ами мен точна искрата ме изненада, само, че на дизелов автомобил 700Ач три години, сега си взех бош с три години гаранция, не знам, не съм черноглед, и не отричам всичко българско, но.... истината е ,че нямаме стандарти на работа, пък ако имаме, то са ни наложени и все гледаме да ги избягваме, ....... надявам се в този завод /ловешкия/ да се работи по утвърдени добри производствени практики, но пак се съмнявам, работил съм в уж най-добрата фармацевтична компания в бг, е ако може машината да работи 25ч от 24 възможни , го правеше ебати и практиката..и после искаме качество, няма как , като се гони количествоIzparitel написа:Офтопик:
Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.
- ivoachov
- Минаващ
- Мнения: 36
- Регистриран: 05 апр 2011 20:31
- МПС: lacceti 1.4 16v, cruze 1.6
- От: Dupnitsa
- Име: ivoachov
Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.
LACCETI 1.4
Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.
Има друга тема за акумулаторите-пишете там. За китайските коли: Вече засяках джипа с пловдивски номера: изглеждаше много добре с лед стопове и неоново осветление в купето. Волекс 10 също вече се търкаля с пловдивска регистрация.
" При секса е, като при игра на карти. Ако,нямаш добър партньор, ти трябва силна ръка"-Уди Алън
-
- Минаващ
- Мнения: 33
- Регистриран: 03 ное 2011 15:28
- Skype: Trrrialerrr
- МПС: Aveo 2011, Lancer GLXi
- От: София
- Име: Ники
Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.
Волекса си е супер за градска кола за някоя дама. Какво толкова... За извънградско- дума да не ства, най- вече откъм гледна точка на сигурността.
А в Орландовци малко преди Коледа, един пикап издрифти пред мен ... оказа се, че отиваме на едно и също място. Като спря и си отвори вратите, видях само, че е с кожен салон, друго не можах да видя. Но като цяло, както каза някой колега, за работна кола е супер.
А джипа е 34 бона с абсолютно всички екстри... Дано да потръгне, за нас си е.
Иначе ми направи впечатление, че им слагат някакви световнобезизвестни гуми.
А в Орландовци малко преди Коледа, един пикап издрифти пред мен ... оказа се, че отиваме на едно и също място. Като спря и си отвори вратите, видях само, че е с кожен салон, друго не можах да видя. Но като цяло, както каза някой колега, за работна кола е супер.
А джипа е 34 бона с абсолютно всички екстри... Дано да потръгне, за нас си е.
Иначе ми направи впечатление, че им слагат някакви световнобезизвестни гуми.
Аз отивам в Берлин да правя графити, те махнали стената...
- gelen4o
- Редовен
- Мнения: 155
- Регистриран: 28 яну 2009 14:02
- Skype: gelen4o
- МПС: Daewoo Nexia 1.5 16V
- От: ШопияЛенд/София
- Име: Геле
Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.
Офтопик:
Защо? Главно заради цената (16 000лв), заводската газова уредба (която впро4ем е ново поколение и има малко общо с познатите ни такива) и 5 годишната гаранция. Нормален градски автомобил, който ще ми върши работа и ще е нов (каквото и да си говорим, новата кола си е нова). Сега някой ще каже, ама те дори в гаранция пак ще дават дефекти ! Тойотите не ги ли връщаха няколко пъти за дефекти ? Коли за 6 цифрени суми дават заводски дефекти, нормално е и затова си има сервизи. Да, сервизите ни са олеле-майко, ама това важи и за нови, за стари коли. Пък знае ли 4овек, в желанието си да се наложат на пазара, може да предложат едно не лошо обслуване ! Ако на някои хора им пука какво казват хората, то на мен ми пука какво имам в джоба. Всеки с интересите си. Да не говорим, че наистина се удря едно рамо на родното производство. Днес ще сглабят коли, утре ще правят коли, в другиден ще открият завод за резервни части, шивашки цехове за тапициране на седалките и още куп предтриятия, които са асоциирани с производството на една кола. Ето форума на марката http://forums.gwm-bg.com/" onclick="window.open(this.href);return false; - като цяло добри мнения. Има и негативни мнения за определени бройки, ама за коя марка не важи това ? За волекса не можах да намеря, но ето краш тест на Хувър (австралийската NCAP) - http://www.youtube.com/watch?v=IhtubaEeZtI" onclick="window.open(this.href);return false; . Смятам, 4е за цената си, сигурността е доста прили4на.
Защо не съм си купил, все още? На първо място: пребивавам в България по 2 месеца на година, в страната в, която живея не използвам автомобил, ако пък използвах, Great Wall нямат представителство. Евентуална покупка би била нерентабилна откъм съотношението потребление/ овехтяване, затова си държа нексията, защото ми е евтина и ми върши абсолютно същата работа, както едно 4исто ново БМВ
Съобщение от модератор:
Извадка от Правилата на форума:
...
2.9 В този форум е препоръчително да се пише на книжовен български език и на кирилица. Забранено е писането с латински букви, както и заместването на буквите "Ч", "Ш", "Щ" и др. с цифрени означения като "4" и "6" или с някакви други знаци извън кирилицата.
...
Izparitel
П.С. Клавишът, който е отговорен за ''ч'' не прави добър контакт и работи,когато си поиска (в момента е същата работа, та се наложи да копирам и пейстна 'ч' от интернет страница). Извинявам се за неудобството, но не е било целенасочено
- stinbg
- Активен
- Мнения: 793
- Регистриран: 31 окт 2010 21:19
- МПС: 206 cc, Citroen DS5 H
- От: София
- Име: Stoyan
Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.
Като се замисли човек няма нищо лошо в китайските автомобили - те са като всичко друго китайско - произведени с единствената цел да бъдат продадени (качеството е без значение) но мисля, че за качество е рано да се говори пък макар и БГ суперспециалисти да са сглобявали чудото. Не мога да разбера обаче какво толкова възхитително има в тези коли - краден интериор, краден екстериор, краден двигател. Няма никакво разнообразие от двигатели или модели. Няма екстри които в "нормалните" коли ги има и едновременно се водят за "екстри" неща които никой не би се досетил, че може да са екстри.
Но да кажем, че не ни интересува липсата на модели и модификации, не ни интересува липсата на "история" и не ни интересува качеството. Остана поне да се интересуваме от цената, а тя не е никак ниска за никому неизвестна китайска марка на която не е плащан транспорт, няма мито, няма допълнителни данъци и въпреки това малкото китайче струва 16 000 лв. Ами в cars.bg има доста голям избор от коли в този диапазон, Авеото модел 2010 е 14440 лв. http://www.cars.bg/n8553" onclick="window.open(this.href);return false;, Спарк е 15 299лв. http://www.cars.bg/n8532" onclick="window.open(this.href);return false; , Пунтото със старт-стоп система е 15400 лв. http://www.cars.bg/n5828" onclick="window.open(this.href);return false;, Шкода Фабиа е 16300 и не е базовия модел http://skoda-auto.bg/BGR/prices/Documen ... 012012.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;, Дачия Логан започва от 12990, а Сандерото от 13990 - до 16 000 си слагайте каквито искате екстри.
За джипа не знам дали е евтин, но Дъстър пак на Дачия 4х2 започва от 20 590 с ДДС срещо 28 699 за базов Hover H5, Дъстър 4х4 е 24590 срещу 30999 за Н5. Кое му е евтиното, верно Кайен и Х5 са по-скъпички, но там няма база за сравнение.
В крайна сметка не мога да разбера как са толкова евтини тези китайчета, пък никой не ги купува ?
П.С. А на колегата дето работи в чужбина мога да му кажа, че дори да имаше представителство в страната му на пребиваване пак нямаше да си купи китаец - пък дори и да е със супермодерна газова уредба само срещу 2249 лв.
Но да кажем, че не ни интересува липсата на модели и модификации, не ни интересува липсата на "история" и не ни интересува качеството. Остана поне да се интересуваме от цената, а тя не е никак ниска за никому неизвестна китайска марка на която не е плащан транспорт, няма мито, няма допълнителни данъци и въпреки това малкото китайче струва 16 000 лв. Ами в cars.bg има доста голям избор от коли в този диапазон, Авеото модел 2010 е 14440 лв. http://www.cars.bg/n8553" onclick="window.open(this.href);return false;, Спарк е 15 299лв. http://www.cars.bg/n8532" onclick="window.open(this.href);return false; , Пунтото със старт-стоп система е 15400 лв. http://www.cars.bg/n5828" onclick="window.open(this.href);return false;, Шкода Фабиа е 16300 и не е базовия модел http://skoda-auto.bg/BGR/prices/Documen ... 012012.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;, Дачия Логан започва от 12990, а Сандерото от 13990 - до 16 000 си слагайте каквито искате екстри.
За джипа не знам дали е евтин, но Дъстър пак на Дачия 4х2 започва от 20 590 с ДДС срещо 28 699 за базов Hover H5, Дъстър 4х4 е 24590 срещу 30999 за Н5. Кое му е евтиното, верно Кайен и Х5 са по-скъпички, но там няма база за сравнение.
В крайна сметка не мога да разбера как са толкова евтини тези китайчета, пък никой не ги купува ?
П.С. А на колегата дето работи в чужбина мога да му кажа, че дори да имаше представителство в страната му на пребиваване пак нямаше да си купи китаец - пък дори и да е със супермодерна газова уредба само срещу 2249 лв.
Life's a journey, not a destination
- dachbissnes
- Нов
- Мнения: 71
- Регистриран: 24 май 2011 23:08
- Skype: dancho_rm
- МПС: Daewoo Matiz 0.800
- От: PLOVDIV
- Име: dachbissnes
Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.
Колега а защо по същата логика Шевролетите са на тази цена и какво предлагат и дали тези китайски автомобили няма да са доста по добри и по малко проблемни от Круз и евтините луксозни коли които започват с проблеми на 25000км.Нека изчакаме и видим времето е мъдър съветник и помощник.stinbg написа:Като се замисли човек няма нищо лошо в китайските автомобили - те са като всичко друго китайско - произведени с единствената цел да бъдат продадени (качеството е без значение) но мисля, че за качество е рано да се говори пък макар и БГ суперспециалисти да са сглобявали чудото. Не мога да разбера обаче какво толкова възхитително има в тези коли - краден интериор, краден екстериор, краден двигател. Няма никакво разнообразие от двигатели или модели. Няма екстри които в "нормалните" коли ги има и едновременно се водят за "екстри" неща които никой не би се досетил, че може да са екстри.
Но да кажем, че не ни интересува липсата на модели и модификации, не ни интересува липсата на "история" и не ни интересува качеството. Остана поне да се интересуваме от цената, а тя не е никак ниска за никому неизвестна китайска марка на която не е плащан транспорт, няма мито, няма допълнителни данъци и въпреки това малкото китайче струва 16 000 лв. Ами в cars.bg има доста голям избор от коли в този диапазон, Авеото модел 2010 е 14440 лв. http://www.cars.bg/n8553" onclick="window.open(this.href);return false;, Спарк е 15 299лв. http://www.cars.bg/n8532" onclick="window.open(this.href);return false; , Пунтото със старт-стоп система е 15400 лв. http://www.cars.bg/n5828" onclick="window.open(this.href);return false;, Шкода Фабиа е 16300 и не е базовия модел http://skoda-auto.bg/BGR/prices/Documen ... 012012.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;, Дачия Логан започва от 12990, а Сандерото от 13990 - до 16 000 си слагайте каквито искате екстри.
За джипа не знам дали е евтин, но Дъстър пак на Дачия 4х2 започва от 20 590 с ДДС срещо 28 699 за базов Hover H5, Дъстър 4х4 е 24590 срещу 30999 за Н5. Кое му е евтиното, верно Кайен и Х5 са по-скъпички, но там няма база за сравнение.
В крайна сметка не мога да разбера как са толкова евтини тези китайчета, пък никой не ги купува ?
П.С. А на колегата дето работи в чужбина мога да му кажа, че дори да имаше представителство в страната му на пребиваване пак нямаше да си купи китаец - пък дори и да е със супермодерна газова уредба само срещу 2249 лв.
-
- Минаващ
- Мнения: 33
- Регистриран: 03 ное 2011 15:28
- Skype: Trrrialerrr
- МПС: Aveo 2011, Lancer GLXi
- От: София
- Име: Ники
Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.
stinbg написа:Като се замисли човек няма нищо лошо в китайските автомобили - те са като всичко друго китайско - произведени с единствената цел да бъдат продадени (качеството е без значение) но мисля, че за качество е рано да се говори пък макар и БГ суперспециалисти да са сглобявали чудото. Не мога да разбера обаче какво толкова възхитително има в тези коли - краден интериор, краден екстериор, краден двигател. Няма никакво разнообразие от двигатели или модели. Няма екстри които в "нормалните" коли ги има и едновременно се водят за "екстри" неща които никой не би се досетил, че може да са екстри.
Но да кажем, че не ни интересува липсата на модели и модификации, не ни интересува липсата на "история" и не ни интересува качеството. Остана поне да се интересуваме от цената, а тя не е никак ниска за никому неизвестна китайска марка на която не е плащан транспорт, няма мито, няма допълнителни данъци и въпреки това малкото китайче струва 16 000 лв. Ами в cars.bg има доста голям избор от коли в този диапазон, Авеото модел 2010 е 14440 лв. http://www.cars.bg/n8553" onclick="window.open(this.href);return false;, Спарк е 15 299лв. http://www.cars.bg/n8532" onclick="window.open(this.href);return false; , Пунтото със старт-стоп система е 15400 лв. http://www.cars.bg/n5828" onclick="window.open(this.href);return false;, Шкода Фабиа е 16300 и не е базовия модел http://skoda-auto.bg/BGR/prices/Documen ... 012012.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;, Дачия Логан започва от 12990, а Сандерото от 13990 - до 16 000 си слагайте каквито искате екстри.
За джипа не знам дали е евтин, но Дъстър пак на Дачия 4х2 започва от 20 590 с ДДС срещо 28 699 за базов Hover H5, Дъстър 4х4 е 24590 срещу 30999 за Н5. Кое му е евтиното, верно Кайен и Х5 са по-скъпички, но там няма база за сравнение.
В крайна сметка не мога да разбера как са толкова евтини тези китайчета, пък никой не ги купува ?
П.С. А на колегата дето работи в чужбина мога да му кажа, че дори да имаше представителство в страната му на пребиваване пак нямаше да си купи китаец - пък дори и да е със супермодерна газова уредба само срещу 2249 лв.
http://www.greatwall.bg/modules/autos/p ... -c10-5.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; За тия пари ич не са му малко екстрите на мъника. И Авео- то не е цвете, дървенийка си е, ама е НОВО! Да не говорим, че според мен предницата му си е деликатно свита от тази на последното поколение Лансер.
Аз отивам в Берлин да правя графити, те махнали стената...
- Horizont
- Редовен
- Мнения: 249
- Регистриран: 11 юни 2011 18:54
- МПС: Kруз/CorsaD/YarisD4D/MB308D
- От: Пловдив
- Име: Цар Петър
Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.
Защо не ги пуснаха по-рано тиа от ловеч нямаше въобще да купя круза. Иначе Great Wall в момента набират авторитет / заемат челни места в рали париж дакар от тази година/. Не вярвам да правят компромиси с качеството като нова марка на пазара.
http://19min.bg/news/5/35314.html" onclick="window.open(this.href);return false;
а този автомобил е почти копие на тойота ярис а разликата е 8-9 хил. лв евтенийка.
http://19min.bg/news/5/35314.html" onclick="window.open(this.href);return false;
а този автомобил е почти копие на тойота ярис а разликата е 8-9 хил. лв евтенийка.
- miroki
- VIP потребител
- Мнения: 3096
- Регистриран: 19 май 2010 08:32
- МПС: lanos 1.6 16V
- От: varna
- Име: miroki
Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.
До колкото разбрах данъкът на тези автомобили ще е 5 лева.
Вероятно заради нашето производство
Вероятно заради нашето производство
- Vesko1
- Глобален модератор
- Мнения: 2325
- Регистриран: 28 авг 2007 22:42
- МПС: Daewoo Nubira II-1,6;16V;106h
- От: Кърджали
- Контакти:
Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.
Ето първите побългарявания на бг-китайските коли при заводския монтаж на газовите уредби
http://forums.gwm-bg.com/topic/313-%D1% ... %BC%D0%BE/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forums.gwm-bg.com/topic/313-%D1% ... %BC%D0%BE/" onclick="window.open(this.href);return false;
- stinbg
- Активен
- Мнения: 793
- Регистриран: 31 окт 2010 21:19
- МПС: 206 cc, Citroen DS5 H
- От: София
- Име: Stoyan
Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.
Прекрасно изпълнение - нивото е квартален гараж с "кадърен" майстор. Надявам се са му обяснили на човека, че джипа му автоматично се "даунгрейдва" на лек автомобил просто защото катеренето вече е в графата - рискови/взривоопасни дейности, както и паркирането назад. Не знам клапанчетата и буксичките по бутилката колко ще издържат на кал,сол,студ и камъчета, но мисля до 2 години ще се започне с ядовете (а може и да избутат гаранцията ако тя покрива нещо изобщо - все пак е БГ монтаж).
Все пак не трябва да са и много претенциозни клиентите, защото газовата уредба струва само 2249 лв. или безплатно за екс-джипове.
Не можах да разбера толкова ли е поскъпнала ламарината та да не може да се постави едно предпазно парче от половин кв.м. и съответно по-дълга и тясна бутилка за да запазим "клирънса" на колата?
Започвам да си мисля, че китайски дизайн с български модификации е катастрофална комбинация, но дано да греша ...
Все пак не трябва да са и много претенциозни клиентите, защото газовата уредба струва само 2249 лв. или безплатно за екс-джипове.
Не можах да разбера толкова ли е поскъпнала ламарината та да не може да се постави едно предпазно парче от половин кв.м. и съответно по-дълга и тясна бутилка за да запазим "клирънса" на колата?
Започвам да си мисля, че китайски дизайн с български модификации е катастрофална комбинация, но дано да греша ...
Life's a journey, not a destination
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.
Тия малоумни ли са? Нямам думи! И това на SUV!
П.П. Много ме изкефи отговора на производителя:
Не знам колко ще си сложат тази недомислица, но пък много ще си извадят заключение що за производител е този, който ще тръгне да предлага такова заводско изпълнение на клиентите си на автомобил SUV.
Какво ли ще четем по проблема по-нататък когато ударите от камъчетата, лугата и влагата започнат да оказват въздействие, а незащитената карантия в задната част на бутилката потъне в гняз още преди собственика да е пробвал някое offroad изпълнение.
П.П. Много ме изкефи отговора на производителя:
Тези май не се усещат какъв автогол си вкарват! От опит знам, че винаги има вариант да се търсят оправдания, както и вариант проблема да се реши.На първо място, това е най-новата и съвременна технология за подобни система в света. Тя е многократно тествана и адаптирана от едни от най-добрите европейски доставчици, които също така работят и доставят за най-реномираните производители в Европа и Япония.
Не знам колко ще си сложат тази недомислица, но пък много ще си извадят заключение що за производител е този, който ще тръгне да предлага такова заводско изпълнение на клиентите си на автомобил SUV.
Какво ли ще четем по проблема по-нататък когато ударите от камъчетата, лугата и влагата започнат да оказват въздействие, а незащитената карантия в задната част на бутилката потъне в гняз още преди собственика да е пробвал някое offroad изпълнение.
Офтопик:
- The Stig
- Модератор
- Мнения: 2761
- Регистриран: 20 мар 2010 19:43
- Skype: hihit_
- МПС: Audi A3 8P / Lanos
- От: Плевен/Белене
- Име: Стефан Арабаджиев
Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.
И като се натовари автомобила.... Нямат нужда от такива грешки още в самото начало на продажбите.
- miroki
- VIP потребител
- Мнения: 3096
- Регистриран: 19 май 2010 08:32
- МПС: lanos 1.6 16V
- От: varna
- Име: miroki
Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.
Дивотия наистина. Можеше на мястото на резервоара поне. Като не искат троидна.
Този монтаж не се практикуваше у нас досега, исках на Реното 19 да ми е отдолу където е гумата, но не пожелаха да ми го монтират там, е тези не са питали никой
Този монтаж не се практикуваше у нас досега, исках на Реното 19 да ми е отдолу където е гумата, но не пожелаха да ми го монтират там, е тези не са питали никой
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.
Не ги разбираме ние тия работи, това си е ЗАВОДСКО изпълнение, т.е. от производителя. Я виж как си го защитават от ЛМ.miroki написа:Този монтаж не се практикуваше у нас досега, исках на Реното 19 да ми е отдолу където е гумата, но не пожелаха да ми го монтират там, е тези не са питали никой
Във форума на марката има информация, че бутилката можела да се защити с предпазен екран от някаква фирма, но за сметка на собственика. Значи начин все-пак има.