Lanos смяна на двигател 1.4-C20NE
- georgiev10
- Напреднал
- Мнения: 465
- Регистриран: 27 мар 2008 23:03
- Skype: georgiev10
- МПС: Lanos C20XE
- От: Plovdiv,Sofia
Re: Lanos смяна на двигател 1.4-C20NE
F20 са ми скоростите, макферсоните са от Астра Ф с големите главини, пружини от ГСИ. Лявата полуоска е оригиналната само външното каре е сменено от Есперо 2.0. Дясната е с висящ лагер от Калибра/Вектра ХЕ.
Re: Lanos смяна на двигател 1.4-C20NE
Колеги навих и един приятел да си смени двигателя и след посещение в една морга си тръгнахме със следните железа от една калибра
Сега и въпросите, моята инсталация я прави брат ми, но сега не е в България и трябва да се оправям сам.
На снимката се виждат кабелите които влизат в бушонната кутия(на калибрата е отпред, на вектрата от която взех моя двигател беше вътре), въпроса е дебелия червен, дебелия черен и тънкия червен за какво са. И трите дават връзка на 18 пин на буксата на компа, което според схемите в аутодатата е 12в+. Ако имате и някакви схеми на инсталацията различни от тези в аутодата ще съм много благодарен ако ги покажете.
Сега и въпросите, моята инсталация я прави брат ми, но сега не е в България и трябва да се оправям сам.
На снимката се виждат кабелите които влизат в бушонната кутия(на калибрата е отпред, на вектрата от която взех моя двигател беше вътре), въпроса е дебелия червен, дебелия черен и тънкия червен за какво са. И трите дават връзка на 18 пин на буксата на компа, което според схемите в аутодатата е 12в+. Ако имате и някакви схеми на инсталацията различни от тези в аутодата ще съм много благодарен ако ги покажете.
- georgiev10
- Напреднал
- Мнения: 465
- Регистриран: 27 мар 2008 23:03
- Skype: georgiev10
- МПС: Lanos C20XE
- От: Plovdiv,Sofia
Re: Lanos смяна на двигател 1.4-C20NE
Снимките ти не се виждат, но по спомен дебелия червен - постоянен плюс от акумулатора, черния е плюс през контакт - най-добре към розовия кабел за бобината от инсталацията на Ланоса. За тънкия червен нямам спомен, оправи снимките и ще видим.
Re: Lanos смяна на двигател 1.4-C20NE
Давам линкове щото нещо не се получава по друг начин.
http://prikachi.com/images.php?images/48/8121048e.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/51/8121051i.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/56/8121056u.jpg
Ето снимката с кабелите
http://prikachi.com/images.php?images/69/8121069T.jpg
Трите в ляво без дебелия червен са за релето, двата вързани по средата са за октан коректора, дебел червен и черен и тънък червен дават връзка на пин18 на буксата на екуто. Червено-синия(7 дет съм написал на него) отива на една букса след екуто на долната снимка се вижда(този с тиксото) и него незнам за какво е.
http://prikachi.com/images.php?images/660/8121660h.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/48/8121048e.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/51/8121051i.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/56/8121056u.jpg
Ето снимката с кабелите
http://prikachi.com/images.php?images/69/8121069T.jpg
Трите в ляво без дебелия червен са за релето, двата вързани по средата са за октан коректора, дебел червен и черен и тънък червен дават връзка на пин18 на буксата на екуто. Червено-синия(7 дет съм написал на него) отива на една букса след екуто на долната снимка се вижда(този с тиксото) и него незнам за какво е.
http://prikachi.com/images.php?images/660/8121660h.jpg
- georgiev10
- Напреднал
- Мнения: 465
- Регистриран: 27 мар 2008 23:03
- Skype: georgiev10
- МПС: Lanos C20XE
- От: Plovdiv,Sofia
Re: Lanos смяна на двигател 1.4-C20NE
Стана ясно вече изрязали сте снопа с релето, октан-коректора и захранването от акумулатора. Трябва да възстановите връзката с релето. За октан-коректора си видял кои са - кафяво/син и кафяв. Дебелия червен, който отвънка е с черна изолация е плюс към акумулатора. Всички останали са за релето, дано да сте взели и него заедно с куплунга му. Червено/синия от последната снимка е плюс към бензиновата помпа, а буксите са за уредите на таблото, климатика и диагностиката.
Re: Lanos смяна на двигател 1.4-C20NE
http://prikachi.com/images.php?images/156/8122156d.jpg
Значи като гледам релето от снимката дебелия и тънкия червен са 2-ри и 3-ти извод. Ако е така къде в зялата схема е контактния ключ? Извинявай за тъпите въпроси, ако си в София кажи да те черпя по едно кафе и да видя бегачката на живо.
Значи като гледам релето от снимката дебелия и тънкия червен са 2-ри и 3-ти извод. Ако е така къде в зялата схема е контактния ключ? Извинявай за тъпите въпроси, ако си в София кажи да те черпя по едно кафе и да видя бегачката на живо.
- georgiev10
- Напреднал
- Мнения: 465
- Регистриран: 27 мар 2008 23:03
- Skype: georgiev10
- МПС: Lanos C20XE
- От: Plovdiv,Sofia
Re: Lanos смяна на двигател 1.4-C20NE
"Контактния ключ" на схемата е 15 и 50. В Пловдив съм поне до средата на юни, иначе бих ти помогнал на живо.
Re: Lanos смяна на двигател 1.4-C20NE
То е ясно, че са 15 и 50, проблема е, че няма други стърчащи кабели по инсталацията. Ама така е като не съм си я свалял аз инсталацията сега ще се мъча . В четвъртък се прибирам във Враца и я почвам, мерси пак за помощта.
- georgiev10
- Напреднал
- Мнения: 465
- Регистриран: 27 мар 2008 23:03
- Skype: georgiev10
- МПС: Lanos C20XE
- От: Plovdiv,Sofia
Re: Lanos смяна на двигател 1.4-C20NE
Взимаш мултицета и ги търсиш по буксите. Това съм почти сигурен, че е 15.
Re: Lanos смяна на двигател 1.4-C20NE
Имаме малко развитие
http://prikachi.com/images.php?images/42/8135042k.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://prikachi.com/images.php?images/46/8135046z.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://prikachi.com/images.php?images/49/8135049W.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Колегата имаше други ангажименти и останаха само събота и неделя за работа и това е резултата.
https://www.facebook.com/video.php?v=42 ... =3&theater" onclick="window.open(this.href);return false;
Остава да се вкара компютъра в купето, да се сложи генерацията и да се измисли начин да се сложи филтърна кутия
щото дебитомера на ц20не-то е бахти тухлата, а колегата ще кара с обикновена газ и спортния филтър не е вариант.
Отново благодарности на колегата Георгиев за съветите.
http://prikachi.com/images.php?images/42/8135042k.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://prikachi.com/images.php?images/46/8135046z.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://prikachi.com/images.php?images/49/8135049W.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Колегата имаше други ангажименти и останаха само събота и неделя за работа и това е резултата.
https://www.facebook.com/video.php?v=42 ... =3&theater" onclick="window.open(this.href);return false;
Остава да се вкара компютъра в купето, да се сложи генерацията и да се измисли начин да се сложи филтърна кутия
щото дебитомера на ц20не-то е бахти тухлата, а колегата ще кара с обикновена газ и спортния филтър не е вариант.
Отново благодарности на колегата Георгиев за съветите.