Дата и час: 23 Фев 2018 11:08

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




 Страница 2 от 2 [ 25 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Lanos смяна на двигател 1.4-C20NE
Непрочетено мнениеПубликувано на: 31 Мар 2015 15:15 
Напреднал
Напреднал
Аватар

Регистриран на: 28 Мар 2008 00:03
Мнения: 464
Местоположение: Пловдив,София
Skype: georgiev10
МПС: Lanos C20XE
От: Plovdiv,Sofia

Offline
F20 са ми скоростите, макферсоните са от Астра Ф с големите главини, пружини от ГСИ. Лявата полуоска е оригиналната само външното каре е сменено от Есперо 2.0. Дясната е с висящ лагер от Калибра/Вектра ХЕ.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Lanos смяна на двигател 1.4-C20NE
Непрочетено мнениеПубликувано на: 18 Май 2015 14:20 
Минаващ
Минаващ

Регистриран на: 22 Мар 2012 22:48
Мнения: 13
МПС: Daewoo lanos
От: Vratsa

Offline
Колеги навих и един приятел да си смени двигателя и след посещение в една морга си тръгнахме със следните железа от една калибра Изображение
Изображение
Изображение
Сега и въпросите, моята инсталация я прави брат ми, но сега не е в България и трябва да се оправям сам.
Изображение
На снимката се виждат кабелите които влизат в бушонната кутия(на калибрата е отпред, на вектрата от която взех моя двигател беше вътре), въпроса е дебелия червен, дебелия черен и тънкия червен за какво са. И трите дават връзка на 18 пин на буксата на компа, което според схемите в аутодатата е 12в+. Ако имате и някакви схеми на инсталацията различни от тези в аутодата ще съм много благодарен ако ги покажете.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Lanos смяна на двигател 1.4-C20NE
Непрочетено мнениеПубликувано на: 18 Май 2015 15:46 
Напреднал
Напреднал
Аватар

Регистриран на: 28 Мар 2008 00:03
Мнения: 464
Местоположение: Пловдив,София
Skype: georgiev10
МПС: Lanos C20XE
От: Plovdiv,Sofia

Offline
Снимките ти не се виждат, но по спомен дебелия червен - постоянен плюс от акумулатора, черния е плюс през контакт - най-добре към розовия кабел за бобината от инсталацията на Ланоса. За тънкия червен нямам спомен, оправи снимките и ще видим.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Lanos смяна на двигател 1.4-C20NE
Непрочетено мнениеПубликувано на: 18 Май 2015 19:36 
Минаващ
Минаващ

Регистриран на: 22 Мар 2012 22:48
Мнения: 13
МПС: Daewoo lanos
От: Vratsa

Offline
Давам линкове щото нещо не се получава по друг начин.
http://prikachi.com/images.php?images/48/8121048e.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/51/8121051i.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/56/8121056u.jpg
Ето снимката с кабелите
http://prikachi.com/images.php?images/69/8121069T.jpg
Трите в ляво без дебелия червен са за релето, двата вързани по средата са за октан коректора, дебел червен и черен и тънък червен дават връзка на пин18 на буксата на екуто. Червено-синия(7 дет съм написал на него) отива на една букса след екуто на долната снимка се вижда(този с тиксото) и него незнам за какво е.
http://prikachi.com/images.php?images/660/8121660h.jpg


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Lanos смяна на двигател 1.4-C20NE
Непрочетено мнениеПубликувано на: 18 Май 2015 23:12 
Напреднал
Напреднал
Аватар

Регистриран на: 28 Мар 2008 00:03
Мнения: 464
Местоположение: Пловдив,София
Skype: georgiev10
МПС: Lanos C20XE
От: Plovdiv,Sofia

Offline
Стана ясно вече изрязали сте снопа с релето, октан-коректора и захранването от акумулатора. Трябва да възстановите връзката с релето. За октан-коректора си видял кои са - кафяво/син и кафяв. Дебелия червен, който отвънка е с черна изолация е плюс към акумулатора. Всички останали са за релето, дано да сте взели и него заедно с куплунга му. Червено/синия от последната снимка е плюс към бензиновата помпа, а буксите са за уредите на таблото, климатика и диагностиката.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Lanos смяна на двигател 1.4-C20NE
Непрочетено мнениеПубликувано на: 18 Май 2015 23:38 
Минаващ
Минаващ

Регистриран на: 22 Мар 2012 22:48
Мнения: 13
МПС: Daewoo lanos
От: Vratsa

Offline
http://prikachi.com/images.php?images/156/8122156d.jpg
Значи като гледам релето от снимката дебелия и тънкия червен са 2-ри и 3-ти извод. Ако е така къде в зялата схема е контактния ключ? Извинявай за тъпите въпроси, ако си в София кажи да те черпя по едно кафе и да видя бегачката на живо. :D


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Lanos смяна на двигател 1.4-C20NE
Непрочетено мнениеПубликувано на: 19 Май 2015 01:25 
Напреднал
Напреднал
Аватар

Регистриран на: 28 Мар 2008 00:03
Мнения: 464
Местоположение: Пловдив,София
Skype: georgiev10
МПС: Lanos C20XE
От: Plovdiv,Sofia

Offline
"Контактния ключ" на схемата е 15 и 50. В Пловдив съм поне до средата на юни, иначе бих ти помогнал на живо.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Lanos смяна на двигател 1.4-C20NE
Непрочетено мнениеПубликувано на: 19 Май 2015 12:14 
Минаващ
Минаващ

Регистриран на: 22 Мар 2012 22:48
Мнения: 13
МПС: Daewoo lanos
От: Vratsa

Offline
То е ясно, че са 15 и 50, проблема е, че няма други стърчащи кабели по инсталацията. Ама така е като не съм си я свалял аз инсталацията сега ще се мъча :D . В четвъртък се прибирам във Враца и я почвам, мерси пак за помощта.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Lanos смяна на двигател 1.4-C20NE
Непрочетено мнениеПубликувано на: 19 Май 2015 13:15 
Напреднал
Напреднал
Аватар

Регистриран на: 28 Мар 2008 00:03
Мнения: 464
Местоположение: Пловдив,София
Skype: georgiev10
МПС: Lanos C20XE
От: Plovdiv,Sofia

Offline
Взимаш мултицета и ги търсиш по буксите. Това съм почти сигурен, че е 15.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Lanos смяна на двигател 1.4-C20NE
Непрочетено мнениеПубликувано на: 25 Май 2015 18:10 
Минаващ
Минаващ

Регистриран на: 22 Мар 2012 22:48
Мнения: 13
МПС: Daewoo lanos
От: Vratsa

Offline
Имаме малко развитие :D
http://prikachi.com/images.php?images/42/8135042k.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/46/8135046z.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/49/8135049W.jpg
Колегата имаше други ангажименти и останаха само събота и неделя за работа и това е резултата.
https://www.facebook.com/video.php?v=42 ... =3&theater
Остава да се вкара компютъра в купето, да се сложи генерацията и да се измисли начин да се сложи филтърна кутия
щото дебитомера на ц20не-то е бахти тухлата, а колегата ще кара с обикновена газ и спортния филтър не е вариант.
Отново благодарности на колегата Георгиев за съветите.


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 Страница 2 от 2 [ 25 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  


Gemius