Тунинг на Тико (продължението)
- KaNiBaL-4o
- Редовен
- Мнения: 266
- Регистриран: 27 юли 2008 14:21
- МПС: TICO
- От: БУРГАС
- Контакти:
Re: Тунинг на Тико (продължението)
няколко снимки и от квалификациите
- KaNiBaL-4o
- Редовен
- Мнения: 266
- Регистриран: 27 юли 2008 14:21
- МПС: TICO
- От: БУРГАС
- Контакти:
Re: Тунинг на Тико (продължението)
Здравейте колеги ! Да раздвижа малко тази тема , не ми е оставало време.
Почвам да пиша за началото на 2017 , другото вече съм го позабравил
Реших да я позамеря на дино в началото на 2017 за да види на какво ниво е.
Резултата е 194 коня на колелата на 1,4 бара . Определено очаквах по малко и
останах много доволен.
Почвам да пиша за началото на 2017 , другото вече съм го позабравил
Реших да я позамеря на дино в началото на 2017 за да види на какво ниво е.
Резултата е 194 коня на колелата на 1,4 бара . Определено очаквах по малко и
останах много доволен.
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Тунинг на Тико (продължението)
Този проект винаги ме е радвал
Благодаря за споделеното !
Благодаря за споделеното !
- KaNiBaL-4o
- Редовен
- Мнения: 266
- Регистриран: 27 юли 2008 14:21
- МПС: TICO
- От: БУРГАС
- Контакти:
Re: Тунинг на Тико (продължението)
Май месец 2017 реших да участвам на купа Дракон на писта дракон. Записах се в клас до 3000 кубика при батковците ,
заради турбината кубиците ми ги умножават по коефициент 1,7. Времето беше хубаво каране много , в
крайна сметка взех второ място и колата остана здрава.
заради турбината кубиците ми ги умножават по коефициент 1,7. Времето беше хубаво каране много , в
крайна сметка взех второ място и колата остана здрава.
- KaNiBaL-4o
- Редовен
- Мнения: 266
- Регистриран: 27 юли 2008 14:21
- МПС: TICO
- От: БУРГАС
- Контакти:
Re: Тунинг на Тико (продължението)
Октомври месец 2017 реших да карам на драг състезанието в Сливен. Беше последен четвърти кръг , новите класове в
състезанието ми допаднаха тъй като съм конкурентен в клас 14 секундни. Колата вървеше много добре на квалификациите
дадох второ време а реално колата даде 13,75 (вървеше на умряло) което ми е рекорд . В деня на състезанието в класа бяхме записани 41 коли,
колата мачкаше наред направих 9 гонки и накрая взех първо място . Оказа се че с това първо място излизам четвърти в годишното
класиране на шампионата. Намерих си и спонор
състезанието ми допаднаха тъй като съм конкурентен в клас 14 секундни. Колата вървеше много добре на квалификациите
дадох второ време а реално колата даде 13,75 (вървеше на умряло) което ми е рекорд . В деня на състезанието в класа бяхме записани 41 коли,
колата мачкаше наред направих 9 гонки и накрая взех първо място . Оказа се че с това първо място излизам четвърти в годишното
класиране на шампионата. Намерих си и спонор
- KaNiBaL-4o
- Редовен
- Мнения: 266
- Регистриран: 27 юли 2008 14:21
- МПС: TICO
- От: БУРГАС
- Контакти:
Re: Тунинг на Тико (продължението)
намерих и няколко клипчета но са от квалификациите
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=EZtzXPJ8T90[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=DUV_ySQqRsQ[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=PXn5LHfAtdA[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=7i_K9Pdjodc[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=EZtzXPJ8T90[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=DUV_ySQqRsQ[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=PXn5LHfAtdA[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=7i_K9Pdjodc[/youtube]
Re: Тунинг на Тико (продължението)
Супер - а скоростната кутия каква е? Или модифицирана е?
Leganza 2.0 136hp
- KaNiBaL-4o
- Редовен
- Мнения: 266
- Регистриран: 27 юли 2008 14:21
- МПС: TICO
- От: БУРГАС
- Контакти:
Re: Тунинг на Тико (продължението)
двигателя и кутията са от пунто гт
- KaNiBaL-4o
- Редовен
- Мнения: 266
- Регистриран: 27 юли 2008 14:21
- МПС: TICO
- От: БУРГАС
- Контакти:
Re: Тунинг на Тико (продължението)
Като за край на сезон 2017 реших да покарам на купа Дракон енеос. Беше 25-26. 11. 2017 времето беше мъгла и влажен асфалт
още на загряващата обиколка се ударих в едни гуми и почупих бронята. В последствие ме изкараха защото правила облак.
Оказа се че явно и двигателя съм строшил ,защото масло почти нямаше , но все пак успях бях направил няколко обиколки .
Като за край на сезона щях да имам много работа по нея в сервиза. В крайна сметка успях да спечеля първо място в класа
(някакво утешение)
още на загряващата обиколка се ударих в едни гуми и почупих бронята. В последствие ме изкараха защото правила облак.
Оказа се че явно и двигателя съм строшил ,защото масло почти нямаше , но все пак успях бях направил няколко обиколки .
Като за край на сезона щях да имам много работа по нея в сервиза. В крайна сметка успях да спечеля първо място в класа
(някакво утешение)
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Тунинг на Тико (продължението)
Е, победата иска жертви Добре, че е в края на сезона - ще имаш време за преглед и ремонт...
- KaNiBaL-4o
- Редовен
- Мнения: 266
- Регистриран: 27 юли 2008 14:21
- МПС: TICO
- От: БУРГАС
- Контакти:
Re: Тунинг на Тико (продължението)
Зимата беше време за ремонти , трябваше да я отворя и да оправя да е готова за
другия сезон. Като отворих двигателя се оказаха четири счупени бутала , точно между
сигментите. Това ми се случва вече за втори път и трябваше да се намери друго решение
на този проблем
другия сезон. Като отворих двигателя се оказаха четири счупени бутала , точно между
сигментите. Това ми се случва вече за втори път и трябваше да се намери друго решение
на този проблем
- KaNiBaL-4o
- Редовен
- Мнения: 266
- Регистриран: 27 юли 2008 14:21
- МПС: TICO
- От: БУРГАС
- Контакти:
Re: Тунинг на Тико (продължението)
Трябваше да си поръчам ковани бутала и биели за да съм сигурен че
повече няма да се получават такива поразий. Лошото е че цената за тези
работи хич не е малка. Накрая се спрях на американската фирма JE pistons
за бутала, сплавта им издържа много големи натоварвания. За биели се
спрях на Maxpeeding rods . Поръчах чарковете от ибей защото цената която ми
обявиха нашите фирми за тунинг беше повече от нереална . За две седмици
пристигнаха биелите , за буталата си почаках доста време но важното е че и те
пристигнаха.
повече няма да се получават такива поразий. Лошото е че цената за тези
работи хич не е малка. Накрая се спрях на американската фирма JE pistons
за бутала, сплавта им издържа много големи натоварвания. За биели се
спрях на Maxpeeding rods . Поръчах чарковете от ибей защото цената която ми
обявиха нашите фирми за тунинг беше повече от нереална . За две седмици
пристигнаха биелите , за буталата си почаках доста време но важното е че и те
пристигнаха.
- KaNiBaL-4o
- Редовен
- Мнения: 266
- Регистриран: 27 юли 2008 14:21
- МПС: TICO
- От: БУРГАС
- Контакти:
Re: Тунинг на Тико (продължението)
Двигателя естествено си го сглобих бързичко защото ми беше интересно как ще се държи
със кованите чаркове. Запали си нормално и трябваше да му направя разработка преди
новите настройки . Поръчах си четири дюзи от магазина за да съм сигурен че не е чупило
буталата от дюзи. Поръчах си и оборудването за настройване както и писачка за чипове ,които
ще ползвам на по късен етап.
със кованите чаркове. Запали си нормално и трябваше да му направя разработка преди
новите настройки . Поръчах си четири дюзи от магазина за да съм сигурен че не е чупило
буталата от дюзи. Поръчах си и оборудването за настройване както и писачка за чипове ,които
ще ползвам на по късен етап.
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Тунинг на Тико (продължението)
Да, сегментите са натрошили буталото... Детонации навярно биха ерозирали буталото, докато тук май прилича на достигане на максималната якост на материала (т.е. максималната възможна мощност от този сет)...
- KaNiBaL-4o
- Редовен
- Мнения: 266
- Регистриран: 27 юли 2008 14:21
- МПС: TICO
- От: БУРГАС
- Контакти:
Re: Тунинг на Тико (продължението)
За сезон 2018 исках да отида на всичките състезания по драг и ако успея на някоя купа дракон.
Колата вече я разработвах за да е готова за първото състезание. При един от тестовете ми излетя
шайбата на коляновия вал и от там се почна с коцузите. Поставих си я в последствие и вече беше
готова за настройка . При тестовете обаче хвърли гарнитура мотора трябваше на ново да се отваря ,
а първото състезание на кондофрей наближаваше. Двигателя го сглобих но проблема не успях да го
намеря преди състезанието и затова се отказах. Оказа се че след като ми е изхвърчала шайбата
шпонката към коляновия вал и леглото и в шайбата са се разширили. След като я зацепя правилно и стегна
след първото подаване на гас шпонката примърдва в леглото и шайбата се измества ,от там датчика на
коляновия вал чете и премества аванса и като сложим и налягане от 1,4 бара става мазало. Добре че буталата
държат и издуха гарнитура. Успях да оправя проблема и да я настроя но първото състезание го пропуснах.
Колата вече я разработвах за да е готова за първото състезание. При един от тестовете ми излетя
шайбата на коляновия вал и от там се почна с коцузите. Поставих си я в последствие и вече беше
готова за настройка . При тестовете обаче хвърли гарнитура мотора трябваше на ново да се отваря ,
а първото състезание на кондофрей наближаваше. Двигателя го сглобих но проблема не успях да го
намеря преди състезанието и затова се отказах. Оказа се че след като ми е изхвърчала шайбата
шпонката към коляновия вал и леглото и в шайбата са се разширили. След като я зацепя правилно и стегна
след първото подаване на гас шпонката примърдва в леглото и шайбата се измества ,от там датчика на
коляновия вал чете и премества аванса и като сложим и налягане от 1,4 бара става мазало. Добре че буталата
държат и издуха гарнитура. Успях да оправя проблема и да я настроя но първото състезание го пропуснах.