Оптичен и силов тунинг на Есперо.
- НиКо
- Редовен
- Мнения: 189
- Регистриран: 04 май 2009 19:24
- Skype: beersexandcska
- МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
- От: Пловдив
- Име: Нико
Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.
Ще направя снимки , само да донастройм колата.
В понеделник се надявам да запалим без детонаций .
За фаровете може и да греша , но решението ми е твърдо да останат по този начин.
Просто ми харесва ) . Ако усетя ,че заслепявам някой ще монтирам "шапчици" в малкия рефлектор или директно върху ксеноновата крушка.
само искам да ви кажа ,че на късите съм с много , ама много качествени баласти , докато при дългите са обикновенни дигитални.
Може това да ви заблуждава )
В понеделник се надявам да запалим без детонаций .
За фаровете може и да греша , но решението ми е твърдо да останат по този начин.
Просто ми харесва ) . Ако усетя ,че заслепявам някой ще монтирам "шапчици" в малкия рефлектор или директно върху ксеноновата крушка.
само искам да ви кажа ,че на късите съм с много , ама много качествени баласти , докато при дългите са обикновенни дигитални.
Може това да ви заблуждава )
Последна промяна от НиКо на 04 сеп 2009 00:15, променено общо 1 път.
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.
За съжаление нищо няма да постигнеш със 'шапчиците', ако рефлектора не е пригоден за дадена светлина (оформяне на лъча в определена форма).
Баласта също няма значение за формата на лъча.
С качествен баласт ще получиш добро/бързо и безпроблемно палене на крушката независимо от температурата, напрежението и т.н.
Също така ще имаш дълъг живот на крушката, но няма значение за това дали ще ти свети правилно или не..
Иначе за другото (uspeh) (uspeh) (uspeh)
Баласта също няма значение за формата на лъча.
С качествен баласт ще получиш добро/бързо и безпроблемно палене на крушката независимо от температурата, напрежението и т.н.
Също така ще имаш дълъг живот на крушката, но няма значение за това дали ще ти свети правилно или не..
Иначе за другото (uspeh) (uspeh) (uspeh)
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.
Красавица....
- НиКо
- Редовен
- Мнения: 189
- Регистриран: 04 май 2009 19:24
- Skype: beersexandcska
- МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
- От: Пловдив
- Име: Нико
Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.
Джантите развалят пейзажа : .
Сами по себеси са красиви , но точно на тази кола...
Не са както трябва ... :-??
Сами по себеси са красиви , но точно на тази кола...
Не са както трябва ... :-??
Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.
Я,какви работи се правели в склада за метали ) Колата изглежда страхотно. Стоповете от какво са или дизайна е собствен? Тук,ще намериш повече поддръжка,отколкото в Тунинг-форума.Така ми се струва,но може и да греша
" При секса е, като при игра на карти. Ако,нямаш добър партньор, ти трябва силна ръка"-Уди Алън
- Fantomasss
- Глобален модератор
- Мнения: 3222
- Регистриран: 17 окт 2008 15:27
- Skype: plekstor_a
- МПС: Lanos SеX-16v-106 куци катъра
- От: Сф братче център на просветата
- Име: Грозданов
Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.
Ммм хубавелка е, боята изглежда доста добре, личи си голямата играчка по подготовката отдолу, имаш ли представа колко коня е сега с турбото?
Mай се спомена, че са от Пасат-6, или от Бора-те са почти еднакви.авео написа:... Стоповете от какво са или дизайна е собствен?
Ако нямаш какво да правиш, не го прави тук...
- НиКо
- Редовен
- Мнения: 189
- Регистриран: 04 май 2009 19:24
- Skype: beersexandcska
- МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
- От: Пловдив
- Име: Нико
Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.
авео , В Тунинг форума освен във VIP раздела е пълна боза , и там освен да си намериш развлечение с глупаци и интриганти , друго не може да откриеш.
Повярвай ми ... този форум мнооого се различава с тунинга.
Подредбата на разделите е върха!
Рядко се среща толкова подреден форум и всичко съществено е отделено точно както трябва.
Лесно , бързо , удобно...
Стига съм ви правил комплименти обаче )
По темата:
Стопове = Джета )
За коне не коментирам ,защото мразя изказвания като:
"Абе 400 коня е " на газ + нитро
Диното ще покаже ) Ако въобще я замеря.
Правил съм я за мой личен кеф а не да си мера с други коли ...
Иначе за справка ... Със старата турбина и всичко ,не както трябва бих доволно един Поршак Боксер...
Те са куци ама са 239 коня ако не са лъжа )
Взе ми старта стабилно...
Бях на ~0.8 с 18" джанти (толкова изтъркани от кризистната ситуация) , който тежат 100 кила ,без грам електроника , със заводски дюзи. Трещяха тея детонаций та се късаха.
Ако бях с 15" такъв растрел щях да му удара ,че пича вече щеше да е член на Daewoo форума.
Есперо а ?
Повярвай ми ... този форум мнооого се различава с тунинга.
Подредбата на разделите е върха!
Рядко се среща толкова подреден форум и всичко съществено е отделено точно както трябва.
Лесно , бързо , удобно...
Стига съм ви правил комплименти обаче )
По темата:
Стопове = Джета )
За коне не коментирам ,защото мразя изказвания като:
"Абе 400 коня е " на газ + нитро
Диното ще покаже ) Ако въобще я замеря.
Правил съм я за мой личен кеф а не да си мера с други коли ...
Иначе за справка ... Със старата турбина и всичко ,не както трябва бих доволно един Поршак Боксер...
Те са куци ама са 239 коня ако не са лъжа )
Взе ми старта стабилно...
Бях на ~0.8 с 18" джанти (толкова изтъркани от кризистната ситуация) , който тежат 100 кила ,без грам електроника , със заводски дюзи. Трещяха тея детонаций та се късаха.
Ако бях с 15" такъв растрел щях да му удара ,че пича вече щеше да е член на Daewoo форума.
Есперо а ?