Sofia reality
Всъщност боли най-много докато правиш зиг-заг трамбовайки снега в късната нощна мъгла и тишина, чакайки КАТ, а другите коли минават по парченцата броня и стъкълца от твоята кола и чуваш как скърцат и стават на сол под гумите им, оставяйки блестящи парченца по асфалта, които бележат поредната мисъл, в която си главен участник (което едва ли си си представял) и шофьорите те оглеждат, карайки бавно все едно НЛО е кацнало...
- Vesko1
- Глобален модератор
- Мнения: 2325
- Регистриран: 28 авг 2007 22:42
- МПС: Daewoo Nubira II-1,6;16V;106h
- От: Кърджали
- Контакти:
Оги ,съжалявам за случката ти,и аз имах миналия понеделник подобно изживяване,но не с такива ГАДНИ последици.Как стана тая работа,някой те нацели отзад или при маневра се случи?Мисля ,че с около 250-300 лв ще се отървеш,ако намериш заден стоп 2-ра ръка на половин цена,калника ти е изчукване и пръскане 150лв,смятам че ще се вместиш в сумата.Нема да се плашиш,то хора мрат като мухи ,един калник все пак има оправяне!
Всъщност БГ моторс ми направиха оценка за 1200лвVesko1 написа:Оги ,съжалявам за случката ти,и аз имах миналия понеделник подобно изживяване,но не с такива ГАДНИ последици.Как стана тая работа,някой те нацели отзад или при маневра се случи?Мисля ,че с около 250-300 лв ще се отървеш,ако намериш заден стоп 2-ра ръка на половин цена,калника ти е изчукване и пръскане 150лв,смятам че ще се вместиш в сумата.Нема да се плашиш,то хора мрат като мухи ,един калник все пак има оправяне!
- Vesko1
- Глобален модератор
- Мнения: 2325
- Регистриран: 28 авг 2007 22:42
- МПС: Daewoo Nubira II-1,6;16V;106h
- От: Кърджали
- Контакти:
1200... кожодери.Аз миналата седмица си имах работа с тях да ми пратят гарнитура клапани,и по телефона мацката в склада една такава..НЕЛЮБЕЗНА..се едно ще я крада тая гарнитура ,а няма да я плящам.Абе не мага да разбера защо такива мацки дето бъкел не разбират от коли ги слагат на такива възлови места-ТОЧНО НА РЕЗЕРВНИТЕ ЧАСТИ.Цял час и обяснявах точно като какво животно представлява гарнитурата ..със едни "полукръгчета" към нея.ogi написа: Всъщност БГ моторс ми направиха оценка за 1200лв
Нейсе добре че е само един модела на двг иначе не знам какво щеше да ми изпрати.
Не викай "Хоп", преди да си скочилНейсе добре че е само един модела на двг иначе не знам какво щеше да ми изпрати.
Наистина тея в БГ Моторс не са много стока... като си закарах колата след половин ден разправии и оглед при застрахователя и солидно количество нерви и загуба на работен ден се озовах при тях и първо не ми обърна никой никакво внимание в приемната, после заговорих някакъв тип и той почна да ми обяснява как не можело да станат по мой начин нещата, (т.е. трябваше да ми изготвят проформа, според която пак да се върна при ДЗИ, за да вземат становище дали е оправдан разхода, понеже преди това въпросният застраховател имаше сливи в устата да ми каже, че ако бях доплатил 20-на лв за вноската по каско, щях да имам пълна поддръжка от лицензиран сервиз и институциите да се оправят по банков път), та сега ми трябваше въпросната проформа, защото после ще плащам кеш, и ще се осребрява по фактурата. Тоя (май приемчика, но нямаше по какво да разбера) взе да ми обяснява, че не можело така, трябвало вторичен оглед, демек застрахователя да отиде на вторичният оглед, когато почнат да я разглабят, дотук добре, но питах какво става после, ако не се спогодят? - ами събираш си частите и търсиш кварталния сервиз и после кварталната кръчма да се напиеш от нерви. Та след всички неразбории, понеже си загубих целият ден взех решение да зарежа колата и талона там и да се оправят, при което чувам зад гърба си оня пишман-приемчик "да му е.. ....та на тоя, къде се сети в 17 часа да идва" при което както бях на градус кипнах от четвърт и направих кръгом с решителна стъпка и неясно намерения към типа, крачейки към него викам "има ли някакъв проблем?", оня се освести и омекна, та и си влезе във функциите, че ако знаеше какво му мислех... Та така. Ще видим сега и какъв ремонт ще направят. За момента се държат коректно и ми се обаждат от време на време да ми кажат ситуацията и ми препратиха някои доументи по факс, за да ми спестят разкарвания между институциите.
Иначе като разгледах проформата за ремонта, беше доста обстойна, като най-скъпите неща бяха 100лв стоп (учудващо малко), 200лв тенекеджия, 250лв бои, 200 лв шлосер, всичко без ДДС и така до 1150. ДЗИ уж ще покрие около 90%, така ми спомена агента ми към тях.
- Vesko1
- Глобален модератор
- Мнения: 2325
- Регистриран: 28 авг 2007 22:42
- МПС: Daewoo Nubira II-1,6;16V;106h
- От: Кърджали
- Контакти:
Дано ве Оги -не съм ти душманин...но като видях в един друг форум за кола нашарена от градушка(есента в София) как ДЗИ е платила по пълно каско 350лв за "вакуумно изпъване"...дано да ти е всичко точно.С ДЗИ никога не се знае..на един плащат на друг не!Дано да си от първите!ogi написа: ДЗИ уж ще покрие около 90%, така ми спомена агента ми към тях.
...за тея пари се боядисва цялата кола(само боята)..и то от скъпата боя на водна основа заедно с водата и лака.Е..вие наистина сте "друга бира" у Софето!250лв бои
Специално за Веско - разяснение на ПТП-то ми:
виновен - аз
2-ри участник - тролей
Ситуация: около 23 часа на едно особено гадно кръстовище в София между кварталите Дружба 1 и Дружба 2 (кръстовище-рекордьор по ПТП, в което и аз записах бройка), се нареждам за ляв завой на светофар в съответната лента.
Условия: Отгоре има 2 окачени светофарни секции - една за надясно и една за наляво и право. Много гъста мъгла в нощната тъма, слабо движение. Пред мен чака още една кола.
ПТП: Светва зелено за напред и наляво, колата пред мен тръгва и аз след нея, навлизайки в кръстовището от мъглата изскочиха фарове от насрещното движение от МПС, което се движи бързо напред към вече завиващата ми кола; инстиктивно натиснах газта, заради което успях да избегна директен страничен удар (просто не знам какво щеше да се случи тогава, предвид високата скорост на тролея). 12-тонното МПС ме изтряска отзад под 90 градуса.
Следствия: При мен - заден калник, стоп, засегнат заден капак и не знам какво под тях, на тролея нямаше и драскотина, разбира се. Шофьорът на средството за градски транспорт не искаше да чака, разбира се, но аз исках КАТ. Той караше на ГАБАРИТИ на своя 50 годишен Икарус в зверската мъгла, отделно че нямаше и грам спирачен път, но какво му пука! После проверявах дали светофара от неговата страна свети зелено, заедно с моя - да! В София повечето кръстовуща вече имат самостоятелно движение за ляв завой, но дори и това да не бе такова, защо имаше светеща зелена СТРЕЛКА наляво тогава? Дори и самият шофьор на тежкото МПС ми каза, че тук постоянно имало такива ПТП при нормални условия на движение. Там ситуацията е уникалка, защото са скупчени няколко кръстопътя на по 10 метра един от друг. Това, което ме разби бяха катаджиите, които ми взеха много солиден подкуп и ми писаха акт и ми направиха такава постановка, дето в "большой театър" не можеш да видиш!!! Нея нощ седях до сутринта в интернет да гледам нещата, които ми наговориха и ме излъгаха, по ЗДП и измененията му и се почувствах много глупаво как ме изиграха... Не ми се разправят конкретни неща на публично място... Някой ден, може би ще ти разправям.
виновен - аз
2-ри участник - тролей
Ситуация: около 23 часа на едно особено гадно кръстовище в София между кварталите Дружба 1 и Дружба 2 (кръстовище-рекордьор по ПТП, в което и аз записах бройка), се нареждам за ляв завой на светофар в съответната лента.
Условия: Отгоре има 2 окачени светофарни секции - една за надясно и една за наляво и право. Много гъста мъгла в нощната тъма, слабо движение. Пред мен чака още една кола.
ПТП: Светва зелено за напред и наляво, колата пред мен тръгва и аз след нея, навлизайки в кръстовището от мъглата изскочиха фарове от насрещното движение от МПС, което се движи бързо напред към вече завиващата ми кола; инстиктивно натиснах газта, заради което успях да избегна директен страничен удар (просто не знам какво щеше да се случи тогава, предвид високата скорост на тролея). 12-тонното МПС ме изтряска отзад под 90 градуса.
Следствия: При мен - заден калник, стоп, засегнат заден капак и не знам какво под тях, на тролея нямаше и драскотина, разбира се. Шофьорът на средството за градски транспорт не искаше да чака, разбира се, но аз исках КАТ. Той караше на ГАБАРИТИ на своя 50 годишен Икарус в зверската мъгла, отделно че нямаше и грам спирачен път, но какво му пука! После проверявах дали светофара от неговата страна свети зелено, заедно с моя - да! В София повечето кръстовуща вече имат самостоятелно движение за ляв завой, но дори и това да не бе такова, защо имаше светеща зелена СТРЕЛКА наляво тогава? Дори и самият шофьор на тежкото МПС ми каза, че тук постоянно имало такива ПТП при нормални условия на движение. Там ситуацията е уникалка, защото са скупчени няколко кръстопътя на по 10 метра един от друг. Това, което ме разби бяха катаджиите, които ми взеха много солиден подкуп и ми писаха акт и ми направиха такава постановка, дето в "большой театър" не можеш да видиш!!! Нея нощ седях до сутринта в интернет да гледам нещата, които ми наговориха и ме излъгаха, по ЗДП и измененията му и се почувствах много глупаво как ме изиграха... Не ми се разправят конкретни неща на публично място... Някой ден, може би ще ти разправям.
- mitochkata
- Нов
- Мнения: 79
- Регистриран: 02 яну 2008 15:06
- Skype: mitet0
- МПС: Daewoo Nubira I 1.6i
- Контакти: