 
 Завоя ли изтърва?

 
 

От всяко лошо има и по-лошо!!The Stig написа: За 48 часа ми се събраха по-малко от 4 часа сън и съм се унесъл за няколко секунди...напълно достатъчни.
На живо колата изглежда по-зле... калник, врати, предно стъкло, заден калник, дори и шофьорската колонка е понесла не малък удар. Предната врата не може да се отваря. Утре ще се опитам да стигна до сервиза и да видим как е отдолу положението, но усещам, че няма да има добри новини... предната лява част на колата е понесла много тежък удар плюс цялата тежест на колата.
Ще гледам до една седмица да реша съдбата на колата. Сърцето ми се къса...
 
 


 За панаира септември да си готов и да пием по бира.
  За панаира септември да си готов и да пием по бира.  

 
  :
  :

 на теб. Ще се реваншираш на твоята си "кочинка". И аз минах през подобно нещо и не съжалявам, че я върнах на пътя вместо на части и за скрап. Моя си е знам си и кусурите, докато не се разпадне няма да я махам.
  на теб. Ще се реваншираш на твоята си "кочинка". И аз минах през подобно нещо и не съжалявам, че я върнах на пътя вместо на части и за скрап. Моя си е знам си и кусурите, докато не се разпадне няма да я махам.- шест цилиндъра +50% разходиThe Stig написа:Мислих върху три варианта:
- шест цилиндъра в редица и задно предаване(е46, е39, е60 с голям дизелов мотор);
- запазен и изпънат Ланос, на който да прехвърля всичко от моята си кочинка;
- някое вървящо XE или LET в Астра
 БМВ -
 БМВ -   просто няма такива пръчки, страшно дървени коли, продължението на БГ-Голф-манията... Един единствен плюс имат - много здрави мотори и хубава визия, с това свършва всичко хубаво. Наскоро карах Е60 дизелак 177 коня май, пълно разочарования, няма да се впускам в подробности, но колата нямаше никакви иновации и модерни неща за 2005-та година и висок клас, а интериора бе меко казано ужасен, все едно ранен ес-клас от 90-та година.
 просто няма такива пръчки, страшно дървени коли, продължението на БГ-Голф-манията... Един единствен плюс имат - много здрави мотори и хубава визия, с това свършва всичко хубаво. Наскоро карах Е60 дизелак 177 коня май, пълно разочарования, няма да се впускам в подробности, но колата нямаше никакви иновации и модерни неща за 2005-та година и висок клас, а интериора бе меко казано ужасен, все едно ранен ес-клас от 90-та година. (изглеждат ми доста красиви и като наточено продължение на Ланос)
  (изглеждат ми доста красиви и като наточено продължение на Ланос)
Тия "допотопни" мотори,които "са забравили кога са произведени" са едни от най коравите мотори в историята на автомобилите и дори на тези години могат да натупат доста лъскави и скъпи каляски на пътяogi написа:- шест цилиндъра +50% разходиThe Stig написа:Мислих върху три варианта:
- шест цилиндъра в редица и задно предаване(е46, е39, е60 с голям дизелов мотор);
- запазен и изпънат Ланос, на който да прехвърля всичко от моята си кочинка;
- някое вървящо XE или LET в АстраБМВ -
просто няма такива пръчки, страшно дървени коли, продължението на БГ-Голф-манията... Един единствен плюс имат - много здрави мотори и хубава визия, с това свършва всичко хубаво. Наскоро карах Е60 дизелак 177 коня май, пълно разочарования, няма да се впускам в подробности, но колата нямаше никакви иновации и модерни неща за 2005-та година и висок клас, а интериора бе меко казано ужасен, все едно ранен ес-клас от 90-та година.
- Ланос фейс, или пък Ласети хечбек?(изглеждат ми доста красиви и като наточено продължение на Ланос)
- от деу ланос на опел от 95-та година за мен е връщане назад... особено с тия допотопни мотори, които вече са забравили кога са произведени и какви са им оригиналните части.


 
  . Или да ги взема аз септември...
. Или да ги взема аз септември...  

 Ако не, и ти може да им е радваш.
    Ако не, и ти може да им е радваш.   
 
 
   
  

 
 
