Последствия за двигателя от безхаберията на водача
- miroki
- VIP потребител
- Мнения: 3096
- Регистриран: 19 май 2010 08:32
- МПС: lanos 1.6 16V
- От: varna
- Име: miroki
Последствия за двигателя от безхаберията на водача
Аварията, какво общо има с антифриза, че нещо ми бяга? Или има и пробив някъде от прогнил материал, и прегряване?
(Да не казвам, че е време в което и вода да се сложи няма да замръзне.)
А и блокирал двигател ок, ремъкът се къса ок, точно да предпази уж. вала и клапаните.
Обаче и те заминали.
Не хванах логиката, да ме извините.
Съобщение от модератор:
Темата е отделена от темата "Автосервиз и магазини за авточасти Аутокорея", тъй като последната се намира в раздела за търговски обяви и реклами. Въпросите на miroki са в отговор на поста на autokorea от 26.04.2012год.
Izparitel
(Да не казвам, че е време в което и вода да се сложи няма да замръзне.)
А и блокирал двигател ок, ремъкът се къса ок, точно да предпази уж. вала и клапаните.
Обаче и те заминали.
Не хванах логиката, да ме извините.
Съобщение от модератор:
Темата е отделена от темата "Автосервиз и магазини за авточасти Аутокорея", тъй като последната се намира в раздела за търговски обяви и реклами. Въпросите на miroki са в отговор на поста на autokorea от 26.04.2012год.
Izparitel
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Автосервиз и магазини за авточасти Аутокорея
Как точно при скъсването си ангренажния ремък предпазва клапаните и буталата?miroki написа:А и блокирал двигател ок, ремъкът се къса ок, точно да предпази уж. вала и клапаните.
Обаче и те заминали.
- miroki
- VIP потребител
- Мнения: 3096
- Регистриран: 19 май 2010 08:32
- МПС: lanos 1.6 16V
- От: varna
- Име: miroki
Re: Автосервиз и магазини за авточасти Аутокорея
Ами нали това е единственото предимнство пред веригата, да се скъса и не се смелят буталата и клапаните.
Плюс това, ако блокира двигателят (буталата), кой върти вала?
Както писах не разбрах сценарият, съжалявам.
Плюс това, ако блокира двигателят (буталата), кой върти вала?
Както писах не разбрах сценарият, съжалявам.
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Автосервиз и магазини за авточасти Аутокорея
При мен след скъсан ремък са се срещали клапани и бутала. Със служебни автомобили сме имали същите изпълнения - проверено повече от 20 пъти, резултата беше същия.
Има двигатели, които са със защита срещу удар на клапани в бутала, но тя не идва от ремъка.
Има двигатели, които са със защита срещу удар на клапани в бутала, но тя не идва от ремъка.
- miroki
- VIP потребител
- Мнения: 3096
- Регистриран: 19 май 2010 08:32
- МПС: lanos 1.6 16V
- От: varna
- Име: miroki
Re: Автосервиз и магазини за авточасти Аутокорея
Е ти говориш просто за скъсан ремък (там се касае за ролки, помпа и ремък), а не блокирал двигател.
При скъсан е повече от ясно какво ще стане ако се допират.
Или да попитам по друг начин, ако ми блокират буталата поради липса на масло, кой ще скъса ремъкът?
При скъсан е повече от ясно какво ще стане ако се допират.
Или да попитам по друг начин, ако ми блокират буталата поради липса на масло, кой ще скъса ремъкът?
- todortv
- Модератор
- Мнения: 1923
- Регистриран: 02 окт 2008 08:04
- МПС: daewoo nubira II 1,6 16 V
- От: В.Търново
Re: Автосервиз и магазини за авточасти Аутокорея
Поправете ме ,ако греша,но буталата блокират, обикновено от прегряване.Ако липсва масло би трябвало първо затегнат лагерите на коляновия вал и ремъка остава цял.Ако все пак има някакво количество масло за смазване на лагерите наmiroki написа: Или да попитам по друг начин, ако ми блокират буталата поради липса на масло, кой ще скъса ремъкът?
кол.вал,и това количество е недостатъчно за смазване на разпр.вал,то той блокира и тогава ремъка се къса.Ако технологично разстоянието между отворен клапан и бутало в ГМТ е по-голямо удар няма и това е само при някои мотори.
Ремъка съпоставен с веригата по никакъв начин не предпазва от възможност за удар на бутала и клапани.
Ако искаш да видиш дъгата,трябва да се примириш с дъжда.
- miroki
- VIP потребител
- Мнения: 3096
- Регистриран: 19 май 2010 08:32
- МПС: lanos 1.6 16V
- От: varna
- Име: miroki
Re: Автосервиз и магазини за авточасти Аутокорея
Да, тук говорим за блокирал разпределителен вал примерно.
Да тогава се къса ремъкът той е точно за това, да предпази от по-сериозно завъртане. Така е не пази клапаните.
Иначе ако изходната точка беше прегряване то вече е бутала и примерно пробив при антифриз, но пък няма ремък.
За това казах, че ми се объркаха нещата и не разбрах какво е положението.
вече се изясни малко. Вероятно имаме 2 аварии заедно.
Да тогава се къса ремъкът той е точно за това, да предпази от по-сериозно завъртане. Така е не пази клапаните.
Иначе ако изходната точка беше прегряване то вече е бутала и примерно пробив при антифриз, но пък няма ремък.
За това казах, че ми се объркаха нещата и не разбрах какво е положението.
вече се изясни малко. Вероятно имаме 2 аварии заедно.
- autokorea
- Напреднал
- Мнения: 458
- Регистриран: 30 мар 2009 11:00
- МПС: корейски всякакви
- От: гр.София
- Име: Динев
- Контакти:
Re: Автосервиз и магазини за авточасти Аутокорея
В случая е завлякъл разпределителния вал от липса на мазане, в двигатела имаше 700 гр. масло, пораженията на водните канали на главата са настъпили в рамките на 4 месеца и 14 000км??? Едното няма общо с другото, а единственото що-годе разумно обяснение за язвите които се виждат е антифриза от 2лв. за литър концентрат. Самата глава е втора ръка от Матиз и беше в идеално състояние когато клиента я донесе.
Колата е такси, кара я арендаджия, Спарка няма датчик за температура, двигателя е прегряван, не са сменяни сегменти въпреки че харчи масло като за световно, открихме и че, радиатора сълзи, след скъсването на ремъка са правени многократни опити опити за палене с дърпане, буталата имат засеци за защита, но срещу вандализма нищо не помага.
Колата е такси, кара я арендаджия, Спарка няма датчик за температура, двигателя е прегряван, не са сменяни сегменти въпреки че харчи масло като за световно, открихме и че, радиатора сълзи, след скъсването на ремъка са правени многократни опити опити за палене с дърпане, буталата имат засеци за защита, но срещу вандализма нищо не помага.
Сервиз за корейски автомобили и магазини за авточасти за корейски автомобили.
http://autokorea.eu/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/autokorea.bg/" onclick="window.open(this.href);return false; - /група АУТОКОРЕЯ във facebook/
http://autokorea.eu/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/autokorea.bg/" onclick="window.open(this.href);return false; - /група АУТОКОРЕЯ във facebook/
- miroki
- VIP потребител
- Мнения: 3096
- Регистриран: 19 май 2010 08:32
- МПС: lanos 1.6 16V
- От: varna
- Име: miroki
Re: Автосервиз и магазини за авточасти Аутокорея
Ужас.
А какъв е антифриза, да се пазим хубаво е да се покаже марката, то може да ни го продадат и за 5 и 10 лева, цената не е ориентир в нашата страна.
А какъв е антифриза, да се пазим хубаво е да се покаже марката, то може да ни го продадат и за 5 и 10 лева, цената не е ориентир в нашата страна.
- autokorea
- Напреднал
- Мнения: 458
- Регистриран: 30 мар 2009 11:00
- МПС: корейски всякакви
- От: гр.София
- Име: Динев
- Контакти:
Re: Автосервиз и магазини за авточасти Аутокорея
Антифриза е неизвестна марка, купуван от ул. Симеон
Сервиз за корейски автомобили и магазини за авточасти за корейски автомобили.
http://autokorea.eu/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/autokorea.bg/" onclick="window.open(this.href);return false; - /група АУТОКОРЕЯ във facebook/
http://autokorea.eu/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/autokorea.bg/" onclick="window.open(this.href);return false; - /група АУТОКОРЕЯ във facebook/
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Автосервиз и магазини за авточасти Аутокорея
Не мога да разбера що за икономия е направил производителя - спестил е един датчик, един стрелкови индикатор и два метра кабел, а в резултат дори съвестен водач няма да може да разбере, че е възникнал проблем и колата прегрява.autokorea написа: Спарка няма датчик за температура, двигателя е прегряван...
Офтопик:
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Последствия за двигателя от безхаберията на водача
Не може да няма температурен датчик с 'аларма' за висока температура....
На времето голфа ми нямаше стрелка, но имаше жълт и червен светодиод - ниска и висока температура...
Сега Тойота ползва тая система на Версото - синя лампа докато не е загряла колата, и червена - прегряване...
Късане на ремък при съвременните автомобили почти винаги означава удар на клапан в бутало и съответните поражения - криви клапани, счупени бутала, скъсани разпределителни валове и/или кобилици...
Затова и напоследък започнаха да се връщат към верига - там е доста по-безопасно -веригата държи тайминга на клапаните в поносими граници дори и при по-сериозно завлачване на някой лагер...
На времето голфа ми нямаше стрелка, но имаше жълт и червен светодиод - ниска и висока температура...
Сега Тойота ползва тая система на Версото - синя лампа докато не е загряла колата, и червена - прегряване...
Късане на ремък при съвременните автомобили почти винаги означава удар на клапан в бутало и съответните поражения - криви клапани, счупени бутала, скъсани разпределителни валове и/или кобилици...
Затова и напоследък започнаха да се връщат към верига - там е доста по-безопасно -веригата държи тайминга на клапаните в поносими граници дори и при по-сериозно завлачване на някой лагер...