Служебните коли...
Служебните коли...
Вижте ми новата служебна кола Toyota Auris днес имах честта да я "разтъркам" из София! Нямам думи... Двигателчето е 1.4 дизел (D-4D) 101 коня. Просто не мога ви опиша как залепя на седалката! На кръстовищата се изтегля за отрицателно време, а вътре е като летяща чиния. Предишната беше Pegeout Partner 2006-та.
Скоро ще ви пиша напиша и впечатленията ми.
Скоро ще ви пиша напиша и впечатленията ми.
- Vesko1
- Глобален модератор
- Мнения: 2325
- Регистриран: 28 авг 2007 22:42
- МПС: Daewoo Nubira II-1,6;16V;106h
- От: Кърджали
- Контакти:
Бреййййййй! А честито,да я караш със здраве и безаварййно.
Абе казал съм аз-най добрата кола е СЛУЖЕБНАТА КОЛА!
Ето ти сравнителен тест със гордостта на ФВ в този клас
http://www.auto-motor-und-sport.bg/?act=content&rec=622
Абе казал съм аз-най добрата кола е СЛУЖЕБНАТА КОЛА!
Ето ти сравнителен тест със гордостта на ФВ в този клас
http://www.auto-motor-und-sport.bg/?act=content&rec=622
Значи впечатленията ми са следните (ще ползвам за съпоставка Нубирата и Предишния Партнър):
първо ще ви представя съпоставните точки:
-личната кола я знаете - Daewoo Nubira 1.6 16V 106 PH, интериора и екстериора съм представил на снимки в сайта; екстри - 4 ел. стъкла, ел. огледала, ел. антена, задно подгреваемо стъкло, подгреваеми огледала, ABS, A/C, централно и т.н. - това е до фабричното оборудване;
-старата служебна - Peugeout Partner 1.9D XR 69HP- никакви екстри, освен A/C и Air Bags
-новата служебна - Toyota Auris 1.4 HDI 90HP - повечето екстри като моята + Air Bags
резултати:
Nubira (стара кола - 9 години):
минуси - лоша пъргавост на мотора, прекалено дълги предавки, можеше и малко по-мека возия на независимото окачване (обичам много мекото возене), малки странични огледала, зимата не е за тази кола - лош мениджмънт на всички механични системи - стъкла, врати...
плюсове - добра видимост от шофьорското място, прилична маневреност, във високите обороти се покачва динамиката, широко е навсякъде в интериора, бързо размразява стъклата през зимата и не допуска замъгляване в движение, стабилна на завои, лека хидравлика и управление, сравнително висок клиренс
Partner (базов модел - нова)
минуси - за 2 години се разхлопаха предниците (ама все пак по 100к+ километри); слаби съединители; средна маневреност; над 3000 об/мин двигателя само бръмчи, без да набира; къси скорости (при HDI е друго), с времето някои екземпляри загубиха предимствата на хидравликите и кормилото и скоростите се движеха трудно
плюсове - голям клиренс (като за нашите пътища), неочаквано добра стабилност за това купе, изключително динамична в градски условия (ако не е с пътници и климатик и високи обороти), много добри фарове
Auris (чисто нови, все още малко впечатления)
минуси - твърда возия, малко лично пространство, лоши фарове, лоша видимост от шофьорска позиция - задното огледало е почти неизползваемо, под 2000об/мин колата е мъртва, таблото пред теб доставя много информация за какво ли не, но ако искаш да видиш колко е часа трябва да щрапаш по едно копче и да изреждаш информациите... изненадващо трудно се местят скоростите (и за да запалиш трябва да натиснеш амбриажа, дори и на свободна)
плюсове - ...ами много са , пред вид новата кола (още нямат и по 2000км) - всичко засега работи ОК - демек нищо не е сдало багажа, или да дразни, най-фрапиращо е ускорението над 2000 об/мин - просто усещаш как ти се качва кръвта в главата (Common Rail II все пак и турбина), макар и 90HP, е изненадващо! Таблото пред теб изглежда много съвременно, но това е едва ли е плюс за кола 2007.
първо ще ви представя съпоставните точки:
-личната кола я знаете - Daewoo Nubira 1.6 16V 106 PH, интериора и екстериора съм представил на снимки в сайта; екстри - 4 ел. стъкла, ел. огледала, ел. антена, задно подгреваемо стъкло, подгреваеми огледала, ABS, A/C, централно и т.н. - това е до фабричното оборудване;
-старата служебна - Peugeout Partner 1.9D XR 69HP- никакви екстри, освен A/C и Air Bags
-новата служебна - Toyota Auris 1.4 HDI 90HP - повечето екстри като моята + Air Bags
резултати:
Nubira (стара кола - 9 години):
минуси - лоша пъргавост на мотора, прекалено дълги предавки, можеше и малко по-мека возия на независимото окачване (обичам много мекото возене), малки странични огледала, зимата не е за тази кола - лош мениджмънт на всички механични системи - стъкла, врати...
плюсове - добра видимост от шофьорското място, прилична маневреност, във високите обороти се покачва динамиката, широко е навсякъде в интериора, бързо размразява стъклата през зимата и не допуска замъгляване в движение, стабилна на завои, лека хидравлика и управление, сравнително висок клиренс
Partner (базов модел - нова)
минуси - за 2 години се разхлопаха предниците (ама все пак по 100к+ километри); слаби съединители; средна маневреност; над 3000 об/мин двигателя само бръмчи, без да набира; къси скорости (при HDI е друго), с времето някои екземпляри загубиха предимствата на хидравликите и кормилото и скоростите се движеха трудно
плюсове - голям клиренс (като за нашите пътища), неочаквано добра стабилност за това купе, изключително динамична в градски условия (ако не е с пътници и климатик и високи обороти), много добри фарове
Auris (чисто нови, все още малко впечатления)
минуси - твърда возия, малко лично пространство, лоши фарове, лоша видимост от шофьорска позиция - задното огледало е почти неизползваемо, под 2000об/мин колата е мъртва, таблото пред теб доставя много информация за какво ли не, но ако искаш да видиш колко е часа трябва да щрапаш по едно копче и да изреждаш информациите... изненадващо трудно се местят скоростите (и за да запалиш трябва да натиснеш амбриажа, дори и на свободна)
плюсове - ...ами много са , пред вид новата кола (още нямат и по 2000км) - всичко засега работи ОК - демек нищо не е сдало багажа, или да дразни, най-фрапиращо е ускорението над 2000 об/мин - просто усещаш как ти се качва кръвта в главата (Common Rail II все пак и турбина), макар и 90HP, е изненадващо! Таблото пред теб изглежда много съвременно, но това е едва ли е плюс за кола 2007.
Аз карам служебно Шкода Октавия, 4х4 Комби.
Много съм доволен от нея, ако можех бих си купил такава или Фабиа. По ми харесва малката Фабия ама.... Желязна кола, много издръжлива и отлично върви. И е учудващо икономична.
http://www.amk.kiev.ua/automobiles/octa ... i-tour.php
Много съм доволен от нея, ако можех бих си купил такава или Фабиа. По ми харесва малката Фабия ама.... Желязна кола, много издръжлива и отлично върви. И е учудващо икономична.
http://www.amk.kiev.ua/automobiles/octa ... i-tour.php
Ами те затова хората купуват нови, че нямат грижи, пък ние като ги вземем издухани и раздрънкани се чудим как да ги върнем към живота.авео написа:Ако почнеш да я поддържаш ,няма да ти хареса.
Знам какво е да поддържаш Шкода, като закарам октавията в сервиз за смяна на масла и филтри оставям трицифрена сума
Обаче пък и върви и няма грешка четворката, изобщо не се вълнувам от условията на пътя, карам и досега никъде и при никакви условия не е закъсала. А съм обиколил бая баири и разни други извънградски места
Аз пък днес ходих на командировка до Сливен и обратно и покарах Ауриса извънградско за пръв път. Ей, много върви! В началото на ниските обороти е много спъната, ама като дигне 2000 и се отпуши тая турбина и просто залепваш на седалката! Изпреварва се много удобно - направо прескачаш автомобила пред теб. Иначе на крайна скорост може би има електронен ограничител, защото залепя на 180-190 и не мърда нагоре. Днес се пошматках и из Пловдив да хапна и видя какво става и дали слушат колегите от там
Абе не е баш затова. Гледам,че в Мото-Пфое всички фиести,които бяха на EVN се продават,като оказион.Обаче никой няма да ти каже,че е била служебна. После масло горяла,тропала чукала и т.н.Те са се изредили цялата фирма отгоре и всеки е карал,като за последно.То и отвън колите са същите,че и по-зле,защото там са по-големи разтоянията.Dregnot написа:Ами те затова хората купуват нови, че нямат грижи, пък ние като ги вземем издухани и раздрънкани се чудим как да ги върнем към живота.авео написа:Ако почнеш да я поддържаш ,няма да ти хареса.
Знам какво е да поддържаш Шкода, като закарам октавията в сервиз за смяна на масла и филтри оставям трицифрена сума
Обаче пък и върви и няма грешка четворката, изобщо не се вълнувам от условията на пътя, карам и досега никъде и при никакви условия не е закъсала. А съм обиколил бая баири и разни други извънградски места