карам по планински път. В колата сме аз и съседите - мъж, жена и двете им деца. По завоите застигам Ауди 80. Няколко километра карам зад него, поради невъзможност да го изпреваря. Излизаме на права отсечка, насреща няма никой, ляв мигач, от 5-та на 4-та и започвам да го изпреварвам. Обаче цървула (тази е най-културна дума, за която мога да се сетя), започва да се набира и да не ми дава да го изпреваря, въпреки, че съм го настигнал и няколко километра карам зад него. Върнах на 3-та, газ до долу, малко преди завоя, леко засичайки го, се прибрах в дясната лента със скорост около 110км/ч на 3-та. След това цървула изостана, но защо трябваше да се напъва. Толкова ли няма акъл в главата? Не трябва да го изпреварвам ли? Нито съм го притеснявал - да му седя зад задния номер, нито съм използвал клаксон или фарове.
Съседа и синът му се изкефиха, а на мен ми идваше да спра и да го
Да ви разкажа една случка и да кажете, как бихте посъпили в такава ситуация.
Карам по планински път. В колата сме аз и съседите - мъж, жена и двете им деца. По завоите застигам Ауди 80. Няколко километра карам зад него, поради невъзможност да го изпреваря. Излизаме на права отсечка, насреща няма никой, ляв мигач, от 5-та на 4-та и започвам да го изпреварвам. Обаче цървула (тази е най-културна дума, за която мога да се сетя), започва да се набира и да не ми дава да го изпреваря, въпреки, че съм го настигнал и няколко километра карам зад него. Върнах на 3-та, газ до долу, малко преди завоя, леко засичайки го, се прибрах в дясната лента със скорост около 110км/ч на 3-та. След това цървула изостана, но защо трябваше да се напъва. Толкова ли няма акъл в главата? Не трябва да го изпреварвам ли? Нито съм го притеснявал - да му седя зад задния номер, нито съм използвал клаксон или фарове.
Съседа и синът му се изкефиха, а на мен ми идваше да спра и да го
- Fantomasss
- Глобален модератор
- Мнения: 3222
- Регистриран: 17 окт 2008 15:27
- Skype: plekstor_a
- МПС: Lanos SеX-16v-106 куци катъра
- От: Сф братче център на просветата
- Име: Грозданов
Re: наказание на опел
Редовно ми се случва и не е нищо ново. Учудвам се че не е започнал да ти свири да ти светка къси дълги да вади ръце и пръсти и да хвали майка ти и нейните роднини до девето коляно. По принцип в такава ситуация е добре да се прибереш и да не рискуваш с идващият завой с тия 110 км/ч, но това е по разум , а по моментна реакция и аз бих постъпил като теб , само че влизайки пред него спирачки, принудително го спирам и както ти каза , спускам му четирите гуми и го оставям да виси там като луканка, та друг път да знае като му се даде мигач за изпреварване да набива спирачка , да дава десен мигач и да те гледа гузно докато го изпреварваш...FORMULA1 написа:И аз се придържам към мнението на колегата slowtraveler.
Да ви разкажа една случка и да кажете, как бихте посъпили в такава ситуация.
Карам по планински път. В колата сме аз и съседите - мъж, жена и двете им деца. По завоите застигам Ауди 80. Няколко километра карам зад него, поради невъзможност да го изпреваря. Излизаме на права отсечка, насреща няма никой, ляв мигач, от 5-та на 4-та и започвам да го изпреварвам. Обаче цървула (тази е най-културна дума, за която мога да се сетя), започва да се набира и да не ми дава да го изпреваря, въпреки, че съм го настигнал и няколко километра карам зад него. Върнах на 3-та, газ до долу, малко преди завоя, леко засичайки го, се прибрах в дясната лента със скорост около 110км/ч на 3-та. След това цървула изостана, но защо трябваше да се напъва. Толкова ли няма акъл в главата? Не трябва да го изпреварвам ли? Нито съм го притеснявал - да му седя зад задния номер, нито съм използвал клаксон или фарове.
Съседа и синът му се изкефиха, а на мен ми идваше да спра и да го
Ако нямаш какво да правиш, не го прави тук...
- dsuzunov
- VIP потребител
- Мнения: 5794
- Регистриран: 25 яну 2008 17:52
- МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
- От: Пловдив
- Име: Димитър
Re: наказание на опел
Прави ми впечатление,че така се държат водачи,които не пътуват постоянно по такива пътища.Карам по планински път....
Забелязал съм,когато ходя до Смолян,че най-колегиално се държат смолянските шофьори.Случвало ми се е,излизайки от Смолян в посока Пампорово,където е бая стръмно,да ме настигнат с много висока скорост,но отдалече,ако пътя позволява,тръгват и съвсем чисто си ме задминават.Въобще не усещам,че някой,изобщо минава покрай мен.
Същото се повтаря и когато пътувам за селото на жена ми-Скобелево.На 6 км.над селото има вилна зона и по пътя,нагоре съм срещал всякакви индивиди.Но,интересното е,че хора от селото или такива,които редовно пътуват на горе си карат спокойно,докато такива,пътуващи рядко нагоре карат нервно или както се изразяваше един член на форума:..."на ръчка,в червената зона"
Абе...то си е казано:..."Балкана ражда хора,полето тикви"
п.с.....роден съм в полето....но се мисля за "хора"
- Ilyan
- Глобален модератор
- Мнения: 959
- Регистриран: 07 ное 2007 10:07
- Skype: ilyan-f1
- МПС: ex. Leganza
- От: София
Re: наказание на опел
Ако визираш мен:dsuzunov написа:...докато такива,пътуващи рядко нагоре карат нервно или както се изразяваше един член на форума:..."на ръчка,в червената зона"
и после 3-та.от 5-та на 4-та...
Не съм от тези, които карат в червената зона.
Можеш да ми кажеш всичко, което си мислиш. Нито ще се засегна, нито ще се обидя, на човек с по-голям опит от моя.
- dsuzunov
- VIP потребител
- Мнения: 5794
- Регистриран: 25 яну 2008 17:52
- МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
- От: Пловдив
- Име: Димитър
Re: наказание на опел
Въобще не визирам теб.FORMULA1 написа:Ако визираш мен:dsuzunov написа:...докато такива,пътуващи рядко нагоре карат нервно или както се изразяваше един член на форума:..."на ръчка,в червената зона"и после 3-та.от 5-та на 4-та...
Не съм от тези, които карат в червената зона.
Можеш да ми кажеш всичко, което си мислиш. Нито ще се засегна, нито ще се обидя, на човек с по-голям опит от моя.
Има един в сайта,чиито аватар е едно шмъркащо нещо.
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: наказание на опел
Я да се изкажа в стил 'гузен негонен бяга' :DD
Често карам на високи обороти, като достигането до червената зона (но не и ограничителя) не е нещо необичайно за мен, особено при изпреварване защото не искам да оставям нещата на случайността.
Ако вместо на 6-та съм тръгнал на 3-та с около 4х.об колата вече ще е в пика на въртящия момент и близко до пикова мощност. Така няма да ми се налага да превключвам надолу ако случайно 'галоша' реши да даде газ.
Пък и по-активното ускорение ще ми позволи да съкратя дистанцията необходима за изпреварване...
По принцип не смятам за разумно изпреварване на 5-та с разлика в скоростите от 5-10км/ч///
Често карам на високи обороти, като достигането до червената зона (но не и ограничителя) не е нещо необичайно за мен, особено при изпреварване защото не искам да оставям нещата на случайността.
Ако вместо на 6-та съм тръгнал на 3-та с около 4х.об колата вече ще е в пика на въртящия момент и близко до пикова мощност. Така няма да ми се налага да превключвам надолу ако случайно 'галоша' реши да даде газ.
Пък и по-активното ускорение ще ми позволи да съкратя дистанцията необходима за изпреварване...
По принцип не смятам за разумно изпреварване на 5-та с разлика в скоростите от 5-10км/ч///