Изработка на ключове дубликати.

Магазини, морги, вносители. Вашите отзиви за обслужването на нашите автомобили. Препоръки за посещение, или избягване.
Съобщение
Автор
akolevutd
Редовен
Редовен
Мнения: 220
Регистриран: 02 апр 2011 19:57
МПС: Daewoo Tacuma
От: Варна

Re: Изработка на ключове дубликати.

#16 Непрочетено мнение от akolevutd » 19 апр 2011 13:41

stinbg написа:ОК няма да споря, възможно е да "четат" чипове и да поставят нови такива (което не знам доколко е легално), но ако могат да прочетат чипа, не ми е ясно за какво ти е този код за който говориш?
Така или иначе щом твърдиш, че има толкова светнати ключари, че да правят и чипове - евала!
Ще ти кажа каква е горе-долу процедурата:
1. даваш оригиналния ключ на ключаря
2. ключаря взима нов ключ на daewoo и го обработва физически (50 лв примерно)
3. чете с машинка чип кода на оригиналния ключ (30-40 лв примерно)
4. записва получения код на дубликата (30-40 лв примерно)

т.е. ако имаш пластинка с кода на ключа си спестяваш 3-та точка(30-40 лв).
оттам нататък дали е законно - за момента да.

http://www.kluchserviz.com/?page=services" onclick="window.open(this.href);return false;
Изработка на автомобилни ключове с чип.

akolevutd
Редовен
Редовен
Мнения: 220
Регистриран: 02 апр 2011 19:57
МПС: Daewoo Tacuma
От: Варна

Re: Изработка на ключове дубликати.

#17 Непрочетено мнение от akolevutd » 19 апр 2011 13:50

* screenshot от моята книжка

Потребителски аватар
todortv
Модератор
Модератор
Мнения: 1923
Регистриран: 02 окт 2008 08:04
МПС: daewoo nubira II 1,6 16 V
От: В.Търново

Re: Изработка на ключове дубликати.

#18 Непрочетено мнение от todortv » 19 апр 2011 14:42

stinbg написа: По същия начин работят картите за контрол на достъпа, които също са с чип, както и ключодържателчета и подобни - формата е без значение. Не знам защо си решил, че на чипа му трябва батерия за да работи, но определено си се объркал - няма такава.
Ето един "чип" в ключодържател
DSC00484.JPG
Ето го "чипа" транспондер от моята кола
DSC00485.JPG
Идвата са бобина и кондензатор.Същите "чипове" има и в картите за достъп.Този ключодържател също е с определено ниво на достъп.
Не става въпрос за заяждане,а точни факти и знания.
Извинете ме за лошото качество на снимките,но в момента не разполагам с фотоапарат.
Съобщение от модератор:
Ще те помоля за повече толерантност и без епитети от личен характер!
Ако искаш да видиш дъгата,трябва да се примириш с дъжда.

Потребителски аватар
stinbg
Активен
Активен
Мнения: 793
Регистриран: 31 окт 2010 21:19
МПС: 206 cc, Citroen DS5 H
От: София
Име: Stoyan

Re: Изработка на ключове дубликати.

#19 Непрочетено мнение от stinbg » 19 апр 2011 15:15

Извинявай, явно в твоя случай наистина няма чип. Това което аз съм виждал е на БМВ и изглежда точно като това на картинката, но не съм го отварял за да видя има ли вътре чип или е само съпротивление и бобинка.
Интересно ако е само съпротивление, как ключаря ще "въведе" твоето съпротивление в новия ключ или има всички видове ключове със съпротивления в тях? Не можах да намеря по-подробна информация за въпросните "чипове" в нета, освен че са чипове, но за ГМ открих, че наистина ползват съпротивления.
Ако се окажеш прав, че чипове няма, то тогава защитата срещу крадене ще се окаже пълен смях. Ето как се трупат "екстри" с жълти стотинки.
Life's a journey, not a destination

Потребителски аватар
todortv
Модератор
Модератор
Мнения: 1923
Регистриран: 02 окт 2008 08:04
МПС: daewoo nubira II 1,6 16 V
От: В.Търново

Re: Изработка на ключове дубликати.

#20 Непрочетено мнение от todortv » 19 апр 2011 15:55

Не е съпротивление,а трептящ кръг от бобина и кондензатор.Резонансната честота(тази на,която разрешава запалване) на този трптящ кръг зависи от стойността на кондензатора и индуктивността на бобината.Обикновено бобините са еднакви (за една марка).Около патрона на ключа също има такъв трптящ кръг,но вече включен към електронния блок на имото.Когато двете резонансни честоти съвпаднат има разрешение за запалване.Когато ключаря вкара ключа в неговата "вълшебна" кутийка,в която има генератор търсещ резонансната честота.След това по формула лесно се намират параметрите на L и C.
f=1/2п*кв.коренL*C.Обикновено знаят колко е L.....
С промяна на стойността на кондензатора се правят различни нива на достъп и различни ключове.
Ако искаш да видиш дъгата,трябва да се примириш с дъжда.

akolevutd
Редовен
Редовен
Мнения: 220
Регистриран: 02 апр 2011 19:57
МПС: Daewoo Tacuma
От: Варна

Re: Изработка на ключове дубликати.

#21 Непрочетено мнение от akolevutd » 19 апр 2011 18:01

Сега ходих до магазина и видях един ключар. Влязох да го питам колко ще струва да си направя дубликат(daewoo takuma 2001).
Човека не беше правил такъв ключ за daewoo и заради това не знаеше точната цена.
Но все пак каза, че ще струва до 120 лв(в зависимост от метода на обучение за дубликата) и ще стане за 30 мин.

tosca
Нов
Нов
Мнения: 63
Регистриран: 06 юни 2009 09:15
МПС: daewoo nubira 1 1600cc.
От: plovdiv
Име: tosca

Re: Изработка на ключове дубликати.

#22 Непрочетено мнение от tosca » 19 апр 2011 21:08

kalinkicho написа:Здравейте, посъветвайте ме откъде да си поръчам дубликат на оригиналния ключ с чип. Аз съм от Плевен и като гледам най-близкия оторизиран сервиз е в Русе. Дали ще се получи като краен резултат добре, ако по куриер изпратя оригинала и ми изготвят нов?
Притеснявам се като имам само един ключ.
Само за информация, търкалям една Лачита и съм много доволен от придобивката, нищо че е втора употреба.
Благодаря Ви предварително за мненията и препоръките!
На входа на кауфланд трябва да има ключар. Там ключа трябва да струва 80-90 лв. Ако ти искат повече са кожодери. Тук при нас ги вадят за толкова.Успех.

Потребителски аватар
slowtraveler
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 6340
Регистриран: 15 ное 2008 19:17
МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
От: Варна

Re: Изработка на ключове дубликати.

#23 Непрочетено мнение от slowtraveler » 19 апр 2011 21:18

Имобилайзерите имат чип, и не са само трептящ кръг...
Енергонезависими са, защото се захранват индуктивно - през бобината... Но си чуруликат код към имобилайзера (който обикновено от доста години е част от ЕКУ-то)...
Обучава се не чипа на ключа, а се обучава ЕКУ-то да разпознава конкретния върнат от чипа код...

P.S.
Някои от картите за достъп (RFID) освен серийния си номер, имат и потребителска памет, достигаща до няколко КБ, която може да се използва за различни цели....
До момента разхода на: ***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
ex Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение

Потребителски аватар
papata
Напреднал
Напреднал
Мнения: 320
Регистриран: 05 сеп 2009 07:59
МПС: Lanos
От: Плевен
Име: Papata

Re: Изработка на ключове дубликати.

#24 Непрочетено мнение от papata » 19 апр 2011 21:30

За Плевен 0879054930
Това от визитката.

Потребителски аватар
todortv
Модератор
Модератор
Мнения: 1923
Регистриран: 02 окт 2008 08:04
МПС: daewoo nubira II 1,6 16 V
От: В.Търново

Re: Изработка на ключове дубликати.

#25 Непрочетено мнение от todortv » 20 апр 2011 08:46

slowtraveler написа:Имобилайзерите имат чип, и не са само трептящ кръг...
Енергонезависими са, защото се захранват индуктивно - през бобината... Но си чуруликат код към имобилайзера (който обикновено от доста години е част от ЕКУ-то)..
Конкретно за Нубира 2 джаджата,която е в ключа няма чип и имбилайзера е извън ЕКУ-то.
Ако искаш да видиш дъгата,трябва да се примириш с дъжда.

Потребителски аватар
slowtraveler
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 6340
Регистриран: 15 ное 2008 19:17
МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
От: Варна

Re: Изработка на ключове дубликати.

#26 Непрочетено мнение от slowtraveler » 20 апр 2011 10:46

todortv,
не споря, защото не знам как е на нубирата :handshake:
Но ако е реалност, ме учудва такова техническо решение, защото практически е безмислено...
Тогава всеки имащ ключ от нубира би могъл да заобиколи системата - чупиш ключалката, доближаваш някакъв друг ключ, и нещата са ясни....

P.S. Примера, посочен от теб изглежда точно като ключодържател с чип.... Най-простия вариант е 64битов код, лазарно програмируем (при производството на чипа)... Не се подвеждай, че в чипа влизат само двете кабелчета на бобината - така едновременно чипа се захранва от индуцирания в бобината ток, в с акумулираната енергия връща към бобината кода си, използвайки я за антена...
Виж например приложението на RFID карти EM4102 - конкретния пример, който дадох горе (64битова read only карта)...
Картите с програмируема памет действат на същия принцип - пак 2 извода излизат от чипа :y:
До момента разхода на: ***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
ex Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение

Потребителски аватар
stinbg
Активен
Активен
Мнения: 793
Регистриран: 31 окт 2010 21:19
МПС: 206 cc, Citroen DS5 H
От: София
Име: Stoyan

Re: Изработка на ключове дубликати.

#27 Непрочетено мнение от stinbg » 20 апр 2011 13:23

Открих по-подробна информация от един технически сайт за VW в случая.
Този модел е като на колегата todortv, но явно системата не е толкова опростена - бобина/кондензатор. Няма да изпадам в подробности, добавям линка.
http://www.myturbodiesel.com/1000q/mult ... di-FAQ.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Life's a journey, not a destination

Потребителски аватар
Izparitel
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 10311
Регистриран: 17 фев 2008 20:20
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Re: Изработка на ключове дубликати.

#28 Непрочетено мнение от Izparitel » 20 апр 2011 13:42

Май става въпрос за различни поколения имоаилайзери.
Впрочем във форума съм постнал статия как просто заобикалят защитата с карта.

Потребителски аватар
todortv
Модератор
Модератор
Мнения: 1923
Регистриран: 02 окт 2008 08:04
МПС: daewoo nubira II 1,6 16 V
От: В.Търново

Re: Изработка на ключове дубликати.

#29 Непрочетено мнение от todortv » 20 апр 2011 13:53

slowtraveler написа:todortv,


Тогава всеки имащ ключ от нубира би могъл да заобиколи системата - чупиш ключалката, доближаваш някакъв друг ключ, и нещата са ясни....
Идеята ми беше,че трептящия кръг във всеки ключ е с различна резонансна честота.
Но след като прочетох линка посочен от stinbg започнах да се съмнявам в правотата си. :ches:
Ако искаш да видиш дъгата,трябва да се примириш с дъжда.

Потребителски аватар
slowtraveler
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 6340
Регистриран: 15 ное 2008 19:17
МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
От: Варна

Re: Изработка на ключове дубликати.

#30 Непрочетено мнение от slowtraveler » 20 апр 2011 14:28

Точно за това писах и в горните постове - RFID...
Имобилайзера трябва да се програмира да включи в 'разрешения списък' кода, излъчен от конкретния RFID..
С различна честота няма как да се кодира, защото като вземеш един променлив кондензатор към бобината, и за секунда ще прехвърлиш всички честоти в диапазона :y:
До момента разхода на: ***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
ex Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение

Отговори

Върни се в “Сервизно обслужване”