Дата и час: 25 Фев 2018 00:28

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




 Страница 5 от 7 [ 99 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.
Непрочетено мнениеПубликувано на: 05 Сеп 2009 23:54 
Редовен
Редовен
Аватар

Регистриран на: 04 Май 2009 19:24
Мнения: 189
Местоположение: Пловдив
Skype: beersexandcska
МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
От: Пловдив
Име: Нико

Offline
Офтопик:
Щом искаш да дърпа - C20XE под капака от някоя астра ...елементарно за монтаж и 150 коня ще дърпат... Или ти искаш да Съска :twisted::


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.
Непрочетено мнениеПубликувано на: 06 Сеп 2009 00:54 
Модератор
Модератор
Аватар

Регистриран на: 05 Авг 2007 18:53
Мнения: 3086
МПС: Шевролет Авео 1.4 16V
От: Пловдив

Offline
Сериозен труд и средства.Колата си е направо за технотест :lol: Такива бегачки,в белите страни се возят на платформи до съответното място,показват си възможностите и се прибират пак с платформа. Надявам се да не се поддаваш лесно на провокации от страна на хондаджии и голфаджии.
Офтопик:
Вчера през целия ден засичах един лилав тунингован Голф. Онзи караше и се оглеждаше,какво впечатление прави.Пълен смешник.От спойлери и спортно окачване,едвам пъплеше по "Васил Априлов" Пловдивчани знаят за какво става въпрос. Надвечер го вдигаха с пътна помощ от тротоара на Пещерско с/у ШЕЛ-а. Не беше удържал конете в правилната посока :lol:



_________________
" При секса е, като при игра на карти. Ако,нямаш добър партньор, ти трябва силна ръка"-Уди Алън
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.
Непрочетено мнениеПубликувано на: 06 Сеп 2009 09:33 
Редовен
Редовен
Аватар

Регистриран на: 04 Май 2009 19:24
Мнения: 189
Местоположение: Пловдив
Skype: beersexandcska
МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
От: Пловдив
Име: Нико

Offline
Щом я карат до въпросното мястно на платформа , значи имат съмнения ,че може да се счупи.

Аз отивам , дърпам се и се връщам , убеден ,че колата ми ще издържи много стартове един , след друг без да се счупи.
Плюс това тя не е направена за драг а просто за удоволствие.
Няма нищо по-хубаво да отидем на хижа Здравец , Бачково или на Пампорово и да се върнем "малко по-бързо" :-))

Тук в града не смея да си правя импровизаций , защото е доста по-опасно.
Често карам бързо но безопасно , докато много хора карат бавно и опасно.
Скороста не винаги е критерий , стига да не превишава 80км/ч
Знаете колко много голф 2ки и 3ки има и колко Онди. И знаете ,че всеки е най-големия и на него не може да му се случи нищо ;-))


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.
Непрочетено мнениеПубликувано на: 06 Сеп 2009 10:31 
Глобален модератор
Глобален модератор
Аватар

Регистриран на: 15 Ное 2008 20:17
Мнения: 6302
МПС: Jeep Grand Cherokee 2014
От: Варна

Offline
Като спомена Авео за Технотест - предполагам, че при смяната на блока/двигателя ще ти се наложи минаване и от там?
Или нещата могат да станат само с оправяне документите в КАТ?
За изпълнението и мерака - шапка ти свалям...
Но самата идея, че си почнал това за да се доказваш на хонди и голфаджии според мен не е съвсем ОК.
Карай си количката и се кефи на нея.
Офтопик:
За драга и дръпките - от кола с предно предаване не можеш да очакваш прекалено много...
Пък и винаги има някой по-по....
Преди няколко месеца с един приятел бяхме тръгнали нанякъде по варненските улици. Приятеля ми има Мазда6 от предния модел. На светофара се нареди един млад юнак с форд фокус ST с явното намерение да покаже как му върви супер колата (сигурно купена наскоро от тати), виждайки в безобидния голям седан на маздата лесна плячка...
На старта остана много изненадан от маздичка, която го остави далеч назад, и на другия светофар юнака нямаше никакво желание за дръпка, а гледаше разсеяно в другата посока.... А маздичката си е съвсем стокова - няма никакви подобрения или олекотявания. Ползва се за ежедневен автомобил без да се жали, климатроника си е включен и всичко си се ползва....
Има и нещо друго - хендлинга на кола с чисто предно при по-голяма мощност не е добър особено при завой - предницата олеква много бързо ако се опиташ да дадеш газ...
Дано есперото с новото окачване да стои добре на пътя (coolbeer)



_________________
До момента разхода на: Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение
***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
***** Фиат Добло дизел 1.3 multijet / 90к.с.:Изображение
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.
Непрочетено мнениеПубликувано на: 06 Сеп 2009 11:09 
Минаващ
Минаващ

Регистриран на: 23 Мар 2008 13:16
Мнения: 4
Skype: kpematop
МПС: Audi A6 1.8TQ 163whp
От: Sofia

Offline
каква е била маздата ?
фокус СТ не е за подценяване



_________________
Audi A6 1.8T AWT 163whp tuned by TSTracing
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.
Непрочетено мнениеПубликувано на: 06 Сеп 2009 12:27 
Глобален модератор
Глобален модератор
Аватар

Регистриран на: 15 Ное 2008 20:17
Мнения: 6302
МПС: Jeep Grand Cherokee 2014
От: Варна

Offline
Офтопик:
Явно така си мислеше и момчето с фокуса :D
Mazda6MPS (2.3DISI engine - 274hp/380Nm @15.6 psi, AWD). Външно почти не се отличава от по-нормалните варианти - няма спойлери или някакви широки гуми, и единствено малко допълнително ръбче на предния капак (където е интеркулера) издава модела, но е точно драйверски автомобил, който можеш да го пънеш по завоите както си искаш..
Пробвали сме я на малко по-грапав асфалт с трима човека вътре без никаква подготовка/тренировка за драг (оборотите на 4х.об/мин, газ до дупка и рязко отпускане на съединителя) 0-60mph - 5.9s...
Маздата активно управлява въртящия момент към преден/заден мост, като при липса на приплъзване е FWD. Пробвал съм я сериозно при големите завои при едно ходене към Елена (между Омуртаг и Елена). В завой влиза като автомобил с предно предаване - understeer, но като залепя педала в пода, веднага задницата се намества и удоволствието е върховно....
Но това ме навежда на мисълта, че типично мощно FWD няма да е достатъчно устойчиво в завой особено при голяма мощност (пример - Mazda3MPS - същия двигател като шестицата, но заради това че е FWD, ускорението 0-100 въпреки по-малкото тегло не е по-добро, а в завой по отзиви на собственици е жива мъка - голямо недозавиване особено ако пробваш да ускориш).



_________________
До момента разхода на: Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение
***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
***** Фиат Добло дизел 1.3 multijet / 90к.с.:Изображение
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.
Непрочетено мнениеПубликувано на: 06 Сеп 2009 23:44 
Редовен
Редовен
Аватар

Регистриран на: 04 Май 2009 19:24
Мнения: 189
Местоположение: Пловдив
Skype: beersexandcska
МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
От: Пловдив
Име: Нико

Offline
Днес деня беше мрачен , и предвиден за почивка , но нямаше как да не почопкам нещо и днес.

Монтирах страничните конзоли.
Навързах всички уреди.
Прекарах вакума на Буст метъра

За захващане на уредите към + и - на колата използвах едни нови клеми , с който оголването и запояването са демоде.

Вижте от снимките:


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.
Непрочетено мнениеПубликувано на: 06 Сеп 2009 23:44 
Редовен
Редовен
Аватар

Регистриран на: 04 Май 2009 19:24
Мнения: 189
Местоположение: Пловдив
Skype: beersexandcska
МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
От: Пловдив
Име: Нико

Offline
:-))


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.
Непрочетено мнениеПубликувано на: 06 Сеп 2009 23:45 
Редовен
Редовен
Аватар

Регистриран на: 04 Май 2009 19:24
Мнения: 189
Местоположение: Пловдив
Skype: beersexandcska
МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
От: Пловдив
Име: Нико

Offline
:-))


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.
Непрочетено мнениеПубликувано на: 07 Сеп 2009 09:04 
Минаващ
Минаващ

Регистриран на: 23 Мар 2008 13:16
Мнения: 4
Skype: kpematop
МПС: Audi A6 1.8TQ 163whp
От: Sofia

Offline
В тъмното няма ли да ти пречат всички тези уреди?
Аз имам един бустметър вляво на таблото отгоре и вечерно време ме дразни как ярко свети.



_________________
Audi A6 1.8T AWT 163whp tuned by TSTracing
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.
Непрочетено мнениеПубликувано на: 07 Сеп 2009 22:59 
Редовен
Редовен
Аватар

Регистриран на: 04 Май 2009 19:24
Мнения: 189
Местоположение: Пловдив
Skype: beersexandcska
МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
От: Пловдив
Име: Нико

Offline
Напротив , много добре са направени.

+ това са вързани със релето на осветлението на таблото.


Мога и тях да си регулирам ;-))


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.
Непрочетено мнениеПубликувано на: 21 Сеп 2009 21:21 
Редовен
Редовен
Аватар

Регистриран на: 04 Май 2009 19:24
Мнения: 189
Местоположение: Пловдив
Skype: beersexandcska
МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
От: Пловдив
Име: Нико

Offline
Ето джантите как стоят на колата.

На живо е баси лудницата.

Моята история с Прости хора продължава.

Знаете ли колко ми искаха ,за да ми монтират гумите на джантите?

30? - не
40? - не
50? - не
60? - не

68 български лева хора... Беше баси цирка...
Исках фактури исках бележки ,исках ценоразписи.
Заплаших ги ,че майка ми работи в защита правата на потребителя и да видите как си смениха изражението.

В крайна сметка , малко преди да се стигне до бой им оставих 30лв и 1 бутилка кока-кола .
Абе нямам думи.
За българите е вярна поговорката - Ден година храни...
Ама с такъв върл македонец като мен :lol: , който седи от отсрещната страна е малко трудно да се процедира така...


За капак , "електроникаджията" беше закъсал за пари , та му дадох 500лв и сега 5ти ден никъф не се вясва.

Пък и тоя телефон вече издава багажа... от утре снимките ще са с по-добро качество :-))

Абе хората вече ме съжаляват.
Все на такива попадам.
Е баси късмета.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.
Непрочетено мнениеПубликувано на: 21 Сеп 2009 21:36 
Глобален модератор
Глобален модератор
Аватар

Регистриран на: 17 Окт 2008 15:27
Мнения: 3222
Местоположение: “I'll be back” (Ще се върна)
Skype: plekstor_a
МПС: Lanos SеX-16v-106 куци катъра
От: Сф братче център на просветата
Име: Грозданов

Offline
Евалла пич , за нервите дето още ги имаш... Давай нататък...



_________________
Ако нямаш какво да правиш, не го прави тук...
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.
Непрочетено мнениеПубликувано на: 02 Окт 2009 12:23 
Минаващ
Минаващ

Регистриран на: 11 Фев 2009 19:22
Мнения: 34
МПС: daewoo matiz
От: dobrich
Име: Nasko

Offline
Колега ти си луд фен ЕВАЛА. Само това мога да кажа.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.
Непрочетено мнениеПубликувано на: 03 Окт 2009 20:19 
Редовен
Редовен
Аватар

Регистриран на: 04 Май 2009 19:24
Мнения: 189
Местоположение: Пловдив
Skype: beersexandcska
МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
От: Пловдив
Име: Нико

Offline
Благодарско братле.

Ето как стоят нещата по колата.
Понеже аз съм карък ( от най-виско "клас")

Се оказа ,че сега имам проблем с двигателя.


Клапанът на 3-ти цилиндър се е "повдигнал" и по този начин колата работи на 3 цилиндъра.

Утре ще свалям главата , ще поръчвам нова гарнитура и ще регулирам повдигачи.

Кажете ми не съм ли карък??? :-??

Няма част по тоя мотор ,която да не е чисто нова.
И пак проблеми.
От картера протече масло....


Вече ми се подиграват ...

Нова година - нов късмет :|


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 Страница 5 от 7 [ 99 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  


Gemius