Запотени стъкла

Боя, лак, ламарини, стъкла. Салон, стелки, чистачки. Препарати за почистване, методи за освежаване, проблеми.
Съобщение
Автор
Потребителски аватар
Vesko1
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 2325
Регистриран: 28 авг 2007 22:42
МПС: Daewoo Nubira II-1,6;16V;106h
От: Кърджали
Контакти:

Re: Запотени стъкла

#16 Непрочетено мнение от Vesko1 » 26 дек 2008 10:11

Fantomasss написа: По- лошо е при страничните стъкла , там положението е трагично.
И при мене страничните се запотяват при дълъг път ,затова насочвам натам страничните въздуховоди в краищата на арматурното табло....горе долу се справят.

Потребителски аватар
westzone
Минаващ
Минаващ
Мнения: 44
Регистриран: 02 авг 2008 08:41
Skype: westzone
МПС: daewoo matiz
От: пловдив
Име: ицо
Контакти:

Re: Запотени стъкла

#17 Непрочетено мнение от westzone » 26 дек 2008 11:01

Vesko1 написа:И при мене страничните се запотяват при дълъг път ,затова насочвам натам страничните въздуховоди в краищата на арматурното табло....горе долу се справят.

същото права и аз но нулев ефект иначе сложа ли си ръката на парното може да ми я изгори

Потребителски аватар
Darlin`
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 3284
Регистриран: 14 май 2008 12:17
МПС: BMW 530xd GT
От: Пловдив

Re: Запотени стъкла

#18 Непрочетено мнение от Darlin` » 26 дек 2008 14:27

Fantomasss написа:Предното стъкло е добре до там до където чистят чистачките, а над техният обсег е зле. По- лошо е при страничните стъкла , там положението е трагично.
Този проблем аз го оправям по следния начин - пуснам парното на 2 или 3 да духа от страничните въздуховоди, но въздушната струя трябва да идва ОТВЪН, не тази вътре в купето. За 5-8 мин се оправя. Ако искаш по-бързо, може и по-силна степен да врътнеш.
Преди - Daewoo Lanos`98 1.4

newcomer
Активен
Активен
Мнения: 591
Регистриран: 20 ное 2008 18:22
МПС: Nexia
От: София

Re: Запотени стъкла

#19 Непрочетено мнение от newcomer » 26 дек 2008 15:10

Darlin` написа:въздушната струя трябва да идва ОТВЪН, не тази вътре в купето.
Има логика, ако въздуха в купето се е наситил с водни пари, а този отвън е по-сух. При мен пък става и при циркулация на въздуха само в купето- изчиства се конденза като обърна въздуховодите към страничните стъкла.

Потребителски аватар
Fantomasss
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 3222
Регистриран: 17 окт 2008 15:27
Skype: plekstor_a
МПС: Lanos SеX-16v-106 куци катъра
От: Сф братче център на просветата
Име: Грозданов

Re: Запотени стъкла

#20 Непрочетено мнение от Fantomasss » 26 дек 2008 18:41

Аз като дам да духа от страничните , тогава ми се запотява много бързо предното стъкло пък, а в същото време страничните се изчистват на половина. Верно е че ползвам само вътрешният въздух и може и това да е причина, но нали като се превърти наколко пъти през горещото парно би трябвало да няма толкова влага в него? Ама знам ли? Ще пробвам с външен въздух та да видим.
Ако нямаш какво да правиш, не го прави тук...

Потребителски аватар
Izparitel
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 10311
Регистриран: 17 фев 2008 20:20
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Re: Запотени стъкла

#21 Непрочетено мнение от Izparitel » 26 дек 2008 18:56

Режима на вътрешна циркулация е само за кратковременно изстудяване или затопляне и не е препоръчително да се ползва по-дълго. Ако си в този режим - нормално е стъклата да се запотяват. При мен ако мина на него настава купон - въобще нищо не се вижда.
Карай с външен въздух и щом парното топли добре не би трябвало да имаш проблеми.

Потребителски аватар
Fantomasss
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 3222
Регистриран: 17 окт 2008 15:27
Skype: plekstor_a
МПС: Lanos SеX-16v-106 куци катъра
От: Сф братче център на просветата
Име: Грозданов

Re: Запотени стъкла

#22 Непрочетено мнение от Fantomasss » 26 дек 2008 19:01

Izparitel написа:Режима на вътрешна циркулация е само за кратковременно изстудяване или затопляне и не е препоръчително да се ползва по-дълго. Ако си в този режим - нормално е стъклата да се запотяват. При мен ако мина на него настава купон - въобще нищо не се вижда.
Карай с външен въздух и щом парното топли добре не би трябвало да имаш проблеми.
Така и ще направя пък да видиме...
Ако нямаш какво да правиш, не го прави тук...

Потребителски аватар
desperado
Напреднал
Напреднал
Мнения: 304
Регистриран: 19 юни 2008 00:18
Skype: bojodidi
МПС: Lanos 1.4 SEPlus 99г
От: София

Re: Запотени стъкла

#23 Непрочетено мнение от desperado » 26 дек 2008 20:28

Добре е че се появи една жена да ви светне лампата
на вътрешна циркулация и 200градуса да е в купето файда няма
парното е достатъчно силно да си суша и задното стъкло(работят ми само 3 реотана)
а ако искате да махате конденз при топло време например когато вали дъжд
пускайте климатика за по няколко минути
Изображение

Потребителски аватар
Fantomasss
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 3222
Регистриран: 17 окт 2008 15:27
Skype: plekstor_a
МПС: Lanos SеX-16v-106 куци катъра
От: Сф братче център на просветата
Име: Грозданов

Re: Запотени стъкла

#24 Непрочетено мнение от Fantomasss » 26 дек 2008 20:32

desperado написа:Добре е че се появи една жена да ви светне лампата
на вътрешна циркулация и 200градуса да е в купето файда няма
парното е достатъчно силно да си суша и задното стъкло(работят ми само 3 реотана)
а ако искате да махате конденз при топло време например когато вали дъжд
пускайте климатика за по няколко минути
Офтопик:
Хе хе, така е , добре че Галето ни светна, тенкю Галеееее. :D :D :D ;)
Ако нямаш какво да правиш, не го прави тук...

Потребителски аватар
Darlin`
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 3284
Регистриран: 14 май 2008 12:17
МПС: BMW 530xd GT
От: Пловдив

Re: Запотени стъкла

#25 Непрочетено мнение от Darlin` » 26 дек 2008 20:59

Офтопик:
Хехехе, моля моля ... ама истината е, че не съм го измислила аз - мъжо ми го каза :D И понеже имаше ефект при мен, споделям и за вас.
Преди - Daewoo Lanos`98 1.4

newcomer
Активен
Активен
Мнения: 591
Регистриран: 20 ное 2008 18:22
МПС: Nexia
От: София

Re: Запотени стъкла

#26 Непрочетено мнение от newcomer » 26 дек 2008 23:44

Fantomasss написа:но нали като се превърти наколко пъти през горещото парно би трябвало да няма толкова влага в него? Ама знам ли?
По-топлият въздух поема повече водни пари, но като се насити с такива, повече не се изпарява вода(т.е конденза ти остава). Ако можеше да загрееш още въздуха, ще се изпарява още вода, но все пак отоплението в колата достига максимум температура и това, което е могло да поеме е поето. Като вкараш въздух от вън, той ще е по-студен(студеният въздух е с по-малко водни пари в него), в купето ще се загрее и ще може да поеме повече вода, защото колкото по-топъл е въздуха, толкова повече водни пари може да поеме. Sry, че се разплямпах, ама нали искаш да си го обясниш...

Потребителски аватар
Fantomasss
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 3222
Регистриран: 17 окт 2008 15:27
Skype: plekstor_a
МПС: Lanos SеX-16v-106 куци катъра
От: Сф братче център на просветата
Име: Грозданов

Re: Запотени стъкла

#27 Непрочетено мнение от Fantomasss » 26 дек 2008 23:48

Даааа яснооо. Ще се пробва новата схема значи и ще видим как ще е. Благодаря на всички включили се по темата.
Ако нямаш какво да правиш, не го прави тук...

Потребителски аватар
Fantomasss
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 3222
Регистриран: 17 окт 2008 15:27
Skype: plekstor_a
МПС: Lanos SеX-16v-106 куци катъра
От: Сф братче център на просветата
Име: Грозданов

Re: Запотени стъкла

#28 Непрочетено мнение от Fantomasss » 27 дек 2008 16:46

Ей родих се бееее!!! :clap: :clap: :clap: Днес карах само на външен въздух и нямах никакво запотяване и за проба пуснах да върти вътре, олеле само за 40 секунди вече не се виждах отвън и като вкарах пак външния всичко се изчисти само за минута. А аз по принцип карах само на вътрешен за да не мириша газовете на другите ама явно не става, тази опция е за климатика за през лятото. Сега си обясних и защо с Полото нямам този проблем, защото няма опция за вътрешен въздух :D 8) Още веднъж благодаря на всички и най-вече на Галето :bow:


P.S. Човек колкото и да е компетентен, винаги може да научи нещо от не до там вещ в нещата човек и никой не прави изключение...
Ако нямаш какво да правиш, не го прави тук...

Потребителски аватар
Izparitel
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 10311
Регистриран: 17 фев 2008 20:20
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Re: Запотени стъкла

#29 Непрочетено мнение от Izparitel » 27 дек 2008 17:11

И за лятото се препоръчва да се използва само при тръгване докато колата се охлади. Колко е купето като обем - въздуха не е достатъчен за пътуващите за продължително време и настава една "задушевна" атмосфера. Все-пак няма да правиш хладина камера вътре, че да въртиш един и същи въздух.

Потребителски аватар
Darlin`
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 3284
Регистриран: 14 май 2008 12:17
МПС: BMW 530xd GT
От: Пловдив

Re: Запотени стъкла

#30 Непрочетено мнение от Darlin` » 27 дек 2008 18:19

Fantomasss написа:Още веднъж благодаря на всички и най-вече на Галето :bow:

P.S. Човек колкото и да е компетентен, винаги може да научи нещо от не до там вещ в нещата човек и никой не прави изключение...
Няма защо :$ Радвам се, че помогнах. И поговорката гласи, че човек се учи докато е жив. :lol:
Преди - Daewoo Lanos`98 1.4

Отговори

Върни се в “Екстериор, Интериор, Аксесоари”