Тунинг на Тико (продължението)

За оптичен, силов, или аудио тунинг - покажете резултатите, похвалете се, или дайте идеи за повече комфорт и излъчване на возилото.
Съобщение
Автор
Потребителски аватар
KaNiBaL-4o
Редовен
Редовен
Мнения: 259
Регистриран: 27 юли 2008 14:21
МПС: TICO
От: БУРГАС
Контакти:

Re: Тунинг на Тико (продължението)

#211 Непрочетено мнение от KaNiBaL-4o » 18 юни 2015 08:21

няколко снимки и от квалификациите



Изображение

Изображение


Изображение


Изображение

Потребителски аватар
KaNiBaL-4o
Редовен
Редовен
Мнения: 259
Регистриран: 27 юли 2008 14:21
МПС: TICO
От: БУРГАС
Контакти:

Re: Тунинг на Тико (продължението)

#212 Непрочетено мнение от KaNiBaL-4o » 17 ное 2018 13:12

Здравейте колеги ! Да раздвижа малко тази тема , не ми е оставало време.
Почвам да пиша за началото на 2017 , другото вече съм го позабравил :D
Реших да я позамеря на дино в началото на 2017 за да види на какво ниво е.
Резултата е 194 коня на колелата на 1,4 бара . Определено очаквах по малко и
останах много доволен.
Изображение

Изображение

Потребителски аватар
slowtraveler
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 6326
Регистриран: 15 ное 2008 19:17
МПС: Jeep Grand Cherokee 2014
От: Варна

Re: Тунинг на Тико (продължението)

#213 Непрочетено мнение от slowtraveler » 17 ное 2018 13:41

Този проект винаги ме е радвал :)
Благодаря за споделеното !
До момента разхода на: Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение
***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
***** Фиат Добло дизел 1.3 multijet / 90к.с.:Изображение

Потребителски аватар
KaNiBaL-4o
Редовен
Редовен
Мнения: 259
Регистриран: 27 юли 2008 14:21
МПС: TICO
От: БУРГАС
Контакти:

Re: Тунинг на Тико (продължението)

#214 Непрочетено мнение от KaNiBaL-4o » 17 ное 2018 15:35

Май месец 2017 реших да участвам на купа Дракон на писта дракон. Записах се в клас до 3000 кубика при батковците ,
заради турбината кубиците ми ги умножават по коефициент 1,7. Времето беше хубаво каране много , в
крайна сметка взех второ място и колата остана здрава.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Потребителски аватар
KaNiBaL-4o
Редовен
Редовен
Мнения: 259
Регистриран: 27 юли 2008 14:21
МПС: TICO
От: БУРГАС
Контакти:

Re: Тунинг на Тико (продължението)

#215 Непрочетено мнение от KaNiBaL-4o » 21 ное 2018 09:53

Октомври месец 2017 реших да карам на драг състезанието в Сливен. Беше последен четвърти кръг , новите класове в
състезанието ми допаднаха тъй като съм конкурентен в клас 14 секундни. Колата вървеше много добре на квалификациите
дадох второ време а реално колата даде 13,75 (вървеше на умряло) което ми е рекорд . В деня на състезанието в класа бяхме записани 41 коли,
колата мачкаше наред направих 9 гонки и накрая взех първо място :c37 . Оказа се че с това първо място излизам четвърти в годишното
класиране на шампионата. Намерих си и спонор ;)

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Потребителски аватар
KaNiBaL-4o
Редовен
Редовен
Мнения: 259
Регистриран: 27 юли 2008 14:21
МПС: TICO
От: БУРГАС
Контакти:

Re: Тунинг на Тико (продължението)

#216 Непрочетено мнение от KaNiBaL-4o » 21 ное 2018 10:06

намерих и няколко клипчета но са от квалификациите

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=EZtzXPJ8T90[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=DUV_ySQqRsQ[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=PXn5LHfAtdA[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=7i_K9Pdjodc[/youtube]

Потребителски аватар
JIJOMAMA
Напреднал
Напреднал
Мнения: 325
Регистриран: 06 авг 2007 14:28
МПС: Lacetti 1.6
От: Бургас
Контакти:

Re: Тунинг на Тико (продължението)

#217 Непрочетено мнение от JIJOMAMA » 22 ное 2018 23:57

Супер - а скоростната кутия каква е? Или модифицирана е?
Leganza 2.0 136hp

Потребителски аватар
KaNiBaL-4o
Редовен
Редовен
Мнения: 259
Регистриран: 27 юли 2008 14:21
МПС: TICO
От: БУРГАС
Контакти:

Re: Тунинг на Тико (продължението)

#218 Непрочетено мнение от KaNiBaL-4o » 24 ное 2018 10:19

двигателя и кутията са от пунто гт

Потребителски аватар
KaNiBaL-4o
Редовен
Редовен
Мнения: 259
Регистриран: 27 юли 2008 14:21
МПС: TICO
От: БУРГАС
Контакти:

Re: Тунинг на Тико (продължението)

#219 Непрочетено мнение от KaNiBaL-4o » 03 дек 2018 16:14

Като за край на сезон 2017 реших да покарам на купа Дракон енеос. Беше 25-26. 11. 2017 времето беше мъгла и влажен асфалт
още на загряващата обиколка се ударих в едни гуми и почупих бронята. В последствие ме изкараха защото правила облак.
Оказа се че явно и двигателя съм строшил ,защото масло почти нямаше , но все пак успях бях направил няколко обиколки .
Като за край на сезона щях да имам много работа по нея в сервиза. В крайна сметка успях да спечеля първо място в класа
(някакво утешение)

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Потребителски аватар
slowtraveler
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 6326
Регистриран: 15 ное 2008 19:17
МПС: Jeep Grand Cherokee 2014
От: Варна

Re: Тунинг на Тико (продължението)

#220 Непрочетено мнение от slowtraveler » 09 дек 2018 13:27

Е, победата иска жертви :) Добре, че е в края на сезона - ще имаш време за преглед и ремонт...
До момента разхода на: Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение
***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
***** Фиат Добло дизел 1.3 multijet / 90к.с.:Изображение

Потребителски аватар
KaNiBaL-4o
Редовен
Редовен
Мнения: 259
Регистриран: 27 юли 2008 14:21
МПС: TICO
От: БУРГАС
Контакти:

Re: Тунинг на Тико (продължението)

#221 Непрочетено мнение от KaNiBaL-4o » 04 яну 2019 20:06

Зимата беше време за ремонти , трябваше да я отворя и да оправя да е готова за
другия сезон. Като отворих двигателя се оказаха четири счупени бутала , точно между
сигментите. Това ми се случва вече за втори път и трябваше да се намери друго решение
на този проблем

Изображение

Изображение

Изображение

Потребителски аватар
KaNiBaL-4o
Редовен
Редовен
Мнения: 259
Регистриран: 27 юли 2008 14:21
МПС: TICO
От: БУРГАС
Контакти:

Re: Тунинг на Тико (продължението)

#222 Непрочетено мнение от KaNiBaL-4o » 05 яну 2019 14:37

Трябваше да си поръчам ковани бутала и биели за да съм сигурен че
повече няма да се получават такива поразий. Лошото е че цената за тези
работи хич не е малка. Накрая се спрях на американската фирма JE pistons
за бутала, сплавта им издържа много големи натоварвания. За биели се
спрях на Maxpeeding rods . Поръчах чарковете от ибей защото цената която ми
обявиха нашите фирми за тунинг беше повече от нереална . За две седмици
пристигнаха биелите , за буталата си почаках доста време но важното е че и те
пристигнаха.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Потребителски аватар
KaNiBaL-4o
Редовен
Редовен
Мнения: 259
Регистриран: 27 юли 2008 14:21
МПС: TICO
От: БУРГАС
Контакти:

Re: Тунинг на Тико (продължението)

#223 Непрочетено мнение от KaNiBaL-4o » 16 яну 2019 17:43

Двигателя естествено си го сглобих бързичко защото ми беше интересно как ще се държи
със кованите чаркове. Запали си нормално и трябваше да му направя разработка преди
новите настройки . Поръчах си четири дюзи от магазина за да съм сигурен че не е чупило
буталата от дюзи. Поръчах си и оборудването за настройване както и писачка за чипове ,които
ще ползвам на по късен етап.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Потребителски аватар
slowtraveler
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 6326
Регистриран: 15 ное 2008 19:17
МПС: Jeep Grand Cherokee 2014
От: Варна

Re: Тунинг на Тико (продължението)

#224 Непрочетено мнение от slowtraveler » 17 яну 2019 14:33

Да, сегментите са натрошили буталото... Детонации навярно биха ерозирали буталото, докато тук май прилича на достигане на максималната якост на материала (т.е. максималната възможна мощност от този сет)...
До момента разхода на: Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение
***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
***** Фиат Добло дизел 1.3 multijet / 90к.с.:Изображение

Потребителски аватар
KaNiBaL-4o
Редовен
Редовен
Мнения: 259
Регистриран: 27 юли 2008 14:21
МПС: TICO
От: БУРГАС
Контакти:

Re: Тунинг на Тико (продължението)

#225 Непрочетено мнение от KaNiBaL-4o » 20 яну 2019 12:06

За сезон 2018 исках да отида на всичките състезания по драг и ако успея на някоя купа дракон.
Колата вече я разработвах за да е готова за първото състезание. При един от тестовете ми излетя
шайбата на коляновия вал и от там се почна с коцузите. Поставих си я в последствие и вече беше
готова за настройка . При тестовете обаче хвърли гарнитура мотора трябваше на ново да се отваря ,
а първото състезание на кондофрей наближаваше. Двигателя го сглобих но проблема не успях да го
намеря преди състезанието и затова се отказах. Оказа се че след като ми е изхвърчала шайбата
шпонката към коляновия вал и леглото и в шайбата са се разширили. След като я зацепя правилно и стегна
след първото подаване на гас шпонката примърдва в леглото и шайбата се измества ,от там датчика на
коляновия вал чете и премества аванса и като сложим и налягане от 1,4 бара става мазало. Добре че буталата
държат и издуха гарнитура. Успях да оправя проблема и да я настроя но първото състезание го пропуснах.

Отговори

Върни се в “Тунинг”