Тунинг на Тико (продължението)
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Тунинг на Тико (продължението)
Имах предвид дали няма да се огъва в точката на свръзване с болта (на такова ми прилича)...
И дали самия болт плава много свободно в леглото на лоста на съединителя...
И дали самия болт плава много свободно в леглото на лоста на съединителя...
- KaNiBaL-4o
- Редовен
- Мнения: 266
- Регистриран: 27 юли 2008 14:21
- МПС: TICO
- От: БУРГАС
- Контакти:
Re: Тунинг на Тико (продължението)
поръчах си турбо пътища и силиконови маркучи на ф55 и ф63
след доста рязане и заваряне
след доста рязане и заваряне
- KaNiBaL-4o
- Редовен
- Мнения: 266
- Регистриран: 27 юли 2008 14:21
- МПС: TICO
- От: БУРГАС
- Контакти:
Re: Тунинг на Тико (продължението)
почват да се нареждат чарковете
За сега ще ползвам радиатора от тикото , а после ще видя как ще се държи
За сега ще ползвам радиатора от тикото , а после ще видя как ще се държи
-
- Минаващ
- Мнения: 7
- Регистриран: 29 окт 2012 23:08
- МПС: TICO DX
Re: Тунинг на Тико (продължението)
Колега според мен ще греемного с този радиатор,помисли за някакъв друг.
Re: Тунинг на Тико (продължението)
Колега някакъв напредък няма ли ???
Съобщение от модератор:
The Stig : темата е за автомобила на колегата KaNiBaL-4o. Който има желание да показва своята кола, може да направи отделна тема.
Съобщение от модератор:
The Stig : темата е за автомобила на колегата KaNiBaL-4o. Който има желание да показва своята кола, може да направи отделна тема.
- KaNiBaL-4o
- Редовен
- Мнения: 266
- Регистриран: 27 юли 2008 14:21
- МПС: TICO
- От: БУРГАС
- Контакти:
Re: Тунинг на Тико (продължението)
малко снимков материал
горе долу се заформя
горе долу се заформя
- KaNiBaL-4o
- Редовен
- Мнения: 266
- Регистриран: 27 юли 2008 14:21
- МПС: TICO
- От: БУРГАС
- Контакти:
Re: Тунинг на Тико (продължението)
голяма заигравка с тия кабели , използвам окабеляването от двете коли
- JelqzkoJelqzkov
- Редовен
- Мнения: 209
- Регистриран: 14 яну 2013 22:44
- МПС: Daewoo Tacuma SE 1.6 16V LPG
- Име: Желязко
Re: Тунинг на Тико (продължението)
Като ивдях темата " Тунинг на Тико" си казах - ето това вече ще е интересно.
Когато видях ник-а си викам "Ей някой разбутва стари теми".
Като отворих темата и я прочетох - останах без думи...
Следя развитието на колата от близо от зародиш при това с очите си (на 50 метра от дома ми беше) и си мислех, че вече е в миналото, а то какво се оказа....
Браво! Страхотен прокет! Голям фен съм на това Тико.
Когато видях ник-а си викам "Ей някой разбутва стари теми".
Като отворих темата и я прочетох - останах без думи...
Следя развитието на колата от близо от зародиш при това с очите си (на 50 метра от дома ми беше) и си мислех, че вече е в миналото, а то какво се оказа....
Браво! Страхотен прокет! Голям фен съм на това Тико.
Re: Тунинг на Тико (продължението)
Да се абонирам и аз за темата
А колко ресурси отидоха за стария двигател??? ако може малко инфо и да почвам и аз проект
А колко ресурси отидоха за стария двигател??? ако може малко инфо и да почвам и аз проект
- KaNiBaL-4o
- Редовен
- Мнения: 266
- Регистриран: 27 юли 2008 14:21
- МПС: TICO
- От: БУРГАС
- Контакти:
Re: Тунинг на Тико (продължението)
Радвам се че имате интерес към проекта
Голям проблем са шенкелите и полуоските. В началото исках да ползвам тиковските полуоски и шенкели , ама ме разубядиха че полуоските и каретата няма да издържат. А също така исках да позлвам и предните спирачки от пунтото. Компромисния вариант беше тиковските шенкели да се разстържат че да влезне пунтовската главина и да се монтират апаратите от пунтото, голям филм беше. А за полуоските да се ползват пунтовските но скъсени.
Голям проблем са шенкелите и полуоските. В началото исках да ползвам тиковските полуоски и шенкели , ама ме разубядиха че полуоските и каретата няма да издържат. А също така исках да позлвам и предните спирачки от пунтото. Компромисния вариант беше тиковските шенкели да се разстържат че да влезне пунтовската главина и да се монтират апаратите от пунтото, голям филм беше. А за полуоските да се ползват пунтовските но скъсени.
- KaNiBaL-4o
- Редовен
- Мнения: 266
- Регистриран: 27 юли 2008 14:21
- МПС: TICO
- От: БУРГАС
- Контакти:
Re: Тунинг на Тико (продължението)
понеже е нежъзможно да правя завой , заради това че гумите опират в мотора и кутията се наложи да направя фланци, за да мога да изнеса гумите по навън . Фланците са преходни на 4х114,3 и 4х100. Като дебелината на предните е 4 см а на задните 3 см .
Re: Тунинг на Тико (продължението)
Браво братле, чакаме снимки и имформация нени забравяи.
Секи божи ден поглеждам темата за нещо ново...
УСПЕХ.....
Секи божи ден поглеждам темата за нещо ново...
УСПЕХ.....
- bad racer
- Нов
- Мнения: 96
- Регистриран: 28 яну 2011 19:54
- Skype: ivan_aspo
- МПС: Матю с духалка!!!
- От: София
Re: Тунинг на Тико (продължението)
Колега направо преправяй задния мост от пунтото та поне да си на 4х100 без фланци,или поне да са само удължители пък и ще е диск отзад а не детско барабанче.
Летя си с колата,летя си с колата,летя си с колата,.......................
- KaNiBaL-4o
- Редовен
- Мнения: 266
- Регистриран: 27 юли 2008 14:21
- МПС: TICO
- От: БУРГАС
- Контакти:
Re: Тунинг на Тико (продължението)
и на задните спирачки ще им доиде времето а и пунтото е 4х98 мм
- KaNiBaL-4o
- Редовен
- Мнения: 266
- Регистриран: 27 юли 2008 14:21
- МПС: TICO
- От: БУРГАС
- Контакти:
Re: Тунинг на Тико (продължението)
дойде и времето за ревизия на мотора. Все пак е каран в италия и се оказа че дествително е голям батак вътре . Поръчал съм ангренаж комплект гарнитури семеринги , а лагерите в зависимост от състоянието на старите.