Ауспуси...
Ауспуси...
Колеги, интересува ме малко информация и мнения по следните въпроси:
1. Който от вас е махал катализатора - с тръба ли го заменя, избушва ли го, или резонаторно гърне? По-силно ли става бръмченето после?
2. Четох за една технология за удължаване на живота на гърнетата - пробива се малка дупка - 6-7мм в най-ниската точка и от там изтича конденза (четох по форуми по 1-2 литра вода излизала). Моята кола изпуска доста пара градско, представям си какъв аквариум е в генерацията. Чували ли сте за това решение и какво мислите?
3. Колко ви издържат гърнетата на газово каране?
1. Който от вас е махал катализатора - с тръба ли го заменя, избушва ли го, или резонаторно гърне? По-силно ли става бръмченето после?
2. Четох за една технология за удължаване на живота на гърнетата - пробива се малка дупка - 6-7мм в най-ниската точка и от там изтича конденза (четох по форуми по 1-2 литра вода излизала). Моята кола изпуска доста пара градско, представям си какъв аквариум е в генерацията. Чували ли сте за това решение и какво мислите?
3. Колко ви издържат гърнетата на газово каране?
- Vesko1
- Глобален модератор
- Мнения: 2325
- Регистриран: 28 авг 2007 22:42
- МПС: Daewoo Nubira II-1,6;16V;106h
- От: Кърджали
- Контакти:
То и от Данъчното няма да са доволни...ама кой ги пита Дидо! Абе кой квото иска да си прави с колата-отговорността и евентуалните поразии са си негови! То и аз на реното(прпедишното му изтърбуших катализатора ...ама ми качи разхода,а не го свали ,а на някои им го свалял разхода.Ами разни хора -разни (случки) идеали!dido написа:Според мен няма смисъл да се дупчи гърнето чак 1л . гърнето,а за махането на катализатора май от кат не са много доволни от тая идея(поне така съм чувал)
Колеги, катализатора ми е аут. От 2-3 седмици карам и дрънча, все едно влача консервени кутии след мен. Днес ходих на канал и катализатора ми е като детска дрънкалка като го раздрусаш. Майстора там още ми предложи срещу 45лв да ми вземе катализатора да ми монтира резонансно гърне, но мисля да поразпитам тук-там, а не в първия гараж...
Понеже по скоро пък сменях средно гърне и бързах, си сложих гърне "Craft", а не оригинално. Нямам оплаквания. Някой ден ще сложа и задно, но се чудя как ли е по-добре - оригинално на Деу, или "Craft", вие как мислите?
Понеже по скоро пък сменях средно гърне и бързах, си сложих гърне "Craft", а не оригинално. Нямам оплаквания. Някой ден ще сложа и задно, но се чудя как ли е по-добре - оригинално на Деу, или "Craft", вие как мислите?
При мен катализатора е на фланци отгоре и отдолу,ако и при теб е така,сваляш изтръскваш и слагаш. В Косер предлагат " заместител" на катализатор, но не е резонаторно гърне. Нямам представа какво е-цена 42лв.За задното гърне- според цената,ако "оригинално" струва,колкото две други, няма какво да му мислиш.
Що се отнася до гърнетата - най-накрая си сложих задно - оригинално за колата - 85лв и се разделих със спортния звук и 5-те коня отгоре , катализатора ми преди известно време спря да звънти от самосебе си и май се отказах да му прилагам процедури. Сега колата е тиха и ми харесва, но... лошо са ми монтирали задното гърне и почуква, та ще ходя на рекламация...отделно че заради него се бях врекъл, че ми се разпада задното окачване