Защото въпреки всеобщото мнение, българина не е чак толкова глупав....
Имахме вече лош опит с Ровър и морално остарелите модели...
slowtraveler написа:Офтопик:
То при техните пътища дали издържа друга колаstinbg написа:
Руснаците пък си купуват най-много Chevrolet ...
На такова нещо не се качвам,все пак живота е само един.Каквото китайско съм си купил досега...все е дало фира преди изтичането на гаранцията...а кола в никакъв случай.авео написа:Фрашкан с екстри и доста симпатичен,очаквам седана с нетърпение. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details" onclick="window.open(this.href);return false;
При реализацията на втората фаза на проекта ще се изгради цех за заварки и тогава автомобилите ще идват в "насипен вид". Плановете на "Литекс моторс" предвиждат край завода да се изгради цял индустриален парк, като част от влаганите части (седалки, ауспуси, джанти) се произвеждат в България. На първо време с български ще бъдат сменени използваните акумулатори и масла. Преди това да стане обаче, колите с новите елементи трябва да минат сертифициране.
На снимката - автомобил "Волекс С10", който предстои да бъде сглобен пробно. В завода моделите идват приблизително в този вид, но без стъклата, амортисьорите, елементите от интериора и пластмасовите декоративни елементи отвън.
До момента в Баховица са сглобени от български работници 10 автомобила от моделите "Волекс" и "Стийд" (на снимката са част от тях). Те са подложени на щателни проверки по системата VES (Vehicle evaluation system). При инспекциите се отбелязват четири вида дефекти. С V1 плюс се означават тези, които носят пряк риск за безопасното използване на автомобила.
С V1 се отбелязват дефекти, които не са опасни, но ще бъдат забелязани от бъдещия собственик - трудно затварящи се врати, разминаване в цвета на броните и купето, драскотини и т.н. Третият и четвъртият вид дефекти са V2 и V3, който нормалните клиенти няма и да забележат. Допуска се при производството да има около 2.8% от тях и нито един от другите две изброени групи