Ксенон
-
- Редовен
- Мнения: 205
- Регистриран: 08 яну 2009 15:38
- Skype: boretsa
- МПС: daewoo nubira 1.6 16V комби
- От: Девня
- Име: Станислав
Re: Ксенон
Ами като гледам са едносекционни като твоите старите които свали.
- dsuzunov
- VIP потребител
- Мнения: 5794
- Регистриран: 25 яну 2008 17:52
- МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
- От: Пловдив
- Име: Димитър
Re: Ксенон
H4
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Ксенон
При едносекционните трябва да слагаш биксенон. Иначе няма да имаш 'дълги'...
Re: Ксенон
...което аз лично не препоръчвам... Пробвал съм няколко месеца с Н4 ксенон и накрая реших да върна халогенните крушки, или да направя сегашният вариант /както се вижда избрах второто, но е трудно намирането на такива фарове поради непопулярността на марката и модела - 2-секционният фар не се намира на пазара, а само 2-ра употреба, отделно че е слаган само на Limited Edition с всички екстри.slowtraveler написа:При едносекционните трябва да слагаш биксенон. Иначе няма да имаш 'дълги'...
- valmark
- Редовен
- Мнения: 200
- Регистриран: 20 окт 2008 21:48
- МПС: DAEWOO LANOS 1.5/86к. 2000г.
- От: Видин
Re: Ксенон
Да това за биксенона е задължително.Аз в началото на Ланоса който е с Н4 крушка се опитах по съвет на приятел да сложа от типа-ксенон за къси и халоген за дълги.Но не става.След като си карал на ксенона и като пуснеш дългите все едно че не светят.Просто светлината е съвсем различна.За това си сложих биксенон и се родих.Просто няма сравнение с халогенна крушка.Тук вече има значение марката,производителя и май най-важното е с каква светлина са самите ксенони т.е. каква е "цветната им температура".Аз си взех с 4 300К и съм много доволен.Така че слагай "биксенон" и ще видиш разликата.Успех.slowtraveler написа:При едносекционните трябва да слагаш биксенон. Иначе няма да имаш 'дълги'...
ValMarK
Re: Ксенон
С 2-секционният фар с лупа светлината е толкова "отсечена" за късите, а при дългите е толкова фокусирана по дължината на пътя, че като пуснеш и ксеноновата и халогенната крушка се пополучава осветяване.
При Н4 фара имах проблем с дългите, може и да ми е бил много китайски ксенона, не знам... Сега пак е китайски, но светлината е много по-фокусирана.
Резултата може да се види в линка на подписа ми.
При Н4 фара имах проблем с дългите, може и да ми е бил много китайски ксенона, не знам... Сега пак е китайски, но светлината е много по-фокусирана.
Резултата може да се види в линка на подписа ми.
-
- Редовен
- Мнения: 205
- Регистриран: 08 яну 2009 15:38
- Skype: boretsa
- МПС: daewoo nubira 1.6 16V комби
- От: Девня
- Име: Станислав
Re: Ксенон
Добре значи ще слагам би-ксенон.Може ли да погледнете това и да кажете дали си струва.http://hopshop.bg/?main_page=product_in ... ucts_id=74
-
- Редовен
- Мнения: 205
- Регистриран: 08 яну 2009 15:38
- Skype: boretsa
- МПС: daewoo nubira 1.6 16V комби
- От: Девня
- Име: Станислав
Re: Ксенон
Е тези избиха рибата http://luxima.bg/index.php/H4-Bi-Xenon-Projectors.html
Re: Ксенон
Това е по-добрият избор. Само трябва малко творчество при монтажа... Предполагам се намират и по-евтини в електронните магазини.streetboll написа:Е тези избиха рибата http://luxima.bg/index.php/H4-Bi-Xenon-Projectors.html
-
- Редовен
- Мнения: 205
- Регистриран: 08 яну 2009 15:38
- Skype: boretsa
- МПС: daewoo nubira 1.6 16V комби
- От: Девня
- Име: Станислав
Re: Ксенон
Само незнам при втория вариант с лупата първо не съм махал стъкло на фар и не знам как става. И при лупата рефлектора на фара играе ли някаква роля за осветляването и отразяването на светлината.
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Ксенон
При такава лупа рефлектора на фара няма да играе...
Относно отварянето на фара - виж темата, където Оги пише стъпка по стъпка как си отваря фара...
И според мен варианта с лупата ще е по-технически грамотен (по-малкото зло) отколкото да слагаш ксенона на стария рефлектор...
Относно отварянето на фара - виж темата, където Оги пише стъпка по стъпка как си отваря фара...
И според мен варианта с лупата ще е по-технически грамотен (по-малкото зло) отколкото да слагаш ксенона на стария рефлектор...
Re: Ксенон
Ето 1 пример за преработка на рефлекторен фар за ланос, където дори няма фабрично такъв с прожектор:
http://www.cardomain.com/ride/705337/6
Ето как изглеждаше моя фар без лъскавите части /представям си монтажа на прожектора по подобен начин/.
http://www.cardomain.com/ride/705337/6
Ето как изглеждаше моя фар без лъскавите части /представям си монтажа на прожектора по подобен начин/.
- НиКо
- Редовен
- Мнения: 189
- Регистриран: 04 май 2009 19:24
- Skype: beersexandcska
- МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
- От: Пловдив
- Име: Нико
Re: Ксенон
Момчета , заредих тези дни едни шукаритети с които реших проблема със заслепяването.
55w би-ксенон с лупа...
Какво представлява.
в самата лупа има плъзгач , който заглушава крушката наполовина при къси светлини , и отваря капака на цяло при дълги.
+ това около лупата има бял ейнджъл айс.
Самата лупа е с резба в задния край и е с цокъл (Н1 , Н7 , Н4 )
Отваря се стъклото на фара,поставя се лупата и се завинтва на съответния цокъл.
Отзад илиза + и - към баласта , който е електронен-дигитален.
Температурата на нагряване на платката е 0 градуса(тоест няма никакво нагряване)
Опасноста от претопляне и скъсана спойка е нулева.
Цялото удоволствие излиза на стойност 350лв ,без монтажа.
Нямате си напредстава това нещо как свети.
+ това заставам пред него (точно ) и едва ме заслепява.
Какво ли не измислиха китайците...
Гаранцията ,която ми дават доставчиците на комплект е 5 години )
Цвета обаче е единствено 5000к , дори малко по нисък
55w би-ксенон с лупа...
Какво представлява.
в самата лупа има плъзгач , който заглушава крушката наполовина при къси светлини , и отваря капака на цяло при дълги.
+ това около лупата има бял ейнджъл айс.
Самата лупа е с резба в задния край и е с цокъл (Н1 , Н7 , Н4 )
Отваря се стъклото на фара,поставя се лупата и се завинтва на съответния цокъл.
Отзад илиза + и - към баласта , който е електронен-дигитален.
Температурата на нагряване на платката е 0 градуса(тоест няма никакво нагряване)
Опасноста от претопляне и скъсана спойка е нулева.
Цялото удоволствие излиза на стойност 350лв ,без монтажа.
Нямате си напредстава това нещо как свети.
+ това заставам пред него (точно ) и едва ме заслепява.
Какво ли не измислиха китайците...
Гаранцията ,която ми дават доставчиците на комплект е 5 години )
Цвета обаче е единствено 5000к , дори малко по нисък
- НиКо
- Редовен
- Мнения: 189
- Регистриран: 04 май 2009 19:24
- Skype: beersexandcska
- МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
- От: Пловдив
- Име: Нико
Re: Ксенон
Този комплект има 3 месеца гаранция.streetboll написа:Добре значи ще слагам би-ксенон.Може ли да погледнете това и да кажете дали си струва.http://hopshop.bg/?main_page=product_in ... ucts_id=74
Минавал ми е точно такъв през ръцете( да подменя баласт)
Комплекта по думи на собственика беше на 2 месеца (смених му го ,щот го беше срам да си иска гаранцията)
+ това моя баласт (от най-ефтините) светна 2 пъти по-силно.
И пали когато си иска... като Форд
Момчета , момчета... има ксенон и ксенон...
разберете го това.
Който иска качествен ксенон да търси само и единствено корейския VIPHID
Re: Ксенон
Здравейте колеги. Четох темата с интерес и аз реших да си сложа ксенон. От Пловдив съм и карам Матиз, я кажете къде има добър майстор в Пловдив, където ги слага на добри цени и колко горе-долу ще ми струва със що годе читав ксенон.