На 90% от населението му трябва градска кола с пробег 50-80 км дневно. Не разбрах какъв е зора да минаваш по 1000 км дневно с едно зареждане. Такситата не ги мисли, те за да спестят 10 лева спокойно ще пият кафе 1 час с колеги ( и без това основно това правят ) докато им се зареди акумулатора. В болшинството от случаите на литиево-йонните батерии толкова им трябва и преди да си написал, че са много скъпи, ще ти кажа че не са повече от двигател, скорости и всички останали неща дето изброихме по-рано.
А като погледнеш какво му тябва на средностатистическия потребител - сутрин отива на работа 20-50-100 км ( за немците да кажем ), цял ден седи там и прави нещо ( евентуално ) - имаш 8+ часа за зарядка и тръгваме към вкъщи пак 20-50-100 км и имаш 12+ часа за зарядка.
Тесла за които споменаваш могат да те уредят да започнеш работа в София примерно и да си пътуваш от Варна всеки ден и пак да не "закъсаш" за ток и в същото време ще ти струва като това на Софиянеца от Владая да стигне до Враждебна в час пик примерно с двулитрова бензинка ( 30-тина километра или 2 часа - което се случи първо
