#3
Непрочетено мнение
от авео » 25 дек 2009 16:42
Никъде не се гледа с добро око на фирми,които са фалирали и са закупени от големи концерни. Така е с ДЕУ, Опел и Сааб,принадлежащи на GM,така е с Волво/Форд/,Дачия/Рено/ и др. Не съм съгласен,с твърдението,че Шевролет-ите са по-слаби от Деу-то.Пример: Вече не се срещат проблемите с централното,както и оплакванията от слабо парно и запотени стъкла. Верно е,че пластмасата е в изобилие,но така е в повечето маркии то с доста по-високи цени. Не на послесно място,колите вече се правят да се експлоатират макс. 4-5години. Това,че след този период,почват втори живот в Б-я,си е наш проблем.
" При секса е, като при игра на карти. Ако,нямаш добър партньор, ти трябва силна ръка"-Уди Алън