Покупка на автомобил втора ръка (спор)
Re: Покупка на автомобил втора ръка (спор)
Има и нещо друго, което не е точно в линията на темата, но... Фирмените нови коли са безценни за работещите в сервизите по поддръжка. Значи влезе ли такова "ничие" возило за ремонт и гладни вълци го наобикалят... Става нещо страшно!!!
Точно след 2-3 ТО колите от 20 стават на 300к км (сменени части) ...а маслото може да си остане първото до 6-цифрения брой километри. Колеги няколко пъти са забелязвали такива неща, но... (масло, накладки, филтри..)!!! Сещате ли се какво имам предвид? Това не е само за служебни автомобили, но и за частни, но там повече се внимава.
Точно след 2-3 ТО колите от 20 стават на 300к км (сменени части) ...а маслото може да си остане първото до 6-цифрения брой километри. Колеги няколко пъти са забелязвали такива неща, но... (масло, накладки, филтри..)!!! Сещате ли се какво имам предвид? Това не е само за служебни автомобили, но и за частни, но там повече се внимава.
Re: Покупка на автомобил втора ръка (спор)
Абе не сте много прави. Аз карам кола на 10 години и на 60к км по километраж
- miroki
- VIP потребител
- Мнения: 3096
- Регистриран: 19 май 2010 08:32
- МПС: lanos 1.6 16V
- От: varna
- Име: miroki
Re: Покупка на автомобил втора ръка (спор)
Което е сходно с 4 годишния служебен Матиз на 15 000км. Само, че неговите са реални.
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Покупка на автомобил втора ръка (спор)
Явно зависи от фирмата. Нашите фирмени коли са като лични... Фирмата е дала пари за автомобилите, но ги експлоатира конкретен човек, като колата я ползва на 100% (и в извънработно време).ogi написа:Има и нещо друго, което не е точно в линията на темата, но... Фирмените нови коли са безценни за работещите в сервизите по поддръжка. Значи влезе ли такова "ничие" возило за ремонт и гладни вълци го наобикалят... Става нещо страшно!!! ...
Та фирмените коли се поддържат винаги в идеално състояние, защото не се замисляш дали да смениш дадена част, а ако имаш съмнения - плащаш сменяш и заминаваш.
А тъй-като пък са като лични, то отговорността на 'експлоататорите' е по-голяма и се следи да няма фалове в сервиза. Все пак фала след това ще бъде на твой гръб - колата ще си навърти километрите/годините и ти ще имаш проблеми с автомобила ако нещо си прозяпал...
Re: Покупка на автомобил втора ръка (спор)
Нашите не са конкретно зачислени и напоследък съвсем станаха като к...ви, защото примерно тези, които са ни за отдела почнаха да се ползваат и от друго отдели и колите станаха на войнишки канчета... Направо ми се къса сърцето като се кача в такава 2-годишна кола и видя следите от отношението...
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Покупка на автомобил втора ръка (спор)
В предишната ми месторабота десет години карах една Сиера, която преди е била колата на Шефа. По принцип там персонални коли нямаше, но така се случи, че тази беше само за мен и може би точно заради това тя беше в най-добро състояние и без абележки, въпреки, че годините й бяха в пъти повече от останалите. Накрая въпреки нежеланието ми трябваше да мина на чисто нова Астра, а Сиерата отиде за кола на автомонтьорите. Само след месец вече ми беше мъка да я гледам, а след още няколко я бяха захвърлили защото била "грохнала".
Уви, мой за това си битува и поговорката "Моето си е мое, а орташкото - кучета го яли.".
Уви, мой за това си битува и поговорката "Моето си е мое, а орташкото - кучета го яли.".
- miroki
- VIP потребител
- Мнения: 3096
- Регистриран: 19 май 2010 08:32
- МПС: lanos 1.6 16V
- От: varna
- Име: miroki
Re: Покупка на автомобил втора ръка (спор)
Така си е.
Иначе при нас е като при Оги.
Сутрин отивам на работа, и оставям документите и ключовете.
Идват монтажници вземат кола, която им дадат.
Едната подред
После други и така. по принцип за офис служители дават едни а за монтаж и товарене климатици примерно и снабдяване други, но само ако има налична свободна от по-старите.
Та честичко се взема и от по-новите и стават ...
На шефовете вече, не се дават, освен ако всичко е свършило, което е особена рядкост (или особена сделка изискваща по-луксозен автомобил)
За след работа ни признават километри само до дома и то по 3 ма поне на кола
(до работа няма автобус)
После вече по-добре карай своята, че служебния разход не е за приказване.
Иначе при нас е като при Оги.
Сутрин отивам на работа, и оставям документите и ключовете.
Идват монтажници вземат кола, която им дадат.
Едната подред
После други и така. по принцип за офис служители дават едни а за монтаж и товарене климатици примерно и снабдяване други, но само ако има налична свободна от по-старите.
Та честичко се взема и от по-новите и стават ...
На шефовете вече, не се дават, освен ако всичко е свършило, което е особена рядкост (или особена сделка изискваща по-луксозен автомобил)
За след работа ни признават километри само до дома и то по 3 ма поне на кола
(до работа няма автобус)
После вече по-добре карай своята, че служебния разход не е за приказване.