Проект Matiz Турбо!!!!
- bad racer
- Нов
- Мнения: 96
- Регистриран: 28 яну 2011 19:54
- Skype: ivan_aspo
- МПС: Матю с духалка!!!
- От: София
Проект Matiz Турбо!!!!
Здравейте!Дойде време и аз да се отбележа в раздел Тунинг.Колата е Daewoo Matiz 0.8 99г.Няма никакви екстри била е някога такси,след което попадна в мойте ръчички.Благодарение на колега от форума се сдобих с колектор и турбо,но за съжаление стандартната електроникана колата не върши работа.И за да се избегнат по нататъшни разправии с мотора се преминава на Megasquirt ,за управление на горивото и запалването.Колата в момента е в бокса за смяна на електроника.Снимки ще пусна в последствие.Единствените които имам за момента са от тогава когато си взех джантите от Нисан Примера които паснаха идеално на междуболтовото разтояние и централния отвор.
Хайде поздрави от мен.Очаквайте продължение.
Хайде поздрави от мен.Очаквайте продължение.
Летя си с колата,летя си с колата,летя си с колата,.......................
- djokki
- Активен
- Мнения: 758
- Регистриран: 07 юли 2009 17:50
- МПС: Kalos C20XE, Lanos 2.0i и др
- От: България,Стара Загора
- Име: djokki
Re: Проект Matiz Турбо!!!!
Поздравления колега!
Хубаво е че има и други луди глави като мен които решават да тунинговат в този форум!
Аз относно Матиза и турбото не мога да ти помогна много, но има двама-трима колеги които са доста наясно и ще ти подадат ръка в нужния момент!
Успех и да качваш много снимки!
Хубаво е че има и други луди глави като мен които решават да тунинговат в този форум!
Аз относно Матиза и турбото не мога да ти помогна много, но има двама-трима колеги които са доста наясно и ще ти подадат ръка в нужния момент!
Успех и да качваш много снимки!
- bad racer
- Нов
- Мнения: 96
- Регистриран: 28 яну 2011 19:54
- Skype: ivan_aspo
- МПС: Матю с духалка!!!
- От: София
Re: Проект Matiz Турбо!!!!
Малко развитие по темата.Има добри и лоши новини както винаги.Но първо добрите.Сетъпа е:
Двигател -0.8 кубика инжекторите сменени с 270сс от 1.8т двигател на ВАГ.
Преработена горивна магистрала.Рейката преработена за да се монтира горивен регулатор от ОПЕЛ C20NE.
Запалването е преработено с 3 бубини вместо с делко(това бяха изискванията на електрониката).
Като стана въпрос и за нея.Стандартната електроника е сменена със stаnd alone електроника-Mega Squirt.
Турбото е IHI RHB5,колектора и даунпайпа са къстъм мейд.Комплекта турбо,колектор и даунпайп са купени от не безизвестният колега с Тикото Турбо -Просто за информация!!!!
Кулера е от Астра 1.7ТД
Пътища не са от силиконови колена а от тръбите на астрата и алуминизирани колена.
Разтоварващия клапан е реплика на Greddy Type R май беше.
Manual Boost Controller.
Главата е цялостно ревизирана.Сменени водачи,клапани и маслообирачи за клапани.Зенкеровани седла на клапани и припаснати.
Изключен EGR и изхвърлен брутално на боклука Еколозите да го
Ами май това се сещам за момента.Снимки няма как поради факта че разкарах телефона с камера пък фото апарат немам
Май имаше и още неща ама загубих им дирята
Та както и повечето ще попитат и какво става след всичко това.Ами тези дни ще кача графиката от диното.
Динотеста и настройките на компютъра са направени в небезизвестния(за да не правя реклама няма да споменавам името не че не искам и съм им страшно благодарен)сервиз на магистрала Тракия след Църна Маца.
Та да си дойдем на резултатите.Мерено е на колелетата.
94 конски сили на 5400оборота
123 НМ на около 5000.На 0.6 бара
Най неуобното е че скоростната кутийка е с много къси предавки и максималната скоротс е 160 и бие прекъсвач.Но пък ги вдига с такава лекота че нямам думи ебати кефа си е с тази бълха да разминаваш колите със 160 и да се чудят какво става.Разхода е 10 на сто за времето за което успях да я покарам.И то не със жалене.Абе стана идеалната градска количка.
Турбото захапва от 2500 на около 3800 е на фулбуст.
За справка стандартно е 51кс на 6000 оборота
за нютоните май бяха 60.
Та общото положение е такова стандартната бензинова помпа повече от това не може да направи.Трябва да се смени с потопяема от астра ГСИ или някъф Гоуф ГТИ абе потопяема дето стандартно държи на около 150 кончета.
Колата е настроена перфектно има ресурс без проблем да се надуе до 1 бар,но след като се смени помпата че със стандартната обеднава сместа и ще стане сакътлък.Очакванията на 1 бар са около 130 коня на колела и около 190НМ.
Ами това е май.
За съжаление се налага да се разделя с нея толкова скоро и може да я видите по пътя но в ръцете на някой друк мераклия.Идеята ми беше да се сменят спирачките от хонда акорд с по големи дискове и спирачни апарати да се боядиса и да се оправи салона че този е трагичен(така си е просто стандартно).Но като всяко хубаво нещо и това си има край.За съжаление отива в раздел ПРОДАВА.
Двигател -0.8 кубика инжекторите сменени с 270сс от 1.8т двигател на ВАГ.
Преработена горивна магистрала.Рейката преработена за да се монтира горивен регулатор от ОПЕЛ C20NE.
Запалването е преработено с 3 бубини вместо с делко(това бяха изискванията на електрониката).
Като стана въпрос и за нея.Стандартната електроника е сменена със stаnd alone електроника-Mega Squirt.
Турбото е IHI RHB5,колектора и даунпайпа са къстъм мейд.Комплекта турбо,колектор и даунпайп са купени от не безизвестният колега с Тикото Турбо -Просто за информация!!!!
Кулера е от Астра 1.7ТД
Пътища не са от силиконови колена а от тръбите на астрата и алуминизирани колена.
Разтоварващия клапан е реплика на Greddy Type R май беше.
Manual Boost Controller.
Главата е цялостно ревизирана.Сменени водачи,клапани и маслообирачи за клапани.Зенкеровани седла на клапани и припаснати.
Изключен EGR и изхвърлен брутално на боклука Еколозите да го
Ами май това се сещам за момента.Снимки няма как поради факта че разкарах телефона с камера пък фото апарат немам
Май имаше и още неща ама загубих им дирята
Та както и повечето ще попитат и какво става след всичко това.Ами тези дни ще кача графиката от диното.
Динотеста и настройките на компютъра са направени в небезизвестния(за да не правя реклама няма да споменавам името не че не искам и съм им страшно благодарен)сервиз на магистрала Тракия след Църна Маца.
Та да си дойдем на резултатите.Мерено е на колелетата.
94 конски сили на 5400оборота
123 НМ на около 5000.На 0.6 бара
Най неуобното е че скоростната кутийка е с много къси предавки и максималната скоротс е 160 и бие прекъсвач.Но пък ги вдига с такава лекота че нямам думи ебати кефа си е с тази бълха да разминаваш колите със 160 и да се чудят какво става.Разхода е 10 на сто за времето за което успях да я покарам.И то не със жалене.Абе стана идеалната градска количка.
Турбото захапва от 2500 на около 3800 е на фулбуст.
За справка стандартно е 51кс на 6000 оборота
за нютоните май бяха 60.
Та общото положение е такова стандартната бензинова помпа повече от това не може да направи.Трябва да се смени с потопяема от астра ГСИ или някъф Гоуф ГТИ абе потопяема дето стандартно държи на около 150 кончета.
Колата е настроена перфектно има ресурс без проблем да се надуе до 1 бар,но след като се смени помпата че със стандартната обеднава сместа и ще стане сакътлък.Очакванията на 1 бар са около 130 коня на колела и около 190НМ.
Ами това е май.
За съжаление се налага да се разделя с нея толкова скоро и може да я видите по пътя но в ръцете на някой друк мераклия.Идеята ми беше да се сменят спирачките от хонда акорд с по големи дискове и спирачни апарати да се боядиса и да се оправи салона че този е трагичен(така си е просто стандартно).Но като всяко хубаво нещо и това си има край.За съжаление отива в раздел ПРОДАВА.
Летя си с колата,летя си с колата,летя си с колата,.......................
- bad racer
- Нов
- Мнения: 96
- Регистриран: 28 яну 2011 19:54
- Skype: ivan_aspo
- МПС: Матю с духалка!!!
- От: София
Re: Проект Matiz Турбо!!!!
ей сега е по добре
Летя си с колата,летя си с колата,летя си с колата,.......................
Re: Проект Matiz Турбо!!!!
Разчистих темата от ненужните коментари. Всичко е ОК вече. Не разбрахме само, защо реши да я продаваш така бързо?
Офтопик:
- bad racer
- Нов
- Мнения: 96
- Регистриран: 28 яну 2011 19:54
- Skype: ivan_aspo
- МПС: Матю с духалка!!!
- От: София
Re: Проект Matiz Турбо!!!!
Ами по непредвидени обстоятелства се сдобих с още една кола и автопарка ми нарастна на 3 автообила,а 3 каруци не се потдържат толкова лесно и тази става излишна.Това е в Общи линии причината.Подробностите са друга работа.
Летя си с колата,летя си с колата,летя си с колата,.......................
- bad racer
- Нов
- Мнения: 96
- Регистриран: 28 яну 2011 19:54
- Skype: ivan_aspo
- МПС: Матю с духалка!!!
- От: София
Re: Проект Matiz Турбо!!!!
Ето малко снимки на колата и това което е правено по нея.
Претапициран таван с черен плюш.
Интеркулерче от Астра 1.7ТД
Ако никоя не я вземе все пак ще слагам по голям кулер.
Ето го и него!!!!!!
VDO Оборотомерче.Не ме радват Големите лъскави водомери.Пък и на такава мъничка кола седи като на свинче звънче.
Преправеното запалване на 3 бобинки и преработено делко
Една реплика на GRREDY TYPE S май беше
Ето го и охлювчето.
Геврека е от Opel Оmega A.Кожен е.Пък и оригиналния е ебати кенефа.Този си пасна на шлиците все едно си е правен за тази кола.А и е по удобен.Такива спортни не ме радват падам си по скоро към оригиналните изпълнения.
Те това е за сега.Ако до един два месеца никой не си я хареса.Смятам да сменя кулера и бензиновата помпа,да я пребоядисам и куп още екстрички.
Претапициран таван с черен плюш.
Интеркулерче от Астра 1.7ТД
Ако никоя не я вземе все пак ще слагам по голям кулер.
Ето го и него!!!!!!
VDO Оборотомерче.Не ме радват Големите лъскави водомери.Пък и на такава мъничка кола седи като на свинче звънче.
Преправеното запалване на 3 бобинки и преработено делко
Една реплика на GRREDY TYPE S май беше
Ето го и охлювчето.
Геврека е от Opel Оmega A.Кожен е.Пък и оригиналния е ебати кенефа.Този си пасна на шлиците все едно си е правен за тази кола.А и е по удобен.Такива спортни не ме радват падам си по скоро към оригиналните изпълнения.
Те това е за сега.Ако до един два месеца никой не си я хареса.Смятам да сменя кулера и бензиновата помпа,да я пребоядисам и куп още екстрички.
Летя си с колата,летя си с колата,летя си с колата,.......................
- djokki
- Активен
- Мнения: 758
- Регистриран: 07 юли 2009 17:50
- МПС: Kalos C20XE, Lanos 2.0i и др
- От: България,Стара Загора
- Име: djokki
Re: Проект Matiz Турбо!!!!
Явно имаш нужда от парите,но аз ти пожелавам да имаш възможност да си я оставиш за себе си и да се радваш на постигнатото!
- bad racer
- Нов
- Мнения: 96
- Регистриран: 28 яну 2011 19:54
- Skype: ivan_aspo
- МПС: Матю с духалка!!!
- От: София
Re: Проект Matiz Турбо!!!!
Колега благодаря за пожеланието.Като гледам потенциалните купувачи как се пазарят на тази цена май ще си я карам
Летя си с колата,летя си с колата,летя си с колата,.......................
- KaNiBaL-4o
- Редовен
- Мнения: 266
- Регистриран: 27 юли 2008 14:21
- МПС: TICO
- От: БУРГАС
- Контакти:
Re: Проект Matiz Турбо!!!!
много добре се е получила , радвам се че е изкарала толкова на диното и като се има предвид че това е мощност на колелата
- bad racer
- Нов
- Мнения: 96
- Регистриран: 28 яну 2011 19:54
- Skype: ivan_aspo
- МПС: Матю с духалка!!!
- От: София
Re: Проект Matiz Турбо!!!!
Колега турбинката е просто чудесна.На 4000 оборота е на фул буст.От към 2500 започва да се развърта.Имахме опасения че ще и е голяма,но се оказа че даже и е малко малка.Остават да се доискусурят някой неща по килоцата,но и сега е направо резак:)
Летя си с колата,летя си с колата,летя си с колата,.......................
-
- Напреднал
- Мнения: 480
- Регистриран: 02 окт 2009 10:32
- Skype: bgproximus
- МПС: Aveo 5
- От: Varna
- Име: Proximus
Re: Проект Matiz Турбо!!!!
Колега, поздравления за желанието и резултата
Единствено си мисля дали на оригиналната скоростна кутия този въртящ момент не й идва малко на нагорнище ? До колкото съм чел из форума, същата се вгражда на Авео 1.2 (111 nM ) и при него колегите се оплакват от необходимост от редовна смяна на маслото, стружки в него и т.н.
Единствено си мисля дали на оригиналната скоростна кутия този въртящ момент не й идва малко на нагорнище ? До колкото съм чел из форума, същата се вгражда на Авео 1.2 (111 nM ) и при него колегите се оплакват от необходимост от редовна смяна на маслото, стружки в него и т.н.
- bad racer
- Нов
- Мнения: 96
- Регистриран: 28 яну 2011 19:54
- Skype: ivan_aspo
- МПС: Матю с духалка!!!
- От: София
Re: Проект Matiz Турбо!!!!
Ами може да има нещо вярно,но времето ще покаже.Най лошото е че е много къса като цяло.На 5-та на 6000 оборота съм на 160 а на 6500 ми е прекъсвача.Май ще търся друга(ама трябва да видя от какво ще стане без преправяне) или тази ако мога да я пренаредя.Не съм стигнал още до нея.До момента не дава признаци да се предава ама знае ли се!
Летя си с колата,летя си с колата,летя си с колата,.......................
- KaNiBaL-4o
- Редовен
- Мнения: 266
- Регистриран: 27 юли 2008 14:21
- МПС: TICO
- От: БУРГАС
- Контакти:
Re: Проект Matiz Турбо!!!!
аз съм стигал до скорост 200 км но при мен няма прекъсвач , умира някъде между 8500- 9000 оборота а за турбината хич не е малка на затворен геит максималното налягане е 1.1 бара .