Колега, нито издържат на натоварване нито на работа...... Единственото им преимущество е, че подлежат на ремонт от неквалифицирани майстори, резервните части а и самите коли са евтини, което спомага на собствениците им да не им пука за тях и да ги карат/товарят като за последно...sa6i4 написа:....
Те не са направени да са луксозни и удобни,а за да издържат на натоварване и работа.Я ми кажи колко модела автомобили са издържали колкото Жигулата-2101?Още се търкалят и нямат намерение да се предават!
Личен опит - скъсване на предна лява главина на Нива (уж правена за офроуд) при нормално каране в града. Само ниската скорост и факта, че спирачния апарат е задържал за диска скъсаното колело предотврати по-сериозни последствия... За ежедневните проблеми я с бобина, я с кондензатор - това си бе нормално.
2г карах Таврия (нова купена от магазина): съединителя замина на 9х.км. На около 18х.км счупи лагер на секторна кутия и само с късмет успях да взема един завой (чу се 'хруп' и трябваше да навия волана още с 90 градуса за да взема завоя)... До 40х.км - смяна на клапани (прогори на 4 цилиндър), за малко да се откачи заден мост и т.н. и т.н.....
Късаше жило на съединител на всеки 10х.км (пак конструктивен дефект - липса на добро водене на жилото при педала)..
Колкото и да съм противник на съвременните мерцедеси, препоръчах на един приятел една обява за мерцедес 200Д 1962г (преди конските муцуни), която бе изключително евтина. Та колегата отиде до Пампорово, купи колата (ползвана като за последно), сложи акумулатор и на собствен ход без никакви проблеми си я докара до Варна (спирания само да налеят масло на придружаващия го Опел Вектра), а комфорта е доста по-добър от на жигулата :DD
Твърдо автомобилостроенето не е силата на руснаците...