И при мене страничните се запотяват при дълъг път ,затова насочвам натам страничните въздуховоди в краищата на арматурното табло....горе долу се справят.Fantomasss написа: По- лошо е при страничните стъкла , там положението е трагично.
Запотени стъкла
- Vesko1
- Глобален модератор
- Мнения: 2325
- Регистриран: 28 авг 2007 22:42
- МПС: Daewoo Nubira II-1,6;16V;106h
- От: Кърджали
- Контакти:
Re: Запотени стъкла
- westzone
- Минаващ
- Мнения: 44
- Регистриран: 02 авг 2008 08:41
- Skype: westzone
- МПС: daewoo matiz
- От: пловдив
- Име: ицо
- Контакти:
Re: Запотени стъкла
Vesko1 написа:И при мене страничните се запотяват при дълъг път ,затова насочвам натам страничните въздуховоди в краищата на арматурното табло....горе долу се справят.
същото права и аз но нулев ефект иначе сложа ли си ръката на парното може да ми я изгори
- Darlin`
- Глобален модератор
- Мнения: 3284
- Регистриран: 14 май 2008 12:17
- МПС: BMW 530xd GT
- От: Пловдив
Re: Запотени стъкла
Този проблем аз го оправям по следния начин - пуснам парното на 2 или 3 да духа от страничните въздуховоди, но въздушната струя трябва да идва ОТВЪН, не тази вътре в купето. За 5-8 мин се оправя. Ако искаш по-бързо, може и по-силна степен да врътнеш.Fantomasss написа:Предното стъкло е добре до там до където чистят чистачките, а над техният обсег е зле. По- лошо е при страничните стъкла , там положението е трагично.
Преди - Daewoo Lanos`98 1.4
Re: Запотени стъкла
Има логика, ако въздуха в купето се е наситил с водни пари, а този отвън е по-сух. При мен пък става и при циркулация на въздуха само в купето- изчиства се конденза като обърна въздуховодите към страничните стъкла.Darlin` написа:въздушната струя трябва да идва ОТВЪН, не тази вътре в купето.
- Fantomasss
- Глобален модератор
- Мнения: 3222
- Регистриран: 17 окт 2008 15:27
- Skype: plekstor_a
- МПС: Lanos SеX-16v-106 куци катъра
- От: Сф братче център на просветата
- Име: Грозданов
Re: Запотени стъкла
Аз като дам да духа от страничните , тогава ми се запотява много бързо предното стъкло пък, а в същото време страничните се изчистват на половина. Верно е че ползвам само вътрешният въздух и може и това да е причина, но нали като се превърти наколко пъти през горещото парно би трябвало да няма толкова влага в него? Ама знам ли? Ще пробвам с външен въздух та да видим.
Ако нямаш какво да правиш, не го прави тук...
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Запотени стъкла
Режима на вътрешна циркулация е само за кратковременно изстудяване или затопляне и не е препоръчително да се ползва по-дълго. Ако си в този режим - нормално е стъклата да се запотяват. При мен ако мина на него настава купон - въобще нищо не се вижда.
Карай с външен въздух и щом парното топли добре не би трябвало да имаш проблеми.
Карай с външен въздух и щом парното топли добре не би трябвало да имаш проблеми.
- Fantomasss
- Глобален модератор
- Мнения: 3222
- Регистриран: 17 окт 2008 15:27
- Skype: plekstor_a
- МПС: Lanos SеX-16v-106 куци катъра
- От: Сф братче център на просветата
- Име: Грозданов
Re: Запотени стъкла
Така и ще направя пък да видиме...Izparitel написа:Режима на вътрешна циркулация е само за кратковременно изстудяване или затопляне и не е препоръчително да се ползва по-дълго. Ако си в този режим - нормално е стъклата да се запотяват. При мен ако мина на него настава купон - въобще нищо не се вижда.
Карай с външен въздух и щом парното топли добре не би трябвало да имаш проблеми.
Ако нямаш какво да правиш, не го прави тук...
- desperado
- Напреднал
- Мнения: 304
- Регистриран: 19 юни 2008 00:18
- Skype: bojodidi
- МПС: Lanos 1.4 SEPlus 99г
- От: София
Re: Запотени стъкла
Добре е че се появи една жена да ви светне лампата
на вътрешна циркулация и 200градуса да е в купето файда няма
парното е достатъчно силно да си суша и задното стъкло(работят ми само 3 реотана)
а ако искате да махате конденз при топло време например когато вали дъжд
пускайте климатика за по няколко минути
на вътрешна циркулация и 200градуса да е в купето файда няма
парното е достатъчно силно да си суша и задното стъкло(работят ми само 3 реотана)
а ако искате да махате конденз при топло време например когато вали дъжд
пускайте климатика за по няколко минути
- Fantomasss
- Глобален модератор
- Мнения: 3222
- Регистриран: 17 окт 2008 15:27
- Skype: plekstor_a
- МПС: Lanos SеX-16v-106 куци катъра
- От: Сф братче център на просветата
- Име: Грозданов
Re: Запотени стъкла
desperado написа:Добре е че се появи една жена да ви светне лампата
на вътрешна циркулация и 200градуса да е в купето файда няма
парното е достатъчно силно да си суша и задното стъкло(работят ми само 3 реотана)
а ако искате да махате конденз при топло време например когато вали дъжд
пускайте климатика за по няколко минути
Офтопик:
Ако нямаш какво да правиш, не го прави тук...
Re: Запотени стъкла
По-топлият въздух поема повече водни пари, но като се насити с такива, повече не се изпарява вода(т.е конденза ти остава). Ако можеше да загрееш още въздуха, ще се изпарява още вода, но все пак отоплението в колата достига максимум температура и това, което е могло да поеме е поето. Като вкараш въздух от вън, той ще е по-студен(студеният въздух е с по-малко водни пари в него), в купето ще се загрее и ще може да поеме повече вода, защото колкото по-топъл е въздуха, толкова повече водни пари може да поеме. Sry, че се разплямпах, ама нали искаш да си го обясниш...Fantomasss написа:но нали като се превърти наколко пъти през горещото парно би трябвало да няма толкова влага в него? Ама знам ли?
- Fantomasss
- Глобален модератор
- Мнения: 3222
- Регистриран: 17 окт 2008 15:27
- Skype: plekstor_a
- МПС: Lanos SеX-16v-106 куци катъра
- От: Сф братче център на просветата
- Име: Грозданов
Re: Запотени стъкла
Даааа яснооо. Ще се пробва новата схема значи и ще видим как ще е. Благодаря на всички включили се по темата.
Ако нямаш какво да правиш, не го прави тук...
- Fantomasss
- Глобален модератор
- Мнения: 3222
- Регистриран: 17 окт 2008 15:27
- Skype: plekstor_a
- МПС: Lanos SеX-16v-106 куци катъра
- От: Сф братче център на просветата
- Име: Грозданов
Re: Запотени стъкла
Ей родих се бееее!!! Днес карах само на външен въздух и нямах никакво запотяване и за проба пуснах да върти вътре, олеле само за 40 секунди вече не се виждах отвън и като вкарах пак външния всичко се изчисти само за минута. А аз по принцип карах само на вътрешен за да не мириша газовете на другите ама явно не става, тази опция е за климатика за през лятото. Сега си обясних и защо с Полото нямам този проблем, защото няма опция за вътрешен въздух Още веднъж благодаря на всички и най-вече на Галето
P.S. Човек колкото и да е компетентен, винаги може да научи нещо от не до там вещ в нещата човек и никой не прави изключение...
P.S. Човек колкото и да е компетентен, винаги може да научи нещо от не до там вещ в нещата човек и никой не прави изключение...
Ако нямаш какво да правиш, не го прави тук...
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Запотени стъкла
И за лятото се препоръчва да се използва само при тръгване докато колата се охлади. Колко е купето като обем - въздуха не е достатъчен за пътуващите за продължително време и настава една "задушевна" атмосфера. Все-пак няма да правиш хладина камера вътре, че да въртиш един и същи въздух.
- Darlin`
- Глобален модератор
- Мнения: 3284
- Регистриран: 14 май 2008 12:17
- МПС: BMW 530xd GT
- От: Пловдив
Re: Запотени стъкла
Няма защо Радвам се, че помогнах. И поговорката гласи, че човек се учи докато е жив.Fantomasss написа:Още веднъж благодаря на всички и най-вече на Галето
P.S. Човек колкото и да е компетентен, винаги може да научи нещо от не до там вещ в нещата човек и никой не прави изключение...
Преди - Daewoo Lanos`98 1.4