ogi написа:Жоро, тук май само ти си споделяш реалните км, лошото е че май някои от останалите си вярват

А, що.
Моята по документи е правела 30 000 на година и има писано само първите 3 до 90 000. Внесена е на 10 г. което прави 300 000 от мен 50 000. Значи е на 350 000.
След смяна бутала, сегменти, биели, вложки и част от клапаните и напасване на всички, двигателя е на 6000 км.
Вече почти напълно разработен. Стандартна разработка от 3000 до 10 000 км. Като първите 3 бяха най-важни.
А 5 те матиза, които съм карал, ходих да си ги купя лично от магазина и всичките са в застой на около 30 000 до 50 000 км. Не се карат сега. Маскимум за километър - два, градско. Утре ако се продават, едва ли някой ще вярва, че са на толкова. Ама като имаме 5 на старата работа и седят. А са 2006 г. Взехме ги реално в първите работни дни на 2007.
Кола под 300 000 в България на 10 г. значи е ударена и затова е продадена. Никой не купува кола, като види 300 000 и затова ги превъртат. Не дай се боже 1 000 000, понеже и такива има.
Но имат и значение митичните цифри на километража, които от време на време спират на еднакви цифри, кръгли числа и т.н. и създават приятно усещане. Както, като ми се спря моя на 200 000.