Chevrolet Camaro
Chevrolet Camaro
Энае ли някой с какви двигатели е било тва чудо
- Vesko1
- Глобален модератор
- Мнения: 2325
- Регистриран: 28 авг 2007 22:42
- МПС: Daewoo Nubira II-1,6;16V;106h
- От: Кърджали
- Контакти:
Обща Информация
Модел 1968 Chevrolet Camaro
Категория Спортна
Двигател V6
Разположение на Двигателя Предно - Надлъжно
Брой Места 4 места
Passenger Space 5040 литра
Предни Спирачки Дискови Спирачки
Дължина на завъртане 11 метра
Размери / Тегло
Ширина 1840 мм
Височина 1300 мм
Дължина 4700 мм
Междуосие 2750 мм
Това са моторите на първата генерация:
1967-1969: L26 230 cid (3.8 L) 230 I6 140 hp (104 kW)
1967-1969: L22 250 cid (4.0 L) 250 I6 155 hp (116 kW) @ 4200 rpm, 235 ft•lbf (319 N•m) @ 1600 rpm
1967-1969 Z28: 302 cid (4.9 L) Small-Block V8 290 hp (rated) 340-350 hp actual
1967-1969: LF7 327 cid (5.4 L) Small-Block V8 210 hp (157 kW)
1967-1968: L30 327 cid (5.4 L) Small-Block V8 275 hp (205 kW)
1969: LM1 & L65 350 cid (5.7 L) Small-Block V8 255 hp (190 kW) and 250 hp (185 kW)
1967-1969 L48 SS350: 350 cid (5.7 L) Small-Block V8 295 hp (1969-300hp)(220 kW) @ 4800 rpm, 380 ft•lbf (515 N•m) @ 3200 rpm
1967-1969 L35 SS396: 396 cid (6.5 L) Big-Block V8 325 hp (242 kW) @ 4800 rpm, 410 ft•lbf (556 N•m) @ 3200 rpm
1967-1969 L78 SS396: 396 cid (6.5 L) Big-Block V8 375 hp (280 kW) @ 5600 rpm, 415 ft•lbf (563 N•m) @ 3600 rpm
1968-1969 L34 SS396: 396 cid (6.5 L) Big-Block V8 350 hp (261 kW) @ 5200 rpm, 415 ft•lbf (563 N•m) @ 3200 rpm
1968-1969 - L89 aluminum cylinder head option for the SS396/375 engine - lightened the engine by ~100 lbs.
1969 COPO 9561/L72: 427 cid (7.0 L) Big-Block V8 425 hp (317 kW) @ 5600 rpm, 460 ft•lbf (624 N•m) @ 4000 rpm
1969 COPO 9560/ZL1: 427 cid (7.0 L) Big-Block V8 430 hp (321 kW) @ 5200 rpm, 450 ft•lbf (610 N•m) @ 4400 rpm
1967-1969: L26 230 cid (3.8 L) 230 I6 140 hp (104 kW)
1967-1969: L22 250 cid (4.0 L) 250 I6 155 hp (116 kW) @ 4200 rpm, 235 ft•lbf (319 N•m) @ 1600 rpm
1967-1969 Z28: 302 cid (4.9 L) Small-Block V8 290 hp (rated) 340-350 hp actual
1967-1969: LF7 327 cid (5.4 L) Small-Block V8 210 hp (157 kW)
1967-1968: L30 327 cid (5.4 L) Small-Block V8 275 hp (205 kW)
1969: LM1 & L65 350 cid (5.7 L) Small-Block V8 255 hp (190 kW) and 250 hp (185 kW)
1967-1969 L48 SS350: 350 cid (5.7 L) Small-Block V8 295 hp (1969-300hp)(220 kW) @ 4800 rpm, 380 ft•lbf (515 N•m) @ 3200 rpm
1967-1969 L35 SS396: 396 cid (6.5 L) Big-Block V8 325 hp (242 kW) @ 4800 rpm, 410 ft•lbf (556 N•m) @ 3200 rpm
1967-1969 L78 SS396: 396 cid (6.5 L) Big-Block V8 375 hp (280 kW) @ 5600 rpm, 415 ft•lbf (563 N•m) @ 3600 rpm
1968-1969 L34 SS396: 396 cid (6.5 L) Big-Block V8 350 hp (261 kW) @ 5200 rpm, 415 ft•lbf (563 N•m) @ 3200 rpm
1968-1969 - L89 aluminum cylinder head option for the SS396/375 engine - lightened the engine by ~100 lbs.
1969 COPO 9561/L72: 427 cid (7.0 L) Big-Block V8 425 hp (317 kW) @ 5600 rpm, 460 ft•lbf (624 N•m) @ 4000 rpm
1969 COPO 9560/ZL1: 427 cid (7.0 L) Big-Block V8 430 hp (321 kW) @ 5200 rpm, 450 ft•lbf (610 N•m) @ 4400 rpm
Re: CAMARO 1968
Е това е American Muscle !
Re: CAMARO 1968
Аз съм го виждал на живо - няма думи да се опише какъв звяр е! Имаше SS на емблемата отпред. Брои цилиндрите като трактор и неравномерно като драгстер, купето чак се клати. Не дава да му се пипне газта и ДВГ звучи невертоятно! Превърта гуми и на 1000об/мин. Много потентност в това животно!
- dsuzunov
- VIP потребител
- Мнения: 5794
- Регистриран: 25 яну 2008 17:52
- МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
- От: Пловдив
- Име: Димитър
Re: CAMARO 1968
То по това се познава че мотора е V8.Брои цилиндрите като трактор и неравномерно като драгстер
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: CAMARO 1968
И за новия концептуален модел
Технически характеристики Chevrolet Camaro Concept:
— места 2+2
— дължина 4730 мм
— ширина 2022 мм
— височина 1344 мм.
— колесна база 2800 мм
— двигател: 6л, 8V, 400 к.с.
— задвижване: задно/пълно
— Скоростна кутия 6-степенна
— размер гуми:
предни 275/30R21
задни 305/30R22
Малко информация:
Офтопик:
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: CAMARO 1968
Малко интересни снимки на ново тунинговано Chevrolet Camaro
Стойността само на тунинга е от порядъка на 50 000 $.
Стойността само на тунинга е от порядъка на 50 000 $.
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Chevrolet Camaro - документация и статии
Каталог за резервни части и аксесоари за "Chevrolet Camaro" [2009, PDF, ENG]
Език: Английски
Формат: PDF
Количество страници: 860
Описание: Каталог на Classic Industries Inc. за резервни части и аксесоари за всичко модели Camaro произведени от 1967 до 2010 година.
Намира се на безплатен тракер изискващ регистрация.
Език: Английски
Формат: PDF
Количество страници: 860
Описание: Каталог на Classic Industries Inc. за резервни части и аксесоари за всичко модели Camaro произведени от 1967 до 2010 година.
Намира се на безплатен тракер изискващ регистрация.
Re: Chevrolet Camaro
Здравейте, от скоро имам камаро,но нямам никаква литература за него,и много се зарадвах на линк-а но нещо май е повреден... ще съм благодарен някой ако случайно го е дръпнал и го има да ми го прати....
ще
ще
The cost of living is dying...everybody pays...
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Chevrolet Camaro
Пробвай http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=2519421
torrents.ru бяха забранени от руснаците, и затова се прехвърлиха на нов домейн (регистрацията от torrents.ru важи, но трябва отново да 'влезеш' в акаунта си).
П.С. промених линка в първия пост, за да не се бъркат хората
torrents.ru бяха забранени от руснаците, и затова се прехвърлиха на нов домейн (регистрацията от torrents.ru важи, но трябва отново да 'влезеш' в акаунта си).
П.С. промених линка в първия пост, за да не се бъркат хората
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Chevrolet Camaro
Chevrolet Camaro Parts & Diagrams Manual 1993-2002 [2003, PDF, ENG]
Език: Английски
Формат: PDF
Страници: 1395
Описание: Резервни части, възли и агрегати Chevrolet Camaro 1993-2002 год.
Език: Английски
Формат: PDF
Страници: 1395
Описание: Резервни части, възли и агрегати Chevrolet Camaro 1993-2002 год.
- The Stig
- Модератор
- Мнения: 2761
- Регистриран: 20 мар 2010 19:43
- Skype: hihit_
- МПС: Audi A3 8P / Lanos
- От: Плевен/Белене
- Име: Стефан Арабаджиев
Новини свързани с автомобилите
Открит Chevrolet Camaro на търг в Лас Вегас
Все още не е показана серийната версия на модел 2011 Chevrolet Camaro Кабриолет, но днес някой ще стане собственик на този автомобил, няколко месеца преди появата му на пазара в САЩ.
Вторият произведен екземпляр от открития Camaro ще бъде предложен днес на аукцион в Лас Вегас от фирмата Barrett-Jackson.
Първият открит Camaro вече е заел мястото си в музея на GM. Производителите от Детройт заявиха, че победителят в наддаването за откритото Camaro ще може да си избере цвят, двигател, трансмисия, обзавеждане и степен на лукс. Победителят ще може да си получи автомобила или в мястото където живее или в музея на GM в Детройт.
Серийната версия на открития Chevrolet Camaro ще се появи по-късно през тази есен, като най-вероятно световната й премиера ще бъде на автомобилния салон в Лос Анджелис през ноември.
Източник: Automedia.bg
Все още не е показана серийната версия на модел 2011 Chevrolet Camaro Кабриолет, но днес някой ще стане собственик на този автомобил, няколко месеца преди появата му на пазара в САЩ.
Вторият произведен екземпляр от открития Camaro ще бъде предложен днес на аукцион в Лас Вегас от фирмата Barrett-Jackson.
Първият открит Camaro вече е заел мястото си в музея на GM. Производителите от Детройт заявиха, че победителят в наддаването за откритото Camaro ще може да си избере цвят, двигател, трансмисия, обзавеждане и степен на лукс. Победителят ще може да си получи автомобила или в мястото където живее или в музея на GM в Детройт.
Серийната версия на открития Chevrolet Camaro ще се появи по-късно през тази есен, като най-вероятно световната й премиера ще бъде на автомобилния салон в Лос Анджелис през ноември.
Източник: Automedia.bg
- The Stig
- Модератор
- Мнения: 2761
- Регистриран: 20 мар 2010 19:43
- Skype: hihit_
- МПС: Audi A3 8P / Lanos
- От: Плевен/Белене
- Име: Стефан Арабаджиев
Re: Новини свързани с автомобилите
Corvette ZR1 VS 911 Turbo
Измерват се динамика и сексапил.
Американците от Motor Trend противопоставиха най-новите версии на доказаните спортисти - Chevrolet Corvette ZR1 и Porsche 911 Turbo.
Тестът включва драг състезание на 1/4 миля, бърза обиколка на писта и тест за време на разстояние една миля. Въпреки, че машините имат коренно различни концепции, динамичните им показатели са почти аналогични и това кара журналистите от Motor Trend да ги изправят една срещу друга.
Chevrolet Corvette ZR1 използва осемцилиндров двигател с обем 6.2 литра и максимална мощност 638 к.с. Колата ускорява от място до 100 км/час за 3.4 секунди и има максимална скорост 330 км/час. Задвижването е поверено на задните колела.
Porsche 911 Turbo залага на турбодвигател тип boxer с обем 3.8 литра и максимална мощност 493 к.с. Ускорява от място до 100 км/час за 3.4 секунди и има максимална скорост 311 км/ч. Задвижването е към четирите колела.
При състезанието на 1/4 миля, по-ниското тегло и задвижването на четирите колела на 911 Turbo си казват думата. Немската машина не оставя шанс на мускулестия американец.
Какво обаче се случва на пистата? Там професионалният пилот тествал двете коли, коментира, че Corvette се държи по-сигурно на пътя, по-лесен е за управление и се вписва по-добре в завоите, докато 911 Turbo изисква по-честа смяна на предавките, заради по-малкия турбодвигател. Като минус се изтъкват неудобните седалки на ZR1, чиято опора не държи достатъчно сигурно водача, особено при по-острите завои.
На пистата 911 Turbo остава втори, като записва време с около 3 сек. по-бавно от това на Corvette ZR1.
При последното изпитание ZR1 развива 177.2 мили в час, преминава разтоянието за 29.8 сек и записва поредна победа. Немската машина остава без резултат, след като турбините на двигателя капитулират по време на изпитанието.
Американците са категорични - победител е Chevrolet Corvette ZR1, не само при динамичните изпитания, но и при "тестът сексапил".
"...и двете коли бяха паркирани пред къщата ми в продължение на две седмици, но открих розово червило само на предното стъкло на Corvette. Точно така, някой беше целунал ZR1", споделя водещият на предаването Jonny Lieberman.
Източник: Automedia.bg
Измерват се динамика и сексапил.
Американците от Motor Trend противопоставиха най-новите версии на доказаните спортисти - Chevrolet Corvette ZR1 и Porsche 911 Turbo.
Тестът включва драг състезание на 1/4 миля, бърза обиколка на писта и тест за време на разстояние една миля. Въпреки, че машините имат коренно различни концепции, динамичните им показатели са почти аналогични и това кара журналистите от Motor Trend да ги изправят една срещу друга.
Chevrolet Corvette ZR1 използва осемцилиндров двигател с обем 6.2 литра и максимална мощност 638 к.с. Колата ускорява от място до 100 км/час за 3.4 секунди и има максимална скорост 330 км/час. Задвижването е поверено на задните колела.
Porsche 911 Turbo залага на турбодвигател тип boxer с обем 3.8 литра и максимална мощност 493 к.с. Ускорява от място до 100 км/час за 3.4 секунди и има максимална скорост 311 км/ч. Задвижването е към четирите колела.
При състезанието на 1/4 миля, по-ниското тегло и задвижването на четирите колела на 911 Turbo си казват думата. Немската машина не оставя шанс на мускулестия американец.
Какво обаче се случва на пистата? Там професионалният пилот тествал двете коли, коментира, че Corvette се държи по-сигурно на пътя, по-лесен е за управление и се вписва по-добре в завоите, докато 911 Turbo изисква по-честа смяна на предавките, заради по-малкия турбодвигател. Като минус се изтъкват неудобните седалки на ZR1, чиято опора не държи достатъчно сигурно водача, особено при по-острите завои.
На пистата 911 Turbo остава втори, като записва време с около 3 сек. по-бавно от това на Corvette ZR1.
При последното изпитание ZR1 развива 177.2 мили в час, преминава разтоянието за 29.8 сек и записва поредна победа. Немската машина остава без резултат, след като турбините на двигателя капитулират по време на изпитанието.
Американците са категорични - победител е Chevrolet Corvette ZR1, не само при динамичните изпитания, но и при "тестът сексапил".
"...и двете коли бяха паркирани пред къщата ми в продължение на две седмици, но открих розово червило само на предното стъкло на Corvette. Точно така, някой беше целунал ZR1", споделя водещият на предаването Jonny Lieberman.
Източник: Automedia.bg