За качеството на новите автомобили.
За качеството на новите автомобили.
Вчера докато бях на една бензиностанция загледах един паркиран новичък Нисан Мурано, който дори не е нисък клас автомобил и видях това:
Забелязвам, че вече и японските коли не са това, което бяха...
Забелязвам, че вече и японските коли не са това, което бяха...
- todortv
- Модератор
- Мнения: 1923
- Регистриран: 02 окт 2008 08:04
- МПС: daewoo nubira II 1,6 16 V
- От: В.Търново
Re: За качеството на новите автомобили.
Офтопик:
Ако искаш да видиш дъгата,трябва да се примириш с дъжда.
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: За качеството на новите автомобили.
Мураното не е японска кола.... Все едно да кажеш, че авенсиса е японски
Re: За качеството на новите автомобили.
И Ауриса не е... Личи му японския дух в мотора, ама само това му е останало.
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: За качеството на новите автомобили.
Оги, предишния ми автомобил бе Авенсис...
Т.е. - полу-японски (марката), но с по-голяма част европейски комплектуващи...
Разликата в качеството бе очебийна... Бях споделял - отпред на радиатора имаше два вентилатора. Единия Денсо произведен в Япония - напълно завършено и качествено изработено изделие... Ремонтопригоден (разглобяем). Не се чуваше как работи...
Втория - Бош 'издялкан' в Испания. Виеше като турбина. Капсулован, и му се разбиха лагерчетата на 30х.км. На 40х.км вече тресеше така, че помислих, че колата работи на три цилиндъра...
Европейския вентилатор - с около 30% по-скъп от японския.
Когато избирах нов автомобил гледах да е сглобен в Япония.. За сега твърдо не съжалявам за Маздата. Да, имаше 1-2 гаранционни неща, но толкова незначителни, че не си заслужава да се коментират (например недозавита гайчица на третия стоп)... Най-сериозното - преден лагер заради скок в нашенска, а не в японска дупка на пътя...
Затова и за мен японски е автомобил, изработен там... Всичкото останало си е ширпотреба с различни и не дотам качествени комплектуващи детайли... Глобализация...
Направих компромис с Кашкая просто защото исках за жената сравнително малък, но достатъчно проходим автомобил, който става за градски.. А и бе на разкошна цена за 24х.км/3г на които беше..
Т.е. - полу-японски (марката), но с по-голяма част европейски комплектуващи...
Разликата в качеството бе очебийна... Бях споделял - отпред на радиатора имаше два вентилатора. Единия Денсо произведен в Япония - напълно завършено и качествено изработено изделие... Ремонтопригоден (разглобяем). Не се чуваше как работи...
Втория - Бош 'издялкан' в Испания. Виеше като турбина. Капсулован, и му се разбиха лагерчетата на 30х.км. На 40х.км вече тресеше така, че помислих, че колата работи на три цилиндъра...
Европейския вентилатор - с около 30% по-скъп от японския.
Когато избирах нов автомобил гледах да е сглобен в Япония.. За сега твърдо не съжалявам за Маздата. Да, имаше 1-2 гаранционни неща, но толкова незначителни, че не си заслужава да се коментират (например недозавита гайчица на третия стоп)... Най-сериозното - преден лагер заради скок в нашенска, а не в японска дупка на пътя...
Затова и за мен японски е автомобил, изработен там... Всичкото останало си е ширпотреба с различни и не дотам качествени комплектуващи детайли... Глобализация...
Направих компромис с Кашкая просто защото исках за жената сравнително малък, но достатъчно проходим автомобил, който става за градски.. А и бе на разкошна цена за 24х.км/3г на които беше..
Re: За качеството на новите автомобили.
Мураното е един от малкото Нисани произведени в Япония, за съжаление не всички части за произведени там, въпросната решетка идва от САЩ. Проблема се решава лесно- с чук и завеждане на паркинг щета.
Колата е страхотна за класа си, а ако се експлоатира внимателно и се грижиш за нея, скъпите ремонти идват чак след 200 000км, което е нормално.
Автомобила на снимката не е нов, поне на 4 години е
Колата е страхотна за класа си, а ако се експлоатира внимателно и се грижиш за нея, скъпите ремонти идват чак след 200 000км, което е нормално.
Автомобила на снимката не е нов, поне на 4 години е
Re: За качеството на новите автомобили.
Възможно е това да не е оригиналната решетка.ogi написа:Вчера докато бях на една бензиностанция загледах един паркиран новичък Нисан Мурано, който дори не е нисък клас автомобил и видях това:
Забелязвам, че вече и японските коли не са това, което бяха...