Kalos C20XE
- djokki
- Активен
- Мнения: 758
- Регистриран: 07 юли 2009 17:50
- МПС: Kalos C20XE, Lanos 2.0i и др
- От: България,Стара Загора
- Име: djokki
Kalos C20XE
Здравейте,наскоро си купих Калос!Ще става такси естествено но го купих без двигател!Та вдъхновен от търновския Ланос и запален от колегата georgiev10,реших че така и така ще трабва да купувам двигател то да бъде мечтания С20ХЕ! Мотора купих напълно обурудван+компа,инсталацията и бенз.помпа!За сега съм му направил една малка ревизия като смяна на почти всички гарнитури и семеринги,както и биелни лагери,ремъци и ролки+нов съеденител к-т!
Преди няколко дни го пуснахме в коша на Калоса и направо заспа!!
Кутията си остана от Калоса(1.4 8V,седан,2006г.) пасна точно!Компресора на климатика и хидравкичната помпа си остават също от Калоса с две планки се преправя и готово!Захващането също остана Калосово само си купих една пета от Нубира 2.0 за да пасне на големия блок и готово!
Не съм го свързал още защото там ще е малко по-сложно а и цяла седмица вече се занимавам с Ланоса(нали ме удариха) и нямам много време за Калоса но скоро ще гледам да му навържа инсталацията и да му чуя гласчето:))
ето и малко снимки до момента: http://djokki.snimka.bg/automobiles/kalos1.659002" onclick="window.open(this.href);return false;
Преди няколко дни го пуснахме в коша на Калоса и направо заспа!!
Кутията си остана от Калоса(1.4 8V,седан,2006г.) пасна точно!Компресора на климатика и хидравкичната помпа си остават също от Калоса с две планки се преправя и готово!Захващането също остана Калосово само си купих една пета от Нубира 2.0 за да пасне на големия блок и готово!
Не съм го свързал още защото там ще е малко по-сложно а и цяла седмица вече се занимавам с Ланоса(нали ме удариха) и нямам много време за Калоса но скоро ще гледам да му навържа инсталацията и да му чуя гласчето:))
ето и малко снимки до момента: http://djokki.snimka.bg/automobiles/kalos1.659002" onclick="window.open(this.href);return false;
Последна промяна от djokki на 05 мар 2012 18:27, променено общо 1 път.
- georgiev10
- Напреднал
- Мнения: 465
- Регистриран: 27 мар 2008 23:03
- Skype: georgiev10
- МПС: Lanos C20XE
- От: Plovdiv,Sofia
Re: Kalos C20XE
Няма да се плашиш от инсталацията.Вчера изрязвах излишните кабели от старата на 1.5,нали са смесени двете с Хе-то,и не видях нищо сложно.Един постянен плюс,плюс през контакт,сигнал за бензиновта помпа,оборотомера,чека и охлаждането.Това е на пръв поглед.Още не съм разбрал какъв сигнал се иска от климатика към компа на Хе-то,но и това ще стане.По спомен се връзва към пин 40 и 41.
- The Stig
- Модератор
- Мнения: 2761
- Регистриран: 20 мар 2010 19:43
- Skype: hihit_
- МПС: Audi A3 8P / Lanos
- От: Плевен/Белене
- Име: Стефан Арабаджиев
Re: Kalos C20XE
Мда, така и предполагах. Любимият С20XE. ) Сега само един комплект от Кони или Билщайн, да се юркаш по завоите, не само на правите ) , и Калоса ще наказва.
- djokki
- Активен
- Мнения: 758
- Регистриран: 07 юли 2009 17:50
- МПС: Kalos C20XE, Lanos 2.0i и др
- От: България,Стара Загора
- Име: djokki
Re: Kalos C20XE
Ами да,аз си принтирах от autodata описание кой пин за какво е,но ще видим!Иначе за климатика са наистина 40,41 но твоя не го ли управлява Ланоския комп?georgiev10 написа:Няма да се плашиш от инсталацията.Вчера изрязвах излишните кабели от старата на 1.5,нали са смесени двете с Хе-то,и не видях нищо сложно.Един постянен плюс,плюс през контакт,сигнал за бензиновта помпа,оборотомера,чека и охлаждането.Това е на пръв поглед.Още не съм разбрал какъв сигнал се иска от климатика към компа на Хе-то,но и това ще стане.По спомен се връзва към пин 40 и 41.
- georgiev10
- Напреднал
- Мнения: 465
- Регистриран: 27 мар 2008 23:03
- Skype: georgiev10
- МПС: Lanos C20XE
- От: Plovdiv,Sofia
Re: Kalos C20XE
Да моя го управлява компа на Ланоса,но трябва да се подаде сигнал на компа на XE-то,за да дигне оборотите.Така бях чел някъде по форумите и си мисля,че за това са тези 2 пина.Иначе опелските климатици на Калибрите се управляват от отделна схема не от ЕКУ-то.
Може да не сменяш бензиновата помпа,аз съм с оригиналната и няма грижи.Инсталацията от мотора на Калоса имаш ли я?
Може да не сменяш бензиновата помпа,аз съм с оригиналната и няма грижи.Инсталацията от мотора на Калоса имаш ли я?
- djokki
- Активен
- Мнения: 758
- Регистриран: 07 юли 2009 17:50
- МПС: Kalos C20XE, Lanos 2.0i и др
- От: България,Стара Загора
- Име: djokki
Re: Kalos C20XE
Да имам инсталацията.Те само са извадили мотора и така го купих!georgiev10 написа:Да моя го управлява компа на Ланоса,но трябва да се подаде сигнал на компа на XE-то,за да дигне оборотите.Така бях чел някъде по форумите и си мисля,че за това са тези 2 пина.Иначе опелските климатици на Калибрите се управляват от отделна схема не от ЕКУ-то.
Може да не сменяш бензиновата помпа,аз съм с оригиналната и няма грижи.Инсталацията от мотора на Калоса имаш ли я?
А за бенз.помпа бях чел някъде в опелския форум че друга помпа неможела да го храни ХЕ-то?!?
- georgiev10
- Напреднал
- Мнения: 465
- Регистриран: 27 мар 2008 23:03
- Skype: georgiev10
- МПС: Lanos C20XE
- От: Plovdiv,Sofia
Re: Kalos C20XE
Както ти казах аз си карам със стоковата и няма проблем.В опелския форум пишат,че стават и други помпи,само трябва да са от пълна инжекция.
Re: Kalos C20XE
Имаме си още една важна тема от преправянията
- djokki
- Активен
- Мнения: 758
- Регистриран: 07 юли 2009 17:50
- МПС: Kalos C20XE, Lanos 2.0i и др
- От: България,Стара Загора
- Име: djokki
Re: Kalos C20XE
Ами,да беше позамръзнал от студа но днес го запалих
Чух му гласчето за малко защото няма още радиатори и съединения но другата седмица ако дава ръка времето(на открито съм) ще има пробно кръгке
Иначе запали бързо(от 2-рия път). Сега трабва да си правя "Power cap" защото оригиналната FSI кутия не се вмества в коша на Калоса
Това е за сега.Ще ви държа в течение!
Чух му гласчето за малко защото няма още радиатори и съединения но другата седмица ако дава ръка времето(на открито съм) ще има пробно кръгке
Иначе запали бързо(от 2-рия път). Сега трабва да си правя "Power cap" защото оригиналната FSI кутия не се вмества в коша на Калоса
Това е за сега.Ще ви държа в течение!
- The Stig
- Модератор
- Мнения: 2761
- Регистриран: 20 мар 2010 19:43
- Skype: hihit_
- МПС: Audi A3 8P / Lanos
- От: Плевен/Белене
- Име: Стефан Арабаджиев
Re: Kalos C20XE
Нали знаеш, че power cap почти задължително върви със спортен въздушен филтър... да не го забравиш. Във високите обороти ще бъде весело
- djokki
- Активен
- Мнения: 758
- Регистриран: 07 юли 2009 17:50
- МПС: Kalos C20XE, Lanos 2.0i и др
- От: България,Стара Загора
- Име: djokki
Re: Kalos C20XE
Днес закачихме и генеразията.За сега ще е с Калосовата а по-нататък ще се мисли за нещо по голямо.Стана много тиха,а звикнах да и чувам гласчето
Закачих генератора,хидравликата и компресора на климатика-всичко е ОК за сега.Имах малко проблеми с резервоара защото на Калоса на бензиновата рейка няма щуцер за излишното гориво а Хе-то има и трабваше да свалям резервоара за да проследя всички маркучи(много са) кой къде отива и за какво?!?Отзад в дясно зад бронята има една черна кутия в която се явява някакъв одушник ли-незнам,но я изолирах
Сега ще правя ново жили за газта защото на Калоса идва късо
Утре ако е готово жилото ще има вече пробно кръгче
http://djokki.snimka.bg/automobiles/kalos2.659005" onclick="window.open(this.href);return false;
Закачих генератора,хидравликата и компресора на климатика-всичко е ОК за сега.Имах малко проблеми с резервоара защото на Калоса на бензиновата рейка няма щуцер за излишното гориво а Хе-то има и трабваше да свалям резервоара за да проследя всички маркучи(много са) кой къде отива и за какво?!?Отзад в дясно зад бронята има една черна кутия в която се явява някакъв одушник ли-незнам,но я изолирах
Сега ще правя ново жили за газта защото на Калоса идва късо
Утре ако е готово жилото ще има вече пробно кръгче
http://djokki.snimka.bg/automobiles/kalos2.659005" onclick="window.open(this.href);return false;
Последна промяна от djokki на 05 мар 2012 18:29, променено общо 1 път.
- georgiev10
- Напреднал
- Мнения: 465
- Регистриран: 27 мар 2008 23:03
- Skype: georgiev10
- МПС: Lanos C20XE
- От: Plovdiv,Sofia
Re: Kalos C20XE
Супер се получава.Този "отдушник" е за бензиновите пари,кото се отделят при неработещ двигател.Принципно трябва да има магистрала от него до клапан преди двигателя и след това до дросела.След като заработи двигателя тези пари се засмукват и изгарят.
Аз съм с жило от Астра,защо не пробваш с него?
Аз съм с жило от Астра,защо не пробваш с него?
- The Stig
- Модератор
- Мнения: 2761
- Регистриран: 20 мар 2010 19:43
- Skype: hihit_
- МПС: Audi A3 8P / Lanos
- От: Плевен/Белене
- Име: Стефан Арабаджиев
Re: Kalos C20XE
Слагай нещо широко, за да диша спокойно.djokki написа:Днес закачихме и генеразията.За сега ще е с Калосовата а по-нататък ще се мисли за нещо по голямо.Стана много тиха,а звикнах да и чувам гласчето
- djokki
- Активен
- Мнения: 758
- Регистриран: 07 юли 2009 17:50
- МПС: Kalos C20XE, Lanos 2.0i и др
- От: България,Стара Загора
- Име: djokki
Re: Kalos C20XE
Жилото ще ми го направи един приятел който се занимава с такива неща.За Астрено жило не съм го гледал как завършва откъм педала но както и да е-моето ще стане
А относно "дишането" и до там ще стигна.
А относно "дишането" и до там ще стигна.