My Lanos Individual

За оптичен, силов, или аудио тунинг - покажете резултатите, похвалете се, или дайте идеи за повече комфорт и излъчване на возилото.
Съобщение
Автор
Потребителски аватар
The Stig
Модератор
Модератор
Мнения: 2761
Регистриран: 20 мар 2010 19:43
Skype: hihit_
МПС: Audi A3 8P / Lanos
От: Плевен/Белене
Име: Стефан Арабаджиев

My Lanos Individual

#1 Непрочетено мнение от The Stig » 03 дек 2012 23:03

Да разкажа скромната историята на моя кореец. Бъдещето ще бъде много по-интересно... :devil: По колата меко казано не се жалят пари, чувствам я като свое дете и се слушаме и глезиме взаимно.

Ланосът е в семейството вече почти 6 години, колко бързо мина времето.... Автомобилът е с 1,5 8 V двигател. Разполага с нужните екстри - предни ел. стъкла, централно заключване с дистанционно, ел.антена, халогени и нещо уникално- дигитален климатроник, с опция за показване на външната температура(до сега не съм видял друг Ланос с климатроник).

Ето го началото: вижда се и първия "тунинг" - боядисване на тасовете, който направих, като за ученик тогава, толкова....

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Последва малко занимавка с музиката. Нищо особено- не съм фен на усилватели, бас каси и т.н. Плеър Pioneer DEH200, 2 броя JBL GTO 927 на кората отзад и 2 броя Pioneer TS- G1312I в предните врати.

Изображение

Изображение

Изображение

Разбира се, сложих и стикери на клуба. Следващата придобивка беше комплект 14' AEZ 6 J.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

И някои случайни снимки:

Изображение

Изображение

Изображение

След това претърпях инцидент и колата влезе за разкрасяване. Оправяне на щетите, премахване на козметичните забележки и боядисване на огледалата в цвета на купето.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

След това сложих крушки Osram Night Breaker + и се отказах от идеята за ксенон. Следващата занимавка беше поставянето на подлакътник:

Изображение

Изображение

Дълго време ме дразниха "умрелите" спирачки и реших да направя нещо по въпроса: преминаване отпред на 256 мм вентилирани дискове(Brembo + накладки АТЕ) и закупуването на нужните части за слагане на дискове и отзад.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Следващата стъпка беше слагането на дълго търсените O.Z. Racing Superturismo 15' 7 J.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Тук малко позьорски снимки(малко се вижда и червеното братче):

Изображение

Изображение

Изображение

Последва отново кофти инцидент и трябваше с нещо да се реванширам на колицата - черен "стъклен" покрив. На живо изглежда много приятно. 8)

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

В гаража чака комплект спортно окачване FK от Астра ГСИ 60/40 и едни стокови пружини от ГСИ за всеки случай.

Изображение

Изображение

Изображение

Общо взето това е скромното развитие на каляската, но от бедно студентче толкова....

Бъдещите планове са много, ама наистина много.... На пролет се слага ниското окачване и дисковете отзад(чарковете са налични). Започвам все повече да мисля за интериора- седалки, табло, волан, шумо и термо изолиране. Тъкмо зимата ще имам време да пазарувам... :tmi:
Ще има смяна на двигателя: иска ми се LET, но поради по-голямото предлагане, най-вероятно ще бъде C20XE. Планът е до около 2 години колата да не я карам като ежедневка и именно тогава да започне веселбата- монтирането на XE-то и турбиниране. Абе да сме живи и здрави, всичко друго ще се нареди. :beer:
Изображение

Потребителски аватар
ogi
АДМИНИСТРАТОР
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 7110
Регистриран: 04 авг 2007 20:43
МПС: А6 quattro
От: София
Име: Оги

Re: My Lanos Individual

#2 Непрочетено мнение от ogi » 03 дек 2012 23:14

:clap: :y:

Браво на всичко!

(-) Само слагането на спортни пружини не одобрявам. Това е чисто голфаджийско изпълнение за мен :) Казвам го като човек минал от спортни на нормални пружини и амортесьори (всички оригинални) на 180 к.с., многораменно окачване и 4х4 :ches: Това е напълно излишно и пагубно за колата и возията (и корейския интериор :P). Стабилността се променя с +5%, комфорта с -50%, тествано при 220км/ч. За практичността в градски и БГ условия предполагам е излишно да споменавам...

(+) Подмени оригиналните рефлекторни фарове към прожекторчета с биксенон ;) Ако не боядисваш остатъка от рефлектор, му забоди цокъл за 21W крушка и да стане DRL.
Един българин - хайдутин, двама българи - сговорна дружина, трима българи - чета с предател.
Изображение
ex A6 AKN MTИзображение
__.A6 BAU ATИзображение

Потребителски аватар
The Stig
Модератор
Модератор
Мнения: 2761
Регистриран: 20 мар 2010 19:43
Skype: hihit_
МПС: Audi A3 8P / Lanos
От: Плевен/Белене
Име: Стефан Арабаджиев

Re: My Lanos Individual

#3 Непрочетено мнение от The Stig » 03 дек 2012 23:33

Аз и без това, особено от това окачване, не очаквам нищо друго, освен визия. На правия и гладък път ще бъде добре, но с нашите "хубави" пътища... ще покарам малко и ще видя дали ще издържа.

И фаровете съм ги мислил- лупи и затъмняване отвътре. Дано намеря някой кадърен човек, който да ги направи, че ако се хвана аз ще изпочупя всичко...
:lol:
Изображение

Потребителски аватар
ogi
АДМИНИСТРАТОР
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 7110
Регистриран: 04 авг 2007 20:43
МПС: А6 quattro
От: София
Име: Оги

Re: My Lanos Individual

#4 Непрочетено мнение от ogi » 04 дек 2012 00:08

The Stig написа:Аз и без това, особено от това окачване, не очаквам нищо друго, освен визия. На правия и гладък път ще бъде добре, но с нашите "хубави" пътища... ще покарам малко и ще видя дали ще издържа.
Не питай старило, а патило, ама явно ще минеш по моя път ;) Като взех сегашния кош, мислех да сложа 18, или 19 цола на спортното окачване, вместо това инвестирах в по-високото фабрично окачване, с някой от фабричните размери, стартиращи с 16'' допълнителни лети джанти и съответните фабрични размери летни и зимни гуми. Сега манията ми е възможно по-фабричен изглед на автомобила, дори и с тунинг.
The Stig написа: И фаровете съм ги мислил- лупи и затъмняване отвътре. Дано намеря някой кадърен човек, който да ги направи, че ако се хвана аз ще изпочупя всичко... :lol:
Тук ми е слабост и сега съм в проект на насаждане на по-умни фарове от по-следващо поколение и е въпрос на дни да го осъществя, защото всичко сега е на части и идеи 8) , но това е тема за друг форум. Просто споделих какво бих направил аз, а насаждането на прожектори (задължително с изкормени Angel Eyes) би било приемливо за визията и при правилен избор/монтаж - за другите участници в движението. :rock:
Един българин - хайдутин, двама българи - сговорна дружина, трима българи - чета с предател.
Изображение
ex A6 AKN MTИзображение
__.A6 BAU ATИзображение

Потребителски аватар
slowtraveler
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 6340
Регистриран: 15 ное 2008 19:17
МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
От: Варна

Re: My Lanos Individual

#5 Непрочетено мнение от slowtraveler » 04 дек 2012 07:59

ogi написа:
The Stig написа:Аз и без това, особено от това окачване, не очаквам нищо друго, освен визия. На правия и гладък път ще бъде добре, но с нашите "хубави" пътища... ще покарам малко и ще видя дали ще издържа.
Не питай старило, а патило, ама явно ще минеш по моя път ;)....
Абсолютно съм съгласен, че спортно окачване няма място в нашата държава...
Маздата съвсем не е спортно окачване, но е доста твърда и късоходова...
Стои като залепена на пътя без да се накланя и т.н., но окачването достига до тампоните при всяка по-голяма неравност... А това е стоково окачване. Същите дупки не ги усещам с дългоходовото с друг автомобил.
Затова и обмислям преминаване към автомобил с някое по-дългоходово окачване, въпреки, че ще ми е много жал за маздата. Но още повече ми е жал да я блъскам из дупките и да гледам как изведнъж заспива на пътя на малкото равни участъци.

Иначе браво за мерака :y:
Офтопик:
Каквото направиш докато се роди истинското дете - направиш :lol: След това ще видиш как се променят приоритетите, а рязко и намаляват финансите :D
До момента разхода на: ***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
ex Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение

Потребителски аватар
The Stig
Модератор
Модератор
Мнения: 2761
Регистриран: 20 мар 2010 19:43
Skype: hihit_
МПС: Audi A3 8P / Lanos
От: Плевен/Белене
Име: Стефан Арабаджиев

Re: My Lanos Individual

#6 Непрочетено мнение от The Stig » 04 дек 2012 10:01

slowtraveler написа:
Офтопик:
Каквото направиш докато се роди истинското дете - направиш :lol: След това ще видиш как се променят приоритетите, а рязко и намаляват финансите :D
Аз затова и бързам... :lol: Предстоят ми много важни промени в живота- дипломиране, магистратура, закупуване на жилище(някъде около теб :beer: ) и определено ще бъде трудно да се заделят пари за колата, ама все ще успея да скътам нещо.
Изображение

Потребителски аватар
georgiev10
Напреднал
Напреднал
Мнения: 465
Регистриран: 27 мар 2008 23:03
Skype: georgiev10
МПС: Lanos C20XE
От: Plovdiv,Sofia

Re: My Lanos Individual

#7 Непрочетено мнение от georgiev10 » 04 дек 2012 10:19

Аз да ти подскажа, че има и по-добри двигатели от LET за по-малко пари- B204L,B234L(Saab Power) :devil:

Потребителски аватар
The Stig
Модератор
Модератор
Мнения: 2761
Регистриран: 20 мар 2010 19:43
Skype: hihit_
МПС: Audi A3 8P / Lanos
От: Плевен/Белене
Име: Стефан Арабаджиев

Re: My Lanos Individual

#8 Непрочетено мнение от The Stig » 04 дек 2012 12:07

georgiev10 написа:Аз да ти подскажа, че има и по-добри двигатели от LET за по-малко пари- B204L,B234L(Saab Power) :devil:
Аз и един B234R няма да откажа... :devil:
Но имам чувството, че тези двигатели ще бъдат още по-дефицитни и от самоLET-тите... Последния LET, който гледах да се продава, беше около 2000 лв, незнам при SAAB как ще са цените.
Изображение

Потребителски аватар
georgiev10
Напреднал
Напреднал
Мнения: 465
Регистриран: 27 мар 2008 23:03
Skype: georgiev10
МПС: Lanos C20XE
От: Plovdiv,Sofia

Re: My Lanos Individual

#9 Непрочетено мнение от georgiev10 » 04 дек 2012 13:02

Ами тук като проучвах миналата година ми искаха 2000лв в моргата за СААБ в Перник. В Англия гледам са по 300 паунда. Всеки втори СААБ е турбо, така че не са по-дефицитни от Лет. И са по-малко тормозени, слагат ги на туристически автомобили, а не на спортни купета, софтуерно са ограничени на 185коня, след ремап стават към 230.

Потребителски аватар
Киро
Нов
Нов
Мнения: 68
Регистриран: 29 ное 2012 13:31
МПС: Kalos,Lanos 1.4
Име: Кирил

Re: My Lanos Individual

#10 Непрочетено мнение от Киро » 04 дек 2012 19:19

georgiev10 написа:Ами тук като проучвах миналата година ми искаха 2000лв в моргата за СААБ в Перник. В Англия гледам са по 300 паунда. Всеки втори СААБ е турбо, така че не са по-дефицитни от Лет. И са по-малко тормозени, слагат ги на туристически автомобили, а не на спортни купета, софтуерно са ограничени на 185коня, след ремап стават към 230.
Хм,интересно!А може ли да се постави в Ланос или Калос?!? Ще иска ли и кутия,полуоски и т.н.?

Потребителски аватар
The Stig
Модератор
Модератор
Мнения: 2761
Регистриран: 20 мар 2010 19:43
Skype: hihit_
МПС: Audi A3 8P / Lanos
От: Плевен/Белене
Име: Стефан Арабаджиев

Re: My Lanos Individual

#11 Непрочетено мнение от The Stig » 11 дек 2012 15:28

Малко ъпдейт:

Колата вече е със зимния екип. Но с тъничките джанти и гуми ми бъркаше в очите, особено отзад джантите стояха много прибрани... Сдобих се с комплект алуминиеви фланци 18 мм и болтове за тях и веднага ги сложих отзад. Малко им пооправих ЕТ-то и съм доволен(чакам с нетърпение пролетта :lol: )
Като спре големия сняг и измия колата, ще има по-хубави снимки.

Преди:


Изображение

Изображение

Сега:

Изображение

Изображение

Изображение

Тук се виждат и фланците:

Изображение
Изображение

Потребителски аватар
todortv
Модератор
Модератор
Мнения: 1923
Регистриран: 02 окт 2008 08:04
МПС: daewoo nubira II 1,6 16 V
От: В.Търново

Re: My Lanos Individual

#12 Непрочетено мнение от todortv » 11 дек 2012 17:28

Сега, предполагам джантата се крепи само от болтовете или се лъжа?
Фланците имат ли главина, за централния отвор? :ches:
Ако искаш да видиш дъгата,трябва да се примириш с дъжда.

Потребителски аватар
The Stig
Модератор
Модератор
Мнения: 2761
Регистриран: 20 мар 2010 19:43
Skype: hihit_
МПС: Audi A3 8P / Lanos
От: Плевен/Белене
Име: Стефан Арабаджиев

Re: My Lanos Individual

#13 Непрочетено мнение от The Stig » 11 дек 2012 17:40

Не, няма такова нещо. Фланците си имат главина и лягат на центр. отвор и съответно джантата ляга на техния.

Ето чертеж:


Изображение

Много са качествени, направени са както трябва- за това и дадох малко повече пари и не съжалявам. :)
Изображение

zmiori
Активен
Активен
Мнения: 570
Регистриран: 05 яну 2009 22:19
МПС: Ланос 1,5 и Лада Самара
От: Търговище

Re: My Lanos Individual

#14 Непрочетено мнение от zmiori » 11 дек 2012 20:54

По този ли чертеж са ти го правили, че тоя е за 5 бр. болта.
granichar.org

Потребителски аватар
The Stig
Модератор
Модератор
Мнения: 2761
Регистриран: 20 мар 2010 19:43
Skype: hihit_
МПС: Audi A3 8P / Lanos
От: Плевен/Белене
Име: Стефан Арабаджиев

Re: My Lanos Individual

#15 Непрочетено мнение от The Stig » 11 дек 2012 22:26

zmiori написа:По този ли чертеж са ти го правили, че тоя е за 5 бр. болта.
По този, само че с параметрите за Опел/Деу.
Изображение

Отговори

Върни се в “Тунинг”