Новата Нексия

За втората "жена" - колата и всичко свързано с нея.
Съобщение
Автор
Потребителски аватар
slowtraveler
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 6340
Регистриран: 15 ное 2008 19:17
МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
От: Варна

Re: Новата Нексия

#31 Непрочетено мнение от slowtraveler » 07 дек 2008 15:21

sa6i4 написа:....
Те не са направени да са луксозни и удобни,а за да издържат на натоварване и работа.Я ми кажи колко модела автомобили са издържали колкото Жигулата-2101?Още се търкалят и нямат намерение да се предават!
Колега, нито издържат на натоварване нито на работа...... Единственото им преимущество е, че подлежат на ремонт от неквалифицирани майстори, резервните части а и самите коли са евтини, което спомага на собствениците им да не им пука за тях и да ги карат/товарят като за последно...
Личен опит - скъсване на предна лява главина на Нива (уж правена за офроуд) при нормално каране в града. Само ниската скорост и факта, че спирачния апарат е задържал за диска скъсаното колело предотврати по-сериозни последствия... За ежедневните проблеми я с бобина, я с кондензатор - това си бе нормално.
2г карах Таврия (нова купена от магазина): съединителя замина на 9х.км. На около 18х.км счупи лагер на секторна кутия и само с късмет успях да взема един завой (чу се 'хруп' и трябваше да навия волана още с 90 градуса за да взема завоя)... До 40х.км - смяна на клапани (прогори на 4 цилиндър), за малко да се откачи заден мост и т.н. и т.н.....
Късаше жило на съединител на всеки 10х.км (пак конструктивен дефект - липса на добро водене на жилото при педала)..
Колкото и да съм противник на съвременните мерцедеси, препоръчах на един приятел една обява за мерцедес 200Д 1962г (преди конските муцуни), която бе изключително евтина. Та колегата отиде до Пампорово, купи колата (ползвана като за последно), сложи акумулатор и на собствен ход без никакви проблеми си я докара до Варна (спирания само да налеят масло на придружаващия го Опел Вектра), а комфорта е доста по-добър от на жигулата :DD
Твърдо автомобилостроенето не е силата на руснаците...
До момента разхода на: ***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
ex Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение

Потребителски аватар
Izparitel
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 10313
Регистриран: 17 фев 2008 20:20
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Re: Новата Нексия

#32 Непрочетено мнение от Izparitel » 07 дек 2008 15:26

Проблемите с Таврията са си пословичени за модела, а Нивите в слижбата до една имаха проблеми със скоростните кутии.

Потребителски аватар
sasho
Свръх-активен
Свръх-активен
Мнения: 1272
Регистриран: 29 фев 2008 19:17
МПС: Nubira 1.6
От: София

Re: Новата Нексия

#33 Непрочетено мнение от sasho » 07 дек 2008 18:27

Факт е,че Нивите не струват.Чел съм доста неща по офф-роуд форума,че са пълни боклуци и им имам доверие.Но за Жигулата нищо не можете да ми кажете,защото сме имали 4-5 Жигулатора и всичките до една дядо ми ги правеше диви и щастливи и нито една не го е оставяла!Особено последната,на която сложихме седалки от Форд :rofl: Беше уникална!5 кубика дърва прекарахме за 3 дена,1 камион сигурно с цимент за вилата,абе изобщо какво ли не!Лелеле като дойдеше време за брашното да ходим-теглича стържеше в земята! :rofl:
Това са си железни автомобили!Сега с няколко приятели си търсим някоя за 100-150лв да и стопиме лагерите да си направим кефа :D

Потребителски аватар
Izparitel
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 10313
Регистриран: 17 фев 2008 20:20
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Re: Новата Нексия

#34 Непрочетено мнение от Izparitel » 07 дек 2008 19:31

Ако говорим за поддръжка - Трабанта няма равен. Няма антивриз, бензинова, водна, маслена помпа и каво ли още не, но е кола от отминалото време.
Жигулата например няма възглавници за главите и при удар от зад ...

Потребителски аватар
sasho
Свръх-активен
Свръх-активен
Мнения: 1272
Регистриран: 29 фев 2008 19:17
МПС: Nubira 1.6
От: София

Re: Новата Нексия

#35 Непрочетено мнение от sasho » 07 дек 2008 20:40

Izparitel написа:Ако говорим за поддръжка - Трабанта няма равен. Няма антивриз, бензинова, водна, маслена помпа и каво ли още не, но е кола от отминалото време.
Жигулата например няма възглавници за главите и при удар от зад ...
Е да..сега ако тръгнем да търсим какво няма и какво има...Трабанта с това картонено купе примерно при удар задната гума отива при предната..
Говорим си за работна кола,с която да си караш боклуците!Кола,издържала над 20 зими,над 20 лета,и какво ли още не!

Потребителски аватар
Izparitel
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 10313
Регистриран: 17 фев 2008 20:20
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Re: Новата Нексия

#36 Непрочетено мнение от Izparitel » 07 дек 2008 21:10

За превоза на товари Москвичите с техните ресьори бяха ненадминати.

Потребителски аватар
sasho
Свръх-активен
Свръх-активен
Мнения: 1272
Регистриран: 29 фев 2008 19:17
МПС: Nubira 1.6
От: София

Re: Новата Нексия

#37 Непрочетено мнение от sasho » 07 дек 2008 21:40

Izparitel написа:За превоза на товари Москвичите с техните ресьори бяха ненадминати.
Продължават да са по селата и при циганите :rofl:

Потребителски аватар
slowtraveler
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 6340
Регистриран: 15 ное 2008 19:17
МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
От: Варна

Re: Новата Нексия

#38 Непрочетено мнение от slowtraveler » 07 дек 2008 22:19

Izparitel написа:За превоза на товари Москвичите с техните ресьори бяха ненадминати.
Е да, ама късаха ушите на ресорите от купето...
Така веднъж останах без спирачки с московеца на един приятел - ухото се скъсало с парче от купето, и престъргало спирачната тръбичка (вляво точно пред задното колело)...
Но двигателя бе изключително некапризен - промяна в предварението 5-10 градуса въобще не ги усещаше (то и самия дистрибутор се клатеше на един дълъг вал с толкова градуса) :DD
До момента разхода на: ***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
ex Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение

Отговори

Върни се в “Общ форум за автомобилният свят”