Ксенон
Ксенон
Преди седмица ми пристигна ксенона - H4, на 4300К. Пробвах крушките на стенд на 12V - светят истинско бяло, без да синее и загряват до белият цвят за 2-3 сек. Къси-дълги се сменя с местене на самата крушка и отваране/затваране на пролука за дългите светлини. Разбрах, че няма да си намеря фарове с лупи лесно и си купих H4. Сега остава само да го монтирам и първо да намеря време за това. Не е кой знае каква философия. Искам да направя и нощни снимки със старите крушки и новите, което удължава срокът на монтаж.
			
									
									
						Re: Ксенон
Монтирах ксенона, не е кой знае каква играчка. Добре, че Нубирата има големи фарове и можеш да събереш всичко. Светлината е невероятно различна (макар, че съм с най-ниската температура на бялото 4300К). Просто свети и се вижда много по-добре! Трябва само да си направя по-задълбочен реглаж на фаровете, че не ми харесва в момента...
			
									
									
						Re: Ксенон
Честито! Колко ти излезна удоволствието?  Колко струва една крушка, че след един месец,като почнем да караме на фарове и това става консуматив. И малко встрани от темата: като обикаляш по света,виждал ли си такова масово поставяне на ксенон,като в България?
			
									
									" При секса е, като при игра на карти. Ако,нямаш добър партньор, ти трябва силна ръка"-Уди Алън
						Re: Ксенон
Удовлствието ми излезе изключително малко, защото ги взех директно от продавача в Китай, чрез един приятел. Да кажем че е малко по-скъпо от комплект от най-скъпите халогенни крушки. Крушките като консуматив струват колкото хубави халогенни. Разбра ли?авео написа:Честито! Колко ти излезна удоволствието? Колко струва една крушка, че след един месец,като почнем да караме на фарове и това става консуматив. И малко встрани от темата: като обикаляш по света,виждал ли си такова масово поставяне на ксенон,като в България?
 В бедните държави (Балканите, Южна Америка) където карат стари пранги не е разпространено толкова поставянето на ксенон, а в белите държави (Европа, Северна Америка) трудно можеш да видиш кола над 5 години, което обуславя фабрично вградени.
 В бедните държави (Балканите, Южна Америка) където карат стари пранги не е разпространено толкова поставянето на ксенон, а в белите държави (Европа, Северна Америка) трудно можеш да видиш кола над 5 години, което обуславя фабрично вградени.Re: Ксенон
Много съм доволен от ксенона, няма нищо общо с халогенната крушка и пътят става като през деня! Основното ми мото е да си настроя фаровете да не преча на другите и 2-3 вечери се занимавам с това и въртя болтчета до полуда. 
Плюс - невероятна видимост пред колата.
Минус - Н4 няма възможност за много настройки...
На клипчето все пак се вижда, че се запазва ниско зоната на основно осветяване и като се изправя светлината рязко губи ослепителният ефект.
			
									
									
						Плюс - невероятна видимост пред колата.
Минус - Н4 няма възможност за много настройки...
На клипчето все пак се вижда, че се запазва ниско зоната на основно осветяване и като се изправя светлината рязко губи ослепителният ефект.
- Izparitel
- Глобален модератор 
- Мнения: 10313
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Ксенон
Кое използваш за реглажа?
До колкото си рових по фаровете - моите са с по три болта, които служат само за закрепване, но не и за реглаж. Регулирането нагоре/надолу става от купето.
Когато сложих ксенона се наложи да ги наведа надолу и не измислих нищо освен на горния болт да подложа няколко шайби отзад. Смъкнаха се надолу с много зор и не съм убеден, че не са се разцентровали ляво/дясно.
Между другото видеото не ми се отваря, нямам идея дали пожредата е в моя телевизор.
			
									
									
						До колкото си рових по фаровете - моите са с по три болта, които служат само за закрепване, но не и за реглаж. Регулирането нагоре/надолу става от купето.
Когато сложих ксенона се наложи да ги наведа надолу и не измислих нищо освен на горния болт да подложа няколко шайби отзад. Смъкнаха се надолу с много зор и не съм убеден, че не са се разцентровали ляво/дясно.
Между другото видеото не ми се отваря, нямам идея дали пожредата е в моя телевизор.
Re: Ксенон
Коригирах видеото с URL отдолу (явно не работи плъг-ин-а)за VBox все още... Не говоря за корекция с крепежните болтове, а за такава посредством шестограм през технологичният отвор на ламарината над фара отгоре, като отвориш капака на двигателя.
			
									
									
						- Izparitel
- Глобален модератор 
- Мнения: 10313
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Ксенон
ogi написа: Не говоря за корекция с крепежните болтове, а за такава посредством шестограм през технологичният отвор на ламарината над фара отгоре, като отвориш капака на двигателя.
Дори нямах идея, че има такъв технологичен отвор за регулиране. Ще го издирвам с
 .
 .- paci
- Свръх-активен 
- Мнения: 1424
- Регистриран: 25 окт 2008 21:45
- Skype: pacu-racer
- МПС: nexia
- От: KOREQ
- Контакти:
Re: Ксенон
мисля  да сложа 6000  на нексиката,според вас как ее колеги
			
									
									
						- Izparitel
- Глобален модератор 
- Мнения: 10313
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Ксенон
http://daewoo-chevrolet.com/forum/viewt ... f=2&t=1363paci написа:мисля да сложа 6000 на нексиката,според вас как ее колеги
Re: Ксенон
И аз да се включа в питането само, че за такума някой да се е слагал и отзиви?
			
									
									
						- Izparitel
- Глобален модератор 
- Мнения: 10313
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Ксенон
Днес ксенона ми се издъни. Сутринта Нубирата се оказа замижала с едното око.  След повторното рестартиране на фаровете десния пак не запали и когато реших, че ще трябва да  карам със запалени фарове за  мъгла, от третия опит се запалиха и двата фара.
  След повторното рестартиране на фаровете десния пак не запали и когато реших, че ще трябва да  карам със запалени фарове за  мъгла, от третия опит се запалиха и двата фара.
Не знам как се оправят с този проблем в по-студените страни /тези дни имаше температури от -30 градуса/. Сутринта според метеролозите някъде в София е било към - 14 градуса. Колко точно е било при мен нямам идея, но в колата беше -10. Дано няма по-студени дни, че може и въобще двата да не запалят. Нищо чудно някой със същия проблем да измисли "подгревател за китайски ксенонови крушки".
			
									
									
						 След повторното рестартиране на фаровете десния пак не запали и когато реших, че ще трябва да  карам със запалени фарове за  мъгла, от третия опит се запалиха и двата фара.
  След повторното рестартиране на фаровете десния пак не запали и когато реших, че ще трябва да  карам със запалени фарове за  мъгла, от третия опит се запалиха и двата фара.Не знам как се оправят с този проблем в по-студените страни /тези дни имаше температури от -30 градуса/. Сутринта според метеролозите някъде в София е било към - 14 градуса. Колко точно е било при мен нямам идея, но в колата беше -10. Дано няма по-студени дни, че може и въобще двата да не запалят. Нищо чудно някой със същия проблем да измисли "подгревател за китайски ксенонови крушки".
- slowtraveler
- Глобален модератор 
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Ксенон
При мен въобще не се замислиха: -9С беше.
А в студените страни сигурно карат с оригинални ксенони - с блокове, които по-сигурно палят лампата
			
									
									
						А в студените страни сигурно карат с оригинални ксенони - с блокове, които по-сигурно палят лампата

Re: Ксенон
Обикновено десния не пали, тъй като това е линията с по-голямо съпротивление (по-дълги кабели). От студа напрежението на акумулатора пада, след това използваш и стартера и на акумулатора му е необходимо малко време да се възтанови. Същия проблем го има и при новите коли с фабрично вградени ксенони, просто първоначалното напрежение подавано към баластта е по-ниско от необходимото и това е един вид защита - той отказва да сработи. Веднъж като му е подадено по-ниско напрежение от необходимото, системата трябва да се рестартира - т.е отново да му подадеш напрежение. След две-три включвания се оправя. Може да си провериш веригата към десния фар за наличие на окисление или нагар някъде, които повишават съпротивлението.Izparitel написа:Днес ксенона ми се издъни. Сутринта Нубирата се оказа замижала с едното око.След повторното рестартиране на фаровете десния пак не запали и когато реших, че ще трябва да карам със запалени фарове за мъгла, от третия опит се запалиха и двата фара.
Не знам как се оправят с този проблем в по-студените страни /тези дни имаше температури от -30 градуса/. Сутринта според метеролозите някъде в София е било към - 14 градуса. Колко точно е било при мен нямам идея, но в колата беше -10. Дано няма по-студени дни, че може и въобще двата да не запалят. Нищо чудно някой със същия проблем да измисли "подгревател за китайски ксенонови крушки".
Лошото е че "зелените дебнещи на скрито в студа" не разбират от ксенони
![Evil ]:)](./images/smilies/emoticon-0116-evilgrin.gif) 
   
  
- slowtraveler
- Глобален модератор 
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Ксенон
Може проблема да е в алгоритъма за палене....
При мен с оригиналния ксенон няма проблем, но той пали още в момента на подаване на контакт - преди още акумулатора да е стресиран.....
Дори и на стартер фаровете не изгасват (леко си намаляват яркостта при въртене на стартера поради спадналото напрежение)...
			
									
									
						При мен с оригиналния ксенон няма проблем, но той пали още в момента на подаване на контакт - преди още акумулатора да е стресиран.....
Дори и на стартер фаровете не изгасват (леко си намаляват яркостта при въртене на стартера поради спадналото напрежение)...















