Kalos C20XE
- djokki
- Активен
- Мнения: 758
- Регистриран: 07 юли 2009 17:50
- МПС: Kalos C20XE, Lanos 2.0i и др
- От: България,Стара Загора
- Име: djokki
Re: Kalos C20XE
600+48куриер Нооо кво да се прави,всичко трабва да е
- georgiev10
- Напреднал
- Мнения: 465
- Регистриран: 27 мар 2008 23:03
- Skype: georgiev10
- МПС: Lanos C20XE
- От: Plovdiv,Sofia
Re: Kalos C20XE
OZ-тките ли взе.Аз от мойте съм доста доволен,бая корави излезнаха.
- djokki
- Активен
- Мнения: 758
- Регистриран: 07 юли 2009 17:50
- МПС: Kalos C20XE, Lanos 2.0i и др
- От: България,Стара Загора
- Име: djokki
Re: Kalos C20XE
Да.На тях се спрях.Утре ще им вземам гуми и ще ги монтирам ако остане време че сега подготовки за нова година
- djokki
- Активен
- Мнения: 758
- Регистриран: 07 юли 2009 17:50
- МПС: Kalos C20XE, Lanos 2.0i и др
- От: България,Стара Загора
- Име: djokki
Re: Kalos C20XE
Това ще е гумата: http://djokki.snimka.bg/automobiles/kal ... 3.26542572" onclick="window.open(this.href);return false;
205/45/16 "KUMHO IZEN KW23" със самозаключващи блокчета.Утре ще пристигнат
Ето и описанието от сайта:
Новата KW23 Izen XW е снабдена с революционната технология в производството на зимни гуми - триизмерни ламели. Чрез свойството си да се „самозаключват” според състоянието на пътната настилка позволяват на шофьорите да се възползват в максимална степен от възможностите на автомобила независимо от условията. Върху заснежена повърхност те се отварят и спомагат за постигането на по-високо сцепление, а при за движение на сух път триизмерните ламели се затварят и създават блокчета с повишена стабилност, благодарение на което сцеплението с пътя се запазва. Тази иновационна технология осигурява изключителна стабилност и сигурно поведение на пътя дори и при движение с висока скорост.
Оптимизираното разположение на ламелите по блоковете на протектора гарантират отлично представяне при заснежени пътища.
Дизайнът на напречно разположените канали във форма на дъга спомагат за ефективното извеждане на водата, снега и кишата. Така се намалява рискът от аквапланинг и се запазва максимален контрол върху всякаква повърхност.
Формата на централно разположения ръб, ламелите върху него и двупосочните каналчета по дължината му, подобряват показателите при ускорение, внезапно спиране и движение в завой дори и при лоши зимни условия.
При изработката на KW23 Izen XW е използвана технология за контролирано разпределение на силиката в каучука, което допринася значително за запазването на свойствата на сместа при температури значително по-ниски от 0º C.
205/45/16 "KUMHO IZEN KW23" със самозаключващи блокчета.Утре ще пристигнат
Ето и описанието от сайта:
Новата KW23 Izen XW е снабдена с революционната технология в производството на зимни гуми - триизмерни ламели. Чрез свойството си да се „самозаключват” според състоянието на пътната настилка позволяват на шофьорите да се възползват в максимална степен от възможностите на автомобила независимо от условията. Върху заснежена повърхност те се отварят и спомагат за постигането на по-високо сцепление, а при за движение на сух път триизмерните ламели се затварят и създават блокчета с повишена стабилност, благодарение на което сцеплението с пътя се запазва. Тази иновационна технология осигурява изключителна стабилност и сигурно поведение на пътя дори и при движение с висока скорост.
Оптимизираното разположение на ламелите по блоковете на протектора гарантират отлично представяне при заснежени пътища.
Дизайнът на напречно разположените канали във форма на дъга спомагат за ефективното извеждане на водата, снега и кишата. Така се намалява рискът от аквапланинг и се запазва максимален контрол върху всякаква повърхност.
Формата на централно разположения ръб, ламелите върху него и двупосочните каналчета по дължината му, подобряват показателите при ускорение, внезапно спиране и движение в завой дори и при лоши зимни условия.
При изработката на KW23 Izen XW е използвана технология за контролирано разпределение на силиката в каучука, което допринася значително за запазването на свойствата на сместа при температури значително по-ниски от 0º C.
Последна промяна от djokki на 05 мар 2012 18:25, променено общо 1 път.
- djokki
- Активен
- Мнения: 758
- Регистриран: 07 юли 2009 17:50
- МПС: Kalos C20XE, Lanos 2.0i и др
- От: България,Стара Загора
- Име: djokki
Re: Kalos C20XE
Днес ги монтирах
4бр. чисто нови зимни KUMHO
Стоят и много добре.Тези дни ще ги поразтъпча и ако навали повече сняг ще ги тествам как се справят
снимки: http://djokki.snimka.bg/automobiles/kal ... 4.26542850" onclick="window.open(this.href);return false;
4бр. чисто нови зимни KUMHO
Стоят и много добре.Тези дни ще ги поразтъпча и ако навали повече сняг ще ги тествам как се справят
снимки: http://djokki.snimka.bg/automobiles/kal ... 4.26542850" onclick="window.open(this.href);return false;
Последна промяна от djokki на 05 мар 2012 18:50, променено общо 1 път.
- georgiev10
- Напреднал
- Мнения: 465
- Регистриран: 27 мар 2008 23:03
- Skype: georgiev10
- МПС: Lanos C20XE
- От: Plovdiv,Sofia
Re: Kalos C20XE
Супер са,и джантите и гумите.Знам,че ще е такси,ама мислил ли си да я свалиш малко надолу.
- The Stig
- Модератор
- Мнения: 2761
- Регистриран: 20 мар 2010 19:43
- Skype: hihit_
- МПС: Audi A3 8P / Lanos
- От: Плевен/Белене
- Име: Стефан Арабаджиев
Re: Kalos C20XE
Много добре изглежда. Но в тази киша, пясък и сол-лошо им се пише на джантите.
И аз, като колегата georgiev10, съм за по-ниска. Ще бъде голяма красавица...
И аз, като колегата georgiev10, съм за по-ниска. Ще бъде голяма красавица...
- djokki
- Активен
- Мнения: 758
- Регистриран: 07 юли 2009 17:50
- МПС: Kalos C20XE, Lanos 2.0i и др
- От: България,Стара Загора
- Име: djokki
Re: Kalos C20XE
Ами и аз искам да я смъкна малко надолу, но сега ще я покарам малко така защото амортисъорите са нови и до сега всички колелета висяха във въздуха доста време и предполагам че малко ще се поукършат амортисъорите и ще слезе малко но ще видим!От предните пружини отрязах по една навивка и въпреки по-тежкия мотор пак стои малко вирнат но мисля че ще олегне малко като го покарам!?Ако не,ще търся накакви по ниски и твърди пружини.
Re: Kalos C20XE
Остави си я така колата, нашите пътища не позволяват по-ниско... Проблема не е височината, а безкрайно големите отвори под калниците на всички деута...
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Kalos C20XE
Как ми е убягнала тази тема
Следя я с интерес, защото си мисля когато му дойде времето, калосчето да мине по подобен път
Сменял ли си реактивната щанга? Струва ми се, че точно тя е причината за голямото накланяне в завой на калосчето, което създава дискомфорт при по-остър завой...
Следя я с интерес, защото си мисля когато му дойде времето, калосчето да мине по подобен път
Сменял ли си реактивната щанга? Струва ми се, че точно тя е причината за голямото накланяне в завой на калосчето, което създава дискомфорт при по-остър завой...
- djokki
- Активен
- Мнения: 758
- Регистриран: 07 юли 2009 17:50
- МПС: Kalos C20XE, Lanos 2.0i и др
- От: България,Стара Загора
- Име: djokki
Re: Kalos C20XE
Не съм я сменял,но с за сега не мисля че е от нея това накланяне.След като смених амортисъорите не съм я пробвал още но като я натискам с ръце едвам слиза надолу.Много твърдо ми се струва че стана окачването и мисля че ще се държи доста добре на пътя.А и с тези гуми 205/45/16 трабва да не мърда но така или иначе тези дни ще я подкарам че малко остана и ще е готова.Ще споделя как се държи в завоите.
-
- Напреднал
- Мнения: 417
- Регистриран: 30 юли 2010 22:32
- МПС: Daewoo Leganza
- От: burgas
- Име: emil nikov
Re: Kalos C20XE
великолепни джанти!!! Благородно ти завиждам.
- djokki
- Активен
- Мнения: 758
- Регистриран: 07 юли 2009 17:50
- МПС: Kalos C20XE, Lanos 2.0i и др
- От: България,Стара Загора
- Име: djokki
Re: Kalos C20XE
Благодаряemil nikov написа:великолепни джанти!!! Благородно ти завиждам.