Оптичен и силов тунинг на Есперо.

За оптичен, силов, или аудио тунинг - покажете резултатите, похвалете се, или дайте идеи за повече комфорт и излъчване на возилото.
Съобщение
Автор
Потребителски аватар
НиКо
Редовен
Редовен
Мнения: 189
Регистриран: 04 май 2009 19:24
Skype: beersexandcska
МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
От: Пловдив
Име: Нико

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

#61 Непрочетено мнение от НиКо » 05 сеп 2009 23:54

Офтопик:
Щом искаш да дърпа - C20XE под капака от някоя астра ...елементарно за монтаж и 150 коня ще дърпат... Или ти искаш да Съска :twisted::

Потребителски аватар
авео
Модератор
Модератор
Мнения: 3086
Регистриран: 05 авг 2007 18:53
МПС: Шевролет Авео 1.4 16V
От: Пловдив

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

#62 Непрочетено мнение от авео » 06 сеп 2009 00:54

Сериозен труд и средства.Колата си е направо за технотест :lol: Такива бегачки,в белите страни се возят на платформи до съответното място,показват си възможностите и се прибират пак с платформа. Надявам се да не се поддаваш лесно на провокации от страна на хондаджии и голфаджии.
Офтопик:
Вчера през целия ден засичах един лилав тунингован Голф. Онзи караше и се оглеждаше,какво впечатление прави.Пълен смешник.От спойлери и спортно окачване,едвам пъплеше по "Васил Априлов" Пловдивчани знаят за какво става въпрос. Надвечер го вдигаха с пътна помощ от тротоара на Пещерско с/у ШЕЛ-а. Не беше удържал конете в правилната посока :lol:
" При секса е, като при игра на карти. Ако,нямаш добър партньор, ти трябва силна ръка"-Уди Алън

Потребителски аватар
НиКо
Редовен
Редовен
Мнения: 189
Регистриран: 04 май 2009 19:24
Skype: beersexandcska
МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
От: Пловдив
Име: Нико

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

#63 Непрочетено мнение от НиКо » 06 сеп 2009 09:33

Щом я карат до въпросното мястно на платформа , значи имат съмнения ,че може да се счупи.

Аз отивам , дърпам се и се връщам , убеден ,че колата ми ще издържи много стартове един , след друг без да се счупи.
Плюс това тя не е направена за драг а просто за удоволствие.
Няма нищо по-хубаво да отидем на хижа Здравец , Бачково или на Пампорово и да се върнем "малко по-бързо" :-))

Тук в града не смея да си правя импровизаций , защото е доста по-опасно.
Често карам бързо но безопасно , докато много хора карат бавно и опасно.
Скороста не винаги е критерий , стига да не превишава 80км/ч
Знаете колко много голф 2ки и 3ки има и колко Онди. И знаете ,че всеки е най-големия и на него не може да му се случи нищо ;-))

Потребителски аватар
slowtraveler
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 6340
Регистриран: 15 ное 2008 19:17
МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
От: Варна

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

#64 Непрочетено мнение от slowtraveler » 06 сеп 2009 10:31

Като спомена Авео за Технотест - предполагам, че при смяната на блока/двигателя ще ти се наложи минаване и от там?
Или нещата могат да станат само с оправяне документите в КАТ?
За изпълнението и мерака - шапка ти свалям...
Но самата идея, че си почнал това за да се доказваш на хонди и голфаджии според мен не е съвсем ОК.
Карай си количката и се кефи на нея.
Офтопик:
За драга и дръпките - от кола с предно предаване не можеш да очакваш прекалено много...
Пък и винаги има някой по-по....
Преди няколко месеца с един приятел бяхме тръгнали нанякъде по варненските улици. Приятеля ми има Мазда6 от предния модел. На светофара се нареди един млад юнак с форд фокус ST с явното намерение да покаже как му върви супер колата (сигурно купена наскоро от тати), виждайки в безобидния голям седан на маздата лесна плячка...
На старта остана много изненадан от маздичка, която го остави далеч назад, и на другия светофар юнака нямаше никакво желание за дръпка, а гледаше разсеяно в другата посока.... А маздичката си е съвсем стокова - няма никакви подобрения или олекотявания. Ползва се за ежедневен автомобил без да се жали, климатроника си е включен и всичко си се ползва....
Има и нещо друго - хендлинга на кола с чисто предно при по-голяма мощност не е добър особено при завой - предницата олеква много бързо ако се опиташ да дадеш газ...
Дано есперото с новото окачване да стои добре на пътя (coolbeer)
До момента разхода на: ***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
ex Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение

kpematop
Минаващ
Минаващ
Мнения: 4
Регистриран: 23 мар 2008 12:16
Skype: kpematop
МПС: Audi A6 1.8TQ 163whp
От: Sofia
Контакти:

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

#65 Непрочетено мнение от kpematop » 06 сеп 2009 11:09

каква е била маздата ?
фокус СТ не е за подценяване
Audi A6 1.8T AWT 163whp tuned by TSTracing

Потребителски аватар
slowtraveler
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 6340
Регистриран: 15 ное 2008 19:17
МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
От: Варна

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

#66 Непрочетено мнение от slowtraveler » 06 сеп 2009 12:27

Офтопик:
Явно така си мислеше и момчето с фокуса :D
Mazda6MPS (2.3DISI engine - 274hp/380Nm @15.6 psi, AWD). Външно почти не се отличава от по-нормалните варианти - няма спойлери или някакви широки гуми, и единствено малко допълнително ръбче на предния капак (където е интеркулера) издава модела, но е точно драйверски автомобил, който можеш да го пънеш по завоите както си искаш..
Пробвали сме я на малко по-грапав асфалт с трима човека вътре без никаква подготовка/тренировка за драг (оборотите на 4х.об/мин, газ до дупка и рязко отпускане на съединителя) 0-60mph - 5.9s...
Маздата активно управлява въртящия момент към преден/заден мост, като при липса на приплъзване е FWD. Пробвал съм я сериозно при големите завои при едно ходене към Елена (между Омуртаг и Елена). В завой влиза като автомобил с предно предаване - understeer, но като залепя педала в пода, веднага задницата се намества и удоволствието е върховно....
Но това ме навежда на мисълта, че типично мощно FWD няма да е достатъчно устойчиво в завой особено при голяма мощност (пример - Mazda3MPS - същия двигател като шестицата, но заради това че е FWD, ускорението 0-100 въпреки по-малкото тегло не е по-добро, а в завой по отзиви на собственици е жива мъка - голямо недозавиване особено ако пробваш да ускориш).
До момента разхода на: ***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
ex Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение

Потребителски аватар
НиКо
Редовен
Редовен
Мнения: 189
Регистриран: 04 май 2009 19:24
Skype: beersexandcska
МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
От: Пловдив
Име: Нико

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

#67 Непрочетено мнение от НиКо » 06 сеп 2009 23:44

Днес деня беше мрачен , и предвиден за почивка , но нямаше как да не почопкам нещо и днес.

Монтирах страничните конзоли.
Навързах всички уреди.
Прекарах вакума на Буст метъра

За захващане на уредите към + и - на колата използвах едни нови клеми , с който оголването и запояването са демоде.

Вижте от снимките:

Потребителски аватар
НиКо
Редовен
Редовен
Мнения: 189
Регистриран: 04 май 2009 19:24
Skype: beersexandcska
МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
От: Пловдив
Име: Нико

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

#68 Непрочетено мнение от НиКо » 06 сеп 2009 23:44

:-))

Потребителски аватар
НиКо
Редовен
Редовен
Мнения: 189
Регистриран: 04 май 2009 19:24
Skype: beersexandcska
МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
От: Пловдив
Име: Нико

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

#69 Непрочетено мнение от НиКо » 06 сеп 2009 23:45

:-))

kpematop
Минаващ
Минаващ
Мнения: 4
Регистриран: 23 мар 2008 12:16
Skype: kpematop
МПС: Audi A6 1.8TQ 163whp
От: Sofia
Контакти:

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

#70 Непрочетено мнение от kpematop » 07 сеп 2009 09:04

В тъмното няма ли да ти пречат всички тези уреди?
Аз имам един бустметър вляво на таблото отгоре и вечерно време ме дразни как ярко свети.
Audi A6 1.8T AWT 163whp tuned by TSTracing

Потребителски аватар
НиКо
Редовен
Редовен
Мнения: 189
Регистриран: 04 май 2009 19:24
Skype: beersexandcska
МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
От: Пловдив
Име: Нико

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

#71 Непрочетено мнение от НиКо » 07 сеп 2009 22:59

Напротив , много добре са направени.

+ това са вързани със релето на осветлението на таблото.


Мога и тях да си регулирам ;-))

Потребителски аватар
НиКо
Редовен
Редовен
Мнения: 189
Регистриран: 04 май 2009 19:24
Skype: beersexandcska
МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
От: Пловдив
Име: Нико

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

#72 Непрочетено мнение от НиКо » 21 сеп 2009 21:21

Ето джантите как стоят на колата.

На живо е баси лудницата.

Моята история с Прости хора продължава.

Знаете ли колко ми искаха ,за да ми монтират гумите на джантите?

30? - не
40? - не
50? - не
60? - не

68 български лева хора... Беше баси цирка...
Исках фактури исках бележки ,исках ценоразписи.
Заплаших ги ,че майка ми работи в защита правата на потребителя и да видите как си смениха изражението.

В крайна сметка , малко преди да се стигне до бой им оставих 30лв и 1 бутилка кока-кола .
Абе нямам думи.
За българите е вярна поговорката - Ден година храни...
Ама с такъв върл македонец като мен :lol: , който седи от отсрещната страна е малко трудно да се процедира така...


За капак , "електроникаджията" беше закъсал за пари , та му дадох 500лв и сега 5ти ден никъф не се вясва.

Пък и тоя телефон вече издава багажа... от утре снимките ще са с по-добро качество :-))

Абе хората вече ме съжаляват.
Все на такива попадам.
Е баси късмета.

Потребителски аватар
Fantomasss
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 3222
Регистриран: 17 окт 2008 15:27
Skype: plekstor_a
МПС: Lanos SеX-16v-106 куци катъра
От: Сф братче център на просветата
Име: Грозданов

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

#73 Непрочетено мнение от Fantomasss » 21 сеп 2009 21:36

Евалла пич , за нервите дето още ги имаш... Давай нататък...
Ако нямаш какво да правиш, не го прави тук...

nasko.kolev
Минаващ
Минаващ
Мнения: 34
Регистриран: 11 фев 2009 18:22
МПС: daewoo matiz
От: dobrich
Име: Nasko

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

#74 Непрочетено мнение от nasko.kolev » 02 окт 2009 12:23

Колега ти си луд фен ЕВАЛА. Само това мога да кажа.

Потребителски аватар
НиКо
Редовен
Редовен
Мнения: 189
Регистриран: 04 май 2009 19:24
Skype: beersexandcska
МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
От: Пловдив
Име: Нико

Re: Оптичен и силов тунинг на Есперо.

#75 Непрочетено мнение от НиКо » 03 окт 2009 20:19

Благодарско братле.

Ето как стоят нещата по колата.
Понеже аз съм карък ( от най-виско "клас")

Се оказа ,че сега имам проблем с двигателя.


Клапанът на 3-ти цилиндър се е "повдигнал" и по този начин колата работи на 3 цилиндъра.

Утре ще свалям главата , ще поръчвам нова гарнитура и ще регулирам повдигачи.

Кажете ми не съм ли карък??? :-??

Няма част по тоя мотор ,която да не е чисто нова.
И пак проблеми.
От картера протече масло....


Вече ми се подиграват ...

Нова година - нов късмет :|

Отговори

Върни се в “Тунинг”