Иво, тръгна ли колата? 
Тъй и не се засякохме на гаражите, не съм ходил по скоро.
			
									
									Тунинг Lacetti 2.0 дизел
- ivobivo
- Напреднал 
- Мнения: 396
- Регистриран: 19 юни 2009 21:27
- Skype: ivaylo.filipov
- МПС: Lacetti SW 2.0TCDi CDX M/T
- От: София
- Контакти:
Re: Тунинг Lacetti 2.0 дизел
Оги, след малко душевни терзания се престраших и със Стефан направихме "пълна промяна"   
  
Днес съм на "Fine tuning" след физическото премахване на катализатора с DPF-a и шунтирането на EGR-a, които изключихме при първото посещение във вторник заедно с "ремапа". Скоро ще споделя впечатленията за вървежа, разхода на нафта и дори ще ги подкрепя с реални цифри от измерванията на Torque Pro за ускорение - Before/After
			
									
									 
  Днес съм на "Fine tuning" след физическото премахване на катализатора с DPF-a и шунтирането на EGR-a, които изключихме при първото посещение във вторник заедно с "ремапа". Скоро ще споделя впечатленията за вървежа, разхода на нафта и дори ще ги подкрепя с реални цифри от измерванията на Torque Pro за ускорение - Before/After

 До тук - толкова
До тук - толкова   <<<   кликни на бензоколонката за да видиш подробности или се регистрирай ТУК и влез в статистиката!
  <<<   кликни на бензоколонката за да видиш подробности или се регистрирай ТУК и влез в статистиката! 2009 Chevy Lacetti SW 2.0TCDi CDX M/T (Лъчко)
  2009 Chevy Lacetti SW 2.0TCDi CDX M/T (Лъчко) 2001 Suzuki GSX 750F Katana (Сузана)
 2001 Suzuki GSX 750F Katana (Сузана)Re: Тунинг Lacetti 2.0 дизел
Ами давай да видим как ще ти се отрази, че идва моя ред за ремап отново, като махна 3-те катализатора и обслужа мотора и скоростната кутия скоро 
Дано се убедиш в споменатото по-горе.
			
									
									
						
Дано се убедиш в споменатото по-горе.
- ivobivo
- Напреднал 
- Мнения: 396
- Регистриран: 19 юни 2009 21:27
- Skype: ivaylo.filipov
- МПС: Lacetti SW 2.0TCDi CDX M/T
- От: София
- Контакти:
Re: Тунинг Lacetti 2.0 дизел
Ами това е засега - http://tiny.cc/hp6e0x, като времената за ускорението са засичани от едно и също място. Колата осезаемо тегли повече и не "заглъхва" след 3000 rpm, а тегли здраво до към 4000 rpm  
 
Максималния въртящият момент е малко изкуствено изчислен от Torque Pro, но пак показва +10%, а за разхода ще се включа с информация когато понатрупам статистика
			
									
									 
 Максималния въртящият момент е малко изкуствено изчислен от Torque Pro, но пак показва +10%, а за разхода ще се включа с информация когато понатрупам статистика

 До тук - толкова
До тук - толкова   <<<   кликни на бензоколонката за да видиш подробности или се регистрирай ТУК и влез в статистиката!
  <<<   кликни на бензоколонката за да видиш подробности или се регистрирай ТУК и влез в статистиката! 2009 Chevy Lacetti SW 2.0TCDi CDX M/T (Лъчко)
  2009 Chevy Lacetti SW 2.0TCDi CDX M/T (Лъчко) 2001 Suzuki GSX 750F Katana (Сузана)
 2001 Suzuki GSX 750F Katana (Сузана)





