Не съм се замислял за този вариант, но е идеен. Тъй като с RFID до сега не съм се занимавал ще ми е малко трудно да го направя. Също така пак трябва да си нося карта с мен, а именно това искам да избегна - носенето на какъвто и да е ключ.slowtraveler написа: Извинявай колега, изтървал съм въпроса ти....
Ако все още те интересува логиката на автомобилите, то тя е следната по лични наблюдения...
Както колегата ми Оги каза, разработвам вариант за управление на колата (отключване/заключване, палене/гасене, сваляне/вдигане на стъклата, отваряне на багажник) по телефона, така че дори нищо да не нося с мен, освен телефона (документите не ги броя, те винаги са с мен ), да мога да влезна в колата и тръгна. Удобно е и в случаите, когато съм около колата и навън е горещо, вместо да влизам в колата и да свалям прозорците от там, да го правя дистанционно. На много коли това го има като функция в ключа, но моята такива "екстри" не познава . Сигурността на GSM управлението се гарантира по два начина: 1. В самият апарат се създава група за моя номер, на който телефона да реагира и задейства устройството. На всички останали обаждания апарата не реагира. 2. След позвъняване, се въвежда парола от клавиатурата на телефона, верността на която осигурява разрешение за пускане на командите.