спортно окачване за ланос
спортно окачване за ланос
някой случаино да знае дали има спортно окачване з ланус хачбек и ако не дали нестава някое ои опел ?
Последна промяна от dido на 10 мар 2009 19:57, променено общо 1 път.
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: спортно окачване за ланус
Офтопик:
- dsuzunov
- VIP потребител
- Мнения: 5794
- Регистриран: 25 яну 2008 17:52
- МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
- От: Пловдив
- Име: Димитър
Re: спортно окачване за ланус
То,целият пост е Объркан,колега.Прости на мен "грешнаго" за корекциите.Някой случаЙно да знае,дали има спортно окачване за ланОс хЕчбек и ако не,дали не става някое от Опел ?
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: спортно окачване за ланус
Офтопик:
Няма как да стане - нямам права в този раздел. Ще трябва да си коригираш поста сам.dido написа:когато не можете да дадете някакво мнеие не пълнете с офтопик а и двамата сте модове отравете грешките щом ви дразнат
Последна промяна от Izparitel на 10 мар 2009 22:42, променено общо 2 пъти.
Re: спортно окачване за ланус
когато не можете да дадете някакво мнеие не пълнете с офтопик а и двамата сте модове отравете грешките щом ви дразнат
Re: спортно окачване за ланус
Весело е тук
- dsuzunov
- VIP потребител
- Мнения: 5794
- Регистриран: 25 яну 2008 17:52
- МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
- От: Пловдив
- Име: Димитър
Re: спортно окачване за ланус
Грешките ще си ги оправиш ТИ!
А що се отнася до съвет относно спортното окачване:
Поинтересувай се от утвърдени на пазара фирми за автомобилен тунинг.
Не си струва,а и е в разрез с безопасността,опитите за самоделни и гаражни изпълнения.
Основното в спортното окачване е:
-снижаване центъра на тежестта
-"втвърдяване" на окачването
-поставяне на гуми с по-високо сцепление
-увеличаване на колея в допустими за съответния автомобил,граници (колей-разстояние м/у следата от леви и десни колела)
-итн.
А що се отнася до съвет относно спортното окачване:
Поинтересувай се от утвърдени на пазара фирми за автомобилен тунинг.
Не си струва,а и е в разрез с безопасността,опитите за самоделни и гаражни изпълнения.
Основното в спортното окачване е:
-снижаване центъра на тежестта
-"втвърдяване" на окачването
-поставяне на гуми с по-високо сцепление
-увеличаване на колея в допустими за съответния автомобил,граници (колей-разстояние м/у следата от леви и десни колела)
-итн.
- dsuzunov
- VIP потребител
- Мнения: 5794
- Регистриран: 25 яну 2008 17:52
- МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
- От: Пловдив
- Име: Димитър
Re: спортно окачване за ланус
Хайде сега да видим какво написах:kaiser666 написа:Ахааааа...значи колата като стане по-ниска и с по-широки гуми е по неустоичива и опасна....муахахахахахахаха,а като се сложат дискове с по-голям диаметър ще спира по-зле и като се сложи по-голям мотор динамиката ще се намали драстично...ахахахахахахахаахах
Поредното компетентно мнение от тунинг раздела
Смисъла на написаното е,че не е по силата на всеки да се занимава с префасониране на окачването.Не си струва,а и е в разрез с безопасността,опитите за самоделни и гаражни изпълнения.
Това е механизъм от автомобила,пряко свързан с безопасността и всяка некомпетентна намеса в работата му е недопустима.
Това написах аз:Основното в спортното окачване е:
-снижаване центъра на тежестта
-"втвърдяване" на окачването
-поставяне на гуми с по-високо сцепление
-увеличаване на колея в допустими за съответния автомобил,граници (колей-разстояние м/у следата от леви и десни колела)
-итн.
,а това е заключението Ви колега!Ахааааа...значи колата като стане по-ниска и с по-широки гуми е по неустоичива и опасна.
Дано,да Ви е станала ясна мисълта ми!
- dsuzunov
- VIP потребител
- Мнения: 5794
- Регистриран: 25 яну 2008 17:52
- МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
- От: Пловдив
- Име: Димитър
Re: спортно окачване за ланус
Всичко това е с цел да се "втвърди" окачването и центробежните сили,появяващи се при завоите да не оказват влияние.kaiser666 написа:Опасно е ако се режат пружни,не виждам нищо лошо да се сложат по твърди пружини и амортесьори с къс ход. Брат ми искаше да пита дали стават от корса или астра,защото има доста еднакви части,а точно за деу е малко трудно да се намерят.
Не забравяйте,че местата за закрепване на окачването към самоносещата конструкция на купето не са пригодени да издържат по-голямото натоварване. А то идва именно от по-твърдото окачване.
Не всеки има познанията,необходими за качествено усилване на купето.
Смисъла на досегашните ми постове е:
търсете тунинг фирми с име на пазара и не се занимавайте с методи от " Направи си сам"
Re: спортно окачване за ланус
Ето това са strut bar или така наречените разпънки служат купето да не се посуква и при много твърдо окачване може да ви се изкривят отпред рогата при такова окачване винтово отпред разпънката е задължителна.При обикновенно окачване няма проблеми да се кара без подсилване.roll cage е стоманена клетка която се поставя в купето.
отпред горе
отпред долу между носачите
отзад между ботушите
предлагат се два вида от стомана/железни/ и от алиминий
кой от двата варианта е по добър
стомана по здрава и по тежка
алуминий не толкова здрав/зависи пак от това какъв е алуминият/, но по лек
отпред горе
отпред долу между носачите
отзад между ботушите
предлагат се два вида от стомана/железни/ и от алиминий
кой от двата варианта е по добър
стомана по здрава и по тежка
алуминий не толкова здрав/зависи пак от това какъв е алуминият/, но по лек
- vassy
- АДМИНИСТРАТОР
- Мнения: 1478
- Регистриран: 23 дек 2007 13:03
- Skype: daewoo-chevrolet.com
- МПС: Daewoo Lanos 1.5 SE
- От: Пловдив
- Име: Vassy
- Контакти:
Re: спортно окачване за ланус
kaiser666 написа:Ето това са strut bar или така наречените разпънки служат купето да не се посуква и при много твърдо окачване може да ви се изкривят отпред рогата при такова окачване винтово отпред разпънката е задължителна.При обикновенно окачване няма проблеми да се кара без подсилване.roll cage е стоманена клетка която се поставя в купето.
отпред горе
отпред долу между носачите
отзад между ботушите
предлагат се два вида от стомана/железни/ и от алиминий
кой от двата варианта е по добър
стомана по здрава и по тежка
алуминий не толкова здрав/зависи пак от това какъв е алуминият/, но по лек
И без да ги знам как се казват първите две съм ги правил на някалко Ланоса по собствена преценка, не за тюнинг, а за подсилване! Нищо ново под слънцето!
Re: спортно окачване за ланус
Това е много хубаво,но какво общо има с темата?
- vassy
- АДМИНИСТРАТОР
- Мнения: 1478
- Регистриран: 23 дек 2007 13:03
- Skype: daewoo-chevrolet.com
- МПС: Daewoo Lanos 1.5 SE
- От: Пловдив
- Име: Vassy
- Контакти:
Re: спортно окачване за ланус
Общото с темата е, че Ланоса и без спортно окачване при каране по дупки като чужда кола, си има проблем с бомбетата на предните амортисьори и вертикалните греди към носачите. При спортно окачване тези допълнения просто стават задължителни! Това между впрочем е болест и на повечето Опели, под една шапка са все пак!kaiser666 написа:Това е много хубаво,но какво общо има с темата?