My Lanos Individual
- The Stig
- Модератор
- Мнения: 2761
- Регистриран: 20 мар 2010 19:43
- Skype: hihit_
- МПС: Audi A3 8P / Lanos
- От: Плевен/Белене
- Име: Стефан Арабаджиев
My Lanos Individual
Да разкажа скромната историята на моя кореец. Бъдещето ще бъде много по-интересно... По колата меко казано не се жалят пари, чувствам я като свое дете и се слушаме и глезиме взаимно.
Ланосът е в семейството вече почти 6 години, колко бързо мина времето.... Автомобилът е с 1,5 8 V двигател. Разполага с нужните екстри - предни ел. стъкла, централно заключване с дистанционно, ел.антена, халогени и нещо уникално- дигитален климатроник, с опция за показване на външната температура(до сега не съм видял друг Ланос с климатроник).
Ето го началото: вижда се и първия "тунинг" - боядисване на тасовете, който направих, като за ученик тогава, толкова....
Последва малко занимавка с музиката. Нищо особено- не съм фен на усилватели, бас каси и т.н. Плеър Pioneer DEH200, 2 броя JBL GTO 927 на кората отзад и 2 броя Pioneer TS- G1312I в предните врати.
Разбира се, сложих и стикери на клуба. Следващата придобивка беше комплект 14' AEZ 6 J.
И някои случайни снимки:
След това претърпях инцидент и колата влезе за разкрасяване. Оправяне на щетите, премахване на козметичните забележки и боядисване на огледалата в цвета на купето.
След това сложих крушки Osram Night Breaker + и се отказах от идеята за ксенон. Следващата занимавка беше поставянето на подлакътник:
Дълго време ме дразниха "умрелите" спирачки и реших да направя нещо по въпроса: преминаване отпред на 256 мм вентилирани дискове(Brembo + накладки АТЕ) и закупуването на нужните части за слагане на дискове и отзад.
Следващата стъпка беше слагането на дълго търсените O.Z. Racing Superturismo 15' 7 J.
Тук малко позьорски снимки(малко се вижда и червеното братче):
Последва отново кофти инцидент и трябваше с нещо да се реванширам на колицата - черен "стъклен" покрив. На живо изглежда много приятно.
В гаража чака комплект спортно окачване FK от Астра ГСИ 60/40 и едни стокови пружини от ГСИ за всеки случай.
Общо взето това е скромното развитие на каляската, но от бедно студентче толкова....
Бъдещите планове са много, ама наистина много.... На пролет се слага ниското окачване и дисковете отзад(чарковете са налични). Започвам все повече да мисля за интериора- седалки, табло, волан, шумо и термо изолиране. Тъкмо зимата ще имам време да пазарувам...
Ще има смяна на двигателя: иска ми се LET, но поради по-голямото предлагане, най-вероятно ще бъде C20XE. Планът е до около 2 години колата да не я карам като ежедневка и именно тогава да започне веселбата- монтирането на XE-то и турбиниране. Абе да сме живи и здрави, всичко друго ще се нареди.
Ланосът е в семейството вече почти 6 години, колко бързо мина времето.... Автомобилът е с 1,5 8 V двигател. Разполага с нужните екстри - предни ел. стъкла, централно заключване с дистанционно, ел.антена, халогени и нещо уникално- дигитален климатроник, с опция за показване на външната температура(до сега не съм видял друг Ланос с климатроник).
Ето го началото: вижда се и първия "тунинг" - боядисване на тасовете, който направих, като за ученик тогава, толкова....
Последва малко занимавка с музиката. Нищо особено- не съм фен на усилватели, бас каси и т.н. Плеър Pioneer DEH200, 2 броя JBL GTO 927 на кората отзад и 2 броя Pioneer TS- G1312I в предните врати.
Разбира се, сложих и стикери на клуба. Следващата придобивка беше комплект 14' AEZ 6 J.
И някои случайни снимки:
След това претърпях инцидент и колата влезе за разкрасяване. Оправяне на щетите, премахване на козметичните забележки и боядисване на огледалата в цвета на купето.
След това сложих крушки Osram Night Breaker + и се отказах от идеята за ксенон. Следващата занимавка беше поставянето на подлакътник:
Дълго време ме дразниха "умрелите" спирачки и реших да направя нещо по въпроса: преминаване отпред на 256 мм вентилирани дискове(Brembo + накладки АТЕ) и закупуването на нужните части за слагане на дискове и отзад.
Следващата стъпка беше слагането на дълго търсените O.Z. Racing Superturismo 15' 7 J.
Тук малко позьорски снимки(малко се вижда и червеното братче):
Последва отново кофти инцидент и трябваше с нещо да се реванширам на колицата - черен "стъклен" покрив. На живо изглежда много приятно.
В гаража чака комплект спортно окачване FK от Астра ГСИ 60/40 и едни стокови пружини от ГСИ за всеки случай.
Общо взето това е скромното развитие на каляската, но от бедно студентче толкова....
Бъдещите планове са много, ама наистина много.... На пролет се слага ниското окачване и дисковете отзад(чарковете са налични). Започвам все повече да мисля за интериора- седалки, табло, волан, шумо и термо изолиране. Тъкмо зимата ще имам време да пазарувам...
Ще има смяна на двигателя: иска ми се LET, но поради по-голямото предлагане, най-вероятно ще бъде C20XE. Планът е до около 2 години колата да не я карам като ежедневка и именно тогава да започне веселбата- монтирането на XE-то и турбиниране. Абе да сме живи и здрави, всичко друго ще се нареди.
Re: My Lanos Individual
Браво на всичко!
(-) Само слагането на спортни пружини не одобрявам. Това е чисто голфаджийско изпълнение за мен Казвам го като човек минал от спортни на нормални пружини и амортесьори (всички оригинални) на 180 к.с., многораменно окачване и 4х4 Това е напълно излишно и пагубно за колата и возията (и корейския интериор ). Стабилността се променя с +5%, комфорта с -50%, тествано при 220км/ч. За практичността в градски и БГ условия предполагам е излишно да споменавам...
(+) Подмени оригиналните рефлекторни фарове към прожекторчета с биксенон Ако не боядисваш остатъка от рефлектор, му забоди цокъл за 21W крушка и да стане DRL.
- The Stig
- Модератор
- Мнения: 2761
- Регистриран: 20 мар 2010 19:43
- Skype: hihit_
- МПС: Audi A3 8P / Lanos
- От: Плевен/Белене
- Име: Стефан Арабаджиев
Re: My Lanos Individual
Аз и без това, особено от това окачване, не очаквам нищо друго, освен визия. На правия и гладък път ще бъде добре, но с нашите "хубави" пътища... ще покарам малко и ще видя дали ще издържа.
И фаровете съм ги мислил- лупи и затъмняване отвътре. Дано намеря някой кадърен човек, който да ги направи, че ако се хвана аз ще изпочупя всичко...
И фаровете съм ги мислил- лупи и затъмняване отвътре. Дано намеря някой кадърен човек, който да ги направи, че ако се хвана аз ще изпочупя всичко...
Re: My Lanos Individual
Не питай старило, а патило, ама явно ще минеш по моя път Като взех сегашния кош, мислех да сложа 18, или 19 цола на спортното окачване, вместо това инвестирах в по-високото фабрично окачване, с някой от фабричните размери, стартиращи с 16'' допълнителни лети джанти и съответните фабрични размери летни и зимни гуми. Сега манията ми е възможно по-фабричен изглед на автомобила, дори и с тунинг.The Stig написа:Аз и без това, особено от това окачване, не очаквам нищо друго, освен визия. На правия и гладък път ще бъде добре, но с нашите "хубави" пътища... ще покарам малко и ще видя дали ще издържа.
Тук ми е слабост и сега съм в проект на насаждане на по-умни фарове от по-следващо поколение и е въпрос на дни да го осъществя, защото всичко сега е на части и идеи , но това е тема за друг форум. Просто споделих какво бих направил аз, а насаждането на прожектори (задължително с изкормени Angel Eyes) би било приемливо за визията и при правилен избор/монтаж - за другите участници в движението.The Stig написа: И фаровете съм ги мислил- лупи и затъмняване отвътре. Дано намеря някой кадърен човек, който да ги направи, че ако се хвана аз ще изпочупя всичко...
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: My Lanos Individual
Абсолютно съм съгласен, че спортно окачване няма място в нашата държава...ogi написа:Не питай старило, а патило, ама явно ще минеш по моя път ....The Stig написа:Аз и без това, особено от това окачване, не очаквам нищо друго, освен визия. На правия и гладък път ще бъде добре, но с нашите "хубави" пътища... ще покарам малко и ще видя дали ще издържа.
Маздата съвсем не е спортно окачване, но е доста твърда и късоходова...
Стои като залепена на пътя без да се накланя и т.н., но окачването достига до тампоните при всяка по-голяма неравност... А това е стоково окачване. Същите дупки не ги усещам с дългоходовото с друг автомобил.
Затова и обмислям преминаване към автомобил с някое по-дългоходово окачване, въпреки, че ще ми е много жал за маздата. Но още повече ми е жал да я блъскам из дупките и да гледам как изведнъж заспива на пътя на малкото равни участъци.
Иначе браво за мерака
Офтопик:
- The Stig
- Модератор
- Мнения: 2761
- Регистриран: 20 мар 2010 19:43
- Skype: hihit_
- МПС: Audi A3 8P / Lanos
- От: Плевен/Белене
- Име: Стефан Арабаджиев
Re: My Lanos Individual
Аз затова и бързам... Предстоят ми много важни промени в живота- дипломиране, магистратура, закупуване на жилище(някъде около теб ) и определено ще бъде трудно да се заделят пари за колата, ама все ще успея да скътам нещо.slowtraveler написа:Офтопик:
- georgiev10
- Напреднал
- Мнения: 465
- Регистриран: 27 мар 2008 23:03
- Skype: georgiev10
- МПС: Lanos C20XE
- От: Plovdiv,Sofia
Re: My Lanos Individual
Аз да ти подскажа, че има и по-добри двигатели от LET за по-малко пари- B204L,B234L(Saab Power)
- The Stig
- Модератор
- Мнения: 2761
- Регистриран: 20 мар 2010 19:43
- Skype: hihit_
- МПС: Audi A3 8P / Lanos
- От: Плевен/Белене
- Име: Стефан Арабаджиев
Re: My Lanos Individual
Аз и един B234R няма да откажа...georgiev10 написа:Аз да ти подскажа, че има и по-добри двигатели от LET за по-малко пари- B204L,B234L(Saab Power)
Но имам чувството, че тези двигатели ще бъдат още по-дефицитни и от самоLET-тите... Последния LET, който гледах да се продава, беше около 2000 лв, незнам при SAAB как ще са цените.
- georgiev10
- Напреднал
- Мнения: 465
- Регистриран: 27 мар 2008 23:03
- Skype: georgiev10
- МПС: Lanos C20XE
- От: Plovdiv,Sofia
Re: My Lanos Individual
Ами тук като проучвах миналата година ми искаха 2000лв в моргата за СААБ в Перник. В Англия гледам са по 300 паунда. Всеки втори СААБ е турбо, така че не са по-дефицитни от Лет. И са по-малко тормозени, слагат ги на туристически автомобили, а не на спортни купета, софтуерно са ограничени на 185коня, след ремап стават към 230.
Re: My Lanos Individual
Хм,интересно!А може ли да се постави в Ланос или Калос?!? Ще иска ли и кутия,полуоски и т.н.?georgiev10 написа:Ами тук като проучвах миналата година ми искаха 2000лв в моргата за СААБ в Перник. В Англия гледам са по 300 паунда. Всеки втори СААБ е турбо, така че не са по-дефицитни от Лет. И са по-малко тормозени, слагат ги на туристически автомобили, а не на спортни купета, софтуерно са ограничени на 185коня, след ремап стават към 230.
- The Stig
- Модератор
- Мнения: 2761
- Регистриран: 20 мар 2010 19:43
- Skype: hihit_
- МПС: Audi A3 8P / Lanos
- От: Плевен/Белене
- Име: Стефан Арабаджиев
Re: My Lanos Individual
Малко ъпдейт:
Колата вече е със зимния екип. Но с тъничките джанти и гуми ми бъркаше в очите, особено отзад джантите стояха много прибрани... Сдобих се с комплект алуминиеви фланци 18 мм и болтове за тях и веднага ги сложих отзад. Малко им пооправих ЕТ-то и съм доволен(чакам с нетърпение пролетта )
Като спре големия сняг и измия колата, ще има по-хубави снимки.
Преди:
Сега:
Тук се виждат и фланците:
Колата вече е със зимния екип. Но с тъничките джанти и гуми ми бъркаше в очите, особено отзад джантите стояха много прибрани... Сдобих се с комплект алуминиеви фланци 18 мм и болтове за тях и веднага ги сложих отзад. Малко им пооправих ЕТ-то и съм доволен(чакам с нетърпение пролетта )
Като спре големия сняг и измия колата, ще има по-хубави снимки.
Преди:
Сега:
Тук се виждат и фланците:
- todortv
- Модератор
- Мнения: 1923
- Регистриран: 02 окт 2008 08:04
- МПС: daewoo nubira II 1,6 16 V
- От: В.Търново
Re: My Lanos Individual
Сега, предполагам джантата се крепи само от болтовете или се лъжа?
Фланците имат ли главина, за централния отвор?
Фланците имат ли главина, за централния отвор?
Ако искаш да видиш дъгата,трябва да се примириш с дъжда.
- The Stig
- Модератор
- Мнения: 2761
- Регистриран: 20 мар 2010 19:43
- Skype: hihit_
- МПС: Audi A3 8P / Lanos
- От: Плевен/Белене
- Име: Стефан Арабаджиев
Re: My Lanos Individual
Не, няма такова нещо. Фланците си имат главина и лягат на центр. отвор и съответно джантата ляга на техния.
Ето чертеж:
Много са качествени, направени са както трябва- за това и дадох малко повече пари и не съжалявам.
Ето чертеж:
Много са качествени, направени са както трябва- за това и дадох малко повече пари и не съжалявам.
- The Stig
- Модератор
- Мнения: 2761
- Регистриран: 20 мар 2010 19:43
- Skype: hihit_
- МПС: Audi A3 8P / Lanos
- От: Плевен/Белене
- Име: Стефан Арабаджиев
Re: My Lanos Individual
По този, само че с параметрите за Опел/Деу.zmiori написа:По този ли чертеж са ти го правили, че тоя е за 5 бр. болта.