Lanos C20XE
- georgiev10
- Напреднал
- Мнения: 465
- Регистриран: 27 мар 2008 23:03
- Skype: georgiev10
- МПС: Lanos C20XE
- От: Plovdiv,Sofia
Re: Lanos C20XE
Малко снимки от тази вечер с мястото на ел. хидравличната помпа.
http://georgiev10.snimka.bg/automobiles ... 7265.0.big
Относно технотеста,ще се помисли по въпроса.
http://georgiev10.snimka.bg/automobiles ... 7265.0.big
Относно технотеста,ще се помисли по въпроса.
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Lanos C20XE
Страхотно място си избрал за помпата (дано не ти се наложи да доливаш течност) ....
А как я управляваш?
По принцип тя работи с много ниски обороти, и ги вдига само когато се появи нужда....
А как я управляваш?
По принцип тя работи с много ниски обороти, и ги вдига само когато се появи нужда....
- georgiev10
- Напреднал
- Мнения: 465
- Регистриран: 27 мар 2008 23:03
- Skype: georgiev10
- МПС: Lanos C20XE
- От: Plovdiv,Sofia
Re: Lanos C20XE
Мда малко е тясно в коша на Ланоса .Помпата работи с постоянен плюс и минус,а сигнал се взима от алтернатора.Оборотите се сменят в зависимост от промененото налягане на хидравличната течност,това го прави електрониката на помпата.Това са данни от форумите.На практика ще видим как ще стане.Днес щя я карат да и правят хидравличните пътища.
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Lanos C20XE
Дано е така с помпата - тогава ще стане без замисляне, но имам известни съмнения...
На астрата пишеше, че има отделен компютър, който управлява помпата в зависимост от нуждите, и имаше изведена индикация на таблото за проблеми със steering, което ме навежда на мисълта, че може да има и нещо изнесено по управлението извън помпата....
Дано да няма проблеми - така решението наистина става много просто и удобно...
Мисля, че помпата не е изчислена за постоянна работа на максимална мощност и ако ги държи само високи оборотите - може да сдаде багажа...
На астрата пишеше, че има отделен компютър, който управлява помпата в зависимост от нуждите, и имаше изведена индикация на таблото за проблеми със steering, което ме навежда на мисълта, че може да има и нещо изнесено по управлението извън помпата....
Дано да няма проблеми - така решението наистина става много просто и удобно...
Мисля, че помпата не е изчислена за постоянна работа на максимална мощност и ако ги държи само високи оборотите - може да сдаде багажа...
- georgiev10
- Напреднал
- Мнения: 465
- Регистриран: 27 мар 2008 23:03
- Skype: georgiev10
- МПС: Lanos C20XE
- От: Plovdiv,Sofia
Re: Lanos C20XE
Не само помпата няма да издържи ако работи постоянно на max,ами и алтернатора и акумулатора,бушoна и е 80А.
Последна промяна от georgiev10 на 26 ное 2009 19:58, променено общо 1 път.
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Lanos C20XE
Алтернатора ще сменяш ли?
Знаеш - на Астрата с това оборудване алтернатора е 100А...
Знаеш - на Астрата с това оборудване алтернатора е 100А...
- georgiev10
- Напреднал
- Мнения: 465
- Регистриран: 27 мар 2008 23:03
- Skype: georgiev10
- МПС: Lanos C20XE
- От: Plovdiv,Sofia
Re: Lanos C20XE
С алтернатора беше голям филм докато намеря точния.Взех двигатела с пистов ремък и като го вкараха в коша се оказа че няма място за ремъка,и трябва да е трапецовиден.От втория опит го уцелих .Bosh е и в сервиза ми казаха,че е 100A.
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Lanos C20XE
Явно наистина борбата е за всеки милиметър
Наистина ми е чудно 100А алтернатор с трапецовиден ремък - ще е проблемен и много натоварен (нужно е силно опъване на ремъка/натоварване на самия ремък и лагерите на навързаните агрегати)...
Стискаме палци и очакваме развитието на проекта
Наистина ми е чудно 100А алтернатор с трапецовиден ремък - ще е проблемен и много натоварен (нужно е силно опъване на ремъка/натоварване на самия ремък и лагерите на навързаните агрегати)...
Стискаме палци и очакваме развитието на проекта
- georgiev10
- Напреднал
- Мнения: 465
- Регистриран: 27 мар 2008 23:03
- Skype: georgiev10
- МПС: Lanos C20XE
- От: Plovdiv,Sofia
Re: Lanos C20XE
Готова е
тук зад колекторите се вижда доста проблемната планка за киматика
и новите ми предни спирачки с ръждясали дискове ,за пролетта съм си приготвил по-големи
Специални благодарности към:
-целия екип на "Студио Х" и хората които са им помагали
-batigogo за частите които ми е пращал
-колегите и приятелите,които помагаха,возеха и ми даваха колите си за да обикалям по моргите
За тази година толкова.Пожелавам на всички весели празници.
тук зад колекторите се вижда доста проблемната планка за киматика
и новите ми предни спирачки с ръждясали дискове ,за пролетта съм си приготвил по-големи
Специални благодарности към:
-целия екип на "Студио Х" и хората които са им помагали
-batigogo за частите които ми е пращал
-колегите и приятелите,които помагаха,возеха и ми даваха колите си за да обикалям по моргите
За тази година толкова.Пожелавам на всички весели празници.
- Fantomasss
- Глобален модератор
- Мнения: 3222
- Регистриран: 17 окт 2008 15:27
- Skype: plekstor_a
- МПС: Lanos SеX-16v-106 куци катъра
- От: Сф братче център на просветата
- Име: Грозданов
Re: Lanos C20XE
Е то всичко много хубаво, но не каза как върви, нито пусна някое клипче. Нещо такова се очакваше.
Ако нямаш какво да правиш, не го прави тук...
- georgiev10
- Напреднал
- Мнения: 465
- Регистриран: 27 мар 2008 23:03
- Skype: georgiev10
- МПС: Lanos C20XE
- От: Plovdiv,Sofia
Re: Lanos C20XE
Условията са лоши в момента.Виж какъв лед е навън.Когато почнаха да я правят беше лято и още си е с летни гуми ,а зимните са ми в Пловдив.
- Fantomasss
- Глобален модератор
- Мнения: 3222
- Регистриран: 17 окт 2008 15:27
- Skype: plekstor_a
- МПС: Lanos SеX-16v-106 куци катъра
- От: Сф братче център на просветата
- Име: Грозданов
Re: Lanos C20XE
Е, тогава ни остава да чакаме. Но с уговорката да покажеш всичко от себе си и колата...georgiev10 написа:Условията са лоши в момента.Виж какъв лед е навън.Когато почнаха да я правят беше лято и още си е с летни гуми ,а зимните са ми в Пловдив.
Ако нямаш какво да правиш, не го прави тук...
- НиКо
- Редовен
- Мнения: 189
- Регистриран: 04 май 2009 19:24
- Skype: beersexandcska
- МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
- От: Пловдив
- Име: Нико
Re: Lanos C20XE
АААААА виж го как се ската нашия...
Я се похвали ... стига с тая скромност )
Я се похвали ... стига с тая скромност )
- georgiev10
- Напреднал
- Мнения: 465
- Регистриран: 27 мар 2008 23:03
- Skype: georgiev10
- МПС: Lanos C20XE
- От: Plovdiv,Sofia
Re: Lanos C20XE
Появиха се малко проблеми по мотора през празниците,работеше на 3 цилиндъра а после и на 2.Въпреки това успя да стигне от Пловдив до София на собствен ход : и проблема беше отстранен.Днес ми се наложи ходене до Стара Загора и реших да замеря разхода на дълъг път за 445км ми изгори 38л,което прави към 8.5л,при скорост около 140км/ч.Направи ми впечатление че не спира да ускорява даже и при 180км/ч и изкачванията на магистрала Тракия.Върви страхотно,но още не мога да го замеря на 400м,съединиетеля не може да се регулира и зацепва много надолу,и скоростите на високи обороти не влизат.Предстои и смяна на генерацията на ф55 и някакъв въздушен филтър трябва да му се измиси,и се очаква да тръгне още по-добре.
- todortv
- Модератор
- Мнения: 1923
- Регистриран: 02 окт 2008 08:04
- МПС: daewoo nubira II 1,6 16 V
- От: В.Търново
Re: Lanos C20XE
Съединителя с хиравлика ли е ,че не може да се регулира?
Ако искаш да видиш дъгата,трябва да се примириш с дъжда.