Дата и час: 25 Фев 2018 22:58

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




 Страница 2 от 2 [ 20 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Chevrolet Corvet ZR1
Непрочетено мнениеПубликувано на: 13 Яну 2012 19:33 
Модератор
Модератор
Аватар

Регистриран на: 20 Мар 2010 20:43
Мнения: 2761
Skype: hihit_
МПС: Audi A3 8P / Lanos
От: Плевен/Белене
Име: Стефан Арабаджиев

Offline
Chevrolet показа най-мощния открит Corvette

Изображение

Моделът 427 Collector Edition получи 7.0-литров двигател с мощност 513 к.с.
Компанията Chevrolet представи най-мощния и бърз Corvette Convertible, който някога е слизал от конвейра на американския производител. Пускането на машината, носеща названието 427 Collector Edition, е създадена по случай 60-годишнината на първия Corvette. Тази модификация ще бъде и последната от настоящето поколение на модела.
Машината е получила 8-цилиндров двигател от купето Chevrolet Corvette Z06, който е с обем 7.0 литра (LS7), мощност 513 к.с. (637 Нм), и е куплиран с 6-степенна механична скоростна кутия.

От 0 до 96 км/ч (60 мили) автомобилът ускорява за 3.8 сек., а дистанцията за драг-рейс, която е 1/4 миля (402 м) изминава за 11.8 сек. Максималната скорост е 305 км/ч.

Масата на най-мощния открит Corvette е снижена до 1522 кг., благодарение на многото елементи от карбон в каросерията. Освен това машината е с карданов вал и задно окачване от Corvette Z06, активно окачване Magnetic Selective Ride Control, а също така 19-инчови джанти отпред и 20-инчови отзад. Те са с гуми Michelin PS2, които се предлагат за Corvette ZR1.

Собственикът на колата може да си поръча и специален, юбилеен пакет Corvette 60th Anniversary Package. С него автомобилът ще бъде украсен само в бяло, ще получи мек син покрив и салон в същия цвят.

Изображение

Изображение

Източник: Automedia.bg



_________________
Изображение
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Chevrolet Corvette
Непрочетено мнениеПубликувано на: 14 Яну 2013 13:42 
Глобален модератор
Глобален модератор
Аватар

Регистриран на: 17 Фев 2008 21:20
Мнения: 10189
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Offline
Фотогалерия: Завръщането на "Шевролет Корвет Стингрей" - /dnevnik.bg/

Цитат:
След пауза от 46 години "Шевролет Корвет" отново ще има версия "Стингрей" в гамата си...


Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Chevrolet Corvette
Непрочетено мнениеПубликувано на: 14 Яну 2013 16:09 
Модератор
Модератор
Аватар

Регистриран на: 20 Мар 2010 20:43
Мнения: 2761
Skype: hihit_
МПС: Audi A3 8P / Lanos
От: Плевен/Белене
Име: Стефан Арабаджиев

Offline
Аз ще добавя малко повече информация и технически характеристики за новото поколение на Corvette:


Моделът е по-лек, по-бърз и по-икономичен от своя предшественик.
Една от най-големите атракции на стартиралото автомобилно изложение в Детройт е седмото поколение на култовата спортна кола Chevrolet Corvette. Автомобилът получава името Stingray, което познаваме от второто поколение на колата, и бе показан официално от американската компания.

Новото поколение Corvette е по-леко, по-бързо и по-икономично от своя предшественик, заявяват от Chevrolet като допълват: "Единствено този Corvette, които съчетава по перфектен начин технология, дизайн и динамика, има правото да носи култовото име Stingray".
Първото, което виждаме при новия модел е еволюционният дизайн. Колата се разпознава лесно като Corvette, благодарение на дългия преден капак и патентованата от предишните няколко поколения спортна осанка. Въпреки това обаче, седмото поколение на модела е изцяло ново, като заема само два компонента от своя предшественик. Автомобилът е базиран на изцяло нова каросерийна конструкция и ходова част, като използва нов задвижващ агрегат и ново силово предаване.
Една от многото промени засяга салона на колата, който вече е далеч по-изпипан и разчита на материали с високо качество, сред които истински карбон и ръчно обработена кожа. Спортните седалки са с лека магнезиева носеща рамка, а сред технологиите на борда виждаме два 8-инчови екрана, единият от които е поставен на арматурното табло.

Любопитна новост са и 5-режимният Drive Mode Selector (селектор за избор на режим), с който се настройват 12 параметъра на автомобила, както и новата 7-степенна механична трансмисия с функция Active Rev Matching (активно съответствие на оборотите), която установява избора на предавка и настройва оборотите на двигателя, така че да бъде осъществен перфектен процес на превключване, сочи информацията от Chevrolet.
Двигателят също е нов - V8 (LT1) с обем 6.2-литра, генериращ 455 к.с. и 609 Нм. Той съчетава авангардни технологични решения като директно впръскване, Active Fuel Management (изключване на част от цилиндрите при работа на частично натоварване) и високотехнологичен горивен процес, които дават възможност за осигуряване на по-висока мощност при по-нисък разход на гориво, посочват инженерите на марката.

За купето и конструкцията, които също са изработени от нулата, са използвани леки и здрави материали. Предният капак е карбонов, а за предните и задните калници, както и за вратите са използвани композитни материали. Карбонови-нано композити са в основата и на подподовите панели, а носещата рама на каросерията е алуминиева.

Всичко това спомага за изместване на центъра на тежестта назад в името на постигането на оптимално съотношение на теглото между предния и задния мост от 50/50, както и за водещо в класа съотношение между мощност и тегло.

Информация за динамичните характеристики на колата все още няма, но се окачва моделът да ускорява от място до 100 км/час за по-малко 4 секунди и да изразходва средно под 10 л. бензин на 100 км.

Специалистите на марката са подготвили и допълнително оборудване Z51 Performance Package, включващо електронно управляван блокируем диференциал, система за смазване със сух картер, интегрална система за охлаждане на спирачките, диференциала и трансмисията, както и аеро пакет, който допълнително подобрява стабилността при висока скорост.
Новият Corvette Stingray ще се произвежда в завода на GM в Боулинг Грийн, Кентъки, като за целта в последния са инвестирани 131 милиона долара, включващи приблизително 52 милиона в нова техника за сглобяване на алуминиевата каросерия, което за първи път ще се извършва от самия производител.

Продажбите на Corvette Stingray coupe моделна година 2014 ще стартират през третото тримесечие на 2013 година.
От българското представителство на Chevrolet разпространиха "предварителните технически характеристики на Corvette Stingray"

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Източник: Automedia.bg

Изображение

Страхотен е :devil: , този път американците наистина са се постарали...



_________________
Изображение
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Chevrolet Camaro - документация и статии
Непрочетено мнениеПубликувано на: 18 Яну 2013 12:21 
Глобален модератор
Глобален модератор
Аватар

Регистриран на: 17 Фев 2008 21:20
Мнения: 10189
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Offline

Изображение


auto-press.net написа:
Новият Corvette Stingray бе представен в Ню Йорк точно 60 години след деня, в който дебютира неговият първообраз

На днешната дата преди точно шейсет години, множество посетители се редят на опашка по протежение на луксозното нюйоркско Парк авеню в очакване да зърнат революционния Chevrolet Corvette на щанда на General Motors на изложението Motorama. Днес Corvette се завръща в „Голямата ябълка”, отбелязвайки още един исторически етап в своето развитие с новия Chevrolet Corvette Stingray, модел 2014 година.

По-рано тази седмица новият Corvette Stingray направи своята световна премиера в рамките на Северноамериканското международно автомобилно изложение в Детройт.

“Новият Corvette Stingray, модел 2014 година е технологично най-напредничавия и вълнуващ Сorvette в дългата и славна хронология на тази уникална американска история на успеха,” отбеляза Крис Пери, вицепрезидент маркетинг на Chevrolet. “Това е автомобил, втъкан в плътта на американската култура, чиито първи стъпки на бял свят са направени точно тук, в „Голямата ябълка”.”

Премиерата на първообраза на Corvette е отбелязана в нюйоркския хотел Уолдорф Астория на 17 януари 1953 година. През същата тази година повече от 1.4 милиона зрители успяват да се насладят на дизайна със заоблени форми на каросерията и футуристичното излъчване на Corvette в рамките на специалните събития, организирани на различни места по цялата територия на Съединените щати.

Ентусиазираният прием от страна на публиката окуражава Chevrolet да ускори планираното серийно производство на модела и към края на месец юни същата година първите екземпляри на Corvette вече слизат от специализирания за този модел монтажен завод във Флинт, щата Мичиган. Само 300 екземпляра от модела са произведени до края на 1953 година – всички без изключение бели с червен интериор. Tази първа партида се оказва добър предвестник, очертавайки пътя на един легендарен автомобил, превърнал се по-късно в синоним на динамика, модерни технологии, дизайн и неустоимо привличане.

Corvette Stingray от моделна година 2014 остава верен на своите корени под формата на двуместно спортно купе, осигуряващо вълнуващи преживявания зад волана с помощта на авангардни технологични решения и широко прилагане на олекотени материали в конструкцията. Технологията в модела е подкрепена от вдъхновения от многобройните успешни участия по състезателните писти дизайн и се отличава с редица съчетани в хармония решения, насочени към предоставяне на най-активното и директно усещане зад волана в историята на модела. Новото поколение е и най-мощното и икономично в досегашната хронология на Corvette с максимална мощност от 450 к.с. (335 кВт), време за ускорение от 0 до 100 км/ч под четири секунди и среден разход на гориво под 9,0 л/100 км.

Продажбите на Corvette Stingray, модел 2014 година във версия купе ще започнат през третото тримесечие на 2013 година.
Новият Corvette накратко:

Проектът за първия Corvette се ползва с изключителната подкрепа на легендарния главен дизайнер на GM Харли Ърл, който държи на присъствието на ярък американски представител сред доминирания от европейски модели пазар на расови спортни автомобили. Негова е и идеята за стъклопластовата каросерия на Corvette.

Името Corvette води началото си от едноименния малък и бърз клас морски съдове.
Първото поколение на Corvette, модел 1953 година се предлага на базова цена от 3 498 американски долара и предлага само две възможности за допълнително оборудване – отопление за 91 долара и радиоприемник на средни вълни на цена от 145 долара.

Всяко от поколенията на Corvette се е отличавало с прилагане на новаторски за времето си материали - от армирани със стъкловлакна полимери през 1953 дo авангардната композитна технология с нановъглеродни нишки при Corvette Stingray, модел 2014 година. За първи път Corvette се предлага с възможност за избор на двигател V8 през 1955 година, като още през тази година 90 процента от клиентите се насочват именно към него. От този момент нататък, всички версии и поколения на Corvette се задвижват от V-образни осемцилиндрови двигатели.

Името „Stingray” се използва за първи път при прототипа на състезателен автомобил, чиито дизайн оказва силно влияние върху оформлението на второто поколение сериен Corvette, което дебютира на пазара през 1963 година. Със своя вертикално разделен заден прозорец, спортното купе Corvette Sting Ray, модел 1963 година, се счита за един от най-красивите и влиятелни по отношение на дизайна образци в автомобилната история.

Традициите на Corvette по отношение на внедряването в серийно производство на технологии, запазени до този момент само за луксозния автомобилен клас включват и премиерата на системата за впръскване на гориво през 1957 година, независимото задно окачване през 1963 година, спирачната система с дискове на всички колела през 1965 година, антиблокиращата система на спирачките през 1986 година и системата за следене на налягането в гумите през 1989 година.

Corvette е най-дълго произвежданият без прекъсване спортен модел в историята на световното автомобилостроене. От момента на пазарната премиера на първото поколение през 1953 година до момента са продадени близо 2 милиона Chevrolet Corvette. През миналата 2012 година продажбите на модела съставляват приблизително една трета от обема на спортния сегмент от пазара в САЩ.

За марката Chevrolet

Chevrolet е водещата глобална марка на компанията General Motors с годишен обем на продажбите в размер над четири милиона автомобила в повече от 140 държави. Това е четвъртата автомобилна марка в света по отношение на обема на продажбите, както и един от най-бързо развиващите се в тази насока производители в автомобилната индустрия. Продуктите на Chevrolet се отличават с ярък дизайн, динамика, технологичен напредък и практичност. Едновременно с това те предлагат отлично съчетание от цена и качества. Основаната в Съединените американски щати от швейцарския емигрант Луи Шевроле през 1911 година фирма отбеляза своя вековен юбилей през 2011 година. Представянето на марката в Европа бе обновено през 2005 година и в момента тя разполага с 2 500 сервизни и продажбени центрове в Западна и Централна Европа. Актуалната гама на Chevrolet в Европа включва градския модел Spark, малките Aveo седан и хечбек, компактните седан, хечбек и комби Cruze, семейния ван Orlando, седана от среден клас Malibu, SUV-модела Captiva, легендарните спортни модели Corvette и Camaro, както и електромобила с удължен пробег Chevrolet Volt. През 2013 г. Chevrolet ще представи чистоновия компактен SUV Trax и чисто новия Corvette Stingray. Повече информация за марката Chevrolet можете да намерите в интернет на адрес http://www.chevroleteurope.com или http://media.chevroleteurope.com.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Chevrolet Corvette
Непрочетено мнениеПубликувано на: 21 Мар 2013 16:26 
Модератор
Модератор
Аватар

Регистриран на: 20 Мар 2010 20:43
Мнения: 2761
Skype: hihit_
МПС: Audi A3 8P / Lanos
От: Плевен/Белене
Име: Стефан Арабаджиев

Offline
Corvette Shooting brake :

Изображение

Изображение



_________________
Изображение
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 Страница 2 от 2 [ 20 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  

cron
Gemius