Обикновено компараторите трябва да работят със стабилизирано напрежение.ogi написа:Точно в това се съмнявам, или при алтернативното подаване на напражение от дългите, превключвателя за късите не е затворен и компаратора спира да сравнява (от него има идея само на къси), а моторчетата отиват в крайно положение.slowtraveler написа:Да не би промяната в напрежението да променя баланса в компаратора и затова да мърдат моторчетата?
Ако пусна климатика или запалката не би трябвало да променя положението на рефлектора.
Копчето за регулиане се захранва от точка D5.При окъсяване на 5 и 6 копчето ще е захранено
постоянно.
Чрез третия кабел би трябвало потенциометрите на двата фара да са свързани последоватено
за синхронизиране на движенията.Ще разровя за точната схема.