БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

За втората "жена" - колата и всичко свързано с нея.
Съобщение
Автор
Потребителски аватар
stinbg
Активен
Активен
Мнения: 793
Регистриран: 31 окт 2010 21:19
МПС: 206 cc, Citroen DS5 H
От: София
Име: Stoyan

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

#16 Непрочетено мнение от stinbg » 01 ное 2011 18:03

Колега разбирам прекият ти интерес да "защитаваш" китаеца бидейки собственик на сайта на китаеца, но ...
Ако обичаш чети какво съм написал първо - Авеото е 1000 лева по евтино с базовото си оборудване ( говоря за модела преди фейслифта, за китаеца е рано да говорим за фейслифт ). Екстрите които съм споменал са в топ нивото на оборудване на китаеца и в действителност са "базови" екстри за останалите автомобили, като изключим летите джанти. Опитах се да намекна, че това което се пробутва за топ ниво на оборудване всъщност е "база" - надявам се сега да ме разбираш. Аз си нямам сайт и не се налага да защитавам никой - гледам безпристрастно и с насмешка на "шума" около китаеца, който всъщност е за нищо и точно това съм описал в горните постове.
И да ти отговоря на въпроса - "1,5 бензинов двигатели и мощност 97 к.с. (покажи ми базов автомобил без горните екстри за 16 хиляди с двигател около 100кс)" - Ами Авео с по-малкия но по-мощен двигател с доста по-малко вредни емисии 1.4 - 101 к.с. за 15 397 лв. примерно - http://www.cars.bg/n8554" onclick="window.open(this.href);return false;
Не се заяждам с теб, просто съм запознат що годе с пазара и това с което ще впечатлиш леличките на мен не ми действa.
Не ми се занимава да правя сравнение на цялата китайска гама от 3 модела, но Дачия пикап е 14 000 без ДДС, не знам за какви 28 000 говориш.
Постарах се да направя сравнение на Волекса с еквивалентните Авео и Пунто и продължавам да твърдя, че са несравними въпреки огледалата дето се прибират и парктроника на Волекса.
Пожелавам на всички нови собственици на китайски возила да си ги карат и да се наслаждават на супермодерните технологии и множеството екстри!
Life's a journey, not a destination

Veseliq
Минаващ
Минаващ
Мнения: 27
Регистриран: 28 окт 2011 20:13
Skype: veseliq
МПС: Honda Accord 2004 i-CTDi
От: София

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

#17 Непрочетено мнение от Veseliq » 01 ное 2011 18:42

Аз нямам сайт за китаеца. Направил съм форум, в който няма да изтрия никое аргументирано мнение - положително или отрицателно. Вече има един собственик на Voleex-а, който е доста щастлив с колата си. Ако се появи някой, който е взел такъв автомобил и напише колко негативни работи има, пак ще оставя да седи темата на видно място, за да се предпазят другите.

За Авео-то - гледам обявеното на сайта. Преди фейслифта ок, цените не са били такива преди година предполагам - Волекса е по-модерен от старото авео и не достига класа на новото. Въпросната Дачия Пикап не я виждам да се предлага в България, а това, което се е предлагало преди време е пикап с единична кабина, с много по-малки размери и мощност, ниска проходимост - сравнението ми спрямо Амарок е по-уместно, като най-евтиния автомобил спрямо китайския пикап със същите размери и таргетирани потребители.

Но разбери, че не се опитвам да "впечатля леличките", защото аз нямам нищо общо с Литекс Моторс - аз съм един от вас, не от "тях". Не искам да задълбаваме спорове и не искам да излиза, че защитавам самия автомобил (просто казвам, че той не е толкова лош, колкото го изкарваш). Това, което искам да покажа е, че трябва да имаме отворено съзнание, да не оплюваме на ляво и на дясно автомобил, който ще се произвежда у нас. Завода ще даде работа на 2000 човека (което не може да се каже нито за новото, нито старото авео, нито за пунтуто, нито за някой кореец). Завода е най-голямата свежа инвестиция на пари в икономиката ни от години! Говорим за автомобилно производство, не за сладкарски цех. Китайците произвеждат най-много коли в света, имат заводи с капацитет, за който престижни немски, японски и корейски производители могат само да завиждат - развиват се и вървят по пътя на Япония и Кореа. Това защитавам, заради това направих форума. Ако произвдството заработи, продажбите потръгнат, износа си върви, марката започне да са налага в ниския клас, съм сигурен че ще има по-атрактивни цени, ще има модели на склад с отстъпки, ще има повече и по-атрактивни модели, тепърва ще се разширява и гамата и всичко.
Изображение

Потребителски аватар
slowtraveler
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 6340
Регистриран: 15 ное 2008 19:17
МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
От: Варна

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

#18 Непрочетено мнение от slowtraveler » 01 ное 2011 19:10

За съжаление доколкото знам 'производство' е много силна дума за това, което ще се случва в Ловеч...
Подобно 'непроизводство' имаше без много шум и тук във Варна...
Готови автомобили идваха с кораби автовози, и се разглобяваха на пристанището :lol:
След което се експедираха към екс-СССР страни...
И бяха гордо сглобявани доколкото знам в Узбекистан като тяхно производство.
Постепенно започвам да ставам песимист в бъдещо развитие в България на каквото и да е...
Всяко що годе нормално производство бе унищожено...
До момента разхода на: ***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
ex Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение

Proximus
Напреднал
Напреднал
Мнения: 480
Регистриран: 02 окт 2009 10:32
Skype: bgproximus
МПС: Aveo 5
От: Varna
Име: Proximus

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

#19 Непрочетено мнение от Proximus » 01 ное 2011 20:30

Отдавна автомобилните производители "произвеждат" това което им доставят от целият свят. Нашите просто ще са в по-голямата си част китайски. Като си купиш Ауди знаеш че купуваш немски автомобил, и през ум не ти минава че има голяма вероятност платките на електрониката да са наситени в Ботевград, с китайски елементи, а сензора мерещ температурата на изгорелите газове на дизела от SensorNight пак в Ботевград. А пък Epiq EA, са просто доставчик на Валео, които пък вече работят с конкретният автомобилен производител.
Ще видим как ще тръгне производството/сглобяването, но във всеки един случай 2000 нови работни места в Ловеч, дава шанс за развитие на целият район. Аз като се сетя в Епик (тогава 2000 души персонал) работеха хора от цялата околия + София.

Потребителски аватар
ogi
АДМИНИСТРАТОР
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 7110
Регистриран: 04 авг 2007 20:43
МПС: А6 quattro
От: София
Име: Оги

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

#20 Непрочетено мнение от ogi » 01 ное 2011 20:33

...но ще правиш ремонт на част за над 2000лв за 10 годишна кола.
Един българин - хайдутин, двама българи - сговорна дружина, трима българи - чета с предател.
Изображение
ex A6 AKN MTИзображение
__.A6 BAU ATИзображение

Потребителски аватар
miroki
VIP потребител
VIP потребител
Мнения: 3096
Регистриран: 19 май 2010 08:32
МПС: lanos 1.6 16V
От: varna
Име: miroki

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

#21 Непрочетено мнение от miroki » 02 ное 2011 00:45

Аз съм твърдо за да има завод в България.
И вероятно ще съм собственик на такъв автомобил, естествено поне доказал се с 10 години и порядъчно километри зад гърба си.
Точно проблема на Дачия е водещия, дали да очакваме подобен старт и тук и да си закупим моделите от следващите серии. ( да не забравяме , че Дачия стартира с хубав, доказан двигател - противно на това което прочетох в едно мнение по-рано и изживя поредица от грешни модели). Т.е Дачия с една крачка напред заради двигателя.
Аз със сигурност няма да закупя кола (или поне модел) която не е карана по нечии пътища безпрепятствено поне 10 години. ( не държа да е точно нашите пътища, въпреки, че е голямо мерило)
Та нека жънем тогава. Сега е сеитбата.
Уеб дизайн и изработка на сайт!
Изображение

Daewoo - Lanos LPG Изображение
http://www.sitemiroki.net/

Потребителски аватар
stinbg
Активен
Активен
Мнения: 793
Регистриран: 31 окт 2010 21:19
МПС: 206 cc, Citroen DS5 H
От: София
Име: Stoyan

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

#22 Непрочетено мнение от stinbg » 02 ное 2011 20:25

Мiroki аз мисля, че никой не е против в БГ да се произвеждат коли, както и да се купуват в последствие - евентуално. Но това е причината да пусна въпросната тема - колите които ще се произвеждат тук са прекалено скъпи според мен за нулевата популярност която имат ( както сам казваш, човек обича да играе на сигурно в повечето случаи, а ако не то поне да е на ниска цена ). Ниската цена обаче не играе в случая с китаеца и дори се очаква поскъпване след като отмине промоцията с "топ" оборудваните модели.
За мен лично не паднат ли с 20% поне китайските цени, надали безработицата в Ловеч ще запази ниски нива. Но може и да греша - дано!
Life's a journey, not a destination

akolevutd
Редовен
Редовен
Мнения: 220
Регистриран: 02 апр 2011 19:57
МПС: Daewoo Tacuma
От: Варна

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

#23 Непрочетено мнение от akolevutd » 02 ное 2011 20:49

Да ги бяха пуснали за по 10 000 - 12 000 лв първата година ...
Аз за 16 500 мога да си купя Шкода Фабия Комфорт (кажи речи същите екстри само дето е с по-слаб двигател, което не е от голямо значение за градски бръмбазък) http://www.skoda-auto.bg/BGR/prices/Doc ... 092011.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
А шкодата си е шкода...

Потребителски аватар
ivobivo
Напреднал
Напреднал
Мнения: 396
Регистриран: 19 юни 2009 21:27
Skype: ivaylo.filipov
МПС: Lacetti SW 2.0TCDi CDX M/T
От: София
Контакти:

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

#24 Непрочетено мнение от ivobivo » 02 ное 2011 21:19

Ами в далечната 1992 когато никому неизвестните у нас Hyundai пробиваха пазара с модела си Pony, ние също тогава си купихме както братчеда я нарече "корейска жигулка" Pony Sedan - базов модел с 1.3 карбуратор. Колата струваше 7300 USD кеш и алтернативата за нас тогава бяха Ford Escort 1.3 за 9300$, Peugeot 309 1.4 за 9800$ и Mazda 323 седан 1.3 за 10300$ - всичките с аналогични "екстри". Избрахме Понито заради безобразно ниската цена...
Ами до ден днешен и вече на 20 години "Пончо" си е пушка и бащата си го кара, а повечето Ескорти и 309-ки изгниха...а тогава Пончо струваше с поне 25% по-малко от всички алтернативи на пазара защото тогава наистина пробиваха пазара...и сега исках да си купя нов Hyundai, но вече не ми стигнаха "точките" и си взех един много намален Шевролет Лачети с всички екстри за модела :P
Според мен ако "китайчето" Волекс беше с оборудването с което се предлага сега за 16 000 и беше на цена да речем 13-14 хиляди лева щеше да е много по-конкурентно...е това е само моето скромно мнение :handshake:
Последна промяна от ivobivo на 03 ное 2011 10:53, променено общо 1 път.
(shofiro2)До тук - толкова Изображение <<< кликни на бензоколонката за да видиш подробности или се регистрирай ТУК и влез в статистиката!
Изображение 2009 Chevy Lacetti SW 2.0TCDi CDX M/T (Лъчко)
Изображение 2001 Suzuki GSX 750F Katana (Сузана)

ivelin123
Минаващ
Минаващ
Мнения: 4
Регистриран: 25 юни 2011 12:09
МПС: deawoo lanoz
От: sofia

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

#25 Непрочетено мнение от ivelin123 » 02 ное 2011 21:24

Шкодата с параметрите на Волекса, мощност-екстри и т.н., няма да е 16к, а 20на поне, вгледайте се в тази ценова листа,и тогава давайте коментари.

Потребителски аватар
stinbg
Активен
Активен
Мнения: 793
Регистриран: 31 окт 2010 21:19
МПС: 206 cc, Citroen DS5 H
От: София
Име: Stoyan

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

#26 Непрочетено мнение от stinbg » 04 ное 2011 13:36

"Шкодата с параметрите на Волекса" - колега параметрите на Волекса са китайски джанти ( в Маргел има колкото и каквито искаш на цени около 100 лв/бр. заедно с гуми по 40 лв/бр. ), китайски парктроник - 30/40 лв., китайска музика с китайски колони - 2/3 лв/бр. Както и всичко останало китайско на борда - може ли да не сравняваме Шкода/Фолксваген Груп с китаеца - дори голяма част от частите на Шкода да са произведени в Китай, качеството им съвсем не е за подценяване. Няма нужда да сравняваме "истинско" с "китайско", защото ще попитам как така телевизор Сони струва 2 пъти повече от телевизор Санг, пък било то и двете да се произвеждат в Китай - отговора е елементарен - Волекса няма нужда да се "напъва" да струва колкото Шкода,Фиат,Шевролет или др., защото Волекса е "САНГ" в автомобилния свят и ако цената не е наполовина, то трябва да е драстично по-ниска от тази на истинските автомобили (това за да се купува де иначе пазара е свободен, ако искат да си го пуснат на цени за Мерцедес).
Life's a journey, not a destination

ivelin123
Минаващ
Минаващ
Мнения: 4
Регистриран: 25 юни 2011 12:09
МПС: deawoo lanoz
От: sofia

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

#27 Непрочетено мнение от ivelin123 » 04 ное 2011 17:07

Добре да я сравни 1.5 двигател на Волекса- който двигател да подчертая е от мицубиши и е напълно конкурентноспособен на двигател от ВАГ-груп, и в ценовата листа двигател 1.5-6 при шкода, и виж цените, че шкодата е 4000лв по скъпа, за тази разлика говоря!! иначе ако пренебрегнем мощността на двигателя и смяташ, че 1.1-2 кубика ти стигат безспорно шкодата е по разумния вариант!

Потребителски аватар
slowtraveler
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 6340
Регистриран: 15 ное 2008 19:17
МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
От: Варна

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

#28 Непрочетено мнение от slowtraveler » 04 ное 2011 17:54

Колега,
ДАНО поне малко да е обърнато внимание на качеството....
Това, че двигателя е на мицубиши нищо не значи.... Тя и тойотата ми бе с 'японски' двигател, ама проблемните бутала не бяха японски. Проблемния вентилатор и диференциал - също..
До момента разхода на: ***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
ex Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение

Потребителски аватар
stinbg
Активен
Активен
Мнения: 793
Регистриран: 31 окт 2010 21:19
МПС: 206 cc, Citroen DS5 H
От: София
Име: Stoyan

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

#29 Непрочетено мнение от stinbg » 04 ное 2011 18:48

ivelin123 написа:Добре да я сравни 1.5 двигател на Волекса- който двигател да подчертая е от мицубиши и е напълно конкурентноспособен на двигател от ВАГ-груп!
Хубаво е че подчертаваш колега, защото от Митсубиши определено не знаят, че този двигател е техен. Не че те си нямат 1.5, но той няма нищо общо с китаеца, нито като мощност, нито като вредни емисии - разбирай по-добър е във всяко отношение.
Волекса от друга страна си е със собствено производство двигател - не бих заложил 500 000 км пробег, колкото спокойно бих дал на всеки двигател произведен от ВАГ, но това са подробности, които не съм подчертал. Разбирам, че искаш да "защитиш" мнение, но ти е много слаба обосновката.
Китайците са си дали 100 000 км гаранция с което си мисля, че малко са се надценили, но това само времето ще покаже.
Life's a journey, not a destination

ivelin123
Минаващ
Минаващ
Мнения: 4
Регистриран: 25 юни 2011 12:09
МПС: deawoo lanoz
От: sofia

Re: БГ/Китайски автомобил vs Шеролет и др.

#30 Непрочетено мнение от ivelin123 » 04 ное 2011 20:09

Друг момент е , че се чува в публичното пространство, че в този завод ще се разчита на приходи от рекспорт за други страни, така че може би затова са височки цените, а и самия завод доколкото знам не е отворил още, и колите, които се предлагат в момента са за сглобени напълно в Китай бройки, което ме навежда на мисълта, че е възможно цените да паднат при отваряне официално и сглабяне на колити в Ловеч!

Отговори

Върни се в “Общ форум за автомобилният свят”