Страница 2 от 3

Re: Надраскана кола - помогнете!

Публикувано: 18 сеп 2012 17:02
от taran
Снимай и резултата след полирането,че ми е любопитно.

Re: Надраскана кола - помогнете!

Публикувано: 18 сеп 2012 18:44
от gigabate
Станало е направо същия нюанс,само дето стои без гланц обработения участък.Сега го мини с полираща паста с някакво меко парцалче.Мисля че почти ще се изравни гланца на боята! :y:

Re: Надраскана кола - помогнете!

Публикувано: 18 сеп 2012 18:54
от ogi
Става добре, ако бялото е просто от самия одран лак, ако драскотината е дълбока до грунда отдолу, или ламарината, леко се замаскира с лака отгоре, но продължава да си личи. Все пак е по-добре.

Re: Надраскана кола - помогнете!

Публикувано: 18 сеп 2012 19:49
от gigabate
Така е ! :y:

Re: Надраскана кола - помогнете!

Публикувано: 18 сеп 2012 22:11
от taran
ogi написа:Става добре, ако бялото е просто от самия одран лак, ако драскотината е дълбока до грунда отдолу, или ламарината, леко се замаскира с лака отгоре, но продължава да си личи. Все пак е по-добре.
Ако драскотината е само в лака,няма смисъл да си омазваш така колата,с полир машината,като я минеш,лака пак се избистря,релефа от вдълбаването остава,но не се набива така на очи.
Ако е до грунд или метал е нормално да си личи,както и да го обработиш.

Re: Надраскана кола - помогнете!

Публикувано: 18 сеп 2012 22:27
от gigabate
То се вижда че драскотината не е само в лака а е достигнала шприцкита(грунда)под боята! Бяла ли е значи е шприцкит ;)

Re: Първи впечатления..

Публикувано: 03 фев 2013 13:34
от wizli
И така:
след 1 мес. ползване и 2,5 хиляди км. извънградско, получих първа пробоина в боята на капака от камъче и то в София.
Петното е малко но чак до метала, сега се чудя какво да правя, КАСКОто дали покрива подобни щети?
Освен това не ми се иска след всяка точка да пребоядисам капака, предпочитам да го правя поне веднъж годишно, въпроса е как да консервирам щетата да не тръгне ръжда?
За техническите прегледи пише че правят огледи за корозия, дали щетите влияят върху гаранцията?

Re: Първи впечатления..

Публикувано: 03 фев 2013 13:41
от slowtraveler
Аз си взех маркер за такива цели...
Да, ако се загледаш си личи (нямаше същия цвят) , но пък блокира развитие на ръждата..

Re: Първи впечатления..

Публикувано: 04 фев 2013 08:52
от wizli
slowtraveler написа:Аз си взех маркер за такива цели...
Да, ако се загледаш си личи (нямаше същия цвят) , но пък блокира развитие на ръждата..
Това с четчицата е ясно - въпроса е дали случая се покрива от КАСКО,
все пак колата е нова и ако след една година се нашари с дупчици, макар и туширани на ръка - ще е доста грозно.
И не се знае какво ще кажат на ТО като видят поправките - гаранцията за корозия остава ли?

Re: Първи впечатления..

Публикувано: 05 фев 2013 22:32
от JIJOMAMA
wizli написа:И така:
след 1 мес. ползване и 2,5 хиляди км. извънградско, получих първа пробоина в боята на капака от камъче и то в София.
Петното е малко но чак до метала, сега се чудя какво да правя, КАСКОто дали покрива подобни щети?
Освен това не ми се иска след всяка точка да пребоядисам капака, предпочитам да го правя поне веднъж годишно, въпроса е как да консервирам щетата да не тръгне ръжда?
За техническите прегледи пише че правят огледи за корозия, дали щетите влияят върху гаранцията?
Каското покрива тия щети. Зависи все пак от застрахователя ти но се покриват. А ти тез точки не ги мисли ще си събереш цяла колекция повече внимавай по челното стъкло да нямаш :)

Re: Първи впечатления..

Публикувано: 06 фев 2013 09:25
от misk
wizli написа:......И не се знае какво ще кажат на ТО като видят поправките - гаранцията за корозия остава ли?
Би трябвало автомобила да е застрахован в компания, която има договор с дилъра, който ти я продал и при евентуален ремонт щетите да се отстраняват в неговия сервиз. Това безусловно ти гарантира правата по гаранцията за корозия.

Re: Първи впечатления..

Публикувано: 06 фев 2013 10:30
от wizli
Моята е застрахована в ЛевИнс /дадоха най-добра оферта/ не са свързани с дилъра,
не съм сигурен, че ще сервизирам колата там където съм я купил, зависи от моментните цени когато стане на 1 година/разликите в цените са големи/, освен това имам друг дилър на 2 крачки /Дженесъс Ауто/ при други равни ще е там.
Сигурен съм, че до края на засрахователния период ще се нашари повече и не ми се ходи 10 пъти за един капак, мисля да изчакам до края и после всичко наведнъж.
Въпроса е как да консервирам дупчиците да не тръгне ръжда?
Или цялата стратегия е грешна? :ches:

П.С. Стъклото също вече има няколко малки удара, в руския форум доста се оплакват от слабите стъкла и боята. Някои са сменяли вече по 2 челни стъкла.

Re: Първи впечатления..

Публикувано: 06 фев 2013 20:55
от emil nikov
Един приятел преди време "тушираше" такива малки наранявания на предния си капак с безцветен лак за нокти

Re: Първи впечатления..

Публикувано: 06 фев 2013 22:08
от wizli
emil nikov написа:Един приятел преди време "тушираше" такива малки наранявания на предния си капак с безцветен лак за нокти
Браво, сигурно и цвят може да си подбере? :D :D :D
Ако бе стара кола, щях да си взема 100гр. автобоя и с клечка... ама за нова не знам, а и КАСКОто е доста пари...

Re: Надраскана кола - помогнете!

Публикувано: 07 фев 2013 16:16
от Hunter
При мен на Ланоса точно под решетката на капака започнаха да си личат ръждиви точки, явно от камъчетата при висока скорост и други такива. Имам шишенце (като от лак) с направена по каталог боя, предполагам тя ще консервира ръждата да не се разпростира :doh:

п.с. друг по "екстравагантен" вариант е една лента сребристо "карбоново" фолио под решетката :D :rofl: