Офтопик:
Това скоро у нас няма да стане. Никой не може да ме накара да си сменя накладките в сервиз, след като имам 10 години стаж в сервизи, една камара инструменти и приятели със сервизна база, където да си правя каквото си поискам с Моята кола.
Няма лошо, в това, когато ти се повреди колата, да викнеш Пътна помощ. Проблема се появява в момента на плащане. Същото е и със сервизите. Какво е толкова специалното в смяната на един карданен вал, при което не се изискват никакви настройки и регулиране, че времето да е 2 часа, а труда да е 75 лв. И аз искам, като белите хора, да я хвърля колата в сервиза и да си я получа отремонтирана и в добър външен вид. Да, ама не. Не е нормално, в сервизната книжка да има печат - " Три години ПЪЛНА гаранция" и в същото време да извадят списък с над 50 точки, описващ дейности, които не се покриват от гаранцията.deiman написа:Извинявайте, ама като ви слушам тука едва ли не трябва всеки да може да си прави основен ремонт сам. Сори ама има и хора, дето "и едни накладки/тампони"..и други елементари неща не могат да сменят сами (визирам себе си). И не виждам причина да мога да го правя това. Винаги ме е дразнело как всеки се прави на универсален войник - "..за да можеш всичко сам да си правиш". Еми не съм съгласен - затова си има специализирани сервизи, инструменти и пътна помощ. Ако нещо се случи на пътя - вместо да гледам тъпо и да пробвам да я оправя с парче медна тел и клещи the Bulgarian way - бих си извикал пътната помощ
Не съм съгласен - и в Тойота и в Мазда и в Шевролет последните години започнаха да опаковат седалките, волана и скоростния лост с найлон преди да приемат автомобила за техническо обслужване. В Тойота слагаха и хартия върху стелките, да не би някой майстор да има масло по краката (въпреки, че капчиците масло по пода ако случайно майстора сгреши, ги обираха с тоалетна хартия (големите рула)...lada2110 написа:Тук у нас е наложително да си елементарно грамотен по колите или другия вариант е да имаш мноого пари и да караш коли от луксозен клас че тия в сервиза да ги е страх да я изцапат. В чуждестранен сервиз съм влизал два пъти и там хората едва ли не ти опаковат колата да не я изцапат, внимателно разглобяват и оправят. У нас коментара е излишен... А и тук ако те видят че си лаик на тема коли почти сигурно ще те цакат с нещо. Не са и единични случаите в които уж сменят нещо, пък те нищо не сменили и позакрепили проблема, да дойдеш след 2 дена пак. Така че в булгаристан е върпос на необходимост поне малко да разбираш да можеш да прецениш поне какво са свършили. Това е нашата реалност, хората в нормалния свят може да не си правят колите сами но поне има някаква сигурност за свършена работа. Оттам и следва това да не си правят сами колите + средната заплата в тия страни...
И какво се вижда там - има и наш представител! Друг е въпроса в коя част на класацията е попаднал.blitz.bg написа:Списъкът с най-надеждните включва 21 модела, а този с най-ненадеждните - 12...