Kalos C20XE
- djokki
- Активен
- Мнения: 758
- Регистриран: 07 юли 2009 17:50
- МПС: Kalos C20XE, Lanos 2.0i и др
- От: България,Стара Загора
- Име: djokki
Re: Kalos C20XE
Колата вече е на пътя с нова кутия,маховик и нова пеперуда.
За по любознателните както вече казах: Ск.кутия на Калосите е копие на опелската F16 WR предавателните и числа са:
1-ва 3.55
2-ра 1.95
3-та 1.28
4-та 0.89
5-та 0.71
диф 4.18
А на сегашната ми кутия са:
1-ва 3,55
2-ра 2,16
3-та 1,48
4-та 1,13
5-та 0,71(от Калоса)
диф 3.55
Сега с късата кутия е малко по-пъргава до 4-та а като сложа 5-та и оборотите падат рязко заради по-дългата Калосова пета и заради опелския диф който е 3.55 и сега с 3000 оборота съм на 130км. вместо до сега 113км.
А относно маховика не усетих кой знае каква разлика Дали защото само две кила смъкнахме незная но като дойде време за смяна на съеденител ще си взема по-лекия фабричен който е 6,5кг. и готово
За по любознателните както вече казах: Ск.кутия на Калосите е копие на опелската F16 WR предавателните и числа са:
1-ва 3.55
2-ра 1.95
3-та 1.28
4-та 0.89
5-та 0.71
диф 4.18
А на сегашната ми кутия са:
1-ва 3,55
2-ра 2,16
3-та 1,48
4-та 1,13
5-та 0,71(от Калоса)
диф 3.55
Сега с късата кутия е малко по-пъргава до 4-та а като сложа 5-та и оборотите падат рязко заради по-дългата Калосова пета и заради опелския диф който е 3.55 и сега с 3000 оборота съм на 130км. вместо до сега 113км.
А относно маховика не усетих кой знае каква разлика Дали защото само две кила смъкнахме незная но като дойде време за смяна на съеденител ще си взема по-лекия фабричен който е 6,5кг. и готово
Последна промяна от djokki на 23 яну 2012 18:56, променено общо 1 път.
- georgiev10
- Напреднал
- Мнения: 465
- Регистриран: 27 мар 2008 23:03
- Skype: georgiev10
- МПС: Lanos C20XE
- От: Plovdiv,Sofia
Re: Kalos C20XE
Супер е станала кутията,и аз така го бях замислил със смяната на 5та,но с цел бъдещо развите(турбо) се отказах.
- djokki
- Активен
- Мнения: 758
- Регистриран: 07 юли 2009 17:50
- МПС: Kalos C20XE, Lanos 2.0i и др
- От: България,Стара Загора
- Име: djokki
Re: Kalos C20XE
Да,добре е.Само максималната скорост бавно я вдига защото 4-та сега свършва на 170км/ч и като сложа 5-та и оборотите падат значително и по-бавно се пълни километража но това не е проблемgeorgiev10 написа:Супер е станала кутията,и аз така го бях замислил със смяната на 5та,но с цел бъдещо развите(турбо) се отказах.
- djokki
- Активен
- Мнения: 758
- Регистриран: 07 юли 2009 17:50
- МПС: Kalos C20XE, Lanos 2.0i и др
- От: България,Стара Загора
- Име: djokki
Re: Kalos C20XE
Днес ходихме да се теглим:)
С пълно оборудване(рез.гума,крик и т.н. + метан 2 бутилки по 24л.) Калоса тежи точно: 1180кг.
С пълно оборудване(рез.гума,крик и т.н. + метан 2 бутилки по 24л.) Калоса тежи точно: 1180кг.
- djokki
- Активен
- Мнения: 758
- Регистриран: 07 юли 2009 17:50
- МПС: Kalos C20XE, Lanos 2.0i и др
- От: България,Стара Загора
- Име: djokki
Re: Kalos C20XE
Малко нови шукарийки по ХЕ-то : бензинова помпа от Мерцедес 6.0 бара,бензинов регулатор с реглаж от 1 до 6 бара,манометър на рейката,разтоварих дроселната клапа и си направих пауър кап с тръбата на Екотека.
Ето и снимки: http://djokki.snimka.bg/automobiles/kal ... 2.26543972" onclick="window.open(this.href);return false;
Ето и снимки: http://djokki.snimka.bg/automobiles/kal ... 2.26543972" onclick="window.open(this.href);return false;
Последна промяна от djokki на 05 мар 2012 19:42, променено общо 1 път.
- georgiev10
- Напреднал
- Мнения: 465
- Регистриран: 27 мар 2008 23:03
- Skype: georgiev10
- МПС: Lanos C20XE
- От: Plovdiv,Sofia
Re: Kalos C20XE
Хубаво си направил ама освен бензин трябва и въздух,нали знаеш,а там работата става дебела-колектори,валове,портове.
- djokki
- Активен
- Мнения: 758
- Регистриран: 07 юли 2009 17:50
- МПС: Kalos C20XE, Lanos 2.0i и др
- От: България,Стара Загора
- Име: djokki
Re: Kalos C20XE
Зная!За сега ще е така.В бъдеще ако реша нещо може и да тунинговам по-сериозно но за сега нямам такива намерения освен идеята ми да си купя метанов инжекцион че тая плочка много я души на бензин и трабва да я свалям при всяка гонкаgeorgiev10 написа:Хубаво си направил ама освен бензин трябва и въздух,нали знаеш,а там работата става дебела-колектори,валове,портове.
За сега мисля да го оставя атмосверка мотора, но не се знае един ден каква муха ще ми влезе в главатаThe Stig написа:Пък и някое охлювче...
- djokki
- Активен
- Мнения: 758
- Регистриран: 07 юли 2009 17:50
- МПС: Kalos C20XE, Lanos 2.0i и др
- От: България,Стара Загора
- Име: djokki
Re: Kalos C20XE
Тази седмица направих ревизия на мотора!Сегменти,лагери,гумички на клапаните,лек порт и полир,припасване на клапани и др. дребни неща
Сегментите бяха доста износени,имаше един спекъл дори!Гумичките бяха станали на камък и доста ми нагаряше масълце и цапаше на 3-ти цилиндър свеща но мисля че реших радикално проблема
Днес го запалихме.Мърка като коте Сега малко разработка за да легнат хубаво сегментите и после газзззз
Ето снимките: http://djokki.snimka.bg/automobiles/kal ... 3.26544008" onclick="window.open(this.href);return false;
Сегментите бяха доста износени,имаше един спекъл дори!Гумичките бяха станали на камък и доста ми нагаряше масълце и цапаше на 3-ти цилиндър свеща но мисля че реших радикално проблема
Днес го запалихме.Мърка като коте Сега малко разработка за да легнат хубаво сегментите и после газзззз
Ето снимките: http://djokki.snimka.bg/automobiles/kal ... 3.26544008" onclick="window.open(this.href);return false;
Последна промяна от djokki на 05 мар 2012 19:47, променено общо 1 път.
- dachbissnes
- Нов
- Мнения: 71
- Регистриран: 24 май 2011 23:08
- Skype: dancho_rm
- МПС: Daewoo Matiz 0.800
- От: PLOVDIV
- Име: dachbissnes
Re: Kalos C20XE
Уникален снимков материал колега.Поклон за всичко което правиш с голям меракdjokki написа:Тази седмица направих ревизия на мотора!Сегменти,лагери,гумички на клапаните,лек порт и полир,припасване на клапани и др. дребни неща
Сегментите бяха доста износени,имаше един спекъл дори!Гумичките бяха станали на камък и доста ми нагаряше масълце и цапаше на 3-ти цилиндър свеща но мисля че реших радикално проблема
Днес го запалихме.Мърка като коте Сега малко разработка за да легнат хубаво сегментите и после газзззз
Ето снимките: http://djokki.snimka.bg/automobiles/c20 ... 0.25180491" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Kalos C20XE
И аз гледах, сигурно и много други тук, ама като пиша май си е друго като отзив Това си е направо рециклиране/освежаване на мотора
- djokki
- Активен
- Мнения: 758
- Регистриран: 07 юли 2009 17:50
- МПС: Kalos C20XE, Lanos 2.0i и др
- От: България,Стара Загора
- Име: djokki
Re: Kalos C20XE
Благодаря,радвам се че оценяш труда миdachbissnes написа:Уникален снимков материал колега.Поклон за всичко което правиш с голям меракdjokki написа:Тази седмица направих ревизия на мотора!Сегменти,лагери,гумички на клапаните,лек порт и полир,припасване на клапани и др. дребни неща
Сегментите бяха доста износени,имаше един спекъл дори!Гумичките бяха станали на камък и доста ми нагаряше масълце и цапаше на 3-ти цилиндър свеща но мисля че реших радикално проблема
Днес го запалихме.Мърка като коте Сега малко разработка за да легнат хубаво сегментите и после газзззз
Ето снимките: http://djokki.snimka.bg/automobiles/c20 ... 0.25180491" onclick="window.open(this.href);return false;
Искаше ми се повече да направя като това да шлайфам блока,вала,нови бутала,главата да я пратя в Сливен за пълна ревизия и порт но едно че това е ужасно скъпо удоволствие и друго че е такси и трабва да работиogi написа:И аз гледах, сигурно и много други тук, ама като пиша май си е друго като отзив Това си е направо рециклиране/освежаване на мотора
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Kalos C20XE
djokki, като чета темата се убеждавам, че все още има маниаци в добрия смисъл...
От една страна - добра работа, превъзхождаща обикновен принудителен ремонт...
А от друга - все пак това е такси и навярно 'стандартната' цел съвсем не е да е бегачка, а по-скоро да е икономична...
Благодарско, че споделяш тези модификации с нас - лично на мен ми е много интересно развитието
От една страна - добра работа, превъзхождаща обикновен принудителен ремонт...
А от друга - все пак това е такси и навярно 'стандартната' цел съвсем не е да е бегачка, а по-скоро да е икономична...
Благодарско, че споделяш тези модификации с нас - лично на мен ми е много интересно развитието
- djokki
- Активен
- Мнения: 758
- Регистриран: 07 юли 2009 17:50
- МПС: Kalos C20XE, Lanos 2.0i и др
- От: България,Стара Загора
- Име: djokki
Re: Kalos C20XE
Споделям защото когато започнах всичко бях "гол и бос" в тези неща.Всичко постигнах и направих по колата сам с четене по форумите и черпейки информация от хората които са споделяли в интернет пространството!slowtraveler написа:djokki, като чета темата се убеждавам, че все още има маниаци в добрия смисъл...
От една страна - добра работа, превъзхождаща обикновен принудителен ремонт...
А от друга - все пак това е такси и навярно 'стандартната' цел съвсем не е да е бегачка, а по-скоро да е икономична...
Благодарско, че споделяш тези модификации с нас - лично на мен ми е много интересно развитието
Радвам се че ви е интересно и форума се развива
- georgiev10
- Напреднал
- Мнения: 465
- Регистриран: 27 мар 2008 23:03
- Skype: georgiev10
- МПС: Lanos C20XE
- От: Plovdiv,Sofia
Re: Kalos C20XE
Поздравления за ревизията на мотора.Колко пари излиза горе долу,може и на ЛС да ми кажеш.