Ауспуси...
Ауспуси...
Колеги, интересува ме малко информация и мнения по следните въпроси:
1. Който от вас е махал катализатора - с тръба ли го заменя, избушва ли го, или резонаторно гърне? По-силно ли става бръмченето после?
2. Четох за една технология за удължаване на живота на гърнетата - пробива се малка дупка - 6-7мм в най-ниската точка и от там изтича конденза (четох по форуми по 1-2 литра вода излизала). Моята кола изпуска доста пара градско, представям си какъв аквариум е в генерацията. Чували ли сте за това решение и какво мислите?
3. Колко ви издържат гърнетата на газово каране?
1. Който от вас е махал катализатора - с тръба ли го заменя, избушва ли го, или резонаторно гърне? По-силно ли става бръмченето после?
2. Четох за една технология за удължаване на живота на гърнетата - пробива се малка дупка - 6-7мм в най-ниската точка и от там изтича конденза (четох по форуми по 1-2 литра вода излизала). Моята кола изпуска доста пара градско, представям си какъв аквариум е в генерацията. Чували ли сте за това решение и какво мислите?
3. Колко ви издържат гърнетата на газово каране?
- Vesko1
- Глобален модератор
- Мнения: 2325
- Регистриран: 28 авг 2007 22:42
- МПС: Daewoo Nubira II-1,6;16V;106h
- От: Кърджали
- Контакти:
То и от Данъчното няма да са доволни...ама кой ги пита Дидо!dido написа:Според мен няма смисъл да се дупчи гърнето чак 1л. гърнето,а за махането на катализатора май от кат не са много доволни от тая идея(поне така съм чувал)




Колеги, катализатора ми е аут. От 2-3 седмици карам и дрънча, все едно влача консервени кутии след мен. Днес ходих на канал и катализатора ми е като детска дрънкалка като го раздрусаш. Майстора там още ми предложи срещу 45лв да ми вземе катализатора да ми монтира резонансно гърне, но мисля да поразпитам тук-там, а не в първия гараж...
Понеже по скоро пък сменях средно гърне и бързах, си сложих гърне "Craft", а не оригинално. Нямам оплаквания. Някой ден ще сложа и задно, но се чудя как ли е по-добре - оригинално на Деу, или "Craft", вие как мислите?
Понеже по скоро пък сменях средно гърне и бързах, си сложих гърне "Craft", а не оригинално. Нямам оплаквания. Някой ден ще сложа и задно, но се чудя как ли е по-добре - оригинално на Деу, или "Craft", вие как мислите?
При мен катализатора е на фланци отгоре и отдолу,ако и при теб е така,сваляш изтръскваш и слагаш. В Косер предлагат " заместител" на катализатор, но не е резонаторно гърне. Нямам представа какво е-цена 42лв.За задното гърне- според цената,ако "оригинално" струва,колкото две други, няма какво да му мислиш.
Що се отнася до гърнетата - най-накрая си сложих задно - оригинално за колата - 85лв и се разделих със спортния звук и 5-те коня отгоре
, катализатора ми преди известно време спря да звънти от самосебе си и май се отказах да му прилагам процедури. Сега колата е тиха и ми харесва, но... лошо са ми монтирали задното гърне и почуква, та ще ходя на рекламация...отделно че заради него се бях врекъл, че ми се разпада задното окачване 

